Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Nije bas zezancija bacat pare nepotrebno. 2 remenice su 700 kn..

Koliko te na kraju ispala sva ta igra sa ponovnim zahvatima?

Link to comment
Share on other sites

kako nema kad imas dvije nove [emoji38]
Imam, ali s njima je bila buba u uhu

Povna remenica 300kn, ugradnja 0kn.
Ove dvije nove... , pisao sam vec, ne sjecam se vise

Poslano sa mog koristećiTapatalk


Link to comment
Share on other sites

Tu ti onda dolazi ona prica sta sam ti na pocetku rekao. Nisam nikad imao srece sa slaganim motorom i uvijek je nesto curilo, ruzilo, kapalo i trosilo. I moralo se doradivat,nadoplacivat,hodat,nacekavat i nikad taj motor vise nije bio pouzdan. 200-300eura polovni blok i glava i prebacis. Imas rezervnih dijelova sa starog.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Tu skolu sam primjenio na megana pa ćemo vidjet i tu varijantu

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Lowlife said:

Tu ti onda dolazi ona prica sta sam ti na pocetku rekao. Nisam nikad imao srece sa slaganim motorom i uvijek je nesto curilo, ruzilo, kapalo i trosilo. I moralo se doradivat,nadoplacivat,hodat,nacekavat i nikad taj motor vise nije bio pouzdan. 200-300eura polovni blok i glava i prebacis. Imas rezervnih dijelova sa starog.

Ma da su mehaničari picajzle, pedantni i da se posvete 100% samo tom problemu neko dulje potrebno vrijeme vjerojatno bi valjalo no danas je gotovo nemoguće nekog naći tko će samo par dana gruntati jedan motor jebga svi zarađuju i žele se što prije riješiti jer ih čeka još 150 poslova gdje mogu lovu uzeti... Sada je glavna fora sa kupovinom djelova pola njih više ne želi da im nosiš djelove jer ako kupiš krivo onda mu dizalicu zauzimaš i ne može dalje raditi jer tebe čeka, a ti recimo uzeo dijelove preko weba gdje naravno treba neko vrijeme za povrati i nabavu drugih...

Samo pare i pare nema više sajle, fergazera i duše... 😉

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

istina istina. JA uziimam za mali servis dijelove , sve iznad toga se bojim upravo to da im zauzima dizalicu pa ce kukat.

I ovo za slagani motor se slazem , jako cesto se dogode neki problemi. Uvijek mehanicar nekaj zaboravi il eto bas sad pukne neko crijevo koje nebi trebalo il bas sad voda procuri..

 

Mada Frenh stvarno, mozda ti megy porucuje, ej gazda, prosao sam sito i reseto, mogu sad na vjecna lovista u miru ?

Link to comment
Share on other sites

I ja se susrecem s tim problemom, doduse oduvijek su serviseri gunđali na robu koju je vlasnik donio. Jer nemaju tu ekstra zaradu uz samo radne sate bi prezivljavali..
Zato se ja borim da si vecinu toga sam napravim, i zamjenit cu komplet razvod sa remenicama i semerinzima plus jos neke stvari, a ako treba i strgam koji, kupit cu jos 2-4 nesretna semeringa PTFE - ACM, Politetrafluoretilen - poliakril-kaučuk ko god da ih je izmislio nek slomi jezik izgovarajuci njihov sastav i nek sam sebe **be u vrh guzice.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svi se mi nečim bavimo za život ili preživljavanje koje nitko ne voli. 
Ni ja ne volim kad mi netko sam donese kvacilo ili distribuciju ili nešto vec slično. Zato jer je u 99% slučajeva neki zajeb.
I onda šta?

Čekam dan dva u najboljem slučaju dok se situacija preko onlajn trgovina riješi. Znaci opcija je da ne radim ništa do tad koja nije prihvatljiva ili da složim da se može gurnuti van vozilo pa nastaviti kad već budu dijelovi. Hoće li itko od vas platiti dupli posao?

Hoće 2% ljudi koji su normalni i razumiju a 98% posto ljudi se trese za svaku kunu i traže najjeftinije dijelove a ne kvalitetu. A kad tražiš kvalitetu treba je i platiti.

Da li se itko u zadnje vrijeme upustio u zidanje/izgradnju nečega? Ako je onda zna kakav je problem nac odgovorne i kvalitetne zidare. A tu su cifre u stotinama tisuća kuna. Znam iz vlastitog iskustva nažalost sta sam sve prošao sa raznim varalicama.

Puno zuje a malo meda daju.

Puno nas se bavi hobijima. Mehanika nije bas hobi. Nitko od nas nije recimo zubar iz hobija?  
 

Da se vratim na dijelove..kad radim recimo kvacilo i postoje 2 ili 3 vrste, uzmem sve opcije i onda sam spreman za odraditi to odmah. A “osoba” mi donese po broju šasije i onda kad se rastavi najčešće ne odgovara stvarnom stanju.

Mali servisi nisu problem iako i tu se desi da dobijem krivi filter ali to onda sam skočim i uzmem odgovarajući, izgubim sat vremena..

A sto se tiče rabata jbga to je tako u skoro svakom poslu. Tko želi imati rabat mora se opremiti i raditi s tim poslom i to ljudi moraju shvatiti. 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Pored toga, neka garancija za rad i za deo se podrazumeva, ja to mogu da pružim samo ugrađujem delove za koje znam pouzdano da su se pokazali dobro u praksi a uglavnom ne dobijam nikakvu od uvoznika/ distributera ili proizvođača, za većinu delova nakon što se ugrade, i to košta.
Nije se nijedan majstor obogatio od poštenog posla na našim prostorima

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

istina istina. JA uziimam za mali servis dijelove , sve iznad toga se bojim upravo to da im zauzima dizalicu pa ce kukat.
I ovo za slagani motor se slazem , jako cesto se dogode neki problemi. Uvijek mehanicar nekaj zaboravi il eto bas sad pukne neko crijevo koje nebi trebalo il bas sad voda procuri..
 
Mada Frenh stvarno, mozda ti megy porucuje, ej gazda, prosao sam sito i reseto, mogu sad na vjecna lovista u miru ?
Ici ce kad sin kupi sebi auto, megan mu treba jos neko vrijeme

Poslano sa mog koristećiTapatalk

I btw, sto se tice rabata na dijelove, da je to nesto ekskluzivno za dobre mehanicare s velikim prometom pa hajde.
Ali danas svaka šuša moze dobiti u Točkiću, Kreletu i slicnim 20 do 35% popusta.
I onda mi je glupo da mi meho kaze taj i taj dio kosta 1000 novaca kad znam da ga i sam mogu dobiti za 800

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, to su glupe fore.
Svi hoce zaraditi, cesto se i mulja s dijelovima, tipa ugradjeno gates il skf a naplaceno original.
I onda meho ugradi gates i skf a naplati original, i kaze imate garanciju, a ak ti kupis gates onda nemate garanciju.
Ok shvacam da moras nesto zaraditi, al ono kaj kazes svatko dobije taj dio u tokicu il ciaku za 800 kn a on ti ga naplati 1000 kn plus ugradnja. Neposteno..

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On ti ga naplati mpc iz ducana+ doda na to 10% kao isao je po robu. U pravilu zaradit se da dobro ako imas ducan s dobrim rabatom i jos extra dobis besplatnu dostavu tog trešća (ako ne zivis u vukojebini). Ides mjenjat kvacilo sa zamasnjakom i dobar si taj dan bar za 2000kn za par h posla. i tko bi se onda gnjavio sa dijagnostikom i lampicama

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Di je isao kaj je naplatio 10% za dostavu robe , u najjudaljeniji ducan u toj županiji  :D

al da slazem se , tak rade nekak, mpc iz ducana dodaju jedno 10-20% ovisno o mehi na to ruke doda svoje (legitimno naravno ruke).

Ja isto radije volim da mi zaracuna dio po cijeni koju on dobije - koja bi trebala biti niza od one koju ja dobijem a ne da je vise + ruke koliko jesu nek kaze.

 

Ovo kaj ti velis, ak je nekaj vece u igri a zivi u zoni dostave jos mu Tokic besplatno dostavi, ne mora se ni micat iz radione , ugradi dvomaseni (ok je posao konkretan) al je i lova konkretna.

 

Link to comment
Share on other sites

Ključ u ruke i deri lovu😂 

Za sad silne godine Đelo  (lageros) je uspio potrefiti sve dijelove i nisam morao gurati auto na dvorište skupa s frendom koji mi radi aute 😂 istina je da nekad se ne zna šta je gore od silnih verzija spojki, kočionih sustav itd.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nama je kak'ti kazes Đelo prodao dijelove za veliki servis za Clio IV u prosincu 2020, prije par (veljača 2021) dana lokalni meho zove kaže nije dobar jedan od remena.

Tel.poziv u VG i povrat tamo uz povrat nofca i isprike..kad sam vec bio tamo uzeo metlice za svoj.

Ma sama preporuka za Đelu [emoji106][emoji106]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svima koji misle da ih bilo koji meštar mulja/valja/vuče za nos želim da jednu godinu otvore svoj obrt/firmu u HR sustavu poduzetništva i neka se jave sa vlastitim iskustvom nakon godine dana. 

Baš me zanimaju iskustva. 

 

 

 

 

Svi ti rabati koje mehaničari (u ovom slučaju) imaju, im omogućavaju da prežive kao obrtnici. 

Nitko od njih se nije obogatio na račun tog rabata. 

 

Zato, ako nemaš novaca za platit meštra, nauči se šarafiti sam po autu i ne ići kod istih za svaku pizdariju, nego probaj sam riješiti probem pa mi se javi da li bi ti radio za rabat koji oni imaju. 

 

Lako je palamuditi kad nemaš iza sebe sva davanja koja moraš dati fkig državi da bi sebi osigurao najosnovniju egzistenciju. 

Primiš plaču i ne misliš o ničemu drugom.

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

Imam frenda u Anet autodijelovi a i meni je on uvijek davao 30 posto minimalno rabata. No,odustao sam od toga kad sam našao kvalitetnog ( za sada ) majstora koji mislim da me neće zayebati. Dijelove platim kao u trgovini,on uzme taj rabat ali mi diskontno ruke naplati da je to smiješno i opet smo win-win i ja i on. U Anet odem po akumulator ili nešto sitnoga što znam primjeniti tipa filter klime,metlice, i još neke kozmetike . Imao sam namjeru uzeti alata nešto pa bar da pločice mijenjam ili tako potrošnog ali sam odustao. Nisu kočnice za zayebanciju.

Link to comment
Share on other sites

Ja nemam nista protiv da mehanicari imaju rabat, ali rabat zna se šta je i na koji nacin raste.
Ali kad ga svatko moze dobiti, onda samo znaci da su cijene prenapuhane u startu

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Update teme,

Dobra vijest:
Novi simerinzi, nova varijabilna.
Potrosnja pala za oko 8 dcl na 100 km.

Losa vijest:
Izgleda ulje opet curi.
Majstor ne zna zasto...

Pitanje:
Kako se pali nesto benzinom? Polijes s par litara i iz daljeg baciš upaljeni Zippo?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nezna majstor staviti PTFE semeringe izgleda...
I ja se pomalo bojim ali, najvaznije je
1. da se ne otvara kutija sa semeringom prije same ugradnje
2. Da se semering ne dira rukama jer dodje na alatu za montazu.
3. Da se svi dosjedi odmaste i osuse, ne smije biti niceg gore
4. Postave se u utor, na osovinu i klasicno ravnomjerno lupkaju ili uvlakacem uvlace dok ne budu paralelni sa glavom. Ni unutra ni vani.

Ovaj rus masti remenicu ali NE ni to.






Link to comment
Share on other sites

Inace obicni semeringi se malo naulje i nikad neidu na suho. Mozda je tu greska pa mehanicar nije svijestan da je PTFE. Zato kazem kod ovakvih zezancija prepustis mehanicaru nabavu dijelova. Pa ako zezne kod montaze kao ovdje samo mu dofuras auto pa nek se bavi svojim greskama.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.