Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Obicni semering se naulji samo tamo gdje se kasnije vrši neka radnja. Znaci me vanjski rub neko nutarnji, tamo di je šušta. 

French ja bi probao sa krpom na grlu od rezervara. To sam vidio jednom u nekom filmu  ali nikad još nisam imao priliku probati 

  • Haha 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Lowlife said:

Inace obicni semeringi se malo naulje i nikad neidu na suho. Mozda je tu greska pa mehanicar nije svijestan da je PTFE. Zato kazem kod ovakvih zezancija prepustis mehanicaru nabavu dijelova. Pa ako zezne kod montaze kao ovdje samo mu dofuras auto pa nek se bavi svojim greskama.

ovaj put je semeringe on nabavio. O Tokića čini mi se. Donijeli su mu jedan pogrešan, pa je čekao do sutra da donesu ispravan i onda je sve odjednom ugradio. Valjda je 100 puta najmanje do sada to radio. Nikad nije curilo. Jeli udarac klipova u ventile mogao oštetiti bregastu? Ležaj bregaste, tj. poklopac ventila? 

Nemam pojma

Link to comment
Share on other sites

Ako nije ništa odmah curilo te si se vozio neko vrijeme bez problema čisto sumnjam, uostalom sve je bilo skinuto te je mehaničar mogao sve vidjeti? 

Link to comment
Share on other sites

To bi lupalo i treslo da je bregasta, na okretajima bi se imao osjecaj vibracija ko da ce se motor raspast..
Odvezi mu ga i nek predihta, jer ocito sfusari. Tokic ima elring, corteco i reinz PTFE semeringe. Al svi su oni dobri..
Jel mijenjao na radilici semering il samo ove na bregaastima?

Link to comment
Share on other sites

Opet fleke ulja pod autom. Majstor kaze da je stavio teflonski semering i da on vise nema ideje sto napraviti...
sa tim bullet proof motorom napravljenim od repe

Poslano sa mog koristećiTapatalk





31e8e9e99ff992f9d1e2056ec83fc01d.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma to je uzas.. hebo takvog majstora. Meni cak manje kaplje, tu i tamo koja kap, ok, nist nisam raskapao, sam od sebe je pocelo kapati, motor je radio na leru i pod gasom sat vremena bez nosaca i poklopaca opran prethodno i jedini trag ulja na puderu je bio po varijabilnoj remenici. Sad dal curi ona ili njen semering, nisam siguran, prva mogucnost je probat zamjeniti samo to dvoje pa vidjet. Druga mogucnost je zamjena sva tri semeringa i predihtavanje dekla ventila. Ali procedura faziranja traje dosta. Anlaser treba dolje ili odvrnut pa ga malo odmaknut bar jer nemrem od njega blokat radilicu jer je 6sp getriba i onaj cep di se ugura blokator je iza anlasera.
Onda cepovi otraga dolje i unutra ona naprava na bregaste. Pa naprijed naprava koja bloka remenice, pa donja remenica dolje, dolje remeni, spaneri i ostalo, obrnutim redosljedom sve gore, postavljanje semeringa za koji uopce neznam dal bu dihtal, jesi ti stavljal oem semeringe ili koje, ja imam corteco, te sam uzeo od Andjelka. Veli da ima pozitivna iskustva sa cortecom ko i sa oem.
Pise da sve mora citi cisto i suho i ne dirati prstima semering jer hoce procuriti i zbog toga. Makar mi to da se nesmije dirati prstima nema smisla, ako nije puko, usna se uvrnula, zgnjecila i ak nije masan na dosjedu bregaste i ak je zakucan ravno, odstajao par sati, nebi smio procuriti..
Ja stvarno jeznam kaj bi reko. Kontaktiral sam susjeda koji ima servis i veli da ih je ugradio stotine. Cesto ne koristi one prilozene plasticne pikse koje navlace semering na osovinu nego ima par pvc flasa od jamnicke raznih promjera i na nju natakne semering i ona ima konus i prek njega svaki mu skoci na osovinu i nikad mu nije propustilo. Jel postoji jos neka caka pri ugradnji tih plasticno-teflonskih semeringa?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam sto reci, trazit cu ovih dana drugog mehanicara.
Dali bi pomogla nova bregasta? Mozda ne ova pojedena na mjestu semeringa

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Čuj,a da ideš u ovlašteni? Ovdje u sk svaki posao ima točnu satnicu. Nek pogledaju i daju ti ponudu. Ne moraš prihvatiti. Kod nas bar tu nema ostavi auto pa ti kožu odere. Možda odere ali te prvo pita želiš li biti oderan. 

Link to comment
Share on other sites

Pitao sam jutros jednog drugog mehanicara koji se isto čudom čudi da se to događa.
Pitao me dali je ovaj moj cekao 4h prije prvog paljenja nakon stavljanja teflonskog semeringa.
Nisam mu znao reći





dc30293b9482ee7c4edd3a2eb7d0336e.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fora je da moraju bit suhi skroz i sve oko njih suho i cisto i prek onog plasticnog toola ga brzo prebacit na bregastu, idealno je nekin uvlakacem ga polako utiskivati u glavu a ne cijev i cekicem lupkati.. onaj lijevi ide na vratilo a desni u prazno tojest samo u kuciste glave pa onda ide remenica u njega.. bregasta nema veze kakva je, jer ona ne brtvi na desnoj strani, samo na lijevoj. Na desnoj brtvi varijabilna, njen dosjed. Ide na knap unutra ali takodjer se da tuljcem malo stisnuti da se rasiri i da remenica lajse skoci unutra.
Negdje pise nakon ugradnje okrenuti dvaput radilicu i onda ostaviti da stoji par sati prije paljenja. 2-4 sata.

Nadam se da ti je dobro zadihtao poklopac bregastih..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vrag ga znao, imao je original diht masu.
Idem sljedeci tjedan vidjet ponudu ovlaštenog.
Danas me opet tabla pocela zezat, resetira sat i dnevnu km svaki put kad ga ugasim, grrr.
Cak mi je u jednom momentu napisala poruku "tyre pressure monitor fault", ahahaha, a toga nemam u oprwmi :bigl:

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

Fora je da moraju bit suhi skroz i sve oko njih suho i cisto i prek onog plasticnog toola ga brzo prebacit na bregastu, idealno je nekin uvlakacem ga polako utiskivati u glavu a ne cijev i cekicem lupkati.. onaj lijevi ide na vratilo a desni u prazno tojest samo u kuciste glave pa onda ide remenica u njega.. bregasta nema veze kakva je, jer ona ne brtvi na desnoj strani, samo na lijevoj. Na desnoj brtvi varijabilna, njen dosjed. Ide na knap unutra ali takodjer se da tuljcem malo stisnuti da se rasiri i da remenica lajse skoci unutra.
Negdje pise nakon ugradnje okrenuti dvaput radilicu i onda ostaviti da stoji par sati prije paljenja. 2-4 sata.

Nadam se da ti je dobro zadihtao poklopac bregastih..
 

našao sam nešto o tim semerinzima i montaži na suho, ne znam kako je montirao. Najradije bi stavio obični s oprugom da ima

 

https://www.elring.de/fileadmin/Dateiablage_DE/TSI_VSI/2011/TSI09-2011_englisch.pdf

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, nema vise gumenih u dimenzijama za reno. Ova dva pasu i na 1.5 dci, isti su. Osim ovog tankog ispod varijabilne, gumeni bi bili ok osim tu di je varijabilna, gumeni bi bio pretanak i pregrijavao se i brzo procurio. Naso sam neki clanak od prije par godina na renault forum.uk, likovi sami mijenjaju svasta na starim autima jer je sat rada dosta skuplji nego kod nas, tak da im je jeftinije unistiti 2-3 semeringa i onda 4. ugraditi kak treba.
Jedan lik je negdje 2013. nabavio gumeni ali nije mu dugo potrajao..
Tak da se moramo nauciti zivjeti sa ovima koji su kompozit kaucuka i teflona.

Link to comment
Share on other sites

Update: meho kaze da je semering bio 8h bez da se auto upalilo, ali da je izvor ulja opet iza varijabilne, ne vidi se tocno, previse umrljano.

Cini mi se da cu u potragu za drugim K4M, ovaj put noviji sa kajlom na radilici.

Zna li netko oznaku tih novijih motora?


Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aha onaj lijevi ispod obicne remenice ne curi, on je ok, samo onaj ispod varijabilne? Ko kod mene. Jel on dobro zalijepio taj dekl sa onom crvenom diht masom? Pogotovo na spojevima gdje idu semerinzi.
Platio si mu vise nego posteno i kaj sad, bude ti badava odradio ugradnju drugog motora? S tim da novu remenicu treba stavit na drugi motor a onda ak bu diral semering bu mu opet procuril.
Motore sa kajlom moras pogađati, koliko sam ja vidio nema nekog pravila. Stavljali su remenice kakve su imali. Neke s kajlom a neke bez. Al svaka radilica ima utor, samo ti treba remenica sa zubom. I ide gore.


617d3d5e0358d79de9ae4c74b3f78a14.jpg

Link to comment
Share on other sites

Noviji motori mislis da imaju kajlu?
Moj je medju novijima, K4M 858..
Ne znam jel postoji noviji blok. Taj je isao mislim od 2009. do 2014.-5 i amen.

Link to comment
Share on other sites

Cek, cek, ti kažeš da svaka radilica ima utor?
Jesi siguran? On kaze da moja nema
Kad sam rekao kajla, mislio sam na taj utor, a kajla bi isla uz onu novu obicnu remenicu za kanalni remen

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Nisam uzivo raskopao toliko motora. Treba pitat onog@direstraits il nekog tko radi u renault servisu. Jer i 1.5 dci ima slican sistem, al oni na sebi imaju kajlu sa zubom koja strsi i van u onaj kanal na vanjskoj remenici koju si novu kupio. Dakle to su remenice za dci ali pasu i na benzince pa su one za benzince prestali raditi jer se K4M prestao proizvoditi 2015.. moj 1.4 K4J imao je utor na radilici a kajlu na remenici ne. Mislio sam si se kakva je to glupost..

d2978533f46ede24783a05bb8639785f.jpg711ba757db087700ed3381df044988b7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stariji i slabiji dci sa niskom nm su isli bez kajle. Valjda one prve serije na cliu 2. Od 86ks verzije vec.ima kajla. Samo nije isto kao na dci i k4m. Na k9k je woodruff key ili ti kajla na samoj radilici i na nju nasjedaju i remenica zubcastog i remenica radilice. Ovdje je izgleda kajla na remenici zubcastog pa se opet nemoze pripasat ona remenica radilice za kajlu. Kolko izmjena od tako jednostavnog dizajna.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Glupost, istina, sve je trebalo biti isto, ko na vagu..
dci ima ovak i na to pase vanjska. Tak trebaju imati svi..

de9b573fd7e9c588fe8bcd05650663b0.jpg729c91d942c23852c36c670530bc1f84.jpg

Link to comment
Share on other sites

valja li ta s dci na K4M, jeli isti promjer, br zuba, itd?

Link to comment
Share on other sites

Ne, dci ima 19 zuba, K4M ima 20 zuba. Ostalo ne znam, ali dovoljno je da ne pase..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.