Jump to content

Laguna III: ne pali, elektronika divlja...


iNekic

Recommended Posts

Jutros -3°C, parkirana vani, uđem, a u instrument-ploči mrak! Znači, na displayu između obrtomjera i km/h ništa. Svjetla unutra i vani normalno svijetle, otključava, radio i klima rade (ventilator se uključi pritiskom na +).

Nakon par minuta uđem ponovno i dobijem ovakvu situaciju: svašta bljeska, kazaljke divljaju, ali anlaser šuti.

Nadam se da nemate i da nećete imati takvo iskustvo, ali ako imate kakvu ideju, bit ću zahvalan...

2.0 dCi 2008, M9R 742

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bruno said:

Akumulator..

Akumulator sam lani mijenjao. Ali tada je, kao svaki normalan auto, pokušao verglati i nije uspio upaliti, bez ikakvih čudnih lampica i grešaka. Ovo je nešto drugo. Uopće ne pokuša pustiti struju na anlaser... priključio sam akumulator na punjač pa ću probati za sat-dva.

Link to comment
Share on other sites

Hvala @Bruno. Kod mene je ta elektronika oko akumulatora sasvim drukčija. Ima neki zaštitni sklop koji upozorava ako je prazan ("Start engine to charge...").
Usput sam našao hrpu Renault Visu materijala (sheme elektroinstalacija). Pass je: 
Ren@aulT_Visu_Collection-Cedrsan2014

Ima za Avantime, Clio, Duster, Espace, Fluence, Kangoo, Koleos, Laguna, Lodgy, Logan, Master, Megane, Scenic, Modus, Trafic, Twingo i Vel Satis, godišta većinom između 2001. i 2009. Možda nekome zatreba...

Link to comment
Share on other sites

On 14. 12. 2020. at 19:28, direstraits said:

Provjeri ti ipak aku. 😉

Akumulator nije. Mogu odvrnut ventilator klime do kraja, upalit kratka svjetla i potrubit bez da išta trepne.
Instrument-ploča poludi ako probam palit motor ili kad upalim radio (zvučnici krckaju, nešto šalta s CD-ima, ali ne svira CD ni radio normalno).

Nego, što predlažete, da ga prepustim solidnom (recimo) lokalnom autoelektričaru opće prakse, ili da se šlepam u ovlašteni Renaultov servis?

Link to comment
Share on other sites

Provjeri akumulator. Ne sa ovim mogu ovo mogu onu. Ili ga spoji na tester ili stavi drugi akumulator.

Link to comment
Share on other sites

Dečki, nije akumulator, ali bili ste blizu: na + strani akumulatora je "battery disconnection module" (1144) na koji odozgo ide + kabel s akumulatora a na nj su zašarafljeni isti takvi kabeli velikog presjeka za velike potrošače i osigurače (+ALT, +DEM).

Međutim, ispod tog modula su s 2 konektora (MOT, HAB) s po 2 nešto tanja kabela, od kojih jedan dotiče plastično kućište (strelica na slici) koje mu je s vremenom i vibracijama oštetilo izolaciju, ušla vlaga, a za njom ovi mali zeleni što jedu bakar...

Ne pitajte kako sam ga otkrio: rastavio sam pol auta, čak sam otvarao Switching Protection Unit (1337).

IMG_20201220_130136.jpg

IMG_20201220_130414.jpg

IMG_20201214_115930.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.