Jump to content

Clio V


Ivan1902

Recommended Posts

Ne razumijem  njemački, ali onaj dio za labavi vufer u bunkeru sam razumio😂

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

Došlo je vrijeme da se rastanem od svog Clia mk2 i uzmem novog mk5 pa je red da i napišem koju.

Auto je u Intense opremi a motorizacija je dci 115. Povrh standardnih stvari koje dolaze uz Intense opremu, auto ima dodatno crvenu flamme boju, navigaciju, dve crvene lajsne u unutrašnjosti, bežični punjač za mobitel i mali rezervni kotač  Uglavnom, na dodacima bačeni novci (osim kotača), bar u mojim očima.

S obzirom da mi je Renault izbio mogućnost konfiguracije klitača po vlastitom guštu jer je izbacio (nije niti ponudio 1.3 benzinac sa manualcem) neku normalniju motorizaciju, nisam imao previše izbora kaj se tiče lagera pa sam opet na kraju završio sa "malim crvenim" a morao sam nekaj uzet jer mk2 ne bi prošao tehnički zbog hrđe. 🙃 Bio je u kombinaciji i P208 ali na kraju nije zadovoljio. 1.2 Purtech 100 zbog 3 clilindra mi nije dolazio u obzir a HDI 100 je na testnoj vožnji bio nekako trom. Rekao bih kao Clio dci 85.

U ovih malo više od tjedan dana koliko ga imam i 500 prijeđenih kilometara dojmovi su da je auto poprilično tih. Čak i na 130-140 km/h. Nisam ga ganjao jako dok se ne "usvira". Ne djeluje da je onako francuski mekan i lelujav već malo čak njemački tvrđi i zato mi je drago da nisam išao na Edition One verziju jer ona ima 17" dok ovaj ima 16" felgu. Motor fino vuče i uglađen je, o njemu se već sve zna. Mjenjač je solidan, možda samo malo proizvodi "klak-klak" zvuk. Inače, na moje čuđenje u P208 je mjenjač bolji iako ima duži hod! Mana je i da je tank samo 39 litara a u praksi kada se rezerva upalila, natočio sam samo 33l. Usporedbe radi, na mk2 sam čak i prije lampice znao natočiti oko 45l.

Interijer djeluje solidno sklopljen ali kakav je zaista, pokazat će test vremena. Imam zamjerku na odmorište za nogu koja mi se čini preblizu a papučica kuplunga mi ima predugi hod. S obzirom da sam prešao sa auta koji ima 19 godina sve mi je premekano na ovom novom. Još jedna mana u interijeru je da središnja konzola na kojoj se nalazi mjenjač malo smeta suvozačevoj lijevoj nozi ali to me previše ne brine jer se u ovom autu rijetko bude vozio netko osim mene. Osim toga, čini mi se da je sjedeća ploha na prednjim sjedalima preravna, volio bih da je malo više "u nagibu". Izgleda da su ih više dizajnirali za Captura s obzirom da dijele isti interijer. Jbg, takve stvari ne skužiš na testnoj vožnji već nakon nekog vremena. Valjda ću se naviknuti...  Šta se tiče prostora na stražnjoj klupi i veličine gepeka, to mi sve izgleda prosječno ali ja nisam korisnik kojem je to bitno pa zapravo ni nisam previše obraćao pažnju na to. Kvaka za gepek je na najretardiranijem mogućem mjestu, u braniku iznad tablice.

Ono što mi nedostaje u odnosu na željenu konfiguraciju je električna ručna i to samo iz razloga kada se ona konfigurira onda auto dođe sa središnjim naslonom za ruku i stražnjim diskovima. Ovak auto ima iza doboše što mi je totalno gej ali ajde, bar će održavanje biti jeftinije.

Svjetla su LED i svijetle pristojno, automatika solidno odrađuje posao, klimu nisam još isprobao iz očitih razloga, zvuk glazbe je osrednji, automatski brisači ne obećavaju, to ću vjerojatno isključit. Navigaciju sam jednom isprobao i odmah je napravila fail. Navodila me da u kvrat skrenem prek pune crte kroz ulicu koja se koristi kao izlaz iz kvarta ali možda ju treba ažurirati ili nešto. Zapravo sam najmanje vremena potrošio na drkanje po infotejmentu, nisam ni pokušao upogonit Apple CarPlay koji bi navodno trebao šljakati. Bude se i to ovaj vikend odradilo.

Evo i par slikica u nastavku, starog i novog. E da, kupio sam mu odmah u vulkalu čelične felge 15" koje su baš homologirane za njega i obuko mu Conti TS860. Ne znam hoću li staviti ratkape jer onda felge sve prohrđaju.

Uglavnom, od svega mi je najvažnije da ne zeza previše ali čitajući ovaj forum to čovjek nikad ne zna. Držite fige...

1.png

2.png

3.png

4.png

5.JPEG

  • Like 13
Link to comment
Share on other sites

Lijepo si i realno napisao.
Puno sretnih i zadovoljnih km želim i da servis vidi samo kad je vrijeme [emoji482]

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

puno sretnih km!

pricas o cijeni odrzavanja, a zelis elektricnu rucnu :D to mi ne ide u glavu, al ok :D gdje srece da moje lagune obje imaju obicnu rucnu...

a tank je mali najvj radi tanka ad blue-a...mislim da benzinci imaju 10tak litara veci tank

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Možda nisam dobro objasnio.

Jedini razlog zašto sam htio konfigurirati električnu ručnu odnosno kod nas se to zove "Paket udobnost" je taj što on pored el. ručne sadrži središnji naslon za ruku i stražnje disk kočnice. A moj komentar o održavanju se odnosio na to da kad već nemam taj paket da se doboši jeftinije održavaju od diskova. Inače u B segmentu npr. P208, i20 i VAG za motore iznad 100 konja stavlja stražnje diskove kao standard. Mislim, realno mi ne trebaju jer ne bum vozio trke ali ipak je napredniji sustav kočenja.

Još jedna zanimljivost je da na drugim tržištima središnji naslon za ruku može ići i sa običnom ručnom dok kod nas isključivo u gore spomenutom paketu. Evo slike jednog iz obećane zemlje. Ne znam, možda s vremenom nabavim takvu konzolu i montiram.

clio naslon za ruku.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

puno sretnih km!
pricas o cijeni odrzavanja, a zelis elektricnu rucnu [emoji3] to mi ne ide u glavu, al ok [emoji3] gdje srece da moje lagune obje imaju obicnu rucnu...
a tank je mali najvj radi tanka ad blue-a...mislim da benzinci imaju 10tak litara veci tank
Na laguni 2 eto elektricna rucna pocela zezati tek oko 290.000km i na nekih 13 god starosti. I to rucna je konfigurirana da kod svakog gasenja auta se automatski zateze i kod kretanja otpusta. Sto znaci bar milijun++ zatezanja bez odrzavanja..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ni mene ne zezaju rucne na lagunama, da kucnem u drvo, al kad pocnu...

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

na scenicima 2 su zezale ispod 200tkm.

Fora izgleda auto, ko malo spljosteni megane 4 nije li.

Iznutra osobno nebih uzimao auto bez sredisnjeg naslona u 2020.g. al to sam ja, moze se i nahrustat vjerovatno .

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, hrvojexyz said:

Fora izgleda auto, ko malo spljosteni megane 4 nije li.

Kako bi Matt Watson rekao, "Renault DragaSmanjioSamMegana" 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Flek said:

Možda nisam dobro objasnio.

Jedini razlog zašto sam htio konfigurirati električnu ručnu odnosno kod nas se to zove "Paket udobnost" je taj što on pored el. ručne sadrži središnji naslon za ruku i stražnje disk kočnice. A moj komentar o održavanju se odnosio na to da kad već nemam taj paket da se doboši jeftinije održavaju od diskova. Inače u B segmentu npr. P208, i20 i VAG za motore iznad 100 konja stavlja stražnje diskove kao standard. Mislim, realno mi ne trebaju jer ne bum vozio trke ali ipak je napredniji sustav kočenja.

Još jedna zanimljivost je da na drugim tržištima središnji naslon za ruku može ići i sa običnom ručnom dok kod nas isključivo u gore spomenutom paketu. Evo slike jednog iz obećane zemlje. Ne znam, možda s vremenom nabavim takvu konzolu i montiram.

clio naslon za ruku.jpg

Ovaj naslon sa slike izgleda ko da nema nikakvu funkciju. Previše je iza u odnosu na sjedalo. 

Link to comment
Share on other sites

Imam update, nažalost ne dobar.

U par navrata mi se učinilo da se kod kretanja, sa semafora na primjer, ubacivanjem mjenjača u prvu brzinu čuje lagani “tup” iz motornog prostora. Dogodilo se jednom ili dvaput ali s obzirom da radio svira nisam bio siguran jel umišljam ili je stvarnost.

Danas sam si dao za zadatak da odradim test vožnju bez radija, ventilacije i svih ostalih smetala i da vidim da li postoji problem ili ne. Zaključak je da se “tup” definitivno javlja ponekad a najlakše ga mogu isprovocirati kada usporavam do stajanja, izbacim ga iz brzine dok se još kotrlja i onda kada je gotovo već stao ali ipak puževim tempom klizi, gurnem u brzinu.

E sad, taj “tup” se javlja u onom trenutku kada mjenjač još nije ušao u brzinu već je na onoj granici između lera i brzine gdje se kod svakog mjenjača javlja onaj lagani otpor.

Jel ima kakvih ideja kaj bi moglo biti i jel to možda normalno? Ako nije, koga od ovlaštenih preporučate da to pogleda? Znam da Baotić ne, možda Štarkelj ili ZAK?

Tnx

Link to comment
Share on other sites

To ti normalno. :) kad se gura u brzinu dok nije stao. Čekaj daj mu malo vremena bitche i drugih zvukova dok se razradi malo :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

😂 Čitao sam tvoje postove o "autu sa zvukovima". Ma meni ovo kaj sam opisao nije normalno. Javi se taj "tup" povremeno ii kad je u mjestu a u trenutku kad klizi je najlakše za reproducirat.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Da malo oživiim ovu temu, provozao sam malo clio 5 100tce, zen oprema... 

Moji dojmovi, nakon niza godina u 3ci i 4ci...

Dakle iako je clio 5 tri svjetlosne godine ispred 4ke, koja je deset IZA 3ke, i dalje se clio muči sa rafiniranošću i opremom konkurencije, za dosta nekonkurentnu cijenu. 

 

Dakle, ZEN oprema je bila druga po redu. Tvrde plastike vrata kao u staroj daciji. 

Centralni monokromatski display lošiji od naj lošijeg u modernom liftu u nekoj zgradi. 

NEPOSTOJANJE!!!! Centralnog naslona za ruku. Jao jao. Koliko to može koštati, 20 deka plastike i pedalj tkanine?????? 

 

Vrata bez zvučne izolacije. Otvaranje i zatvaranje vrata uz plosnsti "klank"

Mjesta na zadnjoj klupi opet kronični nedostaje. (clio 3 je tu bio delux spavaći vagon naspram 4ke i 5ice)...

 

A sad dobre strane:

Ergonimija i sic su vrhunski. 

Motor 100 tce je pravi omjer za tu težinu. 

 

Ne vidim neku razliku u novoj platformi, ali je upravljivost ostala dobra.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Na ovom forumu ima svega. Audija,BMW, Toyota.. rijetko tko vozi Renault. Clio V nitko

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, dado_sk said:

Na ovom forumu ima svega. Audija,BMW, Toyota.. rijetko tko vozi Renault. Clio V nitko

Zaboravio si Forda navest!

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.