Med0 1801 Posted January 2 Share Posted January 2 Sad sam bio do auta pogledati taj crni talog u ekspanzionoj posudi. Ulje nije jer bi boja bila smeđa i ne bi ostavilo takav talog na vrhu posude nego bi se pomiješalo. Upitno je da li ispuh probija kroz dihtung u antifriz jer nema nikakvih mjehurića u ekspanzionoj. Provjereno sa skinutim čepom na hladan i potpuno ugrijan motor - antifriz je u posudi potpuno miran. Izvukao sam malo antifriza van. To na prvu izgleda kao sitni komadići full tanke gume, a kad se prođe kroz prste onda skužiš da to samo tako izgleda jer se pod prstima razmaže u crnu mast. To sam prvi puta primjetio prije cca 5god - da je dihtung glave pretpostavljam da bi do sad već imao većih problema? pH antifriza mi je nešto manje od 8.5, a ledi se na -30 stupnjeva. Valjda je to dovoljno lužnato za rashladni sustav. Za usporedbu sam testirao pH od RX Type D koncentrata - brojevi su mi plesali između 8.9-9.1. Link to post Share on other sites
ivan.martinko 1419 Posted January 2 Share Posted January 2 A jesi ikad mijenjao brtvu glave? Masnoca je to u posudi, a odakle je dospjela...Tak je meni bilo kad je krepalo kuciste termostata koje ima kanale i za ulje i antifriz.Trebalo bi isprati sustav i staviti novi antifriz, iako upucuje na moguci nedostatak na brtvi glave, npr da postoji neko mikro ostecenje izmedju uljnog kanala i onog za antifriz.. Link to post Share on other sites
CRN11 3900 Posted January 2 Share Posted January 2 Kaj ja znam, tu i tamo se kod mene isprazni sustav, sapere se i ta se posuda oriba. Nije da je po prirodi to čisto kod mene bilo. Sad zadnji put kad je probio dihtung se isto to napravilo. Sad je lepo i čisto. Link to post Share on other sites
Med0 1801 Posted January 2 Author Share Posted January 2 Na zadnjoj izmjeni remena prije 3.5god sam preventivno zamjenio termostat s kućištem, stavljen je originalni. Antifriz je ELF Glaceol RX tip D. Dihtung glave nikad nije diran. Auto ima skoro 194.000km. @CRN11 Gdje je tebi točno probio dihtung? Prema cilindrima ili prema ispuhu? Je li bilo mjehurića u ekspanzionoj dok je motor radio? Link to post Share on other sites
ivan.martinko 1419 Posted January 2 Share Posted January 2 A jel ti nestaje antifriz iz posude? Osim brtve koja najcesce ode i od starosti i od km nekad i glava hoce sprungirati negdje kod ispusnog kanala. Kad idu mjehurici onda je kraj, nabija kompresiju i probije skroz brzo, motor zakuha i baci sve van. Link to post Share on other sites
Med0 1801 Posted January 2 Author Share Posted January 2 Da, izgubio sam par deci antifriza od ljeta, ne više od pola litre. Mislim da gubi na unutarnjem hladnjaku jer hoće čudno zamirišati kad počne grijati kabinu. Link to post Share on other sites
CRN11 3900 Posted January 2 Share Posted January 2 (edited) Meni ti je glava imala preko nekoliko mesta gdje je pojedena tam di je važno i tam di nije, a bogecu brtvi nemam kaj zameriti on je dal svoje. Izbilo mi sav antifriz iz posude pred vlastitim domom nakon 700km vožnje Drugi dan sam ga zapalil i dovezel 100m dalje do garaže od frenda. Edited January 2 by CRN11 Link to post Share on other sites
Recommended Posts