Jump to content

CLIO IV 1.5 dci GT - Novi član/Početnik


Smetzar

Recommended Posts

Pozdrav ekipa i administratori!

Pošto sam novi član nisam znao kako pokrenuti novu temu u podforumu CLIO IV pa sam je otvorio ovdje te bih zamolio administratore da me upute kako prebaciti temu na pravo mjesto ili da je oni prebace,

Teški sam početnik u autosvijetu i nedavno sam kupio svoje prvo auto pa imam milion pitanja za Vas, ali za početak ću predstaviti auto koje sam kupio i prve dojmove i upite (za koje mi trebaju Vaše preporuke, iskustva i savjeti).

Prošli tjedan sam kupio Renault Clio IV GT, 1.5 dci, 66kw, godina proizvodnje 06/2017 sa prijeđenih 70.000km. Auto je kupljen u HR i korišten je u rent-a-car kući i to je meni kao početniku bila jedina mana kod kupovine ali je zbog toga cijena bila dosta povoljna. Pošto ne znam ništa o autima i zbog povijesti automobila, odveo sam ga na pregled u ovlašteni servis i kod prijatelja koji je mehaničar. Dobio sam potvrdu da ja auto u dobrom stanju, da ne izgleda da je bio karamboliran te da bi uskoro trebalo promjeniti prednje diskove i kočnice. Na zadnjem braniku ima vidljivih ogrebotina. Auto nije servisiran u ovlaštenim servisima nego u običnim autokućama te sam uz njega dobio sve račune iz prošlosti. Auto sam uredno registrirao i na tehničkom su mi rekli da je sve super sa autom.