Jump to content

Megane II - 2.0 dCi problem


Dean Megane

Recommended Posts

Pa normalno kad je topal motor nivo antifriza ide gore, kad se ohladi pada...

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, macan said:

Pa normalno kad je topal motor nivo antifriza ide gore, kad se ohladi pada...

🤦‍♂️

Link to comment
Share on other sites

Sta nije taj megan bio mapiran? Da nisu neki krivi parametri mape sjebali to? Imam lose iskustvo s mapiranja koji je sjebo cijeli motor. Nadam se da ces proc bolje od mene

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Gle... riješit češ ti to, majstori jedva čekaju da se bace u ukoštac sa pizdarijama polovnih auta dok im stoje lagane zamjene ulja i filtera za velike pare. :)

Edited by macan
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Izgleda da nema nikakav bug u softveru, vodena pumpa je 99 posto, mora ici van. Samo se mora navodno rastavit pola motora da se zamjeni 🤦‍♂️, pa cu vjerovatno promijenit i lanac odmah.

To cu rjesit iduci tjedan i onda sam valjda miran. 

Motor je oke kao i turbina. 

Eto, uglavnom nadam se da je to to. 

Link to comment
Share on other sites

Imam jos par stvari napravit, curi voda u gepek(nista strasno) negdje sa lijeve strane jos nisam otkrio mjesto tocno. 

Vozaceva vrata(pant)  jer su pala

I bit ce bomba 3x

Nije krama, treba radit al da je uvalio nije i evo ovim putem se jos jednom ispricavam sto sam reagirao neprimjereno i nepromisljeno. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Samo mi jedan detalj nije baš jasan. 

Ako je pumpa vode otišla, kako se auto hladio, odnosno kako to da se nije pregrijao? 

Ili je bilo dovoljno hladno vani pa mu nije ni trebala cirkulacija vode kroz hladnjak? 

 

Link to comment
Share on other sites

Nesto se i radilo u medjuvremenu

Screenshot_20210126_210712.jpg

Screenshot_20210126_210634.jpg

1 minute ago, petak said:

Samo mi jedan detalj nije baš jasan. 

Ako je pumpa vode otišla, kako se auto hladio, odnosno kako to da se nije pregrijao? 

Ili je bilo dovoljno hladno vani pa mu nije ni trebala cirkulacija vode kroz hladnjak? 

 

Neznam sta pametno da kazem. 

Auto je bacao u safe mode kad bi temp dosla do 90 i na brzini od 120,130.

Onda bi kazaljka poludila, a cirkulaciju nemam ni dalje, termostat nije nema sta drugo biti. A nakon tog ga nisam posteno ni vozio, upravo iz tog razloga. Promjenio sam taj senzor i to je to. 

Ali voda i dalje ocito ne cirkulira, (tako da nema sta drugo bit) . Riieci od mehanicara

 

6 minutes ago, Dean Megane said:

Nesto se i radilo u medjuvremenu

Screenshot_20210126_210712.jpg

Screenshot_20210126_210634.jpg

Neznam sta pametno da kazem. 

Auto je bacao u safe mode kad bi temp dosla do 90 i na brzini od 120,130.

Onda bi kazaljka poludila, a cirkulaciju nemam ni dalje, termostat nije nema sta drugo biti. A nakon tog ga nisam posteno ni vozio, upravo iz tog razloga. Promjenio sam taj senzor i to je to. 

Ali voda i dalje ocito ne cirkulira, (tako da nema sta drugo bit) . Riieci od mehanicara

 

Radio je na leru sat vremena dok nije dosao na 90,al voda je i dalje bila hladna. A bio je u garazi i nije bilo cirkulacije zraka. I kad je dosla na temp 90,dam mu gas(u leru) i kad predje 3000 obrtaja baca ga u safe mode.Dakle nije samo na autocesti. Promijenjen je tada taj senzor, i onda sam ga pokupio odveo doma. Bio u renaultu na dijagnostici i kod poznanika na valjcima, pregledu softwera itd.Taj dio je oke, sve sam eliminirao i ostala nam je ta pumpa

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, direstraits said:

Dešava se isto i nakon promjene senzora?

S kazaljkom temperature?

Nije se desilo nikako nakon toga,msm ni nevozikam se cesto sada i nisam duze od 15ak min u komadu. Trenutno ne radim, nemam gdje a i imam tu blokadu u glavi da bi se mogao pregrijat i da ne napravim havariju(sto nemora bit uooce da je slucaj) ali me muci taj hladan antifriz i  dok ne promjenim pumpu nikakve duze relacije. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pa cekaj pumpa vode ne radi a auto je radio u leru sat vremena i nije se digla temp + znas da imate problem s etc senzorom i kazaljkom. Grijaci antifriza cijelo vrijeme radili.. mislim da izazivate lagano skidanje glave, brusenje, brtve i tako redom. To se ne radi tako. Valjda ima mehanicar kakav laserski termometar ili sondu? Ako utvrdis jednostavnim testom da je pumpa neispravna nemas ga sta vise palit. Mjenjas sve komplet termostat, pumpu, ect, kanalni remen.. ozicenje do kazaljke instalaciju testiras promjenjivim otpornikom, a motor kazaljke preko dijagnostike.. jebate znanost par stranica na forumu oko necega sta postoje metode testiranja zadnjih 30 godina.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Dean Megane said:

nisam duze od 15ak min u komadu.

Malo je to, premalo. 

@CRN11 objasni mu što i kako, dok mu se nije život pretvorio u noćnu moru. 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ova cijev je jedan dan hladna nakon voznje, drugi dan vruca. Motor isto jedan dan vruc, drugi dan hladan. 😂😂

Kazaljka uredno na 90 stoji zakucana

Neznam jel to sve povezano sa pumpom. 

IMG_20210127_120141.jpg

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Čekaj, jel se ti zajebavas?

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Reci ti meni jel imas grijanje u autu?

jel puse toplo kad se zagrije auto?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne zajebajem se 😂

Puse toplo i kad nije ukljucena klima

Ne kuzim se ponavljam po 100ti put a 10 ljudi mi govore drugacije stvari. 

Sprdate me oke, al ne razumijem se

Link to comment
Share on other sites

To je crijevo od IC. 

Normalno je da je nekad hladno, nekad vruce, nekad izmedu. 

Ovisi o vanjskoj temperaturi, o nacin voznje, otvorena cesta/grad.

 

Da pumpa vode nevalja, 99% nebi bilo ni grijanja u autu. Sto bi vodu cirkuliralo do malog/unutarnjeg hladnjaka.

Posuda za antifriz nije topla dok god auto nije full full zagrijane s otvorenim termostatom. 

To sta on digne radnu temperaturu na kazaljci nije pokazatelj da je termostat otvoren. 

Edited by kristijan1710
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam tko koga sprda. Ako me znaš pitaj.. Iz slike koju si stavio, a tu cijev izgleda svaki dan pipkaš ne mogu baš skužiti od čega je ali 99%!nije od rashladne tekućine motora.  To je ili crijevo od intercoolera ili vezano za klima uređaj / kompresor klime.. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.