Jump to content

Megane II - 2.0 dCi problem


Dean Megane

Recommended Posts

1 minute ago, fabi said:

Pa ne znam tko koga sprda. Ako me znaš pitaj.. Iz slike koju si stavio, a tu cijev izgleda svaki dan pipkaš ne mogu baš skužiti od čega je ali 99%!nije od rashladne tekućine motora.  To je ili crijevo od intercoolera ili vezano za klima uređaj / kompresor klime.. 

Ne ne znam da to nije gumena cijev od rashladne tekucine.Samo pitam jel normalno da je nekad hladna nekad topla itd. Al sam dobio odg i hvala na njemu. 

Bik te.. Ebi da od 2 majstora jedan ovlasteni jedan neovlasteni i jedan random ja dobijem 3 razlicita odgovora sta bi mogao bit problem. 

 

1 minute ago, Dean Megane said:

Ne ne znam da to nije gumena cijev od rashladne tekucine.Samo pitam jel normalno da je nekad hladna nekad topla itd. Al sam dobio odg i hvala na njemu. 

Bik te.. Ebi da od 2 majstora jedan ovlasteni jedan neovlasteni i jedan random ja dobijem 3 razlicita odgovora sta bi mogao bit problem. 

 

To sa antifrizom koji je hladan i njegovim GUMENIM CRIJEVIMA stoji, tu pomaka nema. A ova od IC je nesto sto me zanimalo dali je normalna ta svakodnevna razlicitost

Link to comment
Share on other sites

Bolje da si sebi kupio Megane 1.4 16v, nebi imao puno pitanja. Doduse nebi isao 200+ km/h ali 90% stvari nebi ti bilo nepoznato. Ali to je CR turbo dizel. Zamisli da imas jos noviji model, bilo bi jos vise sumnjivih toplo hladnih cijevi, mnogo zica i cjevcica, kojekakvog kliktanja, zujanja, regeneracija DPF, pa jos i nedaj boze adblue.

Ako se ne kuzis u aute, nemoj otvarat svaki dan haubu, nadji nekog mehanicara ako vec nemas nekog od povjerenja odprije. Nemoj ic kod tri mehanicara. Nek ga taj jedan dobro pregleda, provoza i da ti svoje misljenje, ukaze na nedostatke i popravi sto treba. Ovako se samo mucis i cijela ova tema izgleda ko jedna epizoda stripa Alan Ford.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ivan.martinko said:

Ako se ne kuzis u aute, nemoj otvarat svaki dan haubu, nadji nekog mehanicara

emily rose nintendo GIF by Hyper RPG

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pokusavam, da sam ga nasao od prve koji bi se dao 100 posto vjer bi bilo rjeseno do sada. 

 

Link to comment
Share on other sites

najjaca tema u zadnjih par mjeseci

novom vlasniku od srca želim da što prije/lakše sredi auto

i meni samo još jedna potvrda da dizel nebum nikad imao

Link to comment
Share on other sites

Ma nema to puno veze jel dizel ili benzinac.

Auto je prošao predviđenu kilometražu, svoj vijek trajanja i sve dalje je samo sreća.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moze on ic i duplo vise km, uz normalnu voznju i ekstremno detaljno odrzavanje, ali i cim je u pitanju neki gt auto itd, znas da je stalno ganjan, pogotovo ak su ga vozili vozaci 18-25 godina.
To je ko da imas izvozenog megane 2 RS benzinca, rupa bez dna.
Brenze i ovjes su slozeni, ali motor je uvijek upitan.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, moril said:

Ma nema to puno veze jel dizel ili benzinac.

Auto je prošao predviđenu kilometražu, svoj vijek trajanja i sve dalje je samo sreća.

 

Generalno se slažem, ali atmo benzinac nema: razne filtre koji se zaštopaju gradskom vožnjom, grijače, injektore, turbinu, dvomaseni zamašnjak...

 

Link to comment
Share on other sites

Nema, slažem se. Al sjetimo se da su auti projektirani za 250.000 km. Naravno da mogu proći i duplo više uz pojačano održavanje i popravke, jao što je i ovaj.

Link to comment
Share on other sites

S tim je na 11 minuta✌ 

Nego jel taj auto stvarno svemirski brod da mehaničarima nije jasno što se događa s tim autom. Ja kao laik velim da nakon tih isprobavanja, bez da kola voda bi to već dobilo po pićiću?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.