Jump to content

zakočeni kotači?


twingosz

Recommended Posts

Kad po velikoj hladnoći upalim auto prvi put nakon nekoliko dana i hoću krenuti kotači su kao zakočeni...kao da krećem pod ručnom kočnicom ili da je kamen ispred kotača pa ne mogu krenuti. Onda polako malo krenem naprijed, malo u rikverc i kotači se kao oslobode (čuje se zvuk kao da se nešto otpustilo) i mogu krenuti.

Po toplijem vremenu ili manjoj hladnoći se to nikad ne događa. Radi se o Twingu 1.5 disel 2008. 

Zna li itko o čemu se radi? Trebam li se javiti mehaničaru?

Link to comment
Share on other sites

Da li je bila dignuta ručna?
Ako nije onda je to normalno zbog vlage i soli pa se napravi hrđa na disku.

Link to comment
Share on other sites

Meni je jednom duze (par mjeseci) stajao auto vani, sa potegnutom rucnom, i kad sam upalio auto nakon dugog stajanja, i htio krenuti, spustio sam rucnu, medjutim zadnji lijevi kotac se "zapekao", i nije se vrtio kad sam krenuo, nego se vukao po zemlji. Probao sam lagano i naprijed i nazad, medjutim nista, onda kad mi je dojadilo, sam agresivnije krenuo naprijed i nesto je puklo, te se kotac okrenuo. Medjutim na tehnickom, je ustanovljeno da rucna nije ispravna, pa sam mehanicaru morao voziti da to rijesi. Nakon toga vise nikad nisam potegnuo rucnu, ako nije bas bilo potrebe, nizbrdica ili slicno, te jedino ubacim vozilo u prvu brzinu kad ga ostavljam na ravnini, ali rucnu vise ne potezem.

Link to comment
Share on other sites

Rucnu treba upotrebljavati uvijek, da radi i ne zasteka, ali ispod nule ne. Kad se otopi led, kad zatopli, povuci ju svaki dan i nikad nece zastekati..

Link to comment
Share on other sites

Ako manzeta na sajli rucne nije oronula mozes je potezati i na -30c bez posljedica. Na zadnjim klijestima od megane mogu se i postaviti opruge da po zimi bolje vrati mehanizam. Neznam zasto se na renaultu serijski ne ugraduje ta opruga a stavljala se na autima tipa golf i slicni na koja idu ta klijesta i plocice.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Lowlife said:

Neznam zasto se na renaultu serijski ne ugraduje ta opruga

Znaš li ti koliko košta par takvih opruga?

Link to comment
Share on other sites

Ručnu upotrebljavam apsolutno uvijek(i na +30 i na -20°C), dakle, ugasim auto, dignem ručnu, automatizam ko i vezanje pojasa. (doduše sad imam automatsku, ali isto se uvijek pali)
Kolko sam čuo, takvi problemi se dešavaju onima koji ne koriste ručnu često ili ako je problem na nekom od pomičnih dijelova...




Link to comment
Share on other sites

Odi mehaničaru. Auto je već 13ta godina. Puno toga može biti . Možda sajle od ručne više ne valjaju,mehanizam ručne.. staro je to i treba pregled. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A po tom pitanju zamrzavanja rucne, sta je sa automatskim rucnama?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znaš li ti koliko košta par takvih opruga?
Pa za nas koji ne proizvodimo masovno mozda par usd na aliexpressu. Za renault mozda par centi.
A po tom pitanju zamrzavanja rucne, sta je sa automatskim rucnama?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk


Ovisno o izvedbi. Neka klijesta imaju sajle koje poteze motor recimo laguna 2, scenic 2.. na meganu 3 i scenic3 su el aktuatori direkt posađeni na kociona klijesta. Tu je jako mala sansa od blokiranja jer se sve odvija preko zupcanika.
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lowlife said:

za nas koji ne proizvodimo masovno

Ja proizvodim u malim serijama. 🤓

Kupiš nehrđajuću žicu i napraviš sebi opruge po mjeri. 😉

Žica me u principu ništa ne košta. 

Link to comment
Share on other sites

Inao ja isti problem prosle godine, ali jos je ljeto bilo.

Vozio po kisi, parkirao i dignuo rucnu, nakon cetiri dana zadnji lijevi zablokirao.

Skinuo kotac i par puta cekicem po dobosu pa je popustilo.

Inace na autu sto se tice kocnica je sve zamjenjeno bilo jos ranije, zadnji kocioni cilindri i pakne.

Pitao mehanicara sto je problem, kaze on materijal od kojih su radjene pakne, nemaju vise azbesta, sad su neki ekoloski materijali koji su podlozni da se napiju vode i nabubre malo, sto je dovoljno da se stvori ruzina i zaljepi na dobos.

Odtada vise ne dizem rucnu skoro nikada ako nema potrebe :D

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima.

Ručnu uvijek dižem automatski makar stao na 5 min, pogotovo ispred stana jer je nizbrdica.

Posjetit ću mehaničara.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam automatsku, sama se uvijek aktivira. Ovdje na jugu nema niskih temp, nisam imao tih problema.
Kupio sam davno na Aliu te dvije oprugice za svaki slučaj, ali ih nisam montirao, ne znam dali trebam, sve radi ok.
Ako su vodilice podmazane, sajle dobre, pločice neke krštene, mislim da i ne treba. Dali bi štetilo? Mislim da nebi.

Link to comment
Share on other sites

Inao ja isti problem prosle godine, ali jos je ljeto bilo.
Vozio po kisi, parkirao i dignuo rucnu, nakon cetiri dana zadnji lijevi zablokirao.
Skinuo kotac i par puta cekicem po dobosu pa je popustilo.
Inace na autu sto se tice kocnica je sve zamjenjeno bilo jos ranije, zadnji kocioni cilindri i pakne.
Pitao mehanicara sto je problem, kaze on materijal od kojih su radjene pakne, nemaju vise azbesta, sad su neki ekoloski materijali koji su podlozni da se napiju vode i nabubre malo, sto je dovoljno da se stvori ruzina i zaljepi na dobos.
Odtada vise ne dizem rucnu skoro nikada ako nema potrebe [emoji3]
Koji idiotni odgovor. Rekao bi tom lijenjivcu da onda sve skida ponovno i stavi neke neazbestne kineske ili indijske pakne. Sad za svaku skripu koju treba rjesit takvim likovima kriv je azbest a njega nema u bremzama valjda vec 25 godina.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.