Jump to content

Zima prvo paljenje trese


Antonio34

Recommended Posts

-6 prvo paljenje upali iz prve,i onda počme tresti kao da ce crknuti i je  minuta poslje radi normalno koji je problem

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da dizel. Grijač(i).  Kod common rail dizela ne služe toliko za paljenje nego za smirivanje rada, te ostani raditi sa manjim intenzitetom dok se motor ne zagrije.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije mi nikakvu grešku izbacio na tabli,auto mi je vani na otvoorenom dali je moguce da filter goriva stegne odnosno gorivo

Da dizel 1.5 dci 81kw

Link to comment
Share on other sites

Kaže ovaj u servisu ako pali iz prve da nije moguce da su grijači,ali dobro svejedno cu ga spojiti sutra na dujagnostiku pa da vidim hvala

Link to comment
Share on other sites

Kaže ovaj u servisu ako pali iz prve da nije moguce da su grijači,ali dobro svejedno cu ga spojiti sutra na dujagnostiku pa da vidim hvala
Kolega mi je imao identičan simptom..
Upali kao upaljač i onda sljedećih pola minute, minutu čudan rad, zvukovi.. neispravan grijač je bio.. grije ali nedovoljno.. 1.5 90ks je bio njegov

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ponavljam, zdravi common rail dizel će bez i jednog grijača upaliti i na -15 stupnjeva, samo će vjerojatno raditi jako nemirno i loše dok se ne zagrije. Grijači na commonrailu nisu toliko za startanje motora nego sa umire rad.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam ove zime mijenjao grijače. Dva su bila neispravna. Motor je palio tek nakon cca 3 sekunde verglanja, prvih desetak sekundi nakon paljenja radio je vrlo nemirno, nakon čega se je postepeno smirio. Nakon promjene grijača pali kao mina i mirno radi od samog starta.

Radi se o 1.6 dci 130.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, moril said:

Ja sam ove zime mijenjao grijače. Dva su bila neispravna. Motor je palio tek nakon cca 3 sekunde verglanja, prvih desetak sekundi nakon paljenja radio je vrlo nemirno, nakon čega se je postepeno smirio. Nakon promjene grijača pali kao mina i mirno radi od samog starta.

Radi se o 1.6 dci 130.

Meni jedan nije radio, i od prilike 2 sec verglanja i 5 sec trešnja.
promijenio i sada pali kao mina hehe

1,6 dci

Link to comment
Share on other sites

Sad mi je na 50 iljada km šef mjenjao na meganu 1.5 dci, 720 kn valjda sva 4, koliko je za 1.6 dci?

Link to comment
Share on other sites

Da nije ista temp u cilindru gdje radi grijac i gdje ne radi pa odtud nemiran rad u leru. Kad se temp u cilindrima izjednaci i izgaranje bude normalno. Nakon paljenja grijaci rade jos nekih 15 ak sec ovisno o temperaturi antifriza.

Link to comment
Share on other sites

Samo mi recite dali bi dijagnostika trebala zabilježiti da je o grijačima riječ s obzirom da je jedanput crkao???

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, macan said:

Sad mi je na 50 iljada km šef mjenjao na meganu 1.5 dci, 720 kn valjda sva 4, koliko je za 1.6 dci?

460 kn, kod Anđelka iz lagerosa, prva ugradnja.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Antonio34 said:

Samo mi recite dali bi dijagnostika trebala zabilježiti da je o grijačima riječ s obzirom da je jedanput crkao???

Prije češ dobit greške koji nemaju veze sa grijačima...

Link to comment
Share on other sites

Da objasnim,dakle auto mi je pali bez ikakvih problema bez ikakvog verglanja na -9 ali nisam ga palio u par dana  i to mi se desilo kao da na tren mi je kao da ce krepat i jednom je. Kod mene bas dere jako vjetar,i danas sam ga upali isto bez problema sam bez tog nemirnog rada,i bio sam na dijagnostici nikakvu grešku nije izbacilo niti jednu,majstor mi kaže da je vjerovatno s obzirom da nisam ga vozio da se nakupilo taloga i malo vode u filteru goriva i s obzirom da pumpa goriva vuče iz filter s dna gorivo pokupilo to što se nataložilo i tu vodu i da je gorivo bilo malo slabije a da su grijači otišli dijagnostita bi pokazala jer je mijenjao na drugom meganu i izbacilo bi mu grešku kao što je na tom.rekao mi je da na idučem servisu zamjenim filter goriva i to je to.A sada ako opet dođu minusi jači i ako mi se to ponovi ranije ču ga promjeniti.rekao mi Mahle ili Bosch filter ccc400-450 kn

Da i auto mi je 2014 god 1.5 dci 81kw

Gorivo sipam na croduxu onaj skuplji dizel i uvijek naspem pun rezervar ali nestignem kad potrošiti za mjesec dana i ostao znači sipano je u 11 mjesecu negdje sredina mjec.da nije bilo za jace minuse ili sta li vec ,prije 3 dana sam ga nasuo punog sad ce mu vidjeti dali i do toga bilo

Link to comment
Share on other sites

Kod mene pali uredno na -5, a nakon paljenja prvih možda 2-3 sec mrvicu osciliraju okretaji pa se stabilizira. Ja to smatram normalnim jer odmah nakon starta, senzor pali svjetla, pale se PTC grijači, radio i ostali potrošači.. Provjerio sam prije mjesec dana grijače i antifriz, sve ok i generalno sam prezadovoljan sa 1.5 dci, taman okrenuli 120 tkm. Sad ću obavit redovni servis i promijenit ću termostat sa senzorom temp (kupio u Lagerosu), ulje i sve filtere. Motor fino radi, jednako troši kao dok je bio nov, kultiviran i uglađen bez zamjerke..

25 minutes ago, Antonio34 said:

Da objasnim,dakle auto mi je pali bez ikakvih problema bez ikakvog verglanja na -9 ali nisam ga palio u par dana  i to mi se desilo kao da na tren mi je kao da ce krepat i jednom je. Kod mene bas dere jako vjetar,i danas sam ga upali isto bez problema sam bez tog nemirnog rada,i bio sam na dijagnostici nikakvu grešku nije izbacilo niti jednu,majstor mi kaže da je vjerovatno s obzirom da nisam ga vozio da se nakupilo taloga i malo vode u filteru goriva i s obzirom da pumpa goriva vuče iz filter s dna gorivo pokupilo to što se nataložilo i tu vodu i da je gorivo bilo malo slabije a da su grijači otišli dijagnostita bi pokazala jer je mijenjao na drugom meganu i izbacilo bi mu grešku kao što je na tom.rekao mi je da na idučem servisu zamjenim filter goriva i to je to.A sada ako opet dođu minusi jači i ako mi se to ponovi ranije ču ga promjeniti.rekao mi Mahle ili Bosch filter ccc400-450 kn

Da i auto mi je 2014 god 1.5 dci 81kw

Gorivo sipam na croduxu onaj skuplji dizel i uvijek naspem pun rezervar ali nestignem kad potrošiti za mjesec dana i ostao znači sipano je u 11 mjesecu negdje sredina mjec.da nije bilo za jace minuse ili sta li vec ,prije 3 dana sam ga nasuo punog sad ce mu vidjeti dali i do toga bilo

Ako ti je auto parkiran više dana na -10 to već traži artik dizel. Dugotrajnim stajanjem i mirovanjem goriva na tim temperaturama ti se već počinje stvarati kristalizacija u filteru goriva, odnosno parafin.  Nije isto paliti i voziti auto svakih 8-12 ili ga ne voziti 3-4 dana pogotovo ako su temp -10 ili niže. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, fabi said:

Kod mene pali uredno na -5, a nakon paljenja prvih možda 2-3 sec mrvicu osciliraju okretaji pa se stabilizira. Ja to smatram normalnim jer odmah nakon starta, senzor pali svjetla, pale se PTC grijači, radio i ostali potrošači.. Provjerio sam prije mjesec dana grijače i antifriz, sve ok i generalno sam prezadovoljan sa 1.5 dci, taman okrenuli 120 tkm. Sad ću obavit redovni servis i promijenit ću termostat sa senzorom temp (kupio u Lagerosu), ulje i sve filtere. Motor fino radi, jednako troši kao dok je bio nov, kultiviran i uglađen bez zamjerke..

Ma da, pa to sve školjca od tih prekidača, pa grijanje guze, ptc, još ako si kliko i odmrzavanje staklala, pa to pol kilowata ode :) :)

Link to comment
Share on other sites

Pa taj mi se scenario i desio par dana se nije vozio po minusu i onda sam ga natocio punog i sad otoplilo i pali normalno.ja sam zamijenio termostat i senzor temperature i sada pali prvu crticu ako ga nisam pustio da malo odradi 1km normalne vožnje i 7-8 km drugu crticu i nepada dolje s autom sam prezadovoljan inace,vozio sam škodu benzin godinama pa mi sad ove boljke s dizelom novina i ucim jer nikada nisam imao dizel u vlasništvu 

I škoda je grijala kao na sibiru da sam dok renauktu treba vremena

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ljudi pomoč molim vas,napisao sam u temi sta mi je problem,i bio sam kod majstora na dijagnostici nikakvu grešku nije izbacivao i kada je bilo toplo normalno je radio,stavio sam novi filter goriva i sada ponovo minus tj jutros opet istio se dešava upali iz prve i onda počem tresti gubi snagu i crkne,jucer nasuo pun rezervar i aditiv protiv smrzavanja i promjenio benzinsku i isto.nisam mjenjao grijace jer nije pokazivao grešku,najvjerovatnije cu ih i promjeniti,ali kad se ugrije nikada nije zatrzivao nikaki pizdarija nije bilo niti dimi niti cupka nista,bojim se da nisu dizne ili nesto ali kažem dijagnostika nista ne pokazuje za popizditi 1.5 dci 2014 g 86 000 orginalnih km veliki rađen prosle godine u 5 mje.molim vas pomoc 81 kw 

Link to comment
Share on other sites

Ma to su ti grijači na trojici mi kolega sad mjenjao na 60 iljada - isto orgininalnih :), objašnjavano je već o tim grijačima, upali bez beda al onda ludi. Al mislim samo jedan i da su ga nekih 800kn opleli u ovlaštenom, i kad se sjetim i šogorica na merecedu sa 1.5 dci. Baš tak nakon cca 5 godina vole riknut.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Hvala ti puno na informaciji nadam se da je samo do njih,kada ih zamjenim javim povratno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovako pali ispravan 1.5 dci na -18 i sa običnim dizelom. Je da je bio skoro nov (2 godine i manje od 50 tkm) ali to je to. I dalje pali uredno, jutros -6.. Grijače nikad mjenjao, 5 god 121 tkm

 

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

On 20. 01. 2021. at 10:21, Antonio34 said:

Da objasnim,dakle auto mi je pali bez ikakvih problema bez ikakvog verglanja na -9 ali nisam ga palio u par dana  i to mi se desilo kao da na tren mi je kao da ce krepat i jednom je. Kod mene bas dere jako vjetar,i danas sam ga upali isto bez problema sam bez tog nemirnog rada,i bio sam na dijagnostici nikakvu grešku nije izbacilo niti jednu,majstor mi kaže da je vjerovatno s obzirom da nisam ga vozio da se nakupilo taloga i malo vode u filteru goriva i s obzirom da pumpa goriva vuče iz filter s dna gorivo pokupilo to što se nataložilo i tu vodu i da je gorivo bilo malo slabije a da su grijači otišli dijagnostita bi pokazala jer je mijenjao na drugom meganu i izbacilo bi mu grešku kao što je na tom.rekao mi je da na idučem servisu zamjenim filter goriva i to je to.A sada ako opet dođu minusi jači i ako mi se to ponovi ranije ču ga promjeniti.rekao mi Mahle ili Bosch filter ccc400-450 kn

Da i auto mi je 2014 god 1.5 dci 81kw

Gorivo sipam na croduxu onaj skuplji dizel i uvijek naspem pun rezervar ali nestignem kad potrošiti za mjesec dana i ostao znači sipano je u 11 mjesecu negdje sredina mjec.da nije bilo za jace minuse ili sta li vec ,prije 3 dana sam ga nasuo punog sad ce mu vidjeti dali i do toga bilo

 

2 hours ago, mata73 said:

Grijače prekontroliraj.
Još ako dimucka bijelo odmah nakon palenja onda su sigurno oni.

 

1 hour ago, macan said:

Ma to su ti grijači na trojici mi kolega sad mjenjao na 60 iljada - isto orgininalnih :), objašnjavano je već o tim grijačima, upali bez beda al onda ludi. Al mislim samo jedan i da su ga nekih 800kn opleli u ovlaštenom, i kad se sjetim i šogorica na merecedu sa 1.5 dci. Baš tak nakon cca 5 godina vole riknut.

 

19 minutes ago, fabi said:

Ovako pali ispravan 1.5 dci na -18 i sa običnim dizelom. Je da je bio skoro nov (2 godine i manje od 50 tkm) ali to je to. I dalje pali uredno, jutros -6.. Grijače nikad mjenjao, 5 god 121 tkm

 

Supet za tebe moj pali kao mina ali onda pocme luditi i crkne kada ga drugi put upalim radi normalno

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.