Jump to content

Zima prvo paljenje trese


Antonio34

Recommended Posts

Meni jucer ujutro nije htio upaliti 1.5 dci, to mi se prvi put desilo...

Probao sam prvi put, treskao par sekundi kao da ce uspjeti, ali ipak nije..

i nakon toga sljedeca 2 puta je nakon pristiska start nakon par stotinki odustao kao da je bio skroz zastopan, pa ga nisam htio forsati dalje

ocito je dosla voda u filter ili se gorivo smrzlo

Kasnije je normlano upalio jer je bio direkt na suncu par sati

filter goriva je original mijenjan prije mjesec dana isto kao i akumulator..

 

Tocio sam na Croduxu prije par dana,

i sad odmah kad sam ga upalio, otisao do Tifona i dodao jos 100 kuna njihovog goriva

danas ujutro nakon hladne noci upalio normalno uz malo treskanja, ali nista posebno

Imam dojam da su ovi smradovi, s oprostenjem, u croduxu stavili gorivo bez aditiva ili tko zna kakvo razvodnjeno pa se smrzlo.. ne znam jel zbog toga, ali ja tam vise ne tocim

 

Edited by Trifon Ivanov
Link to comment
Share on other sites

Evo jutros -7 nasuo pun rezervar na ini  class dodao aditiv zamjenio filter goriva i upalio mi iz prve i onda nakon minute poceo luditi i crkne malo jako malo bjelog dima smrducka,drugi put ga upalio mirno radu bez ikakvih problema,ali mi na tabli nije upalio grijač a prvi put je.ipak su grijaci ali svejedno danas ode dok ih nezamjene necu odustai pa javim sutra ili kada naprave rezultat.dakle po nekoj logici grijaci ne zagriju dovoljno gorivo prilikom paljenja i onda pocme zajebancija u obrtajima kada se zagrije onda nema problema

Edited by Antonio34
Link to comment
Share on other sites

Javiti cu,necu ici kod ovlastenih sigurno znam da bi me ogulili vidim da je netko beru spomenio a moj majstor uzima sve kod tokića pa cu vidjeti

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na cliu dci90 iz 2014. prošli tjedan mijenjao grijače. Auto ima 103000 originalnih (u obitelji je od prvog dana). Nakon toga nije tresao na višim temperaturama, tipa 2,3 stupnja, ali sad na -8 trese. S tim da sam jučer nalio do vrha, cca 35 litara Arktika.

Link to comment
Share on other sites

On 19. 01. 2021. at 8:52, Antonio34 said:

Kaže ovaj u servisu ako pali iz prve da nije moguce da su grijači,ali dobro svejedno cu ga spojiti sutra na dujagnostiku pa da vidim hvala

Krasan mehaničar. Odokativan

Link to comment
Share on other sites

Grijače sam mijenjao prije mjesec dana. Najbolja cijena bila mi je kod Anđelka iz Lagerosa. 144 kn za original Beru, kakav je prva ugradnja na 1.6 dci.

Moja preporuka za Lageros.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, moril said:

Grijače sam mijenjao prije mjesec dana. Najbolja cijena bila mi je kod Anđelka iz Lagerosa. 144 kn za original Beru, kakav je prva ugradnja na 1.6 dci.

Moja preporuka za Lageros.

Koji su kod tebe simptomi bili da su grijaci otišli

Link to comment
Share on other sites

Verglao je par sekundi prije nego upali i prvih minutu-dvije radio nemirno

Link to comment
Share on other sites

On 14. 02. 2021. at 11:55, fabi said:

Ovako pali ispravan 1.5 dci na -18 i sa običnim dizelom. Je da je bio skoro nov (2 godine i manje od 50 tkm) ali to je to. I dalje pali uredno, jutros -6.. Grijače nikad mjenjao, 5 god 121 tkm

Al tandrče ko traktor na toj temperaturi.. sve mi ga žao slušat... Al da, najveći - na kojem je moj bio je -20, početak 2017., Njemačka.. Upalio kao mina također.. pun goriva, švapskog.. 😋

Kad grijači odu najčešće se i čuje po radu motora da nešto ne valja prvih minutu dvije..

Link to comment
Share on other sites

A neki best practice je promijeniti sve odjednom.. razlog je što su svi radili u istom autu i u istim uvjetima, pa ako je krepao jedan.. samo je pitanje vremena kada će svi krenuti... ali ako se baš nema para ili se rješava vozilo..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vi koji vozite dizelcice, jel koristite ono npr inino arktik gorivo il koji aditiv za hladne dane, il vam je to preskupo?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Točim samo na Tifonu i tjt.. ništa više dodatno ne koristim.. nekad ga obradujem s Premium Dieselom i gg.. ništa mu ne fali.. Pali kao mina..

Link to comment
Share on other sites

Evo danas je auto opet bio na dijagnostici nikakva greška nije nađena,onda su ispitani svi grijači jedan po jedan svi rade imali su gareži na njima očišćeni su svi,majstor izludio kako da ti popravim kad ti sve radi kaže provjeravo je instalacije sve radi.jos sutra auto ce stojati vani cijeli dan dok sam na poslu pa kad dođem onda cu ga upaliti i ako bude ponovo tresao kao da ce crkniti onda cu promjeniti grijace i do kurca,majstor mi je rekao mogu ti ja staviti grijace beru nove ali zasto kada su ti ovi 100% ispravni.neznam stvarno sam popizdio. 

Edited by Antonio34
Link to comment
Share on other sites

Nemoj mijenjati grijače ako ih je testirao i ispravni su. Bacanje novaca. Traži kvar negdje drugdje

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, moril said:

Nemoj mijenjati grijače ako ih je testirao i ispravni su. Bacanje novaca. Traži kvar negdje drugdje

U tome je problem,gdje ga tražiti kad nigdje ne izbacuuje grešku,to mi se dosada desilo 3 puta samo kada su minusi cim je nula  normalno radi u leru pri prvom paljenju,isto tako sada kad je radio pizdarije upalio je kao mina bez verglanja 1-2 sekunde i upali i onda nakon 30 sekundi do minute pocme trešnja lupkanje i crkne upalim ga drugi put i radi bez problema za poluditi,a ako odem u ovlašteni servis s njihovom dijagnostikom dali ce ona sta bolje pokazati neznam ni sam

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, mata73 said:

Da li je majstor provjerio koliko modul grijača drži upaljene grijače?

E to je pitanje za majstora čisto sumnjam,a sada kad bi mi ti mogao pojsniti kako to da napravi bio bih zahvalan

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Antonio34 said:

E to je pitanje za majstora čisto sumnjam,a sada kad bi mi ti mogao pojsniti kako to da napravi bio bih zahvalan

Ja sa svojim iskustvima kod majstora znam samo da im ništa ne vjerujem, jer sam se previše puta uvjerio da pojma nemaju.... i večinu problema nažaost riješio preko foruma... moj ti je savijet da pričekaš koji dan da vidiš sad kad bude toplije hoće bit bolje pa češ i dobit odgovor jel do grijača. Evo mom prijatelju već 2 godine štekaju grijači al njega to ne j**e (to meni treba :) ), neki dan nije mogao upalit al kaže sad će topliji dani pa nema svrhe :) mjenjat, isto megane 3 dci.

Edited by macan
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Običnim ispitivačem 12/24V ili multimetrom još bolje.
Minus na masu a plus na jedan od grijača i gledati kod davanja kontakta da li ima napona i nakon palenja koliko dugo drži grijače aktivne.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E to je pitanje za majstora čisto sumnjam,a sada kad bi mi ti mogao pojsniti kako to da napravi bio bih zahvalan
Ako to sam ne zna napraviti, promijeni majstora..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala vam puno svima,sutra cu vidjeti jel kazu opet minus tako ako bude ponovo zajebavao nesto cu morati napraviti,on kaze da ih je provjeravao i na autu i vadio ih van kaže da se uzare turbo e sada jbg ajd znaj šta uglavnom javim sve

Link to comment
Share on other sites

 

S obzirom na gore navedene probleme koje sam imao i danas sam na -2 upalio nije se tresao i crkao,majstor mi je prije toga ocistio grijace od garži i ispitao i napisao sam vam gore da je rekao da 100% ispravni pogledajte video i recite svoje kometare.sada stvarno sumnjam i na gorivo od crodux ali nasuo sam pola rezervara ina class plus aditiv.nema mi nista drugo nego čekati iduču zimu jače minuse pa ako se ponovi problem staviti cu nove grijece i to je to.hvala

Link to comment
Share on other sites

Moras malo vise detalja napisat jer 1.5 dci ima puno verzija. Koji je kod motora k9k xxx, kolko km, koji si filter goriva koristio. Ako se radi o 636 motoru on je poznat da po zimi stvara probleme. Ako nema greski treba gledati po senzorima live data, moze biti bilo sta od nekog senzora pritiska do senzora temperature motora. Ciscenje grijaca ne pomaze nicemu osim da ih sjebe. Grijac ili radi ili ne u pravilu ocitava se omski i ako je tu u granicama ne vadis ga ako nemas namjeru sva 4 promjenit. Bilo je vec govora o 4.5v grijacima i spajanjem na 12v za test. Mnogi tako sjebu ispravne.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.