Jump to content

Zima prvo paljenje trese


Antonio34

Recommended Posts

Stvarno vam svima hvala na savjetima ovaj forum svaka čast,malo cu se odmoriti do idučih promjena koje cu javiti ako budu se dešavale i svake radnje i do tada samo pračenje nacina rada vozila.napomena jutros sam ga palio bez problema radi normalno jutros je bilo kod nas oko 0-1 sve 5

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nitko mu nije rekao da mjenja dizne, opisali smo svoje probleme koje smo imali i koji su vrlo slicni njegovima...dali smo samo savjet da ih ispita, pregledo je vec neke stvari koje bi mogle biti povezane s problemom i gresaka na tome nije bilo... ali bilo bi stvarno cudno i nevjerojatno da mu se ispostavi da su prdnule dizne na toj kilometrazi...meni su dvije prdnule na 160k km s tim kad su vadjene van u servisu jedna od ove dvije koje su bile ok je bila relativno nova, sto znaci da su do 160k zapravo 3 prdnule...forumas @diznaje probleme imao blizu 200k km...jos jedan je imao problem oko 160k km kao i ja, ostali se nisu izjasnili, ali nas trojica koji smo prijavili sigurno nismo jedini koji su imali problem...ali opet ponavljam, nevjerojatno bi mi bilo da su kod Antonia na toj kilometrazi dizne problem, ali nikad se ne zna

Link to comment
Share on other sites

Ljudi vama svima svaka čast svaki vaš savjet je dobro došao i cijenim sve što ste rekli i napisali vjerujem da kao i svatko od nas uvijek misli ajd nije najgore pa tako i ja ali opet valja se na sve pripremiti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo malo sam pratio pa ću dodati još i ja koju...

Danas zna biti svega i svačega što radi probleme u radu motora, a nekada i neka glupa sitnica koju nitko ne vidi i ne može detektirati, a novci se troše.
Najčešći problema kod paljenja auta ujutro (uglavnom na nižim temperaturama, ne mora nužno biti minus) i kada on malo duže treba da upali
te nakon toga lagano zatrese i trese se neko vrijeme i još izbaci bijelog dima, to je gotovo sigurno do grijača (najčešće).
Tako je bilo na mom Fordu 1.5 TDCi, on je palio i po minusu, ali malo je "kasnio" nakon paljenja gumba i treskao se u početku rada.
Jedan grijač nije uopće radio, no ovdje vidim da su svi u redu pa je nakon čišćenja možda i do toga malo bolje.
Za ovaj motor u mojoj ponudi je original NISSAN grijač 1106500Q0S (a što je jednako Reanult broju 8200682592) po 110,00 Kn/1komad.
U obje kutije su isti grijači, isti brand (BERU), ali eto, pod NISSAN brojem je nešto jeftinije.

Druga stvar, filter goriva, da, to je bio česti problem sa kupovinom raznih marki filtera goriva pa se čak u te motore ugrađuju dvije opcije gotovo istog filtera,
ali nekih razlika očito ima te se znalo događati da je bilo zraka u sustavu pa shodno tome isto radilo probleme kod paljenja.
Originalni broj po RENAULTU za taj filter je 164006435R (i kod mene košta 370,00 Kn taj original) i unutra je brand MAHLE KL752/2D (made in Austria) i to je ono što preporučam,
a tako i osobno prodajem, bez ikakve moguće opcije neke druge marke ili broja, samo to i isključivo to bez pogovora.
No, na tim modelima se još može naći i OE broj 164009384R i u njemu se nalazi brand UFI 24.113.00 i made in China je, ali koliko god su ti filter "isti", za iste motore,
ne, to nisu isti filteri i nemju niti iste prateće elemente (gumice) i to se nekada zna miješati pa moguće dovesti i do problema, neovisno o tome što se radi i o original filteru.
Nije problem što je iz Kine, nego to nije za taj motor.
Stoga, uputno je kod problema, kada se mijenjao filter goriva, navesti točno koji brand i oznaku pa onda ja po tome mogu vidjeti da li je dobar/pravi ili loš/krivi filter.

Inače ima jop jedna oznaka za taj isti filter (164008816R), samo na sebi ima još dodatno nešto nalijepljeno, a isto je unutra MAHLE, a koji se u post prodaji kao MAHLE i dalje prodaje
kao gore navedena oznaka, ali bez toga nalijepljenoga.
image.thumb.png.1fa554af84702b9762338243a57a88bc.png
image.png.3151e57204c3d52c7bae1e74e2da0ad8.png








Treća stvar, ukoliko je do dizni, tu je najbolja opcija original (gledajući kroz svoje cijene), jer komad košta 1.850,00 Kn, nova, ne reparirana i OE broj je 166006212R.
Ali to je onaj zadnji korak koji se treba odraditi, zbog novaca dakako, a prije svega bih preporučio jedno čišćenje dizel sustava za Liqui Moly PRO-Line čistačem koji košta 83,00 Kn/500ml
(kod mene) i gdje se može na relativno povoljan način vidjeti kako se auto ponaša nakon toga, jer će taj aditiv djelovati na kemijske probleme te ih očistiti (po potrebi možda i 2 puta treba očistiti, ako je baš jako prljavo), a ukoliko se kemijski ništa ne promijeni, onda je mehanički problem koji se nikakvom kemijom ne može očistiti/otkloniti.

Eto, dugo me nije bilo pa sam se malo uključio u ovakve razgovore, dok me opet ne odnese gužva.

👋

image.png

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

andelko, kad vec pricamo o filterima goriva, kojeg ti onda preporucujes za 2.0 turbo 205ks F4R 800?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ruske said:

andelko, kad vec pricamo o filterima goriva, kojeg ti onda preporucujes za 2.0 turbo 205ks F4R 800?

Svakako bih najprije volio dobiti broj šasije pa onda preko njega doći do točnog i najnovijeg OE broja pa prema tome dalje vidjeti što je u originalu.
Inače osobno preferiram ovim redosljedom:
Original pakiranje (nebitno što je unutra)
MANN
MAHLE/KNECHT
PURFLUX/COOPERSFIAAM = SOGEFI
MECAFILTER
UFI
DELPHI (kod nekih gdje je original)

Ostali proizvođači mi nisu na listi prodaje i interesa.

P.S.
Jel to za tvoju Lagunu, kao za leteće?

Edited by lageros-zg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Je. Ako ti treba sasija poslat cu ti na PM

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Ruske said:

Je. Ako ti treba sasija poslat cu ti na PM

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
 

Može da, pa da provjerim.
Iako, kod benzinaca bude opcija da i nema filter goriva, bez obzira što Renault program ga je naveo i "nacrtao" tamo dolje kod rezervoara, ali onda na autu filter ne postoji.
No, budem pogledao što program kaže i što bi bilo gore po OE broju.

 

Link to comment
Share on other sites

Poslano :)

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nije zima nego ljeto ali svejedno trese... 😞

U zadnje vrijeme otkad su velike vrućine pa klima u vrućem autu radi max snagom, kada auto prvi put upalim radi vrlo nestabilno pa se prilikom stajanja na raskrižju redovito gasi. Nakon par minuta, kada motor malo odradi, radi stabilno i ne gasi se.

Auto je Renault Megane III ('08), benzinac, 1.6 110ks

Prije pola godine je odrađen veliki redovni servis (oba remena, pumpa vode, varijabilna remenica...)

Zadnjih pola godine auto relativno rijetko vozim, a najčešće na kratkim relacijama.

U čemu bi mogao biti problem?

Link to comment
Share on other sites

Svijećice, kabeli, bobine, ventili... Svašta može biti, ali dijagnostika će otkriti gdje dolazi do prekida.

Link to comment
Share on other sites

Probaj DATACOL ulit u rezervar i pravac autoput za Rijeku i nazad da ga ispušeš. Možda pomogne znam slučajeve da zaista pomaže

Link to comment
Share on other sites

Vidi ja sam imao taj problem na octavi benzin kada sam je vozio,promjenio kablove svjecice i na kraju je bila elektronska klapna gasa tražio polovnu i ugradio i nije bilu kako treba na kraju što sam u blizini srbije i kupio orginalnu klapnu gasa simens vdo i tamo mi ugradili 1250 kn me izašlo dok ovdje za wurth klapne tražili i po 1800-2500 kn uglavnom za octaviu govorim dakle ako ti je benzina mora da je klapna gasa

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.