Jump to content

Clio III 1.2 16v motorizirana zaklopka , automatska kontrola i napon akumulatora


marjan1200

Recommended Posts

Imam ja jedan problem sa Clio III, 

S vremena na vrijeme se pojave greške:

DF079 Motorizirana zaklopka;

-Automatska kontrola

-Greška oscilacije i

DF046 Napon akumulatora

- Nenormalan napon

 

Promijenio sam dosad svašta. Akumulator, zaklopku i u kompletu kompjuter, stup volana, ključ, i kutiju osigurača. i ponovno javlja iste greške.

Kada se te greške pojave, auto ide u safe mod i u praznom hodu ima zvuk kao da trokira i nemirno radi i izgleda kao da jedna šprica ne radi. tako se nekako manifestira. teško je to napisati. i još čim se greške ponište, sve radi odlično, do ponovnog pojavljivanja.

Da li je netko imao isti problem i riješio ga i ako jest, bio bih veoma zahvalan na odgovoru

Edited by marjan1200
popravio gramatiku i lapsuse
Link to comment
Share on other sites

Jednom sam išao van Lijepe naše i nije nas bilo dva tjedna. Kad sam palio auto čudne slične random greške su se javljale, a napon akumulatora je bio kao da je za zamjenu. Javio je grešku na klapni. Nakon dvije dulje relacije se napunio i sve je bilo u redu.

Alternator? Regler?

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, robyakarider said:

sta mjerili napon alternatora kako radi?

Alternator je servisiran i ugrađen je novi regler. sa starim reglerom je punio bez ikakvog opterečenja u rasponu od 14.2-15v, a sa punim opterečenjem)klima, ventilatori svetla) je padao čak do 13.5v i zato sam dao alternator na servis i promijenio regler, sada pod opterečenjem  ne pada ispod 14.2

1 hour ago, Med0 said:

Jednom sam išao van Lijepe naše i nije nas bilo dva tjedna. Kad sam palio auto čudne slične random greške su se javljale, a napon akumulatora je bio kao da je za zamjenu. Javio je grešku na klapni. Nakon dvije dulje relacije se napunio i sve je bilo u redu.

Alternator? Regler?

probao sam i s drugim akumulatorom i alternator je servisiran, u setu promijenio računalo motora, ključ, kutiju osigurača i stup volana sa servo motorom. i opet isto. poništim greške, sve radi ko sat. i kroz neko vrijeme opet počne s istim greškama, naj više pri paljenju auta se greške pojave.

 

Link to comment
Share on other sites

Nemoj sad mjenjat random dijelove, nekad to bude puno skuplje nego par sati strucnjaka. Treba to pogledat dobar dijagnosticar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Lowlife said:

Nemoj sad mjenjat random dijelove, nekad to bude puno skuplje nego par sati strucnjaka. Treba to pogledat dobar dijagnosticar.

Bio je svuda okolo, tj. po okolici Dubrovnika. sad je meni došao. Vjerovatno ima problem u instalaciji. Zato jer to nije moja domena, odvest ću ga električaru - elektroničaru da to pokuša detektirati.

Nadao sam se da se netko suočio sa sličnim problemom. A vidio sam u slovenskom klubu jednu ovakvu situaciju, ali ne mogu doći do toga istog čovjeka koji je napisao post. taj post je bio 2018g. valjda ga je od tad riješio :)

 

13 hours ago, Med0 said:

Jednom sam išao van Lijepe naše i nije nas bilo dva tjedna. Kad sam palio auto čudne slične random greške su se javljale, a napon akumulatora je bio kao da je za zamjenu. Javio je grešku na klapni. Nakon dvije dulje relacije se napunio i sve je bilo u redu.

Alternator? Regler?

probao sam i s drugim akumulatorom i alternator je servisiran, u setu promijenio računalo motora, ključ, kutiju osigurača i stup volana sa servo motorom. i opet isto. poništim greške, sve radi ko sat. i kroz neko vrijeme opet počne s istim greškama, naj više pri paljenju auta se greške pojave.

 

Link to comment
Share on other sites

Kao da previse padne napon.
Dali je anlaser dobar?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

I meni izgleda kao da je pad napona negdje na struji.

Stavi multimetar na kleme od akumulatora pa vidi što se događa s naponima akumulatora dok netko vergla. Zatim provjeri padove napona između mase motora i akumulatora,  te na struji motora.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Med0 said:

I meni izgleda kao da je pad napona negdje na struji.

Stavi multimetar na kleme od akumulatora pa vidi što se događa s naponima akumulatora dok netko vergla. Zatim provjeri padove napona između mase motora i akumulatora,  te na struji motora.

Hvala, provjerim i javim rezultat

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio sam napomenuti: napon verglanja ne bi trebao pasti ispod 9V niti u jednom trenutku. Sve ispod toga se smatra lošim.

Osim kad zavrti na prvi zub, tu može pasti i do 7.5V

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Med0 said:

Zaboravio sam napomenuti: napon verglanja ne bi trebao pasti ispod 9V niti u jednom trenutku. Sve ispod toga se smatra lošim.

Osim kad zavrti na prvi zub, tu može pasti i do 7.5V

ok hvala

 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, marjan1200 said:

ok hvala

 

nije radio sigurno 24sata. Prije verglanja imao je malo ispod 12v. Kad sam ga zaverglao pao je malo ispod 10v i upalio je, ali nije počeo puniti prvih 3-4sekunde. onda se tek kazaljka od voltmetra popela na 15v. Nije sada upalio greške.  Probat ću ga poslije ugrijanog kako se ponaša. tj. svako paljenje ću ga ispitati dok ne upali grešku.

Link to comment
Share on other sites

Ak je imao malo ispod 12v znaci los je akumulator ili ako je relativno nov nesto vuce struju dok je auto ugasen pa ga prazni.

Link to comment
Share on other sites

On 19. 01. 2021. at 21:16, marjan1200 said:

zaklopku i u kompletu kompjuter,

Novu zaklopku stavio? Ili rabljeno sve?

Link to comment
Share on other sites

Ak je imao malo ispod 12v znaci los je akumulator ili ako je relativno nov nesto vuce struju dok je auto ugasen pa ga prazni.
Pa novi alumulator ne bi smio davati ispod 12.6V?!
Link to comment
Share on other sites

Prilikom opterećenja pada izmjereni napon, u stanju mirovanja novi akumulator ne bi trebao pokazati ispod 12.3V, ovisno o tome koliko je napunjen nakon opterećenja prilikom paljenja ili davanja kontakta. Primjer, da se kontakt, uključuje se grijanje goriva i kratka svjetla, ventilator, osvjetljenje table, uključeno svjetlo u kabini, isključi se kontakt i ne upali se motor. Uradi to par puta i izmjereni napon će opasti na tih 12.3-12.4, na nekim akumulatorima možeš to uraditi 10 puta i neće ići ispod 12.4V. Neki će pasti ispod 12.2V.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, marjan1200 said:

nije radio sigurno 24sata. Prije verglanja imao je malo ispod 12v. Kad sam ga zaverglao pao je malo ispod 10v i upalio je, ali nije počeo puniti prvih 3-4sekunde. onda se tek kazaljka od voltmetra popela na 15v. Nije sada upalio greške.  Probat ću ga poslije ugrijanog kako se ponaša. tj. svako paljenje ću ga ispitati dok ne upali grešku.

Sada se dogodila greška. Napon akumultora ugašeno auto je bio oko 13v, alnasovo sam i pao je na 10.5 gdje je upalio motor i vratio ga je odmah na punjenje. nije imao zadršku od koju sekundu da ga počne punit na 15v već je odmah pri paljenju motora popeo na 15. 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, direstraits said:

Novu zaklopku stavio? Ili rabljeno sve?

novu zaklopku, pa kada se opet dogodilo, skinuo sam je i vratio u prodavaonicu dijelova. eto posudio je da vidim radi li.

1 minute ago, direstraits said:

Loš ti je aku. 

vozio ga na novom akumulatoru i isto

30 minutes ago, direstraits said:

Novu zaklopku stavio? Ili rabljeno sve?

možda i ta nova nije valjala! imao sam takvih slučajeva sa egr ventilima. nabavit ću još jednu pa probati

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, marjan1200 said:

nije radio sigurno 24sata. Prije verglanja imao je malo ispod 12v. Kad sam ga zaverglao pao je malo ispod 10v i upalio je, ali nije počeo puniti prvih 3-4sekunde. onda se tek kazaljka od voltmetra popela na 15v. Nije sada upalio greške.  Probat ću ga poslije ugrijanog kako se ponaša. tj. svako paljenje ću ga ispitati dok ne upali grešku.

Napon punjenja od 15V je previsok i može u kratkom roku uništiti akumulator pogotovo ako radiš duge relacije. Napon punjenja bi trebao biti max 14.5V i trebao bi početi puniti odmah, a kad je akumulator pun trebao bi pasti na 13.8V

Ispod 12V je debelo prenizak napon neopterećenog akumulatora u mirovanju koji je upio površinski naboj. Možda imaš nekog potrošača u autu koji krade struju akumulatoru dok je auto ugašen ili alternator/regler ne pune.

Link to comment
Share on other sites

PROBLEM JE RIJEŠEN! Već dva dana radi bezprijekorno!

Poigrao sam se sa relejima na ploči koja je smještena kraj akumulatora. I premjestio sam prvi red od 4 releja u drugi red, a ove stavio u prvi red.

Po tome što sam uradio, vjerovatno će negdje drugo pokazati lošiju struju. a možda tom sklopu potrošača neće niti biti bitno taj povremeni pad napona.

 

Ako se bude opet pojavila greška, vratit ću se ponovno na ovu temu. 

 

Hvala svima na podršci i mišljenjima jer sam uspio povezeti slagalicu!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 22. 01. 2021. at 0:02, Med0 said:

Napon punjenja od 15V je previsok i može u kratkom roku uništiti akumulator pogotovo ako radiš duge relacije. Napon punjenja bi trebao biti max 14.5V i trebao bi početi puniti odmah, a kad je akumulator pun trebao bi pasti na 13.8V

Ispod 12V je debelo prenizak napon neopterećenog akumulatora u mirovanju koji je upio površinski naboj. Možda imaš nekog potrošača u autu koji krade struju akumulatoru dok je auto ugašen ili alternator/regler ne pune.

dijagnostika pokazuje baš kako si i napisao. imam jedan hazetov uređaj, vjerovatno laže za 0,5v, na kazaljku je.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.