Jump to content

Ventilator kabine


Miro

Recommended Posts

Na Clio 2 mi ventialtor struze, skinuo sma ga i vidim ima pomaka na osovini tj cijeli rotor naprijed nazad, znaci pomakne se pa struze. Sad posto vidim da je taj ventlator s velikim komadom plastike jel se on ikako vadi van?  Iz ima dva vijka ali sta oni u biti drze? Ili se moze samo zamijeniti cijeli komplet ventilator sa plastikom

Link to comment
Share on other sites

I meni je ove zime počeo roštati, ujutro kod većih minusa se poprilično čuo dok se ne ugrije toplim zrakom.
Sada kada je zatoplio utišao se ali i dalje čujem lagano grebanje isključivo na prvoj brzini.

Baš ga planiram otvoriti da pogledam stanje, prema ovim uputama nije komplicirano.
https://tutoriels.oscaro.com/Guide/Changer+un+pulseur+d'air+et+sa+résistance+sur+Renault+Clio+2/4704


Na Impex autodijelovi za moj Clio 2 sa klimom izlistava pojedinačne ventilatore ali sa cijelim kućištem.
https://impexautodijelovi.hr/autodijelovi/renault/clio-ii/1.2-16v-bb05-bb0w-bb11-bb27-bb2t-bb2u-bb2v-cb05-...-55kw/grejanje-ventilacija/pojedinacni-delovi-ventilatora?ga=2669&sort=price

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

Za moj broj šasije (Clio II 1.2 16V) Dialogys izbacuje tri moguća sustava ventilacije kabine:

  • Valeo
  • Magneti-Marelli
  • Denso (ovaj je kod mene)

Vjerujem da postoji mogućnost da ventilatori nisu isti pa se možda zato prodaje kućište zajedno s ventilatorom. Kućište filtera klime sa slike nije isto kao na mojem autu.

Link to comment
Share on other sites

Nasao sam polovan, kod mene je ovakav:

Sad da li tko zna koji je osigurac od ventilatora kabine ?

clio-thalia-ventilator-kabine-slika-128443772.thumb.jpg.ebaf0ff9d1195296a947a6e5c6a0e3a3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Baš zgodno da je tema o ventilatoru na vrhu.
Izgleda da je regulator ventilatora ili sam ventilator kod mene namješten da rikne na 113tkm... Nikakvog roštanja ili struganja nije bilo.

U vožnji je stao i više ne trza na komande 1-4. Lampice rade normalno. Mislim da ću prvo izvaditi sklop za regulaciju i pogledati je li sajla zakačena ili je pala. 
Dalje pojma nemam, smišljat ću u hodu.

Baš je morao riknuti sad kad je vani mrzlo, a nemam garažu :place2:

Link to comment
Share on other sites

Skinut je plavi konektor sa ventilatora i mjeren je napon. Kada je regulacija ventilacije na položajima 1-4, napona ima. Na položaju 0 nema napona na konektoru.
Lupio sam nogom par puta, nije pomoglo. Osigurači pregledani vizualno i instrumentom, svi su ok.

Koji bi bio idući korak? Od mogućih na pamet mi pada zamjena reostata te vađenje ventilatora i spajanje direktno na 12V.
Kako se dolazi do tog reostata, što on ustvari radi, može li ga se izbaciti iz strujnog kruga za probu, koliko košta?

Link to comment
Share on other sites

par sto kuna. Ako ga izvadiš i nekako spojiš imat ćeš samo najveću brzinu. On je u stvari promjenjivi otpornik. Da se i popraviti. Znaju često i kontakti nagoriti i rastopiti se djelomično utičnica pa se i to mijenja, a neki proizvođači odmah stave u komplet s novim reostatom i utičnicu.

S obzirom da kod tebe uopće ne radi prije da je sam ventilator crko

Link to comment
Share on other sites

Kako se dođe do reostata? Nekako mi se čini da je lakše njega prvo provjeriti.

Link to comment
Share on other sites

ajde malo guglaj i sam...

Evo za početak ja sam našao ovo, ako je tu onda je to najlakši ikad dio za izmjeniti

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Našao sam to, ali spomenuo si pedalu gasa, a ovo definitivno nije kod pedale pa sam zanemario.

Ovom drugom radi na 4, meni ne radi uopće.

Link to comment
Share on other sites

Izvadio ventilator, radi besprijekorno na 12V direktno. Isprobao reostat te umjesto njega spojio žaruljicu, funkcionira i to. Zaključak - problem je u spoju između njih što sam i testirao.

 

 

Konektor je deformiran, malo sam ga poravnao pa sad slijedi vraćanje svega nazad. 

Volio bih naći takav konektor u dobrom stanju pa ako netko ima samo njega ili u kompletu sa pokvarenim reostatom, javite.

20210127_182607.thumb.jpg.40389faf3107ea05dc6050d61cde29f5.jpg

20210127_182639.thumb.jpg.542e311cb846b779d68ee6906a838dd2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne bih stavljao bez konektora. S razlogom je ta kopča gore.
Ako se u vožnji i drndanju nešto otkači, moglo bi biti svega.

Našao sam konektor na ebayu, a sutra ću do otpada pogledati može li se naći štogod pametno.
https://www.ebay.com/itm/2pin-GM-Delphi-2-Way-Female-Sensor-Plug-Auto-Car-fan-plug-Connector-15300027/383219635089?hash=item5939ab9391:g:DnEAAOSwpBddqraK

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ak se muško ženska stopica odspoji, pri tome izolirana onda bu to nakon što je ispao amort od drndanja. 

Link to comment
Share on other sites

@borny Ta kopča je gore da se brzo zamijeni u servisu.

Lem je metalurški spoj kontakata, nema bolje od toga. Kvalitetno zalemi, dobro izoliraj (termobužir ili još bolje vulkanizirajuća traka) i to je to.

Nikad više nećeš imati problema s time osim kad ćeš mijenjati puhalicu 🤣

Link to comment
Share on other sites

Teško je zalemiti jer su kontakti duboko u plastici. Za prvu pomoć sam spojio stopicama na ventilatoru i na kabel sa kojeg sam prerezao konektor. Ovo na slici je bilo probno rješenje, a na privremenom su stopice pokrivene termobužirom.

 

20210128_114126.thumb.jpg.bad070055acdcce08039a475da36beb7.jpg

 

U međuvremenu sam nabavio konektor pa ću to srediti prek vikenda. Trenutno sve radi kako treba, nakon 2 dana se konačno mogu ugrijati u autu. 

@Med0 Ako te zanima iz prve ruke kako to izgleda i misliš da se može kvalitetnije složiti, broj imaš ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Nije loše, ali nije zaštićeno. S vremenom će oksidirati pogotovo kad vlaga dođe na to.

Javi se za vikend.

Link to comment
Share on other sites

blizu su mi nekako te stopice na slici. Što nisi navukao na njih malo termobužira?

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, borny said:

Teško je zalemiti jer su kontakti duboko u plastici. Za prvu pomoć sam spojio stopicama na ventilatoru i na kabel sa kojeg sam prerezao konektor. Ovo na slici je bilo probno rješenje, a na privremenom su stopice pokrivene termobužirom.


@frenchkey :zivili:

Link to comment
Share on other sites

Dzaba boldas, slika vrijedi 1000 rijeci, a na njoj nema termobuzira preko stopice :bigl:

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.