Jump to content

Akumulator agm


brzi16v

Recommended Posts

Jel ima tko tu da je mjenjao na scenicu akumulator koji je bio slab i to agm sa funkcijom start stop...mene zanima jel pri slabom akumulatoru onotren pred zamjenu auto bacao poruku "stop vehicle"

Link to comment
Share on other sites

Jesi siguran da je AGM? Ja sam mjenjao na meganu 3 aku i bio je EFB, a stavio sam AGM. Nikakvih grešaka, samo je krepao i nije mogao zavrtit da upali motor..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, fabi said:

Jesi siguran da je AGM? Ja sam mjenjao na meganu 3 aku i bio je EFB, a stavio sam AGM. Nikakvih grešaka, samo je krepao i nije mogao zavrtit da upali motor..

Isti slučaj je bio i kod mene na Megu 3, uz poruku 'Low Battery'. Original EFB zamijenio sam također sa AGM (Exide).

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jutros stavio Exide EL700 na scenic 3.

Nije agm već EFB akumulator. Start-Stop. 

Evo slike starog

IMG_20210123_142245.thumb.jpg.4091a28a8f00899a2b4a3cd47a79b458.jpg

Bacao je razna upozorenja. Resetirao instrument tablu skroz. Servis required. U zavoju kod motanja volana javljao grešku servo sustava. Stop vehicle. 

Razlog je što nema dovoljno struje pa onda pojedini sustavi nemogu funkcionirati i onda kompjuter dobija informaciju da nešto nije uredu sa pojedinim sustavom i tu informaciju javlja na tablu

Ali reko bi da ti je aku na izdisaju. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, brzi16v said:

Jel ima tko tu da je mjenjao na scenicu akumulator koji je bio slab i to agm sa funkcijom start stop...mene zanima jel pri slabom akumulatoru onotren pred zamjenu auto bacao poruku "stop vehicle"

Ja sam mijenjao u zimi 2019 6+g stari AGM (Varta, tvornički) koji nije bacao nikakve greške, auto uredno palio, ali se na dijagnostici počele pojavljivati greške po raznim ECU modulima low voltage i sl. Apsolutno nikakvih poruka na tabli niti upozorenja. Napon kod paljenja je dosta nisko padao. Dva različita testera su ga otpisala kao krepanog tako da nisam čekao da me auto ostavi negdje nego odmah zamijenio. S&S mi je isključen već neko vrijeme tako da nisam tu primijetio neke promjene :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Taj EFB traje oko 3 godine, 4 ako imaš jako sreće. Za AGM ne znam, trebao bi 5-6 godina trajati, a li s obzirom da je razlika u cijeni Exide EFB vs Exide AGM bila nekih 200-tinjak kn, uzeo AGM. Sari aku unutra i novi AGM kupio - isapalo me oko 1040 kn - prije godinu i pol

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da upravu ste EFB je, agm je bio u cliu, u uputama od megana stoji da ako izvacuje stop vehicle da je senzor pedale gasa ili slab akumulator...kod nas nema puno o tome, vecini vani baca poruku za akumulator, vidim da nekima i ne...jucer sam ga provjerio, akumulator je star 7 god i pri/na kraju je na 30%, ali on jos kresne odlicno..

20210127_103941.thumb.jpg.ea688a054b834a678e8dd05b55bb84ae.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nisam ni gledao AGM.....uzeo preko "meštrov" ...780kn.....

 

I ovaj je startao normalno neko vrijeme ali zadnjih 15 dana je počeo bacati divlje poruke na tabli.....Doduše zadnji diskovi i pločice su za zamjenu pa sam poruke povezivao s tim. 

U petak je jedva upalio. mučio se jako. i onda je krenuo dodatni šou na tabli.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da se razumijemo nije da kukam i da ga spasavam, ali ako aku ode baci change batery i amen, a ovako sto kaze petak moze zbog razne struje i modula povezano sa aku slabim, ili stavit novi aku i nista ne rijesiti, a recimo da mi izdrzi jos 7 mjeseci..

 

Decki jel ima ralike EFB i AGM, ili je samo do marke? Znam da udarna mora biti 760A

 

Link to comment
Share on other sites

Kupi AGM, EFB je smeće koje redovito crkne i unutar tvorničke garancije od 2 godine, clio, megane i scenic posljednje generacije su eklatantan primjer. Razlika u cijeni je minimalna. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Clio je benzinac koliko.vidim po obrtomjeru, uzmi koji mislis da ti treba. Na njemu je i efb izdrzao 6 godina i pali sa kak kazes 30%.
Ovisno o cijeni ak njje ogromna razlika uzmi najbolje kaj se nudi, pogotovo ak mislis jos par godina voziti auto.

Link to comment
Share on other sites

Taj EFB traje oko 3 godine, 4 ako imaš jako sreće. Za AGM ne znam, trebao bi 5-6 godina trajati, a li s obzirom da je razlika u cijeni Exide EFB vs Exide AGM bila nekih 200-tinjak kn, uzeo AGM. Sari aku unutra i novi AGM kupio - isapalo me oko 1040 kn - prije godinu i pol
EFB na frendovom scenicu 3 benzincu (prodan ovdje na forumu kolegi) je originalni tvornicki trajao 9 godina, promijenjen radi povremene poruke low battery ovog ljeta. Auto nema SS

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je EXide EFB tvornički trajao 3.5 godine i 90 tkm. Na dosta primjera da taj EFB ne traje dugo.. AGM bi trebao biti bolji i dugotrajniji..

Link to comment
Share on other sites

Evo kod mene stari skinuti EFB vs novo ugrađeni AGM. Oba su EXide 

C0370068-B5E5-4747-B9A6-DD6785F9D727.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Onda koliko kosta akumulator za senica dizela s ss sustavom?

On 25. 01. 2021. at 16:03, Deki. said:

Sve pet. Multimedija se zamrzla dva put. Riješeno ubacivanjem u rikverc. Upali se rikverc kamera i sve radi ok

 

Link to comment
Share on other sites

Cca 1000-1100kn.

Ovisi od proizvođača do proizvođača, da li stari aku daš pod cijenu, da li naletiš na kakvu akciju ili iskamčiš kakav dobar popust. 

 

Link to comment
Share on other sites

ok ja sam mislio da dodje 1600kn?

Znaci kvalitetan bi dosao s mojim oko 1300kn?

Znaci varta topla exide ima tko jos kvalitetan?

Link to comment
Share on other sites

Ja gledo danas u Tokicu varta agm 70Ah, 760A - sa popustom i starim aku 1190kn

Link to comment
Share on other sites

Nisam ni gledao AGM.....uzeo preko "meštrov" ...780kn.....
 
I ovaj je startao normalno neko vrijeme ali zadnjih 15 dana je počeo bacati divlje poruke na tabli.....Doduše zadnji diskovi i pločice su za zamjenu pa sam poruke povezivao s tim. 
U petak je jedva upalio. mučio se jako. i onda je krenuo dodatni šou na tabli.
Uzeo si napamet, a trebao agm? Ne cudi se onda sta ti baca poruke

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

EFB na frendovom scenicu 3 benzincu (prodan ovdje na forumu kolegi) je originalni tvornicki trajao 9 godina, promijenjen radi povremene poruke low battery ovog ljeta. Auto nema SS

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Zasto ima efb ako nema ss?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

ok ja sam mislio da dodje 1600kn?
Znaci kvalitetan bi dosao s mojim oko 1300kn?
Znaci varta topla exide ima tko jos kvalitetan?
Sretno s toplom

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Ruske said:

Uzeo si napamet, a trebao agm? Ne cudi se onda sta ti baca poruke

Nisi dobro povezao/pročitao Ruske.

Uzeo sam identičan onome koji je bio u originalu na autu. 

AGM nisam ni razmazatrao za uzeti. Ekipa ovdje sugerira da sam možda trebao. 

Poruke je bacao prije zamjene akumulatora. Kad je akumulator bio na izdisaju. 

Malo jasnije sad. 

S autom je sad sve kako treba biti od kad je stavljen novi aku. 

14 minutes ago, Zemo said:

Ok znaci topla nista pretpostavljam?Samo varta i exide?

Ja sam još i Bosch gledao. 

Cijenom sva tri su tu negdje

Link to comment
Share on other sites

Jos uvijek mi nije jasno zasto ne agm, ako ima ss?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.