Jump to content

Laguna I 1 , ne želi raditi na leru ni na plin ni na benzin. treba ga precizno na gasu držati da bi radio


marjan1200

Recommended Posts

Dobar dan svima u klubu,

Opet se javljam radi vlastite Lagune 1 , to je 2.0 RXE oprema. Vozim je skoro već 10godina i prirasla mi je srcu.

Dosta sam na tom autu napravio popravaka, ukratko:  od amortizera, prijenosa do motora. Nove su karike i glava je sređena.

Ima i alarme koji rade preko zaključavanja i  otključavanja, pa tako mislim da je problem u tom alarmu, a alarm je aktiviran jer ključevi ne žele otključati na daljinski. 

Čak sam poslao ključeve ne popravak, ali mislim da to nije dobro učinjeno.

Kako se može isključiti taj alarm da se zaobiđe zaključavanje i otključavanje preko ključeva.

Svaka sugestija može mi biti od pomoći! 

Hvala,

Marjan

Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma kak u regulaciju praznog hoda ima laguna. Ja dok sam vozio golfa na plin svakih cca 50-75k km sam mijenjao klapnu gasa. Kod golfa je to boljka. Crkava ko nespaseno. Sreća pa je jeftina. Isti simptomi crkne čim stisneš kvačilo.

Na golfu 3 je dijagnostika očitava grešku neku, pa možda probati? Ne sjećam se točno koja.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Najbolje otić u ovlašteni koji ima dijagnostiku pa da ti pogledaju.

Jel ti se događa isto kad upališ auto na hladno i na kad je na radnoj temperaturi?

Link to comment
Share on other sites

Koliko često voziš na benzinu?

 

Imao sam slučaj na laguni 2 1.6 16v, nekada mojoj ali kod novih vlasnika koji su se vozili isključivo na plin, da je nakon nekih godinu ipo dana vožnje na plin bilo jako teško upaliti auto i kad se upali čim dirneš gas auto bi se gasio.

 

Riješenje je bilo odvesti jedan rezervar isključivo na gorivo (cca 500-800km) da bi se benzinska mapa "vratila" na normalne postavke. Nakon tog rezervara na gorivo auto je dalje normalno radio i na plin i na gorivo.

Čitao sam ( a i iz gore opisanog iskustva saznao) da stalna vožnja na plin zna poremetiti mapu paljenja i onda se auto ponaša kako si opisao.

 

Pokvareni daljinski i blokada paljenja ti nebi uopće omogućila paljenje auta. Nakon šta se auto upali ona više nema neku fukciju (barem mi tako nekako logika govori)

 

Probaj odvoziti jedan puni rezervar na gorivo. Mala cijena da bi otklonio jedan dio slagalice

 

Link to comment
Share on other sites

Ako se gore događa da se mapa pomakne znači da plinska mapa nije dobra. Auto na plin i na benzin ne smije pomicati mapu. Plinska mapa je tu da odradi korekciju ubrizgavanja plina da ecu od auta misli da je sve ok.

Dakle @petak slobodno savjetuj vlasnicima da voze kod plinasa da to posarafi. Ja nisam odvozio već cca 70k km tank benzina na Focusu i radi isto na benzin i plin i pali jednako dobro. Mislim da nikada nisam odvozio više od 100km na benzin u komadu. Doduše nisam sve ja vozio ima i 20k km što je vozila isključivo žena, ali eto neke brojke.

Link to comment
Share on other sites

Neznam zašto se to događa niti sam istraživao.

Napisao sam vlastito iskustvo i ono što sam pročitao na forumu (ovom forumu jer druge i ne pratim)

Možda se to nedešava na svim autima i motorima, ili novijima pa si ti prošao dobro.

Laguna kojoj se to desilo je nakon još koje godine u Hr otišla u Irsku i zdrobljena je ali više taj problem nisu imali.

 

Vrlo jednostavan (i relativno jeftin) način kako detektirati gdje leži problem. 

Jeb. ga ....Ja volim probati sam riješiti problem prije nego odem kod majstora.

Često i majstori znaju počešati se po glavi i trabunjati riješenja koja te koštaju, a bez rezultata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uspio sam je spojiti na dijagnostiku sa originalnim aparatom. Izgleda lambda. Javim kad promjenim. Hvala na odgovorima. a najbolji odgovor da se riješim problema je da se zdrobi! hahaah. i to je bilo na razmiišljanju

Link to comment
Share on other sites

Ajmo malo teorije.

Benzinac ima upisane vrijednosti koliko bi trebao biti otvoren injektor da ubaci dovoljno benzina u cilindar. Onda dodje eksplozija i lambda izmjeri kakva je smijesa i po tome zna da li injektor mora duže biti otvoren da pusti više goriva ili kraće da pusti manje goriva. Na kraju se mapa pomijera. Imaju 2 vrijednosti long fuel trim level i short fuel trim level. Konkretno ako je short duže vrijeme recimo +25 long će polako postajati veći dok ne dođe do +25 a short sve manji dok ne dođe do 0 i dok se ne ustabili. Te vrijednosti održavaju benzinsku mapu. I u teoriji nastoje blizu 0 biti.

Kada se uvedu drugi injektori tj plin. Kompjuter plina računa koliko plinski injektori moraju biti otvoreni u odredenom slučaju. Najčešće duže nego benzinski. Zbog lakšeg razumijevanja recimo benzinski injektor ostaje otvoren 1 vremensku jedinicu a plinski 1.50 vremensku jedinicu da bi bila idealna smjesa. E tu 1.50 vremensku jedinicu mora odraditi plinski kompjuter. Ako nije dobro podešeno i recimo kaže samo 1.25 eksplozija će se dogoditi i lambda će očitati siromašnu smjesu i reći kompu od auta pojačaj gorivo. Doći ćemo onda da komp od auta kaže 1.25 komp od plina dodaje 0.25 i imamo 1.50 i svi sretni na plin. Komp od auta ne zna za plin. I kada krene vožnja ili start na benzin komp od auta će otvoriti injektor 1.25 i ovaj će žaliti benzinom cilindar i moguće da će smjesa biti toliko bogata da će se jednostavno ugušiti motor. Ako radi lambda će vikati previše goriva pa će smjesa ići dolje dok ne dođe do 1.

Istva stvar samo obrnuto ako plinski komp je previše odvrnuti i kaže da na 1 treba 2 plina umjesto 1.5 pa lambda natjera benzinski komp na 0.5 tj -0.5 pa smjesa na benzin bude siromašna.

Dakle plinski komp mora biti kalibriran kako spada. Odraditi auto kalibraciju na letu i 3000 okretaja i reći ti je super je los posao. Meni je inicijalna mapa za Focusa trajala jedno prijepodne.

Plinska mapa nije posebna nego je zapravo samo množitelj onoga što kaže glavni ECU.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.