Jump to content

Clio 2 zrak u ekspanzionoj posudi


Miro

Recommended Posts

Desavalo mi se na Clio 2 1.5 Dci 48 kW da se ima zraka u sistemu hladenja. Znaci napuni posudu antifrizom, nakon nekog vremenakad je auto ugasen se spusti nivo jer ima zraka. Zbog tog zraka pokazuje vecu temp. i pali ventilator iako motor nije toliko ugrijan. Majstor zamijenio termostat i cep na ekspanzionoj posudi i mjesec dana bilo sve ok, nivo antifriza stalno isti. Uredno auto grijao i sve ostalo. danas najednom popne temp ( kazem makar nije vruc auto ekspanziona posuda puna (zrak u sistemu) . Desi se da pokazuje radnu temp ali u kabini nema grijanja. Sad mnogi bi rekli brtva glave, ali kako je bilo mjesec dana ok kad je promijenjen termostat i sad najednom isto, Jel imao tko takav slucaj?

Link to comment
Share on other sites

Ali stavljen je posve novi. Da li mora ici i kuciste termostata novo?

Edited by Miro
Link to comment
Share on other sites

Meni je isto bilo nabio pritisak u bocu mislio i ja da bi rijesio sa promjenom termostata ali nista od toga brtva je rekla papa.Sad citam opet tekst i vidim da tebi pali ventilator meni je uredno nabio temperaturu i radilo je grijanje ali nije dizao temp.

Edited by Srky007
Link to comment
Share on other sites

Postoji test kojim možeš utvrditi da li je glava stradala ili ne. Co2 u rashladnoj tekućini. Napravi to.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 02. 02. 2021. at 19:02, Miro said:

Desavalo mi se na Clio 2 1.5 Dci 48 kW da se ima zraka u sistemu hladenja. Znaci napuni posudu antifrizom, nakon nekog vremenakad je auto ugasen se spusti nivo jer ima zraka. Zbog tog zraka pokazuje vecu temp. i pali ventilator iako motor nije toliko ugrijan. Majstor zamijenio termostat i cep na ekspanzionoj posudi i mjesec dana bilo sve ok, nivo antifriza stalno isti. Uredno auto grijao i sve ostalo. danas najednom popne temp ( kazem makar nije vruc auto ekspanziona posuda puna (zrak u sistemu) . Desi se da pokazuje radnu temp ali u kabini nema grijanja. Sad mnogi bi rekli brtva glave, ali kako je bilo mjesec dana ok kad je promijenjen termostat i sad najednom isto, Jel imao tko takav slucaj?

Meni je stari auto to napravio kad je krepala pumpa vode. Termostat je također stradao najvjerojatnije jer se on zbog nje pregrijao.

Link to comment
Share on other sites

Drugi dan sam otvorio ekspanzionu posudu izisao zrak, antifriza ne fali. Vozim ga sad vec para dana ne ponavlja se zasad

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
11 minutes ago, frenchkey said:

i mene zanima, pogodite zašto 

Jesi napravio co2 test? Ako nisi možemo nagađati i rec da može biti brtva glave, puknuta glava, pumpa vode ili loše odzracen sistem

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja isto moram naci nekog majstora ko ima taj tester za co2 da provjeri klia.Zadnja dva dana sam ga palio nakon mjesec dana i dok je hladan dize vodu cim otvori termostat sve se unormali i nema tlaka u boci pa sad budi pametan danas sam ga isao i malo provozat gonio ga u okretaje i sve je stojalo u normali.

Link to comment
Share on other sites

Valjda bi se do sad sam odzracio.
Nema taj test baš svaku meho

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako kog zanima na PM znam majstora koji ima co2 test u zg. Ja sam radio prije par god sva sreca bio negativan.

Link to comment
Share on other sites

Kako sam prodao klia zove me taj mehanicar koji ga je kupio i kaze on meni popravio klia prodo ga u nedjelju u ponedjeljak popravljen reko wtf i kaze on meni da je oksidirao osigurac od ventilatora i nije se palio ventilator pa je zbog toga dizao vodu ja ne vjerujem u to ali et.Bitno da je otisao da smanjim auta sad ce twingo u pogon.Sta vi mislite o toj teoriji?

Link to comment
Share on other sites

Do vrha čak je izbacivao kroz čep kad pusti termostat normala

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja kao amater znam kada se npr. promijeni antifriz, odvije se odzracni vijak i kada pocne teći jednoliki mlaz bez mjehurica vijak se zatvori. Tek onda se pali auto te pomalo dize gas, max do 2700 o/min i tako drzi i ceka da se 2 puta upali ugasi ventilator. Nakon toga je odzracivanje gotovo. Vijak se ne smije otvarati dok auto radi.
Sutradan provjeiti nivo antifriza na hladan auto i to je to.
Tako je pisalo u manualsima dialogysa, tako sam radio na meganu

Poslano sa mog SM-A315G koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ali ja nisam dirao nista sto se tice antifriza veliki servis je napravljen na 186tkm a na 227tkm se to desilo tako da nemoguce da ventilator nije radio jer znam da je radio kad ga je mehanicar odzracivao bar mi je rekao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.