Jump to content

Trazim motor za megane


frenchkey

Recommended Posts

frenchkey


Dakle krenulo me ovih dana.
Taman išao po novi akumulator kad je megane odlucio reci dosta nakon 440000km.
Pomijesao je vodu i ulje i mislim da ovaj put vise nema smisla ravnati glavu,. Od proslog puta proslo je godinu i pol i 10ak tisuca km.
Mislim da je tu i blok dobio svoje i da nema smisla popravljati.
Ipak, ne mislim ga na Cios jos.
Razmisljam o nekom polovnom motoru iz neke Dacie sa sto manje godina i kilometara.
Moj motor je 1.4e 55 kW E7J oznake.
I Dacie su isle varijantr K7J no mislim da je to u principu isto
Sto mislite za koliko novaca bi se mogao naci pristojan motor?
 
Poslano sa mog koristećiTapatalk
 
 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    22

  • Vladek

    8

  • ivan.martinko

    8

  • Lowlife

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

jučer konačno meštar krenuo u zamjenu motora. Nabavio mu novi set zupčastog i pumpu vode, antifriz, ulje, filter. Kaže da je malo imao problema sa upasavanjem mjenjača jer je drugačiji karter na

100-200€ ali..ja bi promijenio majstora usput..

Danas motor plaćen, sutra ga Intereuropa kupi i dostavlja preksutra garazu mog mehanicara. Trebat ce napravit zupcasti, ulje filter, antifriz. Meho je malo ceskao glavu kad je cuo da je motor iz Thali

laci

100-200€

ali..ja bi promijenio majstora usput..

  • Like 3
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
frenchkey

to je radio jedan drugi, ne ovaj što mi radi scenica. I da ne bih kod njega vodio auto ako nađem motor

Link to post
Share on other sites
Vladek

Ako ti nije problem za prijevoz iz ZG u prodaji je kompletan moj motor iz Thalie. Mislim da je imao cca.175 000 km. Redovno je održavan i izvađen je nakon sudara.

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
frenchkey

Jeli bio u dobrom stanju nije trošio antifriz?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to post
Share on other sites
Vladek

Nije trošio antifriz. Samo da te podsjetim da sam imao ugrađen plin na tom motoru i sa njim je prešao nekih 120-130 000 km. Posuda antifriza nikada nije bila masna, uredno su štelani ventili, svakih cca. 13 -15 000 km mjenjano je ulje i rađen odma servis plina. Treba napraviti veliki servis jer je prošlo 6 godina od zadnjeg....

Auto je vožen normalno u međugradskoj relaciji, ja ga nisam tjerao do maksimuma.

Sve je rađeno i održavano redovito u AutoTimu zadnjih 6 godina jer sam tamo ugradio i plin. Na kraju ga nisam planirao prodati,ali je sudbina odigrala ulogu. 

Imaš moj broj slobodno nazovi i pitaj kaj te zanima. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
frenchkey

Ok nazvat cu te, hvala

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
frenchkey

Danas motor plaćen, sutra ga Intereuropa kupi i dostavlja preksutra garazu mog mehanicara.
Trebat ce napravit zupcasti, ulje filter, antifriz.
Meho je malo ceskao glavu kad je cuo da je motor iz Thalie.
Po meni nebi trebalo biti vece razlike, moj stari je E7J, Vladekov je K7J, vidjet cemo...

Poslano sa mog koristećiTapatalk



  • Like 4
Link to post
Share on other sites
Vladek

Nadam se da bude sve OK i da će srce Thalie nastaviti raditi u drugom autu. Pratim sa zanimanjem.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
frenchkey

Zatražio sam ponudu od Anđelka za zupčasti.
Iako je na mom starom motoru to sve staro 10 tkm, pa sam mislio mozda iskoristiti sve osim samog remena, ali mislim da cu ipak novo

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Mozes zamijeniti samo remen, ali gdje kupiti samo remen? Vidjam posvuda samo cijele garniture.
Jednom sam vidio kak je liku nakon 5000 km od zamjene kompleta procurio semering radilice i zamastio sve po deklu ukljucujuci i remen, majstor je oprao sve, zamijenio semeringe i remen i vozi.. pumpu vode i spanere nije dirao. osim ako nije staro 3-4 godine, i ja bih samo remen mijenjao.

  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites
frenchkey
Mozes zamijeniti samo remen, ali gdje kupiti samo remen? Vidjam posvuda samo cijele garniture.
Jednom sam vidio kak je liku nakon 5000 km od zamjene kompleta procurio semering radilice i zamastio sve po deklu ukljucujuci i remen, majstor je oprao sve, zamijenio semeringe i remen i vozi.. pumpu vode i spanere nije dirao. osim ako nije staro 3-4 godine, i ja bih samo remen mijenjao.
Hm. Na Vladekovom motoeu treba napraviti veliki servis, to nije sporno, ne samo remen.
Mislio sam sa mog kojem je veliki servis raden prosle godine prebaciti sve na novi motor osim samog remena, on bi isao novi.
A opet sta bi tu puno ustedio, vodenu pumpu i natezac?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Lowlife

Ima za kupit samo remen i od svih proizvodaca oko 150kn je. Ako je raden veliki servis prosle god pa uzmi set samo remen i natezac a vodenu pumpu prebaci ako nije neka specijalna brtva. Razlika samo "remen" i "natezac s remenom" je jako mala.

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Mogao bi tako

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to post
Share on other sites
zveroboy

Nevezano, kakva je situacija sa pravne strane, jel taj drugi motor treba negdje prijaviti kroz papire od vozila ili nesto?

Link to post
Share on other sites
Lowlife

Netreba. Jer motor kao i mjenjac je rezervni dio u hr. U srbiji je zakon da motor mora bit upisan u prometnu tj broj motora. Jedna od rijetkih drzava koja to ima radi krađe.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

To je ostalo od jugoslavije.. i u hr je bilo broj motora obavezno do 1991.



  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Lowlife

U ostatku svijeta i prije 91 nije bio bitan broj motora. Zato su kod nas i bile popularne generalke jel je bilo jeftinije obnovit tako motor nego doc do papira rabljenog.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
frenchkey

jučer konačno meštar krenuo u zamjenu motora. Nabavio mu novi set zupčastog i pumpu vode, antifriz, ulje, filter.

Kaže da je malo imao problema sa upasavanjem mjenjača jer je drugačiji karter na ovom motoru, malo veći, aluminijski. Ali da će biti ok. Lamela je išla moja, nešto je bolja, vjerojatno će i usisnu granu prebaciti jer je ova bušena radi plina.

Vladek, hvala na katalizatoru što je ostao, kod mene je neki zamjenski :bigl:

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
Vladek

Ajde,već sam se zabrinuo da nešto nije uredu. Drago mi je da su radovi krenuli. Držim fige da sve ispadne dobro. 👍🏻

Lamela i katalizator su originalni gore. To nisam mijenjao.

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Pitao sam ga za ispusnu granu, ali nije skidao jos onaj zastitni lim. Meni je originalna napukla pa sam bio nabavio novu. Medutim ako je tvoja cijela, necu ju mijenjati.
Moje kvačilo je nesto bolje pa je njega stavio.
Koliko je ulja islo u tvoj motor?
Moj s limenim karterom 2,9 lit.
Tvoj s aluminijskim je islo nesto više?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to post
Share on other sites
Vladek

Ispušna grana i zaštitni lim su originalni. Nisam čuo da propušta pa vjerojatno nije nikad niti skidano.

Količina ulja je ista, prema specifikacijama, sa promjenom filtera ulja ide 2.8 lit.

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..