Jump to content

Trazim motor za megane


frenchkey

Recommended Posts

Upravo me zvao mehanicar da je gotov, ali po boji glasa odmah sam znao da nije bas sve ok...
Kaze da motor napuhuje crijeva od vode i da vjerojatno dio kompresije izbija u sustav za hladenje. Mogu voziti, ali dokle nije siguran. Mozda bude ok neko vrijeme, a mozda pukne koje crijevo, kiler i sl.
Provjerio je termostat ali tu nema problema

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po svemu sudeći brtva glave. Ne znam da to tim motorima odlazi baš.. nije to Fiat. Bogme te "lijepo" ide.  😔

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Nesto je spominjao pomaknutu kosuljicu cilindra. Moj motor ih nije imao, ovaj ima
Ma dat cu oba na Cios, nek ide sve u 3pm

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako glava nije skidana nevidim nikakvog načina da se košuljica cilindra pomakne

Link to comment
Share on other sites

Ako se budes vozio odvrni čep ekspanzione posude malo.
Onda nece ništa puknuti.

Link to comment
Share on other sites

Nesto je spominjao pomaknutu kosuljicu cilindra. Moj motor ih nije imao, ovaj ima
Ma dat cu oba na Cios, nek ide sve u 3pm

Poslano sa mog koristećiTapatalk


Pa bas nemas srece. Ne pada mi napamet nista sta bi napuhivalo crijeva od bezazlenijih jeftinih stavki koje su mogle bit greske kod montaze.
Mozda slabo odzracen sustav ili nekakav cep. Provjerit prisutnost ispusnih plinova u posudi antifriza. Ali ak je motor radio ispravno prije sudara a karoserija imala lagan udarac ne vjerujem da je to na ista utjecalo.
Link to comment
Share on other sites

Vrijeme ce pokazat, nadam se da ce drzati godinu, dvije.
Buduci je on busio rupicu na termostatu, nadajuci se da će time poboljsati stvar, sada se auto teze zagrijava.
Rekao je da ostavim tako, pa ako prezivi ljeto da cemo staviti novi termostat na jesen.
Malo mi je razmrdao poluzje mjenjaca pa sad upada u rikverc i bez dizanja prstena na rucici, to je obecao postelati nekom prilikom...

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Motor nikada nije otvaran, uredno je radio prije sudara, autu je s prednje strane polupana maska i far sa lijeve strane. Najveći zahvat na motoru su 2-3 puta štelani ventili, promijenjen termostat prije nekih 9 godina i 2 termoprekidača na motoru koji pokreću ventilator, zadnji prije 3 godine. Nikada nije bilo ulja u antifriz, niti majoneze na čepu od ulja. Auto nikada nije zakuhao. Imao sam plinsku instalaciju i s obzirom da je stari motor redovno sam bacao oko ispod haube. 

Žao mi je što imaš problema, veselio sam se da će nastaviti uredno raditi u drugom autu, jer me zanima kolko će još kilometara proći.

Sve što te zanima slobodno pitaj.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mi se čini da ti je i taj majstor zaqurac.. zasto je uopće isao drkati po šipki od birača?? 
Tako da je i ta izjava o napuhanim crijevima  dovedena u pitanje. Kao i ostatak posla. Košuljice?

Nisam već godinama radio brtvu glave na tim motorima ali koliko se sjecam je tvrdi blok..

 

Ako napuhuje crijeva neće izdržati godinu a ni dvije. Ali daj kad preuzmeš auto provjeri prvo da li je to uopće taj motor koji si mu donio. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Drkao je po sipki jer nike mogao upasati mjenjac jer je drugaciji karter koji se sada naslanjao na zvono mjenjaca pa je tu nesto rezao.
Ma lako za mjenjac.
Pada mi na pamet da nije mali kiler zastopan, ali njega sam novog stavio prije par godina

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma skinit cu obe cijevi i priključiti vrtno pa ako voda izlazi prohodan je

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Mi se čini da ti je i taj majstor zaqurac.. zasto je uopće isao drkati po šipki od birača?? 
Tako da je i ta izjava o napuhanim crijevima  dovedena u pitanje. Kao i ostatak posla. Košuljice?
Nisam već godinama radio brtvu glave na tim motorima ali koliko se sjecam je tvrdi blok..
 
Ako napuhuje crijeva neće izdržati godinu a ni dvije. Ali daj kad preuzmeš auto provjeri prvo da li je to uopće taj motor koji si mu donio. 
A kako da provjerim? Po broju motora? Kojeg nema, a i da ima ne znam ga.
Mislim da tako nisko on nebi isao

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jel to isti mehanicar koji je slagao scenica? Ako je, goni ga u p.m.
Nađi nekog drugog, jer ovaj unistava motore.

Mi se čini da ti je i taj majstor zaqurac.. zasto je uopće isao drkati po šipki od birača?? 
Tako da je i ta izjava o napuhanim crijevima  dovedena u pitanje. Kao i ostatak posla. Košuljice?
Nisam već godinama radio brtvu glave na tim motorima ali koliko se sjecam je tvrdi blok..
 
Ako napuhuje crijeva neće izdržati godinu a ni dvije. Ali daj kad preuzmeš auto provjeri prvo da li je to uopće taj motor koji si mu donio. 
Bas to..
Lik je nizasto.
Link to comment
Share on other sites

Ajde nisam majstor... jel moguće od tog šusa da je "nešto" na motoru dobilo? jbš ti to što je motor bio dobar prije... neznam kako to u praksi "umfalla" zna izgledat... tj što zaista sve može "dobit" kad to sve pretrpi momentum udara.... pitam za sebe.

Link to comment
Share on other sites

To o piksama u bloku ne vredi jer je blok pun. Gus, nije to alu blok.
A od susa moze nekaj u motoru puknuti, ali nije ovaj bio u gadnom sudaru.
Mislim da je sansa mala jer svi motori koji se prodaju i za skuplje aute su iz karambola, cesto i totalki..

Link to comment
Share on other sites

A gle mozda su i prije crijeva bila tvrda dok je bio u Thaliji. Tko to stalno pipa pa zna?
Ja nisam gotovo nikada takvu kontrolu radio.
Sto je tu mehanicar mogao zajebati?
Prebacio motor, promijenio tekucine i spojio instalacije.
Nije glavu skidao ni klipove vadio.

I da, tvrdi da moj stari E7J nije imao kosuljice, a ovaj K7J ima i iako je noviji ima tu stariju tehnologiju koja je isla u u low budget automobile iz Turske proizvodnje te kasnije i u Daciu

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Bas te ide ...

Ja te motore nit sam imao nit sam vidio taj tvoj , ni tvog mehanicara ocito...ono kaj mogu rec je da od sudara nebi smjelo se nista dogoditi motoru.

Drugo, napuhivanje crijeva se bas ne dogodi prek noci. 

Neznam ko je sta mogao "zmrdat", al to ne ide prek noci.

 

Nisam sad citao sve tj pomijesao mi se motor iz scenica sa ovim, al cim ste vidli da ne pasuje motor na milimetar mislim da ga niste trebali stavljati, kakvo pripasavanje kartera.

JA sam stavio u svog (starog) megana getribu i poluosovine od megana 1.6 16v a moj je bio 1.4 16v. Nikakvih problema u smislu da nije pasalo, propjevale su polusovine ko i ove moje prvotne al to je druga stvar.

12 hours ago, frenchkey said:

Mozda bude ok neko vrijeme, a mozda pukne koje crijevo, kiler i sl.

Kraj sedmog mjeseca, neka uzbrica , guzva prva druga stani kreni, i evo belaja.

Link to comment
Share on other sites

Napravi sa autom nešto km. Onda pregledaj tekućine i napravi test da.se vidi jel ima Co u rashladnoj tekućini. Sve ostalo je nagađanje.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A gle mozda su i prije crijeva bila tvrda dok je bio u Thaliji. Tko to stalno pipa pa zna?
Ja nisam gotovo nikada takvu kontrolu radio.
Sto je tu mehanicar mogao zajebati?
Prebacio motor, promijenio tekucine i spojio instalacije.
Nije glavu skidao ni klipove vadio.

I da, tvrdi da moj stari E7J nije imao kosuljice, a ovaj K7J ima i iako je noviji ima tu stariju tehnologiju koja je isla u u low budget automobile iz Turske proizvodnje te kasnije i u Daciu

Poslano sa mog koristećiTapatalk




Da, neki imaju pikse ali to je E motor koji je izvadio van..

The Renault Energy engine also known as "E engine" or "E-Type" (E for Energy) 
The Energy engine evolved into the K engine that appeared on the Megane 1. The main difference is the machining of the cylinders since this engine has removable liners. The head of the Energy engine is kept on 8 valve versions. The K engine was also developed in 16-valve versions and was available as a diesel (K9K - 1.5 dCi).

The K-Type is a family of inline-4 automobile engines developed and produced by Renault since the mid-1990s. This is an internal combustion engine, four-stroke, with 4 cylinders in line bored directly into the iron block, water cooled.

Drugim rijecima Kxx motori nemaju pikse, dok su Jxx imali.
Link to comment
Share on other sites

Dobro, uglavnom neke razlike ima.
Sto se tce famoznog kartera ovaj je vise izbocen prema zvonu mjenjaca i trebalo ga je malo odrezati (zvono). Da sam uzeo i mjenjac od Vladeka to nebi trebalo.

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

mali update:

riješio sam sam ovo s mjenjačem, sad upada u rikverc normalno, uz upotrebu prstena za podizanje.

Danas sam auto prvi put vozio, ide dobro, sve ok, samo se temp ne diže preko 2 crtice jer je termostat takav kakav je.

E sad, čim sam izašao iz auta digao sam haubu, auto je radio, pipao crijeva i meni tu ništa tvrdo ne izgleda, normalno sve.

U kojem slučaju bi se trebalo javiti to pumpanje crijeva, ako postoji?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako se motor pregrije ili nedaj boze pocne pustat kompresiju u sustav.
I taj mehanicar mi nije pouzdan. Jel rijesio curenje ulja na scenicu?

Link to comment
Share on other sites

Nije. Kod dugog je u slijedeći utorak

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

inace cijevi budu napuhane kad je jos zraka u sistemu, to mi se redovito desava kad se rastavlja nesto na motoru , treba dva-tri puta ugrijati/ohladiti sistem i otpustati cep da dode tocna kolicina zraka u posudu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da negdje gura zrak unutra mislim da nebi imao konstantno grijanje. U nekom trenutku bi morao doći zračni čep u hladnjak kabine i ostao bi bez grijanja. Ni,ti si dolje gdje je toplo pa sigurno nisi imao grijanje upaljeno? Ma možda je to samo paranoja od mehaničara. Ja imam iskustva s nabijanjem zraka u motor iz Fiata i Fiat derivata ( zastava). Tako mi je bilo

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.