Jump to content

megane I 1.6 16v '99, hladan start problem, pad okretaja, ugasi se


zveroboy

Recommended Posts

Motor pali instantno, u solidnom je stanju, dakle ne vergla, okrenem kljuc i te sekunde motor starta.

Kad je hladan motor, nakon sto ga upalim primjetio sam u zadnje vrijeme (ove zime), da ne drzi okretaje, tj padne ispod 750 RPM, i pocne trokirat, pa mu dam malo gasa dok se ne zagrije, nakon toga sve normalno.

Jutros, kad sam upalio cijeli se trese, trokira, nisam stisnuo pedalu gasa i ugasio se. Opet sam ga upalio, ovaj put sam mu ipak dao gasa, i malo (1 minutu mozda) drzao pedalu da ne padnu okretaji ispod 1000 RPM, nakon toga sve normalno, Topal pali kao mina.

Nisam mehanicar, i nemam pojma, ali ovak koliko sam ko laik polovio, motoric ler gasa je problem? Ne daje dovoljno goriva u leru? Odpeljat cu ga u subotu valjda kod mehanicara da baci oko, ako bude uopce imao slobodnog vremena ovaj vikend, za mene ovak bez najave prethodne.

Misljenja, savjeti dobro dosli. Hvala.

 

Link to comment
Share on other sites

Thx, teorija me ide dobro. :D

Pretpostavljam da ti elektronicki senzori/dijelovi, nisu mjesto za stednju na cijeni rezervnih dijelova?

Gledam na netu, kreso, siluks. i brendove zamjenske, Polcar, Magneti Marelli, Bosch, Hella, ERA. Da li je sta od toga prihvatljivo kvalitetom, ili ima neki drugi brend/trgovinu, da pogledam.

Koliko znam mehanicar uzima u Tokica, osim ako ne dogovorimo drugacije.

Link to comment
Share on other sites

idle-air-control-valve-jpg.14426

Nije slika mojeg motora, ali vidim da je identicno.

Pogledao sam kod mene je montiran trenutno Magneti Marelli 'idle control valve'.

Jel ima tu nekakve dodatne znanosti osim iskopcati konektor, odsarafiti dva sarafa, maknuti stari 'motoric ler gasa', staviti novi, zasarafiti dva sarafa, spojiti konektor?

Vidim da se spominje nekakva kalibracija?

14 minutes ago, zveroboy said:

Jel ima tu nekakve dodatne znanosti osim iskopcati konektor, odsarafiti dva sarafa, maknuti stari 'motoric ler gasa', staviti novi, zasarafiti dva sarafa, spojiti konektor?

Vidim da se spominje nekakva kalibracija?

Nije Renault vozilo na YT clipu, ali cini se da je 'idle air controle valve' prilicno generican na starijim vozilima, i nema dodatne znanosti, osim demontirati stari i montirati novi 'motoric ler gasa'. 

Re-kalibracija je voznja od par minuta pri 80km/h, barem tako veli YT clip.

Link to comment
Share on other sites

To je on. Nisam gledao filmic.. fino stelanje je moguće, ja sam preko clipa radio zadnji put. 
U većini slučajeva je samo zavidaj&vozi 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo danas je stigao zamjenski motoric ler gasa, iz auto krese, EAC, 150kn.

Zamjenio stari, dva sarafa i konektor, dakle bilo je u mom tehnickom dometu. :D Stari je malo cadjav, ali nista posebno nisam zapazio problematicno na njemu, osim da je bio u izvucenom polozaju, dok je novi dosao u uvucenom polozaju.

I sad, bilo je receno da se motoric ler gasa bude kalibrirao, nakon voznje ili u voznji (ne sjecam se precizno). Upalim auto, okretaji skoce na 3000 okretaja, dobro bio sam spreman donekle da ce bit nesto tako, i brzo odmah krenuo u voznju, da ne vrti hladan motor na tim okretajima bezveze visokim. Jedno 3 kilometra sam vozio, htio sam zapravo usput u ducan skocit, medjutim, okretaji cim maknem nogu s gasa i stisnem kuplung skoce 4000 RPM. Mislio sam ok, treba jos voziti, pa sam napravio jos krug, medjutim nikakve promjene ni nakon ~7-8 minuta voznje, i dalje skace 4000 RPM i preko kad maknem nogu s gasa i stisnem kuplung. Pa sam se vratio nazad kuci na startnu poziciju i ugasio auto. Malo sam sjedio unutra, da razmislim kako to da nije doslo do kalibracije, i da li ce ga mozda ipak trebati softwerski dati kalibrirati kod majstora. Probao sam opet upaliti nakon tih par minuta i vidio da vise ne skace na 3000 RPM, nego 2000 RPM, kad bih stisnuo gas u leru, ne bi se cak vracao nazad. Tek iz 3-4 paljenja tako na mjestu, su obrtaji poceli normalno u leru biti oko 750 RPM. Izgleda da kalibracija nastupa gasenjem i paljenjem vozila, a ne samo/samom voznjom. Uglavnom, sutra cu vidjeti na hladnom motoru da li je stvarno kalibracija odradila, ili se naprosto motor zagrijao, jer zagrijan nije imao problema niti prije.

Link to comment
Share on other sites

Na meganu mi je majstor kalibrirao motoric tako da je 3 puta dignuo o vratio plus klemu uz dati kontakt. Bas se culo kako motoric zuji dok se namjestio u nulti polozaj.
Mogao je i dijagnostikom, ali ovo je bilo brže

Poslano sa mog koristećiTapatalk



  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.