Jump to content

Preporuka servisa?


marton

Recommended Posts

Ekipa, imam Talisman Grandtour 2017.god, 1.6dci, 130KS, EDC i trebao bi obaviti mali i veliki servis na 150.000km.

Ako nije problem, možete li napisati što se sve pod obavezno mijenja na velikom i malom servisu (osim ulja)?

Također, koji servis preporučate na području Zagreba a da nije skup kao ovlašteni?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, marton said:

Ekipa, imam Talisman Grandtour 2017.god, 1.6dci, 130KS, EDC i trebao bi obaviti mali i veliki servis na 150.000km.

Ako nije problem, možete li napisati što se sve pod obavezno mijenja na velikom i malom servisu (osim ulja)?

Također, koji servis preporučate na području Zagreba a da nije skup kao ovlašteni?

Pa kako to, kolega, edc, 1.6dci i 150k km ne idu u istu rečenicu...po komentarima nekih  renomiranih članova ovdje, to već mora na cios. Reciklaža.

on topic - odi kod Belinića. Majstori par excellence.

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Haha, daleko je on jos od reciklaže. Samo redovno održavanje, zamjena ulja svakih 10-15.000km i nemas brige.

Ostali sitni kvarovi koji se javljaju su vise manje kod svih drugih auta slični. Ako se auto ne vozi, onda neće biti niti tih sitnih kvarova.

Dakle, Belinić je na popisu. Preporučate li još koga?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ima tko preporuku za servis koji bi odradio generalku 2.5 dci motora iz Renault Mastera? Pukao je zupcasti, ali motor je i prije trosio po 1.5-2l ulje na 1000km tako da je potreban sveobuhvatan remont. Jedino mi Cardak pada na pamet, ali ne znam koliko je on zainteresiran za takve zahvate pa je svaka druga preporuka dobrodosla. Po mogucnosti ZG i okolica

Link to comment
Share on other sites

@Lucky_ZG A da ipak pogledas drugi motor? Jel nije doslovno svaka prica sa generalkom na ovom forumu zavrsila sa manjom ili vecom katastrofom?

Uz forumske brojke, da dodam jos i svoje - doslovno nitko nikad, a da ga ja osobno poznajem, nakon generalke nije imao motor dobar kao iz tvornice. Iako se svima bas to obecaje. Uvijek je bila ili potrosnja ulja, ili neko klapanje, ili ne vuce kao prije, ili... ili.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Same here, na astri prije a jedno 15g radili "generalku", vrlo brzo isto s**nje ko prije. U ovlastenom radili btw ! 

Drugi motor , zupcasti se promjeni i vozi. 

Naravno, treba naci motor koji je inace u ok stanju..imam iz blize okoline 2 takva slucaja, oba su zavrsila dobro, motori rade i dalje. Oba renoli :)

Link to comment
Share on other sites

Ima i svijetlih primjera. U bivšoj firmi, Caddy 2.0sdi, dežurno teretno magare, pukao zupčasti. Nije mijenjan motor, popravljen njegov. Nakon poporavka, ni vibracija ni klapanja, dapače. Prešao ko zna koliko nakon toga, presudila mu totalka.

Link to comment
Share on other sites

Moj stari R19 16V: pukao onaj nosić na remenici i bregasta podrobila ventile. Nova originalna garnitura, dva/tri dana posla za specijaliziranog majstora i auto opet vozi. Nakon toga sam ga vozio 3.5 godina, svako jutro na posao, na more, na izlete...

Također nije bilo vibracija, čudnih zvukova i sl.

Link to comment
Share on other sites

On 28. 10. 2021. at 13:56, vip3141 said:

@Lucky_ZG A da ipak pogledas drugi motor? Jel nije doslovno svaka prica sa generalkom na ovom forumu zavrsila sa manjom ili vecom katastrofom?

Uz forumske brojke, da dodam jos i svoje - doslovno nitko nikad, a da ga ja osobno poznajem, nakon generalke nije imao motor dobar kao iz tvornice. Iako se svima bas to obecaje. Uvijek je bila ili potrosnja ulja, ili neko klapanje, ili ne vuce kao prije, ili... ili.

I drugi motor je u igri, ali stvar je u tome sto su i rabljeni motor uzasno skupi, tj. ispod 12-13tkn tesko da bi bilo sa zamjenom, a ipak se radi o "macku u vreci", prvenstveno jer su to teretni motori od kojih je rijetko koji pazen i mazen te odrzavan kako treba. Racunao sam ako je moguce odradit generalku za par tisuca vise, kod majstora od povjerenja, da bi to bila bolja opcija, ali cuo sam se s Cardakom i nekako me odgnao od te ideje. Tako da je trenutno situacija takva da ni ne znam sto je najbolje... Nekako naginjem krpanju trenutnog motora i prodaji kombija kakav je te kupnji novog ili nekakvog godisnjaka. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.