Jump to content

K: Clio IV Grandtour rolo prtljažnika


robimarko

Recommended Posts

Pozdrav svima,

u potražnji sam za rolo-om prtljažnika za Clia IV Grandtour.

Moj polovni je došao bez njega a praktično ga je imati.

Kontakt na PP, robimarko@gmail.com ili 098 762 763

Link to comment
Share on other sites

Obicno ga nemaju prepravljeni N1 auti. Tvoj nije bio takav? Vidio si papire od homologacije ili je homogaciju "velikodusno" obavio soderas (da se to ne vidi)?
Ili je mozda od privatne osobe iz HR pa ja grijesim?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije N1, kupljen kod dilera kod nas ali sam ja radio homologaciju.

Original DE homologacija što je došla ne spominje N1 uopće, frend je mislio da je N1 jer imam mrežu i pojas za teret, ali je to vidljivo na popisu dodatne opreme.

Za rolo sam našao futrolu u gepeku, ali je rolo ispario.

Link to comment
Share on other sites

Super.
Inace to je poprilično skupo. Cak u Italiji po otpadima tesko ispod 50€.
Sad je kasno, ali da si se sjetio to iskalkulirat u cijenu ili trazit da ti da s drugog istog...

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Sorry moram nastaviti u ovom smjeru, imas mrezu i pojas za teret al nije N1? 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se to da ocitat i iz one naljepnice na štoku

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vidim da je rijedak rolo i to žestoko.
Znači gledao sam sve živo na autu kada sam prošle godine u osmom mjesecu kupovao ali se nisam uopće sjetio provjerit gdje je rolo,
Inače bi išla cijena još dolje.

Da, ima mreža i pojas ali po svemu nije N1 niti je ikada bio.
Znači to je ona uklonjiva mreža što se kači na krov na kuke, ona i pojas su u popisu dodatne opreme s kojom je auto naručen,
znači uz grijana sjedala, Medianav s DAB-om i one ukrasne krom letvice na vratima.

To bi trebala biti ovakva, samo crna mreža:
https://www.ebay.com/itm/new-GENUINE-RENAULT-SPORT-CLIO-III-3-IV-4-Grandtour-net-cargo-luggage-trunk-/192224444318

Mogu pogledat sutra opet original DE CoC s kojim je auto došao ali se sjećam da sam to tamo odmah provjeravao da nije N1,
auto je u biti bio u ALD Leasingu tako da unutar leasinga sigurno nije mijenjano išta.

Po broju šasije u ispisu se ne spominje cargo, N1 ili tako nešto

Link to comment
Share on other sites

Ne mora ni pisati. ALD kupuje obicne aute prebacuje u N1 iznajmljuje mojoj firmi na 3g i onda ih vraca u normalno stanje.
Ova mreža na slici ne može služiti kao N1 pregrada.
To je mreza za transport životinja i kači se kod zadnjih sjedala.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako su ro i napravili onda se nista ne vidi da je isao u N1 pa nazad.
Da je rolo tu nebi ni razmisljao o tome.
Da, mreza nije N1 nego obicna iz dodatne sto mozes uvijek montirat

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Provjerio u homologaciji, tj. CoC-u i M1 je auto.
Sad ako su kasnije nešto modificirali dobro su vratili da se ne vidi.

Link to comment
Share on other sites

Može iz tvornice izaći kao M1, pa se kasnije uradi prepravljanje u gospodarsko. 

Btw imam rolnu prtljažnika za clio 4 karavan. 🤓

Link to comment
Share on other sites

Znam, zato i kažem ako su modificirali u N1 i nazad u M1 su to dobro napravili.

Javim ti se na PM.

Link to comment
Share on other sites

Jeli original tepih u gepeku ili je krojen iz metraze slicnog materijala?
Znam neke trikove jednog poznanika soderasa koji samo N1 uvozi.


Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma prodaju gume ako su novije i stave kineze, zimski set zaboravi, sve što moš izvadit i dodatno zaradit.... želim autoru teme da mu to budu najveći problemi na autu.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Meni izgleda kao original tepih, sve se savršeno poklapa, ima filc ispod.

Izgleda isto kao kod oca koji ima isto Grandtoura IV od prije.

Ma gume sam odmah vidio da su skinili i vratili EcoContact 5 s kojima je original došao auto, dokaz je bio i slomljen šaraf kojega su ostavili u vratima.

Za to je cijena išla dolje naravno, na zimske nisam ni računao s obzirom da je bio službeni auto, samo sam bio zaboravio provjerit rolo od svega.

Auto je original bio M1 sigurno, a sada jesu ga kasnije prebacili u N1 pa nazad u M1 to neznam, uglavnom sve izgleda kao na mjestu.

Nadam se i ja da neće bit nekih žestokih problema iako je klima trenutno u banani, iscurio negdje plin pa nikako da oteram da pogledaju.
Mjenjač me zajebava s otporom pri mijenjanju kada je imalo hladnije, promijenio ulje pa je malo bolje ali i to moram provjerit dok ima jamstvo preko osiguranja.

Ono provjerio što se dalo provjerit, pogledo ispis održavanja, sve je bilo u ovlaštenom iako to ništa ne znači jer za cijelo vrijeme nije mijenjan filter zraka niti goriva.
Pošteno je što to nije ni označeno da je rađeno, pločice, kočiona i filter kabine su mijenjani.
Isto je provjereno u online ispisima da nije fake lupano.

Tako da ću vidjet jesam se zajebo ili ne, daboga rolo bio najveći problem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno nije bio N1 po svem opisanom.
Nek te dobro i sretno služi!

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, robimarko said:

Meni izgleda kao original tepih, sve se savršeno poklapa, ima filc ispod.

Izgleda isto kao kod oca koji ima isto Grandtoura IV od prije.

Ma gume sam odmah vidio da su skinili i vratili EcoContact 5 s kojima je original došao auto, dokaz je bio i slomljen šaraf kojega su ostavili u vratima.

Za to je cijena išla dolje naravno, na zimske nisam ni računao s obzirom da je bio službeni auto, samo sam bio zaboravio provjerit rolo od svega.

Auto je original bio M1 sigurno, a sada jesu ga kasnije prebacili u N1 pa nazad u M1 to neznam, uglavnom sve izgleda kao na mjestu.

Nadam se i ja da neće bit nekih žestokih problema iako je klima trenutno u banani, iscurio negdje plin pa nikako da oteram da pogledaju.
Mjenjač me zajebava s otporom pri mijenjanju kada je imalo hladnije, promijenio ulje pa je malo bolje ali i to moram provjerit dok ima jamstvo preko osiguranja.

Ono provjerio što se dalo provjerit, pogledo ispis održavanja, sve je bilo u ovlaštenom iako to ništa ne znači jer za cijelo vrijeme nije mijenjan filter zraka niti goriva.
Pošteno je što to nije ni označeno da je rađeno, pločice, kočiona i filter kabine su mijenjani.
Isto je provjereno u online ispisima da nije fake lupano.

Tako da ću vidjet jesam se zajebo ili ne, daboga rolo bio najveći problem.

Isto ti je i kod mene prijatelju.... radi se ili o nekoj naprednoj metodi muljanja šoderaša koju mi još nismo skužili ili nešto neobjašnjivo... meni kad su radili servis na 35 iljada su rekli da je filter zraka bio ubi Bože... iako na markici piše da i nije mjenjan već ispiren... pa da tako izgleda oprosti kako su naveli morao je bar imati 100 iljada.... ma to sve muljaža... kažu mi iz ovlaštenog da su te lizing kuće isto ubi Bože i vani... špara se na svemu... a ne kako kažu ako je lizing to je dobro održavano... ma ne treba glavu ni razbijat šta se tu sve radi...

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ja nisam ni racunao da su ovlasteni kako spada ista radili, oni se drze nekog usranog plana servisa i jos tu malo gledaju kako zavrnit.

Znaci auto je isao redovno u ovlasteni i to se kod nas moglo provjerit, ono sto je oznaceno je i obavljeno a drugo nista.
Filter je bio naocigled star i prljav, u skladu s 86k km i 4 godine starosti.
Eto barem su kocionu promijenili.
Tako da me to nije nista iznenadilo.

Kad je kupljen onda sam to sam rijesio, svi filteri, diskovi i plocice iako su ovi jos bili ispravni itd.
Ulje i filter je bilo promijenjeno naocigled tako da to nisam.

Eto sad me klima i mjenjac muce, nikako se natjerat to rijesit kada vec zamjena ulja nije rijesila problem.

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam pričao o svom mjenjaču na megane 4 temi... dok nisam našao recenziju jednog megana... kako je opisano: "mjenjač ko da se bori sam sa sobom" i bolje usporedbu ne bi stavio i na svom meganu... dakle i kod mene je mjenjač čudan... jel to do serije il kako kažu kako naletiš... zapravo zaboli me, jednostavno ja nisam zadovoljan...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

E to si dobro opisao, ono bori se sam sa sobom za prvu i drugu.
Treca i dalje ide fino nakon novog ulja.

Vidit cu ako se da rjesit da, inace ide normalno.
Mjenjac je JR5 5060 serija, mislim da stari ima JR5 ali neznam koja serija i tamo je ultra glatko.

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Klima je 99% cijev hp s kondenzatora na isparivač. To im je problem koji su rješavali u garanciji ko je prijavljivao. 

Link to comment
Share on other sites

Aha, to bi bio OE 924406095R ako se ne varam, ova cijev?
ep3624734-924406095r-hochdruck-niederdru

 

Vidit ću to ovaj tjedan u klima servis otjerat da se to riješi prije nego što zagrije.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da je promijenjena cijev već, naljepnica gore ima datum 06/05/2019

Ima i OE broj, ali ja tako zalijepljena da poslije 924406 ne mogu dalje vidjeti, ima i barcod kojega nisam s mobitelom uspio očitati.
Ne mijenja ništa, mora kod mehe svakako.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.