Jump to content

Clio 2 ne pali


Miro

Recommended Posts

Znaci simptomi su ovakvi, okrenem kljuc u bravi i cekam da grijac odradi, i okrenem za paljenje nista, zanci mrtvo. Nego ako okrenem odmah kljuc na paljenje on alnasuje par sekundi i prestane, Znaci ne upali. to mi je jednom uradio prije 2 mjeseca i od onda uredno palio, sad nece

Link to comment
Share on other sites

Da li se tijekom paljenja ugasi crvena lampica za imobilizaciju ključa?

Link to comment
Share on other sites

Ona blinka dok je ugasen, a sad pali o20 puta i pali, sad nikako da nece da vidim sigurno jel se ugasi

Link to comment
Share on other sites

Kad daš kontakt, trebalo bi da se upali na par sekundi pa ugasi koliko se sećam. Ja sam imao problem sa ključem, immo nije mogao da isčita kod pa umesto da se ugasi, lampica počne brzo da blinka. Tad motor samo vergla i ne pali

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam na to mislio.

Link to comment
Share on other sites

Prvo svima zelim sretan Uskrs i sve najbolje vama i vasim obiteljima, danas je upravo potvrdeno da se lampica za imobilizaciju kljuca ne ugasi kad se da kontakt. Niti brzo blica nego samo svijetli i kad je tako auto ne upali, ako se ugasi on upali uredno. Sad ne znam tko to moze popraviti , jel se mora minjati cijeli kljuc ili ima neko jeftinje rjesenje?

Link to comment
Share on other sites

Hm, nije to do kljuca. Da ga ne prepoznaje blicalo bi brzo. Možda voda usla u BSI?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Predpostavljam ona kutija s osiguracima, da li se tu sta moze popravljati ili?

Link to comment
Share on other sites

Moze, hladni lemovi itd. Ali probaj prije dijagnostikom tocno utvrdit

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Otisao do majstora kaze mora BSI vaditi uglavnom moze narediti 400 kn, sad me zanima jos jedna stvar (nisam se sjetio njega da pitam) Na instrument tabli mi kad dam kontakt ne radi lampica od check engine, STOP i ona kao Ele. zavojnica. Ostale rade , da li je i to do BSI ili ima neki osigurac ili relej?

Link to comment
Share on other sites

Svojedobno sam imao problem koji se manifestirao isto kao kod tebe.

Kod mene je bio otišao relej ubrizgavanja goriva. 

Nalazi se u kutiji u motornom prostoru.

 

Link to comment
Share on other sites

Ispravak: meni se paralelno sa lampicom ključa nje gasila i lampica grijača. Kada bi se lampica grijača ugasila onda bi auto upalio.

Link to comment
Share on other sites

Ma meni je rekao da vadi BSI itd da je u njemu problem, auto narucne za iduci tjedan nego m inisu jasne te lampice koje ne rade

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dobra večer svima. Da malo dignem temu. Posjedujem Clio 2, 1.2 16v, kupljen  u studenom 2020. godine. Auto je radio odlično do mjeseca svibnja i otada je počeo zezati sa paljenjem. Ponekad je upalio odlično, ponekad verglao itd. Otišao k mehaničaru, stvar je bila u senzoru radilice. To je riješeno i dva mjeseca je auto palio ok. Nedugo zatim, jedno jutro, auto upalio sasvim ok, odvezem se i pri povratku, auto ne žei upaliti. Ostavljen kod mehaničara, riješena reparacija anlasera, vraćam se po auto, u međuvremenu, alternator otkazao poslušnost. Odveden na reparaciju, regler riješen i sve štima s time da sam ponovno primijetio da prvo paljenje ujutro nije tako dobro kao po zimi. Ponavljam, cijelu zimu i proljeće odlično radio. Otišli na more, Clio stajao sedam dana doma, vratili se idem ga upaliti, i pogađate-ništa. Na kraju ove objave prilažem video. Spojio auto na punjač akumulatora, piše 12.5V. Napunio s punjačem akumulator do kraja i opet vergla, vergla i ništa. Pustio auto da miruje par sati, nekon par sati jedva uspio upaliti uz stiskanje papučice gasa. Pustio auto da radi kojih deset minuta i taman kad sam ulazio u auto da ga odvezem k mehaničaru, uočavam da auto ostaje bez snage i ugasio se na mjestu. Nakon toga sam ga uspio upaliti s teškom mukom i isto tren ga otpeljao k mehaničaru. Znači, akumulator star dvije godine-ispravnost ok, repariran anlaser i alternator, senzor radilice. Imače, nisam dao neku veliku lovu za auto, uzeo ga od poznanika i sva sreća pa ga nisam puno platio jer sam trebao auto za svakodnevni odlazak na posao s kojim radim kojih 15 km dnevno. No, zaista više ne znam u čemu bi bio problem. Imate li vi kakvih iskustava u tome? Hvala na pomoći. Svaki savjet je dobrodošao.

Evo i video: https://photos.app.goo.gl/ruPdsZtgJwYxixHn8

Link to comment
Share on other sites

Ovo full čudno zvuči.
Što je sa pumpom goriva?
Da li se čuje kod dodavanja kontakta da ona zuji?
Kad je filter goriva mijenjan?
Treba i očistiti zamašnjak tamo gdje senzor očitava.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

Ovo full čudno zvuči.
Što je sa pumpom goriva?
Da li se čuje kod dodavanja kontakta da ona zuji?
Kad je filter goriva mijenjan?
Treba i očistiti zamašnjak tamo gdje senzor očitava.
 

Ostat će tjedan dana kod mehaničara pa ćemo vidjeti što će se riješiti. Nije mi žurba, samo da se problem otkloni.  Čini mi se da pumpa zuji kod davanja kontakta, al nisam sto posto siguran. Za filter goriva ne znam kad je mijenjan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kako je GMT senzor na radilici "riješen"? Čini se da ga je majstor samo očistio. Ako je on defektan onda je to to.

Moj je kupljen originalni Siemens sa plavim konektorom prije 10god kod koncesionara i još uvijek radi. Magnetić mu je srebrne boje. Tvornički je imao crni konektor i žuti magnetić, a nakon čišćenja bi obično radio 2-3 tjedna kako treba i onda opet počeo zezati.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Med0 said:

Kako je GMT senzor na radilici "riješen"? Čini se da ga je majstor samo očistio. Ako je on defektan onda je to to.

Moj je kupljen originalni Siemens sa plavim konektorom prije 10god kod koncesionara i još uvijek radi. Magnetić mu je srebrne boje. Tvornički je imao crni konektor i žuti magnetić, a nakon čišćenja bi obično radio 2-3 tjedna kako treba i onda opet počeo zezati.

Pokušat ću proslijediti mehaničaru vaše sugestije pa ćemo vidjeti što će se na kraju riješiti. Senzor radilice je očišćen, koliko se sjećam.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Lowlife said:

Ne vidim neki dio na tom senzoru sta bi imalo svrhu ocistiti.

Naravno da ima. Pogledaj signal sa senzora prije i poslije čišćenja magneta.

Osim toga u konektor se nekada hoće zavući vlaga pa to pravi probleme.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.