Jump to content

Krovni nosači, krovne kutije, nosači bicikla i skija


braxinjo

Recommended Posts

Izvučeš gumu i staviš T vijak.

Više fućka bez gume. Mnogi režu gumu na manje komade i krpaju rupe.

Ja rupe zatvorim krep trakom i ne fućka, a guma mi ostane cijela za kad ju trebam.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

povuci gumu van, vertikalno prema gore, ne prema sebi

Link to comment
Share on other sites

Moram nac adaptere od scenica. Ako ne nadem, budem izvuko van gumu i mozda zatvorio s necim. 
 

@Ivan1902 nazalost nema sanse, pretvrda je da bi tak izvuko a i kd bi saraf nebi stajao ravno gore. 
 

u najgorem slucaju idem bez kutije, nije drama, al sad me ceka duga noc da nadem te adaptere od scenica.. :tup:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

em ti krovne nosače , naime ja sam za jako masne novce neznam dali za 350 dm ili toliko eura (ne sjećam se više) prije 24 godine kupio nosače koji imaju na sebi samo ww oznake iako su u stvari Tule. To sam uzeo u Sloveniji kod Dodića naravno i dodatak za nekoliko skija . Otišao  jednom na Kromplatz i nikad ih više montirao. Sad skuplljaju prašinu na ormaru u špajtzi a sudbina im je ili otpad ili fleksarica pa otpad.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

imam za svaki auto i korisio sam ih hrpu. 

ovo je bilo najbolje :D (frend se kezi frendicama)

image.thumb.png.ff895da17fa356a38d2c40db55d21ec6.png

ove whispbar se ne cuju ni na 130 na EV koji je od IC tisi za 10-15db

za lagunu i mazdu imam obicne s catvrtastim profilom i oni su primjetni vec na 90-100km/h

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

glup sam, nije me sram priznat al da sam ovakav bedak…

ugl trazio te metalne adaptere po garazi i kuci jucer cijelu noc jer se kutija kako kolega @trapavi kaze, koristila 1 ili 2 put upravo u tocno 20god. pa smo ju posudili sogiju dva puta i samim time se vise nije znalo gdje su adapteri za scenica jer je sogi imao T adaptere. Uglavnom, ne znam jesu ovo nosaci za skije ili ne, al tu su bili i to je sad plug n play.. meni strasno zvoni da je bio kakav navoj koji se zasarafio ali i ova plastika koja je na slikama je taman. Vjerujem da ona ide unutar boxa jer drukcije ne moze, a i nema smisla jer bi ju se iz vana onda lako moglo skinut. 
 

zakljucak, obzirom da idemo na put samo za vikend, probat cemo se potrpat u gepek, ako bude falilo puno mjesta, stat cu usput po kutiju.. evo slike adaptera, nosaca i kako bi kutija zgledala na cliu (nemre vise naprijed zbog vodilica u kutiji) 

DEA9EFE8-0948-48DE-85DD-1B0C00AA6019.thumb.jpeg.3f055c6030611a9557802a1ff96ae18b.jpeg

90A1FDC9-B727-4A1C-B3F1-53CBBFCCF2A4.thumb.jpeg.a0294276d5e0980a6d9514b6a9d7c1db.jpeg

3A9D025A-61B4-444A-8E15-E10C4848D729.thumb.jpeg.9480a233fb11c2c5f632acdbd7cf362a.jpeg

317E330F-134E-4D40-BF94-8DB7FDA7E29E.thumb.jpeg.70f3d7cc9257d6ba58e9a14b9fba5551.jpeg

2CB17021-3DF0-4EFF-894A-634159082602.thumb.jpeg.c2e4006ade43aba9e922ad3387c894e2.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kutija sasvim dobro stoji. pazit samo na zadnja vrata da ne lupis staklom i polomis ga. ja bi vozio kutiju a ne krpao se s mjestom. ovaj tvoj nosac mi nije bas jasan doduse :D 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, MilosB said:

kutija sasvim dobro stoji. pazit samo na zadnja vrata da ne lupis staklom i polomis ga. ja bi vozio kutiju a ne krpao se s mjestom. ovaj tvoj nosac mi nije bas jasan doduse :D 

Mislim da ova plastika ide u kutiju i za skije. Ne znam. Uglavnom ovaj adapter na prve dve fotke, izvucem metalni U dio i stavim ga ispod nosaca i ude u kutiju. I onda s gornje strane dode ta plastika (kuciste) i pomocu kocnica (poluge, ima ih dve) se stisne i to je to. Samo kak je to sve skup staro, ne cudi me da nemrem na netu nista nac :D

uglavnom ako idemo s kutijom poslikam sve :) 

i da, treba paziti na vrata gepeka definitivno..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@dolac ma odnesi to u zagreb 80s museum. :zubo:

Gumu preporucam rezati al ne rezuckati. Odrezes na dva mjesta, dakle imas tri djela i amen. Izgledalo bude ko guma iz koje strse dva srajfa. Dok je guma topla trebala bi ici kak ti ivan veli. Dignes ju van ko da motorku palis, a vratis tak da utisnes nutra, naravno postepeno.

Inace, s donje strane lajsne imas slajder kojeg povuces prema sredini da zatvoris rupu s donje strane. Taj najvise fucka. Ak i izvadis gumu i stavis kutiju, vecina kanala bude pokrivena kutijom pa nece bas fuckat. Al ovo s donje strane lajsne oce i to kak. Ja u prvih koju godinu bio razocaran s "tihim" wingbarom... sve dok nisam uzel stvar u svoje ruke i u voznji iso rukom trazit kak utisat fucku. I skuzim ja na opip da fucka kod lajsne kod spoja s nosacom. Skinem sve dole da poljepim s necim, mamicu mu.... i vidim taj pomicni slajder/zatvarac. Povucem ga da taj kanal bude zatvoren, odem na otvorenu cestu, predjem stotku, kad ono tisina, 120, nista, 140 malo hucanje od vjetra... al fucki ni traga...

Kad vec tolko tipkam i kod fuckanja sam... Tesla Y, na oko 110-120 pocne fuckat ko luda, taman na pravim tesla brzinama hahahah. Neki zazor na panoramskom krovu. Mores ga rijesit izolirkom po cijeloj duzini krova hahahahaha.

E to je to od ispod. Nisam siguran dal vuces ovo crno prema sredini ili prema nosacu. Po slici izgleda da ipak prema nosacu, dakle prema rubu lajsne... tak da kanal bude zatvoren.

image.png.ed01338aa02cccb6d3cfed02b1e7b077.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e pere, da, sad sam se sjetio, isto sam imao, nekaj sam s tim seljenima s više auta zgubil, pa mi je brutalno fuckalo

onda sam sa duck tape zaljepio to sve u krug, jer je bilo ionak gore stalno i zaboravio na to

utjecaj sunca i svega, kasnije se to sve zapeklo da sam morao to šmirglat da se skine i malo i uništio nosače :)

sad bum kupio onu moderniju verziju di se ništa od tih guma ne skida, da je ona gornja uvijek gore i samo se kroz sredinu provuće T nosac

ja sam te gornje rezao i imao valjda 20 malih komada :) :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nebi vjerovali, ali kolko god da clio ide, apsolutno nikakav fućak, ništa, nula nisam čuo od nosačana krovu.. sve sam poštelao pri ugradnji kak treba i mislim da ih više ne skidam s krova.. 
zaštotna guma s gornje strane je pretvrda, kruta da bi ju uopće mogao iščupat van iz sredine kanala.. da bi ju išao rezat, morao bih prije točno označit mjesto za rezanje..
kako god, ako baš treba posnimim ove kopče, brutalne su jer prilikom stezanja kopči ona još privuće i stegne one metalne obujmice koje idu kroz nju.. sve to skupa bude kruto i čvrsto ko kamen..
kako smo se sinoć pakirali, vjerojatno bude sve u gepek stalo, ipak idemo samo na dve noći tako da nema zime :) doći će i kutija na red, vjerojatno onda za ljeto kad se ide na dulji period pa treba i više stvari.. samo tada vas neću ubit pitanjima :D 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Il je krov, pa samim time i nosaci, pod povoljnim kutem pa ne fucka ili clio jednostavno ne ide dosta brzo! 🤣🤣🤣🤣🤣

Anyways, ja sam chiper i nedam litru dvije vise na 100 km ak nije nuzno... ak morem bez kutije, idem glatkog krova. Jbg, gazda je na zadnjoj kupi nekad fixirani s kufrima al nema veze, ne zali se! :zubo:

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

litru dvije ?? na laguni nisam primjetio razliku gotovo nikakvu u potrosnji.. vise napravim razliku u raspolozenju i koji tempo vozim. Nor-Hr-Srb gotovo fixno 7.5 s ili bez kofera.. 

sta je smjesno s Mazdom kad sam isao za Nor iz Siska (pocetna tocka) s dvije bic i krovnim sam imao preko puta prosjek 12.5L na 2700km, taj prosjek sam tad imao i nikad poslije ili prije :D ocito joj prijao povecan otpor zraka. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, pere said:

Il je krov, pa samim time i nosaci, pod povoljnim kutem pa ne fucka ili clio jednostavno ne ide dosta brzo! 🤣🤣🤣🤣🤣

Anyways, ja sam chiper i nedam litru dvije vise na 100 km ak nije nuzno... ak morem bez kutije, idem glatkog krova. Jbg, gazda je na zadnjoj kupi nekad fixirani s kufrima al nema veze, ne zali se! :zubo:

je, al znas ja ih imam dvoje.. :D

A clio, a do 170kmh je dosel nekako lol
najozbiljnije, kao da nemam nikakve krovne nosace.. a obzirom da je auto gradska drlja s max brzinom od 60-70kmh, nema sanse da mi potrosnja poraste 2l.. kolega x3m veli 0,2l da mu je razlika u potrošnji.. no, budemo i to vidjeli, tek sam ga uzeo, prvi full tank od do na kalkulator, 7,26l.. sad je drugi tank u njemu...

3 minutes ago, MilosB said:

litru dvije ?? na laguni nisam primjetio razliku gotovo nikakvu u potrosnji.. vise napravim razliku u raspolozenju i koji tempo vozim. Nor-Hr-Srb gotovo fixno 7.5 s ili bez kofera.. 

sta je smjesno s Mazdom kad sam isao za Nor iz Siska (pocetna tocka) s dvije bic i krovnim sam imao preko puta prosjek 12.5L na 2700km, taj prosjek sam tad imao i nikad poslije ili prije :D ocito joj prijao povecan otpor zraka. 

mislim da je pere ipak mislio na vožnju s koferom na krovu, a ti i ja sa nosačima :D 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ne ne, s krovnim kuferom, a na mazdi krovni kufer + 2 bicikla :D
nikad ne vozim samo krovne nosace. vizualan sam tip i demontiracu ih i staviti u gepek ako mislim da ce mi trebat a sad mi ne trebaju... 

Link to comment
Share on other sites

Ma je, imas praf, s dvoje klinaca ipak ne bi islo bez kutije. :D

Je je bas tak, ja mislil na kutiju na krovu. Nosace bez kutije il bajkova u biti nikad ne vozim jer ih skinem za 3 minute. Dok je kutija gore bila smo obicno isli na dulji put, a to je znacilo 130+. Do stotke nema neke velike razlike, al posle se pozna.

14 minutes ago, MilosB said:

litru dvije ?? na laguni nisam primjetio razliku gotovo nikakvu u potrosnji.. vise napravim razliku u raspolozenju i koji tempo vozim. Nor-Hr-Srb gotovo fixno 7.5 s ili bez kofera.. 

sta je smjesno s Mazdom kad sam isao za Nor iz Siska (pocetna tocka) s dvije bic i krovnim sam imao preko puta prosjek 12.5L na 2700km, taj prosjek sam tad imao i nikad poslije ili prije :D ocito joj prijao povecan otpor zraka. 

Meni je na 900tinjak km potrosnja ispod oko 6 i ispod... bez kufera i s 317 ks. :zubo:

Zapravo sam samo s meganom vozal kutiju za Hr i znam da je bila litra i nekaj sigurno. Al velim Autoput i 130 i vise.

Nevjerojatno mi je da takav kalkulator ko ti more povjerovat da takva kutija na krovu moze ostavit potrosnju netaknutom!!!! :D

 

EDIT... znam, sigurno si je okrenul naopacke!!!! Ass first! 🤣

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

mozda je moja tolko aerodinamicna u kombinaciji s mojim autima da i pored povecanog frontalne povrsine smanjuje koeficijent te postaje efektivno slican :D 

ne mislim da mi je isto ali gledam po laguni kao sta rekoh, ispod 7 mi nikad nije trosila na AC, a ni iznad 8 (ako zanemarmo pun gas uzduz Danske gde nije mogla ubrzat vise od 170km/h zbog krovnog nosaca, i olujnog vjetra u lice), a onda dolazim do toga da mi je zanemarivo :D 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

ne ne, s krovnim kuferom, a na mazdi krovni kufer + 2 bicikla :D
nikad ne vozim samo krovne nosace. vizualan sam tip i demontiracu ih i staviti u gepek ako mislim da ce mi trebat a sad mi ne trebaju... 

a rezuckao sam zračnicu bicikla da podmetnem između nosača i krova da se minimalno vidi, a da ipak kolko tolko zažtiti lak ako dođe do kakvog piganja ili bilo šta slično.. nije stvar pol sata igranja, ali nikad ne znaš kad mi mogu dobro poslužit za nešto prevest, a velim, za po gradu je dobar i s nosačima i bez :D 
obzirom da ga vidim sam opreko noći, nakon Budimpešte otvorim temu baš za clio pa da uz pomoć forumaša riješim nedostatke i to je to.. 🍻

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

jao bravo, evo ideje ako nekome treba ili je pogubio te gume, zračnica bicikla + vezice i biti će tiho, bez ljepljenja i oštećivanja nosaća

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, AllesGut said:

jao bravo, evo ideje ako nekome treba ili je pogubio te gume, zračnica bicikla + vezice i biti će tiho, bez ljepljenja i oštećivanja nosaća

mozda, ne znam, ja sam stavio mali kamad gume kao podlosku na spoj nosaca kaj se sarafi u krov auta :)

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.