Jump to content

Adblue i struja lampice


Vladek

Recommended Posts

Prije 2 dana su mi se upalile prvi put, a danas i drugi put narančaste lampice za adblue i oni što mu se čini da je oznaka za struju. Nema zvučnog upozorenja, svijetle nekoliko minuta i onda se ugase. Adblue je naručen do vrha prije 2000 km. Ne znam da li ima veze- ponedjeljak sam vozio kratke relacije po gradu gdje je motor radio na mjestu po nekoliko minuta. Zna li netko o čemu se radi? 

IMG_20210422_075807.thumb.jpg.2d6f3bfafdf20cd9bce8bde4277f5dad.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Traffic od firme smo već 2puta vozili da resetiraju lampicu od adblua. Oba puta je bilo na 7200km i krene odbrojavati još od 800prema dole. Natočili ali nije prepoznao, rekli su nam da sljedeci put mijenjaju rezervar skupa sa plovkom pa ćemo viditi. Ova lijevo lampica “struja” ti je znak za servis.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nemogu ti pomoći ali sam zainteresirani kako ćeš to riješiti pa te molim povratnu kad riješiš

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Navodno krepavaju i posude i pumpe.
Avuo sam da ju nije dobro drzati polupraznu..

Link to comment
Share on other sites

To su i meni rekli u citroenu. Ne puštati adblue na rezervu..

Link to comment
Share on other sites

Adblue nije bio na rezervi. Jučer sam ga dotočio i stalo je nekih 2 litre. Tako da to nije u pitanju. Posjetio sam jučer ovlašteni servis i naručen je auto na pregled u ponedjeljak. Rekli su mi da se do tada mogu voziti.

Link to comment
Share on other sites

Na citroenima i pugovima ti rezervoarcici pucaju, a ako nisi u garanciji, dizi kredit

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, frenchkey said:

Na citroenima i pugovima ti rezervoarcici pucaju, a ako nisi u garanciji, dizi kredit

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Na ženinom C4 je rezervarvzamijenjen u opozivu 2017 kada je auto imao 13 tkm. Sada ima 70 tkm i sve radi uredno. Rezervat ima 15 L, svakih 10 dana Otvorim čep sa spriječim stvaranje vakuuma (iako ima odušak na čepu) i svakih 5 tkm napunim rezervat do čepa (stane cca 4 lit). Tako radim i tako mi je rekao voditelj servisa da se ponašam i da ne bi trebalo bit problema. Za sad nakon 7 tkm sve 5

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fabi said:

svakih 10 dana Otvorim čep sa spriječim stvaranje vakuuma

 

dosta dobar auto

 

😆

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Citam sve ovo i razmisljam. Kakav auto kupiti za drugi auto? Dizel, pa onda moram paziti da svakih xy dana otvorim cep pisaline, da nasipam pisalinu prije nego upali lampicu da se nesto ne dogodi. Benzinci sada imaju GPF, dakle opet ne previse pametno za duze vrijeme... Stvarno struja jedino sto relativno ima smisla....

Inace ja radim od kuce, zna proci po 2,3 tjedna da ne sjednem u auto. Supruga svaki dan radi 10km do posla i 10km nazad. I sada bih ja trebao razmisljati, ili njoj objasniti e ajde svakih 10tak dana otvori cep od pisaline, ili kada 5,6 puta tankiras tankiraj i pisalinu...

Sve mi se nekako cini da sve vise idemo u smjeru da mi sluzimo autima nego auto nama... Ne svidam rasplet dogadanja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zasto bi benzinac bio problem? Za GPF nisam tak skeptican jer se puno lakse cisti od DPF. struja je ok ak si u razvijenoj zemlji, al u hr punionica ima za na prste nabrojati.a za buducnost svaka benzinska bi trebala imati 10 punjaca, ovisno o lokaciji. Euro 7 norma ce jos stisnuti IC aute ali i kao kod dizela bit ce euro 7 temp, b temp, c temp, d temp i tam 5+ godina.
U tvom slucaju ak imas punionice u kvartovima, 20 km dnevno, EV je ok. Inace ovako minimalno hibrid da mozes proc kroz neku drzavu koja nema punionica u par sati.
Moja doktorica ima para, ekoloski je osvjestena i ima nissana qashqai-ja benzinca i toyotu yaris hibrid. Sve skoro novo.
Tko nema para, vozi sto ima. Ljudima je sve skupo pa onda kupuju dizele i paze jel trosi 5,2 ili 4.8 litre nafte.. ako je 6 litara to je vec previse.

Link to comment
Share on other sites

Mi u kuči imamo dva auta oba kompakt C segment dizel koji troše prosječno oba 6 lit. Oba se voze po otvorenim cestama, grad jako rijetko i prelaze na dnevnoj bazi 2x 20 odnosno 2x25 km, a vikendima se negdje provozaju na malo dužu relaciju. Oba auta su slično pogodna za duži put pa ih onda tako inizmejenjujemo, zadnji duži put ke odradio C4, mislim da će i sljedeći ako ne budemo nosili bice za klince.. 

Oba auta nam mogu poslužiti i kao privi i kao drugi auto u obitelji. Oba prelaze između 20 u 25 tkm godišnje. Nama je dizel još uvijek super

Meg troši oko 5.7 prosječno, C4 oko 6,4 lit (po pištolju) 

Link to comment
Share on other sites

C3 novi, od rođaka, 13000 km, otisao dvomaseni, srecom garancija pokrila

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, frenchkey said:

C3 novi, od rođaka, 13000 km, otisao dvomaseni, srecom garancija pokrila

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

To sve kako naletiš. Moj susjed ima trenutno 5 auta u kućanstvu (vjerovali ili ne) i između ostalog i C3 HDi 2012 kao radni auto, svi ga drljaju, slabo servisiraju ali on se odbija pokvarit.. Kad je vidio da smo doveli C4 samo mi je rekao da jeCitroen najzahvalniji auto u njegovoj kući.. Inaju bmw5 f10, Škoda qodiak, VW Cady, pug 208 i C3..

Iz mog iskustva, a sad vozimo dva Francuza u kući, ljudi generalno previše seru na Francuske aute, a sasvim su to dobri auti.. meni su oba moja sad odlična, rade ono za što su namijenjeni, voze, ne kvare se i udobni su.. 

Ali ljudi se pale na premium, kako bi rekao jedan naš forumaš, markice markice😂

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ivan.martinko said:

Ovisi kak naletis..

Ovo definitivno,

Uzeo sam novi c3 2007 jedini izlet u citroen inače renolon samo u obitelji. do 50tkm mijenjao  karter jer je počeo trunuti, pukao je feder na prednjem kotaču, slinio ulje na bloku pa mijenjao dihtung otišlo crijevo od klime pa puštala klima. pumpa goriva otišla na nekih 80k nosač auspuha istrunuo promijenio nekoliko pinjola brzine (prvi masno platio). nakupilo se dosta troškova popravka. Sa renolima (clio I clio II 2kom megan II-III fluence) sve skupa 2-3 sitna kvara sve ostalo  samo redovan servis toči vozi (barem za sada) svaki do nekih 160-170k u obitelji ostao a kupljeni novi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 23. 04. 2021. at 9:22, Vladek said:

Adblue nije bio na rezervi. Jučer sam ga dotočio i stalo je nekih 2 litre. Tako da to nije u pitanju. Posjetio sam jučer ovlašteni servis i naručen je auto na pregled u ponedjeljak. Rekli su mi da se do tada mogu voziti.

Imaš kakve novosti?

Link to comment
Share on other sites

Auto je jučer bio u servisu. Napravili su ažuriranje softvera te rekli da se vozim i javim ako opet javi grešku. Pretpostavka je da sistem ne prepoznaje količinu AdBlue tekućine u tanku. 
Nakon par kilometara ponove se pale iste lampice te ih tel. kontaktiram. Naručen sam za sutra ujutro. Ostavljam Logana na servisu i dobiti ću zamjenski auto.  

Pitao sam da li se smijem dalje tako voziti, rekli su da smijem. Auto normalno pali, radi, vuče... 

Link to comment
Share on other sites

u uputstvima piše kad se natoči da se upali auto i  10 sec pričeka da sustav prepozna adblue . može i bez toga ali mu kao duže treba da se resetira (situacija kad se pojavi upozorenje da treba doliti adblue)

Inače na rezervi  bi ti trebalo i pisati koliko Km ti je preostalo Adblue  nije samo da se lampica upali.

 

Link to comment
Share on other sites

To sa čekanjem 10sec smo i mi probali, nije upalilo. Launch uopće ne vidi nikakvu grešku a na tabli svijetli(pričam za traffic). Na njemu odbrojava od 800km, kad dođe na 0km se vozilo gasi. Mi nismo isprobali ali taman kad smo ga peljali u ovlasteni su sa šlepe skidali jednog(istog traffica) sa BiH tablicama koji je odbrojao do nule i ugasio se.

Link to comment
Share on other sites

Danas dobio informaciju da ide izmjena modula Adblue i opet novi softver. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.