Jump to content

ABS pumpa opet??!!


Zip007

Recommended Posts

Još samo par trenutaka trijeznosti dijeli ovaj prekrasan primjerak Megana iz 2011 od (samo)zapaljenja ispred autokuce Roca. Da kratko opišem, prije nepunih 2 godine kočnica je počela propadat sve dublje i dublje. Vozio sam ga Gudičeku na Samoborsku da vidi šta je no greške na vozilu nije bilo i ozračivao je kočnicu preko kompjutera u beskonačno i nije uspio nis napravit, kaže on takav slučaj do sada nije imao. Nakon toga reparirao sam prednje čeljusti i promijenio glavni kočni no sve je ostalo isto. Stanje se popravilo samo kad sam ga na prednjim kočnicama "odzračio". Naravno zraka nije bilo no kad je sam 2x ajnlihtal svaku prednju kočnicu predala se podigla gore i jedno 20 do 30 kočenja bilo ok i opet počelo propadati. Druge komponente nije bilo nego samo ABS pumpa da ne valja. Naravno u Renault u je 1k € nova, bilo bi čudno da je povoljnija. Radi toga sam uzeo sam rabljenu sa ebaya za 200€ i ugradio. Sve je radilo normalno do danas, ja iz Zg za Zadar i u Zadru kočnica skoro na podu. Maloprije odzračio prednje bremze i auto koči predala je sad kak treba bit, no par kočenja i opet će krenut prema podu. Vjerujem da nisam jedini koji ima očiti problem sa kočnicama pa neznam dal se pumpa kako da reparirati ili je zamjena jedino riješenje? 

Link to comment
Share on other sites

Nisam skužio koliko dugo ti je radila reparirana ABS pumpa, ali ako si siguran da je do pumpe problem onda sve znaš i ovdje ti vrijedi koliko para toliko muzike. A očito ti ova rabljena sa eBaya daje malo muzike.. 

Link to comment
Share on other sites

Skoro 2 godine. Ali da je opet isti kvar?? I to samo meni? Očito je to neki serijski problem

I nije bila reparirana. Rabljena ali ispravna. Neznam ako se to da reparirati. Bilo bi super da se može.... Nosim ju odma.... 

Link to comment
Share on other sites

Zasto mislis da je serijski? Koliko jos znas slucajeva od prodanih pola miljuna megana u svijetu?
Jeli bio neki opoziv za to?

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Neznam kako si drugačije protumačiti da su 2 pumpe krepale na istom vozilu. Ova druga je kupljena u Njemačkoj, a auto je uvoz iz Belgije. Pojavio se isti kvar

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Zip007 said:

Neznam kako si drugačije protumačiti da su 2 pumpe krepale na istom vozilu. Ova druga je kupljena u Njemačkoj, a auto je uvoz iz Belgije. Pojavio se isti kvar

Kupio si polovni auto sa sa isto tako polovnom pumpom ABS-a i dobio si kvar. Onda si opet stavio polovnu pumpu i imaš ponovno kvar.. Tko zna možda znaš i stvarne km tog auta i ove druge polovne pumpe.. E da i sve si kupio iz uvoza, možda da probaš sa domaćom robom..

Link to comment
Share on other sites

Neznam kako si drugačije protumačiti da su 2 pumpe krepale na istom vozilu. Ova druga je kupljena u Njemačkoj, a auto je uvoz iz Belgije. Pojavio se isti kvar
Jesi mozda u tom periodu od 2 godine mjenjao kocione plocice?
Link to comment
Share on other sites

Nije na autu ništa radeno, niti prednje nit zadnje kočnice. Auto sam uzeo sa 135k km. U servisu su rekli da je autu bio u lizingu i da su mijenjali žaruljice u faru u servisu. Po njima auto je imao stvarne km. Sa nekih 170k km pumpa je krepala, uzeo zamjensku na ebayu gdje je pisalo da je auto imao 130k km s kojeg je pumpa uzeta. Znači 2 godine opet kvar na cca 170000km.??(pumpe mislim) 

Link to comment
Share on other sites

Problemi s abs blokom nastaju kao i sve povezano s vodom na meganu. Zacepe se odvodi i voda pocne kapati direkt po bloku. Nakon nekog vremena voda dode do unutrasnjosti bloka i krene se formirati hrda. Hrda nadigne gumicu na jednom od ventila i odtud zrak u sistemu. Nazalost nije meg 3 jedini auto na trzistu kod kojeg se ovo desava mada je taj ate blok na hrpi ostalih proizvodaca i nema kvara jer je drugacije lociran. Zato kad zamjenis blok pripazi na odvode i gdje parkiras auto.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ili u prevodu napravi zastitu od lima da nemoze kapat voda po pumpi... 

Link to comment
Share on other sites

Mislite da je to od vode? Kak voda može uc a ulje pod tlakom od x bara ne? To mi je čudno. Jel se da pumpa reparirati, zamijeniti glumice, dosjede i očistiti? 

Znam da elektronika hoće otic na gore opisani način zbog vode. Za ventil blok prvi put čujem i nije mi jasno na koji način voda može uc nutra

Link to comment
Share on other sites

Onda ak ne vjerujes kako voda ude imas stari blok pa ga rastavi na proste faktore.

Link to comment
Share on other sites

Možda može ok neznam sam kak. Ali dal se može rastavit očisti i sastavit?  Ili je ide samo u jednom smjeru. Nekako sam više mišljenja da voda tj kondenzacije u samom ulju to prouzroči...

Link to comment
Share on other sites

Pa ovisno u kakvom je stanju. Probaj rastavit ali ako su otisle gumice koje su na ventilima samog abs bloka onda neznam kako to reparirat tj jesu li u nekoj normalnoj dimenziji. Rastavit sve pa mozda staviti u ultrazvucnu kadu i neku otopinu. Vecina mehanicara i nitko pri pameti ti se nece s tim zajebajat posto se radi o kocnicama i propadanju iste. Najpametniji ishod bi bio kupit drugu pumpu i odmah je rastavit i pregledat jel ima ruzine u njoj. I ocistit odmah odvode i testirat sa vodom iz slavine kud otjece.

Link to comment
Share on other sites

A ventileki se daju odvrnuti van? Na njima nema prihvata  za ključ. Kak idu van sa kliještima? 

Hoću rastavit da vidim kak to hoda... Uskoru ću imat dvije... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.