Jump to content

Megane 3 centralna jedinica putničkog prostora


Nikson

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Problem nastaje prije mjesec dana kada sam zaključao auto i izgubio ključ (naravno drugi nemam).U ovlaštenom servisu se dugo čekalo na novi ,a kako je auto bio na nezgodnom mjestu ostao, hitno se tražilo drugo rješenje .Nađem ja ključara koji može provalit u auto i ima on i karticu koju će mi odmah kodirati. Lik provali ,pokopca ta čuda za kodiranje i nakon 5 sati pokušavanja odustane i kaže neide. Dolazi drugi isto to pokopča ali njega traži nekakav PIN, i on skine centralnu jedinicu da odnese kod treceg koji će nesta prelemit i dobiti taj pin. Uzimaju novu karticu i uspiju otkodirati ,auto prepozna karticu dobije se kontakt sve se popali, ali stisneš tipku START auto mrtav ,neće upalit (ali upali kao traktor ,kad mu premostiš anlaser). Kažu treba reprogram centralne jedinice jer su se fajlovi unutra pomjesali i da to treba orušit i ponovno podiči .Odem u ovlašteni oni kažu nije to do toga nego treba original ključ,naravno kljuc stigne ista stvar ali reprogram nisu radili nego samo kazu neispravna centralna jedinica. Odem u drugi ovlasteni ,sve objasnim sta je tko radio i jucer me zovu kazu neispravna centralna jedinica. pa reko to znamo ali de reprogramiraj da vidimo dali je fiziki nesta ili su se te postavke pomiješale, kaže lik to ne postoji nego se samo može nova ubaciti. Šta vi kažete ,dali se to stvarno ne može napravit na takav način, dali može polovna,ili mora nova.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima!
Problem nastaje prije mjesec dana kada sam zaključao auto i izgubio ključ (naravno drugi nemam).U ovlaštenom servisu se dugo čekalo na novi ,a kako je auto bio na nezgodnom mjestu ostao, hitno se tražilo drugo rješenje .Nađem ja ključara koji može provalit u auto i ima on i karticu koju će mi odmah kodirati. Lik provali ,pokopca ta čuda za kodiranje i nakon 5 sati pokušavanja odustane i kaže neide. Dolazi drugi isto to pokopča ali njega traži nekakav PIN, i on skine centralnu jedinicu da odnese kod treceg koji će nesta prelemit i dobiti taj pin. Uzimaju novu karticu i uspiju otkodirati ,auto prepozna karticu dobije se kontakt sve se popali, ali stisneš tipku START auto mrtav ,neće upalit (ali upali kao traktor ,kad mu premostiš anlaser). Kažu treba reprogram centralne jedinice jer su se fajlovi unutra pomjesali i da to treba orušit i ponovno podiči .Odem u ovlašteni oni kažu nije to do toga nego treba original ključ,naravno kljuc stigne ista stvar ali reprogram nisu radili nego samo kazu neispravna centralna jedinica. Odem u drugi ovlasteni ,sve objasnim sta je tko radio i jucer me zovu kazu neispravna centralna jedinica. pa reko to znamo ali de reprogramiraj da vidimo dali je fiziki nesta ili su se te postavke pomiješale, kaže lik to ne postoji nego se samo može nova ubaciti. Šta vi kažete ,dali se to stvarno ne može napravit na takav način, dali može polovna,ili mora nova.
Naravno da može reprogram postojeće.. u kojim to ovlastenima tako lažu? Doslovno bi im trebalo povući software i postavke sa servera.. nakon toga bi trebalo ići uparivanje ključeva.. s obzirom da je drndano po centralnoj jedini, lemljeno, moguće da sada njima baca grešku pa ne mogu reprogramirati..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prvo je radio Vidaković Vinkovci ,pa Fornix Osijek. Sve je njima rečeno ništa nije skrivano .Ali oni to nisu ni pokušavali jer tvrde da se ne može.

Link to comment
Share on other sites

Trebao je samo napravit immo off dok ti ne stigne original kartica pa sve vratit na staro. Izgleda da su nesto zeznuli kod ecu ili su natocili od krivog motora softver ili kod odlemljivanja. Sad ti je najjeftinija opcija otic na otpad i uzet sve komplet, ecu, kljuceve, uch. I trazit refundaciju ako nije neki amater slagao ili da ti pokrije bar ecu.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na meg4 imao problema sa zakljucavanjem/otključavanjem prednjih vrata.. najprije je reprogramirana jedinica kabine da se resetiraju postavke.. (i je jer sam imao neke postavke namjestene koje su se obrisale nakon reprograma).. a nakon toga je zamijenjena jedinica + sam morao donijeti oba ključa da ih upare..
Dakle moze se.. pa kako bi inače zamjensku blank jedinicu stavio i ugradio u neki auto..?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad to nitko ne zna otkriti problem. Nitko ne zna dali su je skurili u lemljenju ili u postavkama .Ja samo nesta plaćam a rješenja nema .

Znači ,ja uzmem to sve od nekog megana 3 i ubacim.Dali se onda ti dijelovi opet nesta moraju programirati.

Link to comment
Share on other sites

Ako je netko otvarao jedinicu ja osobno je pogledao nebi. Doduse ja bi ti rekao otvoreno necu. Tko zna sto je radeno. Ili trazi toga tko je otvarao da li zna dalje, pa da pokusa srediti, ili pregrizi i kupi sve novo.

Od drugog auta vjerovatno treba kodiranje. Renault osobno nisam radio, ali vjerovatno treba prilagoditi broj sasije, i eventualno opremu. Moguce da ce raditi a usput moguce da ces imati i nekih cudnih stvari.

Link to comment
Share on other sites

Sve ok. Ali ja ne tražim da ovlašteni servis sad istražuje i da se pati danima tko je i što je krivo napravio. Samo tražim reprogram, i ako auto ne upali nakon toga neka se naruči nova .E sad zašto oni tvrde da reprogram ne postoji ,ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Odsepaj nekom pametnom auto. Ili posalji ecu u zg ili neki veci grad gdje se netko bavi auto elektronikom, chip tuningom i sl. Ecu kad dode nov on je isto tzv virgin i treba sve kodirati ispocetka. A mislim da ti nov ecu s kljucevima i uslugom ovlastenog prelazi trzisnu cijenu auta.

Link to comment
Share on other sites

Ecu,zašto sad ecu.To mi nikad nisu ni spominjali. Stalno se vrtimo oko uch.

Link to comment
Share on other sites

Ovako postoje dvije stvari zašto ne, tu moje mišljenje.

1. Ne smije ništa što je otvarano dirati. Tko zna što taj netko može izvući iz flasha. Dakle sigurnost na prvom mjestu.

2. Sam originalni software vidi da se radi o već programiranom modulu i kaže to je to, neću dalje.

Ovo drugo znam iz iskustva gdje recimo kmh možeš povećati a smanjiti ne možeš. Malo reverznog inženjeringa i našao if hoćeš manje upisati ne može.... Naravno da kada se taj dio makne radi.

Dakle ovlašteni ili nema opremu koja može, ili ne smije spajati dirane module.

Link to comment
Share on other sites

El cod, ako ima kod tebe? Ima tu kod mene lik koji je upola jeftiniji od njih, ali je daleko, možda bi i auto trebao biti tu...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.