Jump to content

Battery charging fault


Zip007

Recommended Posts

Danas mi  se tokom vožnje u 2 navrata upalilo navedeno upozorenje. Prvi puta jedno par sec dok drugi put možda pol minute i onda opet nestalo. Relacija nije bila duga jedno 4km sam napravio. Jučer je sve bilo ok! Danas je auto stajao na suncu bilo je malo toplije no mislim da to nije uzrok. Akumulator je prvi Varta blue u njemu, već je star 10god ali pali iz prve. Auto ima 200k km, i 1.5 dci je. Jel imao tko takav problem? Regler ili četkice, ili ne samo ne alternator? 

1b1390ds-960.jpg

Link to comment
Share on other sites

Možda je regler, ali teško ćeš naći novi. Ja sam ga htio preventivno promijeniti i meni su rekli u ciaku da se ne može naručiti samo regler, tj da još nikada nisu prodali ni alternator novi, pa ni regler. A cijena novog alternatora je 1800 kn. 

Link to comment
Share on other sites

Na krivom mjestu si trazio. Pogledas u cargo trgovini. Na tom autu je alternator ziva muka izvuc. Jos ako je onaj jaci od 210a bude jako tesko.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni se to palilo kad se raspadala remenica radilice. Alternator je bio ok
Da sam na vrijeme skuzio ne bi bilo havarije da zupcastim

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Volio bi da je akumulator vrisnuo. Nisam siguran dal je on ili regulator ili remenica kako pišu.... Danas je sve ok bilo bez greške jučer isto

Link to comment
Share on other sites

Mjerim napon na alternatoru 13.4v je. To je malo premalo. Uključim sve potrošače klimu, grijače no napon ne pada ispod tog. Jedino ujutro nakon prvog paljenja napon bude 14.4 no već nakon par km opet na 13.4,i u bilo koje drugo doba dana, nebitno auto bio ugrijan il ne opet je 13.4. Jel može netko izmjerit napon sa svom meganu koliki je? 

Link to comment
Share on other sites

Inace noviji alternatori ne daju uvijek isti napon, daju prema zahtjevima auta. Doslovce da se smanji potrosnja za par kapi. 13.4 mi se cini ok. Provjeri na malo visljim okretajima. Koliko ne mogu reci. Meni na focusu benzincu nakon 1500 okretaja tek dodje do 14v. Sada kako je na dizelu pojma nemam. Provjeri sa malo vise okretaja. I kod Focusa mozes lijepo vidjeti u dijagnostici koliko je trazeni napon i koliko daje alternator.

Link to comment
Share on other sites

13.4 je stalno na bilo kojem broju okretaja. Regulator napona uredno to reže i bude 13.4?

Link to comment
Share on other sites

13.4v je ok. Kao sto kolega kaze ne daje uvijek isto nije to kao auti prije 20god. Sta mozes napravit sam je odvest auto na test akumulatora u bilo koji servis. Ne vjerujem da ce ti to netko naplatit.

Link to comment
Share on other sites

akomulator je star 10god. uskoro će vrisnut znam to. Probao sam i sa gotovo novim akomulatorom opet se puni 13,4

Link to comment
Share on other sites

tak je i kod mene, uredno kad ga hladnog upalim ide na 13.8, nakon 2-3 minute je na 13.4..

neki dan sam mjerio kad sam došao doma, vruć motor u leru nakon vožnje 13.8V.. radi svakako i puni normalno. nema više ono mora zakucavati na 14V da puni..

Link to comment
Share on other sites

Ok možda je normalno no to mi ne objašnjava zašto mi se u 2 navrata upalila lampica greške punjenja akomulatora. Svejedno skinut ću ga i dat da ga pregledaju. Barem će zamijeniti četkice. Imam već 200k km tak da je vrijeme. Treba li zamijeniti remenicu isto? 

Neznam da li je kuplung remenica ili nije

Link to comment
Share on other sites

Vidi da nije možda kvar od par kuna i malo zezancije kao kod mene ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ok možda je normalno no to mi ne objašnjava zašto mi se u 2 navrata upalila lampica greške punjenja akomulatora. Svejedno skinut ću ga i dat da ga pregledaju. Barem će zamijeniti četkice. Imam već 200k km tak da je vrijeme. Treba li zamijeniti remenicu isto? 
Neznam da li je kuplung remenica ili nije
Ta greska se pojavljuje kad se akumulator isprazni preko neke mjere..
Novi aku uzmi i amen.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Meni se prvo javljala ova greška low battery a zatim battery charging fault.

Ispostavilo se da alternator je bio loš te da je crpio akumulator. Reparacija alternatora je riješila stvar.8bd2f379266f86eaa44875bbd77bfe03.jpg

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

meni se ta poruka javljala kad se remenica radilice krenula raspadati. Sekundu, dvije pa se ugasi, pa onda malo dulje, i tako, dok sam se ja nakanio kod majstora ista se raspala i prouzrokovala sudar klipova i ventila

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

meni na kupejki ovo ljeto odjednom se pojavila istra greska u sljedecim uvjetima: motor ON, DRL ON, radio ON, klima ON

sa sljedecim nuspojavama: servo OFF, alternator OFF

ugasim klimu vrate se i servo i alternator, odnosno nestane poruka, upalim klimu opet isto sve off

hitno zamjenio remenicu radilice (swag) - sve radilo ko podmazano, guma na remenici se raspala

nakon 5800km radim mali servis i zagledam se u remenicu - vrti se zestoko u 8icu, ajmo remenica opet dole i ugradnja oem (nije se raspala niti ishabala, jednostavno je pocela u 8icu ic)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.