Jump to content

Novi "Turbo"


overdosed

Recommended Posts

FRANCUSKI ADUT

Renault 5 GT Turbo (2022): električni jurišnik s 260 KS, oznaka je šminka!

18.01.2021.

Aktualno, Novosti

Renault 5 GT Turbo, reinkarnacija slavne ‘džepne jurilice’ iz ranih 1980-ih, koja je sa 160 turbo konja do stotke sprintala za 6,9 sekundi, dolazi na struju…

Foto: X-Tomi Design, Autozeitung.de

Legenda se vraća, ali kakva. Svi koji se sjećaju slavne francuske mini-jurilice,’bolida u tetrapaku’, s veseljem će primiti vijest kako Francuzi pripremaju povratak modela Renault 5 Turbo. Odmah najvažnije, oznaka Turbo je fejk, jer je riječ o električnom modelu, čiji će elektromotor smješten poprečno ispred prednje pogonske osi pokreće stražnje kotače.

Karoserija će biti napravljena s velikim udjelom kompozitnih materijala, kako bi se i uz masivan paKet litij ionskih baterija smješten u prednjem dijelu i ispod podnice, osigurao povoljan omjer snage i mase. No, da će Renault 5 Turbo, na struju, stići još nije izvjesno, a o njegovoj viziji slika govori više od tisuću riječi…

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

elektromotor smješten poprečno ispred prednje pogonske osi pokreće stražnje kotače.
 

Hm, koja je sad osovina pogonska ili je i ovo 2x2?

 

Di su slike?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

To su gluposti. Imat ce pogon ko svaki FWD strujic..
Malo drukcije od Zoea.
Imat ce za bazu CMF-BEV platformu

ac7aff461b4e2c57bced121cd81bc4cb.jpg7e17baf8a4ebc585183ba13fc757a0b0.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kak meni sve to sa strujom ide na k ja vam nemrem opisat. 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 02. 07. 2021. at 18:49, ivan.martinko said:

To su gluposti. Imat ce pogon ko svaki FWD strujic..
Malo drukcije od Zoea.
Imat ce za bazu CMF-BEV platformu

ac7aff461b4e2c57bced121cd81bc4cb.jpg7e17baf8a4ebc585183ba13fc757a0b0.jpg

Twingo strujic ima RWD... Mozda to mogu iskoristiti.

10 hours ago, Max said:

Kak meni sve to sa strujom ide na k ja vam nemrem opisat. 

Nemoj tako. Gledam twinga strujica ako focus ne prođe tehnički.

Link to comment
Share on other sites

On 03. 07. 2021. at 22:17, Domba said:

Twingo strujic ima RWD... Mozda to mogu iskoristiti.

Nemoj tako. Gledam twinga strujica ako focus ne prođe tehnički.

Nemoj tako, zašto ne bi proša :)

Link to comment
Share on other sites

Da ti budem iskren. Prednji diskovi nisu bajni, zadnji diskovi isto, auspuh isto ne izgleda bajno. A kako sam u Njemačkoj dok platim dijelove i ruke dolazim sa se ne isplati ulagati. Prodam ga jeftino i uzmem Twinga, ovisno od opreme od 70tak - 90tak eura mjesečno. I struja mi u firmi preko dana bespla.

Link to comment
Share on other sites

A to stoji. Gore je popravljati puno skuplje. Moj je meni dobar do ciosa, tako da ga mislim održavati dokle ide. Šteta, dobri su to autići.

P.S. Zapravo nije problem dijelova, oni se u DE mogu naći jako jeftino, ali su ruke, pretpostavljam, skupe. Evo ja pretprošle godine mijenjao komplet diskove i pločice (1200 kuna materijal), ove ide kuplung (1100 kuna materijal). 

Edited by ibirkic
Link to comment
Share on other sites

Mislim ga i ja voziti do otpada. Samo je pitanje kada nema vise smisla. Ako moram uloziti vise od 1000 eura u njega, ne isplati se po gore cijenama leasinga. Prodam ga za 1000 eura i 1000 eura leasinga i 2 godine sam tu. U Njemackoj je tehnicki 2 godine. Na strujic jos platim manje osiguranje i manji porez.

Link to comment
Share on other sites

Pa svakako ideš na opciju koja ti se više isplati. I ja bi da imam mogućnosti, al dok nemam, Ford je tu :)

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Domba said:

Mislim ga i ja voziti do otpada. Samo je pitanje kada nema vise smisla. Ako moram uloziti vise od 1000 eura u njega, ne isplati se po gore cijenama leasinga. Prodam ga za 1000 eura i 1000 eura leasinga i 2 godine sam tu. U Njemackoj je tehnicki 2 godine. Na strujic jos platim manje osiguranje i manji porez.

Ne znam kolko je star i koja je kilometraza al neispravan auto budes tesko prodal. Svabu to ne zanima, a razne muljatore samo zanima ak ide za kovanice. Kolega se pokusavao tak rijesiti Astre stare 15ak godina. Cijene su bile 1500-2000 mislim, a on svoju nije mogo za 1000 prodat. Posto je procjena popravka bila oko 800 €, nije se dao. Na kraju ga je za 200 dao i jos je u medjuvremenu nekaj hitno i moral popravit 😂:bf:. Poucen tom pricom, pretpostavljam da bi bilo bolje prodat ili sad dok jos vrijedi TÜV ili naci nekog lokalca da ti zamijeni diskove il kaj vec treba. Set diskova s plocicama nije puno prek 100€, ako uopce jest. Pokrpas za par sto eura i vozas... i prodas godinu nakon friskog TÜV-a. Ja bi se na tvom mjestu rijesil toga. Pretpostavljam da uzimanje novog nije neki problem pa ono, cemu se zaebavat :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

On 02. 07. 2021. at 14:30, laci said:

elektromotor smješten poprečno ispred prednje pogonske osi pokreće stražnje kotače.
 

Hm, koja je sad osovina pogonska ili je i ovo 2x2?

 

Di su slike?

Slike su na Novostima 😛. Nema tu osovine to je na struju 🤣 nema se ni što popravljat, samo mjenjat baterije.

Link to comment
Share on other sites

Focus je 2009 sa 165k km. Dakle 1000 eura mogu dobiti za njega. Diskovi mi ne stvaraju problem. To ću jeftino ili sam zamijeniti. Auspuh, skupa sa katalizatorom se ne čini jeftin. Cijeli je takav da ga se bojim pogledati. I onda diskovi + auspuh + eventualno još nešto i eto me na cifri da se ne isplati.... A pokušavam što duže ništa ne kupiti zbog nekog drugog razvoja događanja. Možda i budem vozio par mjeseci bez TüVa i riskirao 15 euro kaznu.

Nego šteta što dolazi tako kasno, bilo bi fora vozati Renault 5. Ideja mi se sviđa za gradski autić.

Link to comment
Share on other sites

Naravno, opet ne razlikuju Turbo i GT turbo. Već sa užasom mogu zamisliti WRC sa baterijašima. Dali će posada biti u autu ili za daljinskim? :??:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Za daljinskim naravno, suvozač će gledati stazu i vikati mu kako i šta treba a vozač sa kacigom prefarbanog vizira će goniti strujuca

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Focus je 2009 sa 165k km. Dakle 1000 eura mogu dobiti za njega... Možda i budem vozio par mjeseci bez TüVa i riskirao 15 euro kaznu....


Taj Ford je bio u HR vec jednom registriran, jel tako? Uredno ga vratis nazad na HR tablice bez placanja carine, trosarine, homologizacije ili cega vec. Treba ti samo potvrda od Carine da je za njega jedanput placena trosarina - izdaju ti je za 20kn. S tim odes u bilo koju STP i regas ga na HR tablice. Ako imas odjavljeno prebivaliste u HR, onda ne moze ici na tebe.

Ipak taj auto s plinom vrijedi u HR daleko vise nego u DE.

Funkcionira jer sam ja to napravio sa svojom Lagunom.

Ovo za voznju bez TÜV-a funkcionira do 8 mj bez kazne. Tek nakon toga dobijes 80€ i 1 bod u vozacku.
Link to comment
Share on other sites

Je bio je u Hrvatskoj. Bio je skoro godinu dana na prodaji u Hrvatskoj i nikakvu normalnu ponudu nisam dobio.... A auti na HR tablicama mi ne treba...

U svakom slučaju hvala na info.

Volio bih da se još družimo, ali ako mu je vrijeme došlo jbg što da mu radim.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.