Jump to content

Scenic 2, zamjenski regler, povišeni okretaji


frenchkey

Recommended Posts

Mene muči što moj nikad ne puni preko 13,6. Po netu negdje kažu da je normalno, negdje da nije. 

Link to comment
Share on other sites

Ne beri brigu, french, stvarno ovisi od alternatora do alternatora.

Na tvoju sreću, olovni akumulator je zastarjela, ali vrlo zahvalna mašina i ide na sve. Kao stari dizeli 😁

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

To je ok. Još ako je na leru sasvim ok. Daj nešto okretaja pa pogledaj. U leru spušta okretaje, eko norme...

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da nema pomaka davanjem gasa, još ću večeras provjeriti. I kupit ću ovaj cijeli regler kao i Mane, ionako su valjda četkice pri kraju na ovoj km

Link to comment
Share on other sites

Poslikaj si onu pločicu sa strane tak da znaš koji je tip alternatora, to traže kad uzimaš novi regler.
Ma da ja se nebi još zabrinjavao dok puni na tu voltažu.
Meni je na 12.6V počeo signalizirat da ne radi, znači sve iznad toga je ajmo reći dobro.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala na info, slikat cu.
Promijenit cu ja to preventivno, ionako je 240tkm izvrtio.
Mislim da se moze promijeniti bez skidanja alternatora.
Ako ne, onda cu ga drzat u rezervi jer za alt. izvući treba rastaviti cijeli prednji kraj [emoji55]

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne treba skidati alternator, barem ne na Laguni.
Otpojiš kleme na akumulatoru, skineš sa alternatora onaj džek, otpojiš crvenu žicu sa njega i onda onaj crni poklopac svučeš dolje. Njega ne drže nikakvi vijci na onim navojima nego se samo pažljivo svuče dolje.
Regler drže tri vijka koja otpustiš i to je to. Kad stavljaš novi regler treba skinut zaštinu plastiku dolje da možeš utisnut četkice unutra prilikom stavljanja na osovinu, kasnije ju vratiš natrag. Prilično jednostavno i lako.

Stavio sam sliku da se vidi kako se zaštitna plastika drži IMG_20210809_153345.jpg

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeli kao na onom videu gore?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jeli kao na onom videu gore?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da taj je.
Provjerit cu prvo kontinuitet da vidim ima li pada napona između alternatora i akumulatora i minus pola i šasije.


Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sinoc mjerio opet, na 2000 o/min, isti k. Cak na 12,5V palo kad sam upalio duga i maglenke.

Mane jeli to original regler ili zamjenski?
Tokic mi nudi Cargo regler za nekih 200kn

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala, idem po njega

Edit: kupio regler i jos jedne cetkice za reparirat stari pa nek stoji u rezervi.
Nadam se da je prodavac pogodio model po naljepnici, uzorak nisam nosio

Poslano sa mog koristećiTapatalk



16f5db45da4fdc76edaebf0f45ab7a34.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Promijenio. Najveca muka skinut plasticnu zastitu.
Cetkice poprilicno potrosene, za vikend ih promijenim pa nek stoji u rezervi.
Ovaj šugavi display na tabli pokazuje 0,6 V manje tako da ne znam jesam li trebao uopce mijenjati.
Znaci on stoji na 13,7 kad su sva trosila pogasena a multimetar na aku pokazuje 14,3. Ko zna mozda je i prije tako bilo. No nema veze cetkice su ionako bile pri kraju. cfa00237913a686d5359ec15ec9ec2e9.jpg7de8e94514ff77abd65c54da8815ccd5.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uvijek nek k.. oko ovog auta.
Nakon izmjene reglera okretaji luduju, skoro se hoce ugasiti, pa onda opet ode na 2000 o/min na semaforu, zena javila kad je isla na posao.
Treba li sta tu dijagnostikom kalibrirati, ili da vracam stari regler?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema se tu šta kalibrirati. 

Jesi vratio sve kako je bilo?

Za probu možeš vratiti stari da vidiš kako će se auto ponašati.

Link to comment
Share on other sites

Ukopcan je ok, skljocnulo gore,

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kakvi su klizni prsteni. Na velikoj km zna biti dosta ubijeno pa i dok se cetkice ne prilagode. Ali mislim da bas alternator nema tolke veze s okretajima.

Link to comment
Share on other sites

Dobri su, puno bolji nego na meganu na 400 tkm di su bili bas ukopani, a opet je radilo bez greske s novim cetkicama

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Nema se tu šta kalibrirati. 
Jesi vratio sve kako je bilo?
Za probu možeš vratiti stari da vidiš kako će se auto ponašati.
Danas cu ili sutra stavit nove cetkice na stari pa cemo vidjet

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

U pravilu bit se sve ok dok je god bakra na prstenu bez obzira na brazdu. Samo nove se cetkice tesko prilagode ak je par mm poglodano.

Link to comment
Share on other sites

Ima, žuti se, cak nije bilo ni prljavo nimalo.
Bit ce pipavo stavit stari, novi je imao valjak kojeg izvuces kada zasarafis regler i onf cetkice uskoce, bas se culo kako klikaju.
Edit: nađoh na UK forumu sličan problem:

 It's your alternator not working correctly. Your UPC thinks it is and is authorising engine speed increase to allow for extra alternator load, which it obviously isn't getting. Replace the alternator and all will be good.....

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nece biti pipljivo jer da stavis cetkice na valeo regulatoru moras skinut onaj okrugli poklopac koji ih stiti. Pa kad vracas namjestis cetkice zasarafis regler a poklopac vratis zadnji.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.