Jump to content

Megane trza u vožnji


Ikashina1

Recommended Posts

Radi se o Meganeu 1.5 dCi 110 oznaka motora 846 godište 2012. Dali je netko imao taj probem ili možda zna zašto Megane trza (cuka), a trza na taj način slično kao kad fali goriva,  većinom je to kad je u 4,5,6 brzini i okretaji oko 1400-1500 dok se ne podignu oko 1700 i tad trzanje prestaje. Da napomenem vozilo sam uzeo prije 2 i pol mjeseca i nisam bio primijetio to u početku ni ti tijekom probne vožnje, nego tek kasnije nakon par dana, jer nije bilo toliko izraženo i ne događa se stalno. Vozilo sam vozio u privatni servis da se pregleda komplet stanje vozila nakon kupnje, majstor mi je rekao da su dizne, DPF i ostale stavke oko motora uredne. Mali servis mu je rađen 3 tisuće prije nego što sam ga uzeo i odrađene su sve zamjene filtera tako i taj od goriva. E sad u zadnja dva tjedna sam primijetio da mi sve češće i češće trza, nijedna lampica na bordu ne svijetli, pa bih pretpostavio da je mehanički kvar u pitanju. Pitanje je moje može li zamašnjak taj problem raditi jer ima dosta računa i servisa od auta što je rađeno na njemu ali pretpostavljam da kvačilo još nije rađeno pošto je kilometraža sad na 222 tisuće, inače kvačilo je malo tvrđe ne pretvrdo za stisnuti, a nezz jesu u tih vozila inače tvrđa ili mekša za stisnuti. Može li biti do pumpe visokog pritiska, svaka pomoć  i savjet bi mi dobro došli. Hvala unaprijed svima

Link to comment
Share on other sites

Na Meganu je kvačilo popriličnom tvrdo tako da to izbaci... Meni ponekad zna isto tako trzati ponekad, pretežno u 4 brzini i tako jedno već 5 godina... E sad jel konstantno trza ili tu i tamo zna ponekad?

Poslano sa mog M2101K6G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trza ponekad, ali kao da sam primijetio da je sve češće i izraženije trzanje...čak sam nedavno bio nasuo pun tank i nasuo liqui moly aditiv za održavanje motora i dizni, kao da mi je bilo stalo trzanje ok prvih 100 km a kasnije se nastavilo

Link to comment
Share on other sites

Pričekaj zimu i niske temperature pa ćeš vidjeti šta je trzanje [emoji23]. Prekopaj forum, već smo pisali mislim negdje o tome...

Poslano sa mog M2101K6G koristeći Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Od čega mu je ovo kablo, jer meni nije nigdje spojeno, niti vidim da ga mogu igdje spojiti...da napomenem da je bilo otkačeno pa sam ga zakačio sa njegovom zakačkom, nalazi se kod brave poklopca motora sa desne strane

IMG_20210907_105250_2~2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pričekaj zimu i niske temperature pa ćeš vidjeti šta je trzanje [emoji23]. Prekopaj forum, već smo pisali mislim negdje o tome...

Poslano sa mog M2101K6G koristeći Tapatalk


Nije to taj motor mario. 846 motor je slican kao 836 i nemaju probleme kao 636 sa diznama. Tj jedino k9k636 ima probleme s trzanjem povezanim s diznama.
A za autora teme pogledat greske i mozda malo live data u voznji ako nesto nije ocito pa bude sve jasnije. Moze biti od aktuatora turba, vakuum ventila turbine, egr..
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@Ikashina1 pitanje je dali je filter goriva uopće zamjenjen, te fore napravljen servis mjesec dana prije prodaje su priče za malu djecu

Meni je nakon promjene sve 4 dizne poceo cukati i riješio zamjenom MAF senzora i jos nekog senzora vezano za turbinu, ne sjećam se sad više koji je bio, morao bi pogledat u tekicu di pisem sto je kad zamjenjeno...

I teraj tu moćnu zvjer od motora u više okretaje, voli on to jako, mjenjaj na oko 2500 a one strelice za promjenu brzina zanemari jer je to čista glupost, vožnjom na 1400-1500 ćes ga ubit






Link to comment
Share on other sites

E sad da li su ga promijenili u servisu ne bih znao, znam da majstori svašta rade...uglavnom na 202 tisuće mu je bio isti urađen komplet mali servis, a tako i na 216 tisuća, bar imaju fiskalni računi koji koliko toliko dokazuju o kupljenim stavkama i koja je kvaliteta filtera goriva tog bila ne bih znao...a eto pošto svašta danas servisi rade, ja uvijek sam kupujem dijelove i tako će biti narednom servisu i isto ću mu uraditi komplet mali servis kod svog provjerenog majstora...a i na benzinskim crpkama se svakakvo gorivo prodaje, tako da su mi i goriva sumnjiva pogotovo što znam da je 1.5 dCi osjetljiv na goriva loše kvalitete

Link to comment
Share on other sites

To kao da zivimo 30 godina unazad. Gorivo lose kvalitete.. pa gdje ga ima u 3 pm da si ga ja malo natocim. Svo dizel gorivo u hr je zadovoljavajuce kvalitete za tvoj auto znaci tu nemozes pogrijesit.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Lowlife said:

Nije to taj motor mario. 846 motor je slican kao 836 i nemaju probleme kao 636 sa diznama. Tj jedino k9k636 ima probleme s trzanjem povezanim s diznama.
A za autora teme pogledat greske i mozda malo live data u voznji ako nesto nije ocito pa bude sve jasnije. Moze biti od aktuatora turba, vakuum ventila turbine, egr..

Evo u drugoj temi baš na 846 vrisnula dizna...

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ikashina1 said:

E sad da li su ga promijenili u servisu ne bih znao, znam da majstori svašta rade...uglavnom na 202 tisuće mu je bio isti urađen komplet mali servis, a tako i na 216 tisuća, bar imaju fiskalni računi koji koliko toliko dokazuju o kupljenim stavkama i koja je kvaliteta filtera goriva tog bila ne bih znao...a eto pošto svašta danas servisi rade, ja uvijek sam kupujem dijelove i tako će biti narednom servisu i isto ću mu uraditi komplet mali servis kod svog provjerenog majstora...a i na benzinskim crpkama se svakakvo gorivo prodaje, tako da su mi i goriva sumnjiva pogotovo što znam da je 1.5 dCi osjetljiv na goriva loše kvalitete

Kupljen polovni auto vjerojatno iz uvoza sa samo 202 tkm na satu  (+ resto), malo trza i sigurno je do goriva😀.  

Hebiga, staneš pred ogledalo, pogledaš se i kažeš sam sebi, jesam se zahebao😬

Link to comment
Share on other sites

E sad kolika mu je kilometraža točno i gdje mu sve bilježi ne bih znao,znam da je uvoz bio 2016 god.  i bio je na leasingu u Francuskoj, leasing kuća Arval i imam njihove dokumente da je vraćen u  leasing kuću sa 159 tisuća... uglavnom uzeo sam ga sa 219 tkm, dijagnostika koju koristi majstor i kojom je majstor uspio povući kilometražu iz motora pokaziva manju za 2,5-3 tisuće, dizne su bile u granicama normale, a DPF sa samo 8% začepljenost... uglavnom mi je rekao da se teško skida iz motora kilometraža i da rijetko to rade iz njegova iskustva sa autima iz uvoza ali da nije nemoguće...bude li mi puno čupao živce dobit će šut-kartu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Probaj s ugašenom klimom, neznam kolko ti je to izraženo, dok se kompresor pali/gasi zna doći do laganog cukanja, baš kod tih okretaja.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.