Jump to content

Megane 3, 1.5 dci, 110kw, 2015 godina - greška P1453


kresodale

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

 

Trebam malu pomoć...

Megan 3 iz naslova, 107 000km, svi servisi uredni i napravljeni... Išao na more neki dan (Kutina- Zadar), normalna vožnja 140-150 na tempomatu, pred svetim rokom mi trzne i izbaci grešku Chek injection, prebaci u safe mode i narančastu lampicu. Uvijek uz sebe imam mali OBD i provjerim ja što se dešava. Greška je sa slike: 

 

image.png.c0c26f5882a67376d990a1cc0465873c.png

Obrisao sam grešku i do Zadra se dovezao uredno. Vozio još po moru nekih 100tinjak km i nije se upalila greška. Kada sam krenuo nazad za Kutinu, upalila se samo jednom nakon nekih 200km i ostatak puta više ništa. Gledao sam jučer da slučajno nema opet ista greška u memoriji, ali sve je čisto. Ima li tko iskustva što bi to moglo biti i kako to riješiti? Auto bez greške ide najnormalnije, vozi se konstantno na otvorenoj cesti i servisi se rade po PS-u sa originalnimi dijelovima... Nemam pojma što bi mu ovo značilo, ali svakako bi htio to riješiti.

 

Unaprijed hvala.

Edited by kresodale
Link to comment
Share on other sites

Ne oslanjajuci se na opis iz aplikacije. Univerzalna aplikacija, univezralni opisi, nego da kod greske (P1453) i uz to dodao Renault u opis kaze google: Diesel Particulate Filter Differential Pressure Control Function. Malo dalje na nekom forumu kazu vecinom ostecna crijeva koja idu u senzor tlaka DPF filtera... Cak stovise ima i slika gdje je, sto je i kako popraviti.

BTW pogledaj. https://letmegooglethat.com/?q=renault+p1453 :)

Link to comment
Share on other sites

Hvala na pomoći..

inače sam informatičar i vrlo dobro se služim googlom... Postavio sam pitanje da vidim dali se itko od forumaša susreo sa ovom greškom, ako se nevaram, zato ovaj forum i služi.. ;)

Ako još itko ima kakav savjet ili je malo više upoznat, slobodno neka napiše.

Edited by kresodale
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Ne da se netko susreo nego pod normalno to odlazi svima, prije ili kasnije...

U većini slučajeva crijeva treba zamjenit a senzor je ok, ali majstori mjenjaju sve skupa pa te izađe duplo skuplje.

Jedino što je to jebada za zamjenit jer se nalazi iza motora i jako je nepristupačno.

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Nema na cemu.

Ja sam inace Diplomirani Informaticar... Inzinjer nisam. Ali ako nadjes nekoliko postova gdje vidis da je ljudima osteceno crijevo, gurnes glavu oko motora i gledas... Ne vidim smisao guglanja, posataljvanja pitanja, 10 dnevne rasprave i onda djelovanja... Jedino sto moze izaci iz toga je novi DPF, posto vjerovatno ovaj zbog greski na senzoru tlaka se ne moze cistiti...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam našao ovo:

 

Renault Megane P1453 Code Meaning :

P1453

P = OBD-II Diagnostic Powertrain (P) Trouble Code For Engine
1 = Fuel And Air Metering
4 = O2 Sensor Heater Circuit Malfunction
5 = Cylinder (1) Injector Circuit Low
3 = Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit High

 

P1453 Fault Symptoms :

1. Check engine light comes on
2. Engine stalling or misfiring
3. Engine performance issues
4. Car not starting

E sad, treba dobar majstor koji će to odraditi uredno, odnosno bez isprobavanja i naplaćivanja mogućih opcija problema, a da se problem ne riješi.

A i kako je rekao @dizna , to je čest slučaj očito pa bi već trebalo biti lako rješivo.

 

Link to comment
Share on other sites

cijev je vrlo vjerojatno samo napukla jer se greška nepojavljuje učestalo.. Tražim sada di nabaviti te cijevi i baš ne nalazim... Može pomoć oko toga, ima neki kod tih cijevi kako bi mogao poslati upit u lageros?

Link to comment
Share on other sites

Ima li negdje noviji dialogys za skinuti pa od tamo vidjeti točni part code?

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, kresodale said:

cijev je vrlo vjerojatno samo napukla jer se greška nepojavljuje učestalo.. Tražim sada di nabaviti te cijevi i baš ne nalazim... Može pomoć oko toga, ima neki kod tih cijevi kako bi mogao poslati upit u lageros?

Meni treba broj šasije pa onda dalje po njemu tražim dio.

Link to comment
Share on other sites

Evo samo da ovdje prikažem o čemu se točno radi.
U ovom slučaju je kombinacija Crno-Zeleno crijevo, a ima i kombinacija Crno-Crveno crijevo.
Senzor je bijele boje.



 

RENAULT Megane - senzor i crijeva DPF-a (crno-zeleno).jpg

Edited by lageros-zg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Necu garantirat da je isto jer je vjerovatno drugacije izveden DPF kod mene, al i meni je otislo to neko crijevo koje ide sa DPFa na senzor, riječi mehanicara.

Promjenio crijevo. Megane 2 je blazi s greskama, nikakve greske mi nije bacao, samo bi se ponekad upalila lampica dpfa jer ocito nije mogao napraviti regeneraciju kak treba. 

 

Vrlo vjerovatno je crijevo jer da je neka ozbiljnija greska, stalno bi se palila.

Link to comment
Share on other sites

Na megane 2 se to mijenja za par minuta, na megane 3 i scenic 3 je to sex do sumraka, pogotovo ako mehaničar ima velike šake i debele prste. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Zašto si pesimista, sigurno prije 200k neće, vjerojatnost, prije će zaštekat nešto drugo nego to crijevo ;-)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, fabi said:

Znači očekujem uskoro to, na 137 tkm sam ništa dirano..

Kod mene su mjenjana na oko 140tkm, možda i prije, auto 2012 a 2017 mjenjano.

Sad sam na 225tkm i isto očekujem uskoro opet, možda bude i preventivno na sljedećem servisu.

Prijatelj ima istog kao ja samo redizajn iz 2013, prvi put mjenjao na oko 160tkm prosle godine, oko 400 kn ga sve skupa izašlo kod Zaka u Karlovcu, mislim da je bila zamjena samo crijeva bez senzora.

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Ekipa, upravo dosao od mehaničara...

 

Auto ima 107 000 km, stvarnih jer je kupljen od 1 vlasnika i sve rađeno u ovlaštenom...

Uglavnom, crna cijev koja ide na senzor je pukla po dužini... Kao da ju je netko skalpelom porezao... Cijevi su 90kn kod Anđelka, ali je jebada za izmjenu.. mehaničar je rekao da će je mijenjati odozgora, maknuti brisače i sve plastike jer misli da će imati više prostora tako...

Uz to je i jedan grijač otišao pa mjenjam sva 4 odmah... Grijači su oem kod Anđelka za 110 kn po komadu...

 

Hvala svima na savjetima!!

 

Pozz

Link to comment
Share on other sites

Grijači nemaju svoj errorcode?

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imaju, naravno... Grijač nije upalio lampicu, ali je bila greška P0380.

Link to comment
Share on other sites

Valja i meni mijenjat grijace imam i ja tu gresku na sta utjecu losi grijaci on lijepo pali ali opet bolje da su ispravni

Link to comment
Share on other sites

ma palit će on i sa 1 grijačem, ali bolje da su ispravni... Nije neka cifra pa nek se zamijeni.

Link to comment
Share on other sites

Noviji dizeli (common rail) ce vjerovatno upaliti ina teskim minusima bez grijaca. Samo sto ce tresti i raditi nikako. Na CR dizelima su grijaci za stabiliziranje rada motora, ne za paljenje. I kada motor upali, ostaju jos jedno vrijeme grijati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.