Jump to content

Nosac za bicikle


Du-Dario

Recommended Posts

Pozdrav,

namjera nam je kupiti nosace za biciklu.

Zanima dali netko ima ovakve nosace i kakva su vam iskustva sa ovim nosacima koji idu na zadnji kraj auta?

1732825839_Screenshot2021-09-23123957.jpg.4cb5a3d541887f033f2d6d9aff1c024c.jpg852636425_Screenshot2021-09-23123921.thumb.jpg.0e718021dda51e77c4f3977c5357ccd4.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Kaže frend biciklist da takvi nosači hoće pomaknuti pante na zadnjim vratima pogotovo ako je više od jednog bicikla gore i voziš na otvorenoj cesti.

Oni svoje voze u bunkeru ili na krovu.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam neko vrijeme i takve iza, ali meni osobno je puno bolja varijanta krov. Kod ovih iza imaš i puno teži pristup gepeku, a često se zadnja vrata auta ogrebu od bicikla.

Krovni nema brige, puno brže je stavljanje/skidanje bicikla, doslovno 20 sekundi na ove thule proride, a dodatno je fora, bar meni, uvijek imam te krovne nosače gore na autu i kad god imam potrebu nekaj veće/duže prevesti s autom (npr. ikea), nosači su spremni i one gume za vezanje u gepeku.

Link to comment
Share on other sites

https://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/58456-nosač-za-bicikl-prijedlozi-savjeti-iskustva/page/2/

 

Evo ovdje na forumu ima isto tema o nosacima.

Mene zanimaju zadnji nosaci jer mi ne treba (a moze) za voznju na duge relacije i brze je, jednostavnije za postaviti nosac i bicikle.

Nasao sam od Thule ali nemaju za Megana karavana :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Meni za krovne nosače i 2 bicikla treba manje od pola sata da je sve na autu....

Osobno na vrata gepeka ne bih jer uvijek imam nešto u gepeku tipa vodu, kacige, odjeću i slično.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Domba said:

Meni za krovne nosače i 2 bicikla treba manje od pola sata da je sve na autu....

Osobno na vrata gepeka ne bih jer uvijek imam nešto u gepeku tipa vodu, kacige, odjeću i slično.

Domba, sve je to super, ali kada nisam kuci, a zena bi isla sa djecom voziti biciklu nije joj najzgodnije penjati bicikle na krov - to je razlog.

Link to comment
Share on other sites

Imaš kuku? Onaj nosač na kuku bi možda bio bolje rješenje...

Link to comment
Share on other sites

Imaš kuku? Onaj nosač na kuku bi možda bio bolje rješenje...
Nemam i nebi je stavljao.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pitao danas frenda biciklista koji djelomično živi od biciklizma.

On kaže da kuka i vrata gepeka dugoročno nisu dobri ni za bicikl ni za auto. Oni ljeti po 2-3 puta tjedno voze bicikle negdje na neki event ili treking već dugi niz godina pa vjerujem da priča iz iskustva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Možeš pitati zašto kuka nije dobro? Čisti informativno jer sam razmišljao drugi auto vjerovatno sa kukom, ili staviti kuku na Rollu.

Ako ne valja bicikle onda otpada većina korištenja kuke pa otpada i ideja.

Edited by Domba
Link to comment
Share on other sites

Isti takav sam godinama (desetak godina sigurno) koristio. Na R5, na Saxu, na R4, na Toyoti Yaris, na Scenic 2. Tri bicikle su stale bez problema iako sam najčešće vozio dvije bicikle. 

Najveća mana mu je što se nevide stražnja svjetla na autu kad voziš bicikle. Ali to je mana svim nosačima na stražnjim vratima

I zato sam ga zamijenio sa nosačem na kuku i sa signalizacijom na nosaču. 

U onoj temi na koju si stavio link imaš moj osvrt. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Petak - Koji nosač imaš sada i kako izgleda?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo ovdje se vidi

https://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/31409-biciklizam/&do=findComment&comment=10289562

Taj imam za R4. Montira se na kuku. Signalizaciju sam sam slagao sa svjetlima sa ebaya. 

Ovaj je najjednostavniji i najjeftiniji. Cca 450kn.

Ima isti model za 3 bicikle i sa mogučnošću preklapanja bicikli čime se dobije mogučnost pristupa gepeku. On je malo skuplji. 

Ali rekao si da te modeli za montažu na kuku ne interesiraju

 

Evo ti i oglas kad sam prodavao taj isti nosač ovdje na forumu.

Ima dosta slika sa nekih od auta na kojima sam ga koristio 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Domba said:

Možeš pitati zašto kuka nije dobro? Čisti informativno jer sam razmišljao drugi auto vjerovatno sa kukom, ili staviti kuku na Rollu.

Ako ne valja bicikle onda otpada većina korištenja kuke pa otpada i ideja.

Previše momenta je na kuki od težine bicikala kad auto upada u rupe i kad ide preko ležećih, a navodno je još veći problem ako se auto ljulja u stranu.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Med0 said:

Previše momenta je na kuki od težine bicikala kad auto upada u rupe i kad ide preko ležećih, a navodno je još veći problem ako se auto ljulja u stranu.

nhf, ali to su bedastoce...

znaci da imas 3 bicikla po 25 kg to je sve skupa 75kg plus neka je 5 kg nosac, znaci 80kg, to je nikakvo opterecenje za kuku bilo za rupe bilo za ljuljanje u stranu...

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, riceburner said:

nhf, ali to su bedastoce...

znaci da imas 3 bicikla po 25 kg to je sve skupa 75kg plus neka je 5 kg nosac, znaci 80kg, to je nikakvo opterecenje za kuku bilo za rupe bilo za ljuljanje u stranu...

Sve 5. Samo prenosim što mi kažu profići koji su stalno s biciklima na autima i stalno voze.

Meni je logično da kad staviš tri bicikla metar iza kuke da to može proizvesti fini moment koje optereti kuku. Ona je ipak napravljena da vuče, a osjetljiva je na vertikalna opterećenja.

Link to comment
Share on other sites

Kakvih 25 kila po biciklu, aloooo imenjače pretjerao si 😂😂 možda strujić...

Kampica ako stisne u tom rangu i to je previše. Zato se rasporedi teret po istoj. 

Ja svoj svoje svaki dan vozam bilo na krovu ili iza. Uglavnom kad tad ćeš zgrebat krov, stranicu, vrata, prtljažnik, odbojnik....

Edited by CRN11
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Med0 said:

Sve 5. Samo prenosim što mi kažu profići koji su stalno s biciklima na autima i stalno voze.

Meni je logično da kad staviš tri bicikla metar iza kuke da to može proizvesti fini moment koje optereti kuku. Ona je ipak napravljena da vuče, a osjetljiva je na vertikalna opterećenja.

mogu oni biti profi biciklisti, ali ocito im mehanika i kinematika nisu profi :D

kuka je napravljena za sva opterecenja, istina je da je horizontalna komponenta sile za vuču prikolice veća, ali vertikalna i sve ostale su također poprilične, znat će strojari iz mehanike 1 i 2 plus nauka o cvrstoci :D :D :D

@CRN11 isel sam na najgore solucije :D  moja oba nemaju 20 s punim bidonima :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam taj koji teoretizira :D  Oni govore iz iskustva. Njihovi bicikli imaju puno manje kila nego naši, a samo rama im često košta kao dva-tri naša cijela bicikla.

Link to comment
Share on other sites

Svaka kuka ima deklarirano i vertikalno opterećenje i ono piše u papirima od kuke, a ponekad i na njoj. 

Kuka na r4 ima vertikalno opterećenje od cca 50kg, a na espaceu 80kg

I obje to moraju izdržati. Ako neizdrže onda nešto nevalja sa prihvatom na auto ili kukom samom.

Na isti način bi se moglo reći da krovni nosači sa biciklama rade više opterećenja na krov jer je otpor zraka veći i podižu težište auta jer su bicikle visoko gore pa  zato vožnja bicikli na krovu nije sigurna jer bi vjetar mogao iščupati i bicikle i nosače i krov od auta ili možda kad se uđe u kakav jači zavoj. 

Bez veze. Samo govorancija da bi se nešto reklo i opravdalo vlastito mišljenje. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.