Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

Megane 2 1.5 dci K9K 722 nestabilan rad na leru / hladno paljenje


Domagoj84

Recommended Posts

Domagoj84

Pozdrav ekipa, evo malo me žalosti šta ovo pišem al eto nakon 15,5 godina vjernog služenja u obitelji, a uskoro će biti 16 od kad je napustio tvornicu u Francuskoj, večeras sam primjetio problem.

Auto je od oca, ja ga vrlo rijetko vozim zadnjih 13-14 godina. Bio je kod mene u dvorištu parkiran dva dana, večeras sam ga ja upalio i izvezao van (otac nastavio dalje kući svojoj), temperatura vanjska je nekih 14°, ne znam jel jaka bura doprinijela da mu bude hladnije :)

Uglavnom, pri paljenju primjetio sam da je netipično dugo verglao (nije sad prestrašno, ali dovoljno da primjetim ja koji sam ga zadnji put vozio prije tri mjeseca).

Sljedeće, prvih 20 - 30 sekundi rada na leru okretaji su bili nestabilni, varirali su +-50ak okretaja gore dolje (znači nije drastično bilo, ali primjetno po zvuku i kazaljki).

Također, u kabini, a i vani lagano se čuo zvuk laganog lupkanja koji mi je najsličniji podizačima. Također nestalo za max 30 sekundi.

Zupčasti, mislim da je 3. set na njemu (možda i 4.) mijenjan ranije ove godine. 

Ulje i filter u autu promijenjeno nedavno, mijenjano svakih 10.000. Auto ima sad preko 260.000 km, kojih je valjda 95% skupio na otvorenoj cesti, ostalo autoput i grad. Garažiran svo vrijeme. Na motoru osim jedne brtve injektora te nekoliko nosača (od koji je jedan u garanciji mijenjan tri puta) nije dirano, te set kvačila je promijenjen prije nekih 4-5k km (prvi put). Ne troši ulje, ne dimi, ide uredno. Potrošnja goriva normalna. Filter goriva iskreno nemam pojma kad je zadnji put mijenjan, unazad nekoliko godina jest.

K9K 722  60 (?) kW.

Šta da se gleda? Pretraživao sam forum, navodno bi dizne mogle bit problematične. Grijači mi nemaju smisla kao uzrok, jer ipak nije ni blizu 0° temperatura.

Link to post
Share on other sites

Grijaci 99.9%.Ako je motor hladan nema veze jeli vani 0 ili 15 c°. Grijaci rade nakon paljenja jos neko vrjeme... Da se stabilizira rad na leru..

Edited by macak
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

također i meni bilo do grijača, nakon promjene sve ok, simptomi slični, najteže bilo upaliti ....

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Domagoj84

Izmjerio danas otpore na grijačima, tu na forumu sam čitao koji je cilindar br 1, ako se ne varam do getribe.

Uglavnom na 1 i 2 su grijači krepali, 3 i 4 još uvijek živi. Jel moguće da su cijene ovako niske, ima li kakvih preoporuka, naručit original u Anđelka ili uzet bilo što od "zvučnijih imena"?

 

image.thumb.png.42de773ba358a79f01899e03561d8ea1.png

Link to post
Share on other sites
Ivan1902

Da, to ti je to, cijenu su takve jer nisu grijači sa senzorom. Pogledaj samo da stavis istu marku grijača, inače, dobri su i Bosch i BorgWarner

Preporuka je stavit malo keramičke masti prilikom montaze...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Domagoj84

Neću mu ja to mijenjat, mehaničar će - ja nemam dovoljno precizan moment ključ, a ukoliko bude problema sa otpuštanjem, mehaničar ipak ima neusporedivo iskustvo i znanje kako to rješit.

Edited by Domagoj84
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..