Jump to content

Klepeće relej u prostoru motora


Med0

Recommended Posts

Došlo iz dežele, zadnje s njihovog lagera. Plus klema za akumulator, 129kn.  Nadam se da relej više neće klepetati 😬

Klema_ClioII.thumb.jpg.977d028bb9c2546b0c17d85fe03f71dd.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Samo ju dobro stisni prema dole dok sarafis, stupic je stozastog oblika, tj veceg promjera uz samo tijelo akumulatora

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problem se vratio. Klepeću dva releja:

  1. Engine control relay (mali smeđi dolje lijevo, najbliže faru od ona tri smeđa) - ne znam što taj točno radi
  2. Relej pumpe goriva (jedan od ona dva baby roza, odmah desno od tog smeđeg)

Kada izvadim jednoga od njih onda onaj drugi klepeće sporo. Kad su oba unutra onda klepeću brzo.

Releji mi se čine OK. Swapao sam prvo smeđi pa onda ovaj drugi. Auto se jednako ponaša.

Testirao sam i akumulator. Dobar je na testeru i nema pada napona kad ga opteretim.

Ne znam otkuda krenuti...

https://fuse-box.info/renault/renault-clio-ii-1999-2005-fuses#Fuse_box_1_since_112001

Meni klepeću 7 i 2

Link to comment
Share on other sites

Nem tu neke pameti kreni od napajanja +12v i gnd. Mislim da bi mogao gubit negdje masu po simptomima. Voda ili korozija.

Link to comment
Share on other sites

Znači napunim akumulator. Auto kresne i vozi kao da ništa nije bilo. Kako to, kako to?? Nikakvo klepetanje releja, ništa, sve normalno.

Aku je Exide 62Ah uzet na preporuku kolege aquariusa prije 3.5 godine. Tester pokazuje 98% napunjenosti (SOC) i 96% zdravlja (SOH).

Alternator puni na 14.2V u leru i 14.37V na 3000 okretaja, ripple 35-45mV. Strujna kliješta potvrđuju da se aku puni.

Auto nije vože u kratkim relacijama. WTF?

BTW: napon verglanja je bio minimalno 11.09V

Dvije mase na motoru su se malo zapekle pa ću ovih dana auto dići na dizalicu da to saniram, just in case.

Edited by Med0
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu nije stvar do akumulatora. Sami releji to sto naoko izgledaju skroz ok tj ne vidis neka ostecenja od paljevine ne znaci da su im kontakti ok pod opterecenjem. Probaj ih rucno aktivirati da vidis kako se ponasaju. Cak i ako izmjeris kontakte koji se spajaju na unimeru da su ok to nista ne znaci. Otvori jednog pa pogledaj stanje kontakata. Izmjeri dolazne napone i gnd te signal sa ecu-a. Skini konektor sa ecu pa testiraj spoj do releja omski. Pregledaj stanje ecu-a da nije usla voda. Za relej pumpe goriva testiraj tako da ga direktno spojis. Nesto od toga.. ako ti treba mogu ti izvuc sheme

Link to comment
Share on other sites

@Lowlife mislim da nije do releja jer sam napravio swap. Zamjenio sam relej klime <-> relej pumpe goriva, te relej ECU-a <--> relej ventilatora kilera. Dao sam kontakt i dogodilo se isto - klepetali su drugi releji na istim pozicijama.

Ako imaš shemu napajanja pumpe goriva i ECUa bio bi zahvalan.

Link to comment
Share on other sites

UPDATE:

Do releja ne možeš doći ako imaš 60Ah+ akumulator jer smeta za izvući van plastični poklopac kutije s relejima. Dok se akumulator doma punio, izvukao sam sve releje van, jedva. Baš su se zapekli i teško su izašli van na cimanje. To je prvi puta da su bili vani. Kontakti releja i pinovi u kutiji nisu bili hrđavi, ali je bio tanki film nečega razmuljanoga, kao da je na pinovima ostalo nečega iz proizvodnje što je lagano nagrizlo površinu pinova. Jedan pin na jednom releju je bio malo jače "zapečen".

Ošmirglao sam kontakte brusom 1000. Ne preporučam grublji jer je sloj nikla na pinovima vrlo tanak i lako ga se izgrebe do bakra. Nakon toga sam ispolirao kontakte dremelom, isprao u WD40 kontakt spreju, osušio, zaštitio diel. masti i vratio unutra. Auto pali k'o mina i vozi. Čak je odaziv na gas bolji nego prije, nekako glatko prima gas otprilike kao kad sam ga kupio prije 13.5 godina :)

Osigurače u prostoru motora koji stoje pored releja nisam čistio jer sam to napravio prije 6-7 godina. Samo sam ih kontrolirao i izgledaju kao i onda kad sam ih stavio. Nisu se zapekli i glatko se vade van.

Sad preostaje vidjeti da li sam time riješio problem.

Javit ću se ako se problem ponovi :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.