Jump to content

Laguna 2 jutarnje paljenje


moslavec

Recommended Posts

Eto dođe hladno vrijeme i problemi s jutarnjim paljenjem, naime kao da vrati gorivo nazad u rezervoar pa ujutro vergla do iznemoglosti. Kad navuče naftu kresne  i ostatak dana bez brige pali. Ujutro opet ista pjesma. Molio bi moguća rješenja.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kakav filter nafte imaš, uložak ili se cijeli mijenja?
Ako imaš pumpicu u motornom prostoru probaj napumpati prije jutarnjeg palenja.
Provjeriti sva crijeva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima uložak, nedavno promijenjen (Purfluxov), a ujutro mi je ona cijev prazna od prije pumpice sve do filtera i dok napumpam opet on vergla sve valjda dok ne navuče gorivo do injektora. Izraženije je zimi nego ljeti. Grijači i relej provjereni.

Link to comment
Share on other sites

Poklopac uloška steže se svega na 5Nm. Ako je jače poklopac se deformira pa na rubovima ulazi zrak i gorivo se vraća u rezervar.
Kod mene je Bosch uložak radio takve simptome.
Možeš staviti nepovratni ventil.

Link to comment
Share on other sites

Gdje točno između filtra i pumpe ili rezervoara i kruške ili kruške i filtra ili sve tri opcije. Sorry lud sam već.😬

Link to comment
Share on other sites

Imaš li drugih simptoma osim kod paljenja? Treperi li crvena engine i STOP lampica tom prilikom?

Link to comment
Share on other sites

Nije mi upalo u oko čak mislim da ne samo vergla dok ne navuče. Bojim se da će i akumulator reći zbogom.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, moslavec said:

Nije mi upalo u oko čak mislim da ne samo vergla dok ne navuče. Bojim se da će i akumulator reći zbogom.

Negdje vuče zrak u dovod goriva. Čak se ne mora vidjeti da negdje curi gorivo. Prije paljenja napumpaj pumpicom i lakše će "sastaviti" da izbjegneš crkavanje akumulatora. Možeš pratiti u kojem crijevu se pojavljuje zrak tom prilikom pa ćeš lakše detektirati mjesto kvara.

Link to comment
Share on other sites

 

18 minutes ago, ivan08 said:

Možeš pratiti u kojem crijevu se pojavljuje zrak tom prilikom pa ćeš lakše detektirati mjesto kvara.

Ponekad između pumpice i rezervoara a dio između pumpice i filtra je pun ponekad komplet sve prazno, ma nema pravila.

 

Edited by moslavec
Link to comment
Share on other sites

Imao sam sličan problem, nisi odzračio filter, pa ti ostalo zraka, probaj tamo od pumpice ono crijevo i pumpicu malo vrtit i stiskat pumpicu pa istjeraj sav zrak prema filteru. Mada ti je moguće i da je ono kruto crijevo napuklo od pumpice do filtera

Link to comment
Share on other sites

Probao i zamijenio do filtra sve e sad postoji sumnja na brze spojnice sa crijeva na filter  da li one gumice unutra postanu toliko krute da više ne dihtaju kak treba

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mali update, stavio sam nepovratne ventile na na dovod(između filtera i VP) i na povrat i radilo je savršeno dok nepovratni na dovodu nije riknuo (kvaliteta koja traje čitavih 5 dana) pa nakon popravka istog opet radi kao mina. E sad ima li kakav nepovratni u VP i riješava li to samo boshist.
 

Edited by moslavec
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

 

On 26. 12. 2021. at 19:21, moslavec said:

Mali update, stavio sam nepovratne ventile na na dovod(između filtera i VP) i na povrat i radilo je savršeno dok nepovratni na dovodu nije riknuo (kvaliteta koja traje čitavih 5 dana) pa nakon popravka istog opet radi kao mina. E sad ima li kakav nepovratni u VP i riješava li to samo boshist.
update 2
nakon promjene pumpice promijenjeno je i kućište uloška filtera goriva(ispada da je bilo samo djelomično uzrok povlačenju zraka) nakon mjeseci muke ispada (jer zasad radi bez problema)da je najveći uzrok otežanog paljenja i verglanja do besvijesti bila zelena gumica na regulatoru tlaka goriva. Zamijenjena drugom i sada reže kao nov (neka tako i ostane).
 

 

regulator tlaka.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

I da zaključim stvar problem je bio do loših injektora.promijenjenih i sad pali na zub 🍾.
Hvala na savjetima

injektori.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.