Jump to content

Problemi sa paljenjem - dugo vergla, jedva upali


Žac

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

auto ima 160000 km napavljen je drugi puta komplet veliki servis, predihtan konačno poklopac ventila kao i termostat, promjenjene su sve bobine kao i svjećice. Auto radi mirno, vuče dobro, nema trzaja nikad po tom pitanju nije bilo problema ni sa benzinom ni zadnjih 100000 sa plinom. Poslije servisa nisam odmah vraćao isprarivač i uključivao plin nego ga vozim na benzin (friški) da to sve malo sjedene i da benzinska mapa dođe na svoje. Znači plina još uvijek nema.

Ono što je problem je to da kada se auto zagrije i ugasi te se nakon cca 15-30 minuta ponovo pokuša upaliti vergla osjetno duže tipa 9-10 zubova? To se samo dešava nakon nekog kraćeg perioda stajanja. Kada je hladan pali na zub, isto kada odstoji duže. Istina primjetio sam da nekad zna zaverglati duže i kada je hladan ali to je možda drugi treći zub?

Ovaj problem sam primijetio i prije velikog servisa  te sam ga pripisivao cjelokupnom 'lagano' kozmetički zapuštenom stanju, curenju ulja, plinskom isparivaču, zmazanoj klapni itd... Očekivao sam da će sada sva moguća promjena, a pogotovo bobina i svjećica te ćišćenje klapne rješiti i taj kao popratni problem ali nije... Pupma goriva je također mijenjana 2018. godine, crkla je bila prva original, stavljena je magneti marelli... Clip ne pokazuje ništa nema grešaka, adaptacija klapne je napravljena itd. 

Ono što još nije mijenjano ikad a na što sumnjam je: senzor bregaste (ne znam da li je čišćen valjda ga je majstor očistio kada je sve skidao), senzor radilice kojeg početno nisam mogao locirati jer se ne nalazi ispod termostata nego koliko vidim tamo prema prednjoj strani na rubu getribe?

Da li senzori radilice i bregaste mogu tako zezati kod paljenja vruć hladan ili oni jednostavno kada riknu onda nema uopće paljenja?

Da li pomoću CLIP-a mogu vidjeti negdje tlak pumpe i kako postaviti snimanje parametara baš kod paljenja jer da bi clip očitao moram prvo dati kontakt te mi onda već pumpa druka gorivo kod toga pa ne znam da li ću dobiti dobre vrijednosti? 

Uglavnom od kuda početi? 🤔

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

Imao istovetan problem na bivšem megiši 2 1.6 16V.Budi siguran da je problem u nepovratnom ventilu benzina koji je integrisan u plastičnom kućištu potapajuće pumpe.Tačnije direktna posledica vožnje na TNG,naime beninska pumpa radi svo vreme i tu stradaju oring gumice koje vremenom popuste i ne drže pritisak u sistemu po gaženju motora već sav benzin vrati nazad u rezervoar i eto cirkusa.Ne daj da te meho farba tipa kako treba promeniti koje kakve senzore,zameni ti te dve oring gumice koje su inače smešno jeftine samo pazi moraju biti silikonske otporne na benzin.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pumpa je mijenjana u 1. mjesecu 2018. godine te je auto od tada prešao oko 30 000 km, e sad kakve je kvalitete magneti mareli ne znam?

Imam još staru orginalnu kojoj je krepao valjda motorić pa ću pogledati na njoj gdje su te gumice pa ako nešto ne iskemijam budem ju izvadio pa vidio...

Senzori su mi zanimljivi jer od kada sam kupio auto pogotovo 'ovlašteni' mehaničari su mi govorili i čudili se na svakom redovnom servisu kako ih nisam mijenjao pogotovo ovaj na bregastima? No mislim da senzor ili daje impuls ili ne daje tako da i ja mislim da nije do njih no nikad se ne zna, nemam iskustva sa njima zato i pitam...

Link to comment
Share on other sites

Probaj da taj novi motorčić ugradiš u staro kućište pumpe.Inače ovako izgleta taj takozvani regulator pritiska kada se skine.

 

unnamed.jpg

images (1).jpg

images.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na  cliu sportu bio u pitanju injektor koji je curio.

Kada je auto bio hladan palio je na zub, kada je bio topal ili mlak, verglao bi jako dugo dok nebi sastavio

Link to comment
Share on other sites

Ma najgore mi je kada vadim pumpu onda moram još mijenjati i plastičnu maticu sa gumicom jer stara gotovo uvijek pušta te se gorivo preljeva i osjeti, a tako je skoro svima bilo koji su mijenjali pumpu bez matice sa gumicom...

Da li ima neki drugi način prije nego što vadim da ispitam? Probat ću sada još kada je vruć prvo dodati kontakt da nadruka pumpa pritisak pa onda vidjeti kako će paliti samo kako se ne vozim previše ovih dana moglo bi se testiranje odužiti...

Mogu još možda vratiti plin pa prebacit da pali samo na plin kada je topal pa vidjeti onda da eliminiram curenje injektora?

 

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

kad već spominješ tu maticu...Moj mehaničar nije uspio skroz riješiti problem preljevanja goriva nakon izmjene pumpe. Kaže da se rezervar iskrivio i da je to mana scenicu 2 i da se tu ništa ne može. Tako da nikad više od pola ne naljevam 😩

Link to comment
Share on other sites

da kad ne zna ravno zavidati maticu, reno ima idiotski napravljen navoj

novu maticu i gumicu, i pobrusiti novu maticu, pocetak di nema navoja da je mozes zavidati ravno

Link to comment
Share on other sites

Ja isto mislim da se može samo pažljivo sa rukom mora ići lagano matica do kraja (držati pumpu stisnutu) i onda onim alatom zategnuti. Vidio si na slici grlo mog rezervara što sam postavio u tvom postu kada ti je otišla pumpa isto spigano dosta pa sam sa novom maticom i gumicom uspio i ništa se curi više... 

Link to comment
Share on other sites

Uh, morat cu onda sam. Meho nije ni koristio novu maticu koju sam kupio kod Lagerosa posebno jer ne ide uz samu pumpu. Citao sam da je dobro malo popustiti vijke sto drže da rezervoar i malo podici isti krokodilkom da se rupa vrati iz ovalnog u pravilan krug. Čak sam i skinuo s yt kako napraviti alat od narančaste kanalizacijske cijevi za odvijanje/zavijanje matice

Tapatalk
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jel zna netko koliko mora biti propisan tlak u sistemu za gorivo, vidim sve pumpe koje se prodaju  su deklarirane na 3.5 bara pa pretpostavljam toliko? 

Sada je auto stajao neko vrijeme te sam skinuo sa raila konektor-crijevo od benzina te pritiska nema ništa i niša ne curi? Zaverglao sam u bocu te je benzin uredno curio... Onda sam se provozao te odmah nakon gašenja skinuo opet crijevo i opet pritiska nema ništa dapače curi više sa strane raila nazad lagano nego iz dovodnog crijeva? Znači vjerojatno je povratni ventil ili cure injektori no mislim da ne mogu odmah tako brzo nakon gašenja iscuriti te izgubiti pritisak u sistemu? 

Sjećam se da kada sam mijenjao prvi puta pumpu i skidao crijeva sa nje gorivo je šibalo na sve strane tako da mislim da i sada mora sistem biti barem dan dva pod pritiskom te kada se skine crijevo špricati okolo? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

nije sistem više pod tlakom nakon gašenja. ima valjda modul ili povratni ventil koji vrati gorivo nazad. nebi bilo pametno da ugašen auto ima benzin pod tlakom u crijevima..

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ivan.martinko said:

nije sistem više pod tlakom nakon gašenja. ima valjda modul ili povratni ventil koji vrati gorivo nazad. nebi bilo pametno da ugašen auto ima benzin pod tlakom u crijevima..

Hah onda idem dalje istraživat gledam po forumima kada testiraju i spoje manometre (kojeg sada nemam) tlak nakon verglanja mora ostati konstantan neko vrijeme? 

Link to comment
Share on other sites

možda neko vrijeme, sat dva.

ako je to normalno, zakaj tlak odmah skoči na nulu nakon gašenja, to treba ispitati.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ivan.martinko said:

možda neko vrijeme, sat dva.

ako je to normalno, zakaj tlak odmah skoči na nulu nakon gašenja, to treba ispitati.

E pa to mene muči pa i na starim fergazerima kada si iščupao crijevo moralo je barem malo špricnut nakon gašenja ovdje gotovo ništa... Nemrem nać nigdje manometar, a ne čeka mi se mjesecima da dođe iz kine...

Link to comment
Share on other sites

Al opet cim das kontakt, pumpa drukne tlak na radni u 1 sekundi. Nebi smio zbog toga tesko palit.

Link to comment
Share on other sites

Pumpa MORA drzati pritisak u sistemu i po gasenju motora, inace imace za posledicu dugo verglanje.Na bivsem M2 posle silnih muka oko tog famoznog dugog verglanja pri toplom vremenu morao sam nabaviti creva fi 8mm. kao i sat(barometar) kao i jednu T racvu.Tako da sam cak taj sat sproveo u kabinu i vozio sa njime,i tada sam otkrio da po gasenju motora pritisak padne na nulu posle nekoliko sekundi.A ako je problem nabaviti sat,creva i racvu onda brzi test ispravnosti regulatora pritiska, ako vas posle nekoliko sati stajanja posprica benzin po licu kad odkopcate crevo sa pumpe onda je Ok u suprotnom nema li pritiska logicno.

Послато са SM-C5000 помоћу Тапатока

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, dalibor76 said:

Pumpa MORA drzati pritisak u sistemu i po gasenju motora, inace imace za posledicu dugo verglanje.Na bivsem M2 posle silnih muka oko tog famoznog dugog verglanja pri toplom vremenu morao sam nabaviti creva fi 8mm. kao i sat(barometar) kao i jednu T racvu.Tako da sam cak taj sat sproveo u kabinu i vozio sa njime,i tada sam otkrio da po gasenju motora pritisak padne na nulu posle nekoliko sekundi.A ako je problem nabaviti sat,creva i racvu onda brzi test ispravnosti regulatora pritiska, ako vas posle nekoliko sati stajanja posprica benzin po licu kad odkopcate crevo sa pumpe onda je Ok u suprotnom nema li pritiska logicno.

Послато са SM-C5000 помоћу Тапатока
 

Nema pristiska čim ga ugasim skinem crijevo i gotovo ništa ne šprica niti curi možda jako malo...

Ma šta god raskopavao injektore ili pumpu ima posla tako da želim biti siguran da ne radim oboje pa ću morati neki manometar nabaviti te spojiti u liniju kao i posebno samo na dovod pumpe pa da vidim da li se ipak možda nešto dešava i sa curenjem injektora...

Jel ima možda netko u ZG tu sa foruma manometar da to isprobamo plaćam pivu ili dvije?  Ovako nešto mi treba sad bum ga naručil makar ga ne upotrijebio nikada pas mater... :)

https://www.aliexpress.com/item/32896807367.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7a94a313ta61s3&algo_pvid=a3fbf388-42cb-462b-bf57-c6b6e04fdb19&algo_expid=a3fbf388-42cb-462b-bf57-c6b6e04fdb19-4&btsid=0ab6fb8315881776184501600ea7d2&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

 

Ovo za špricanje goriva pričam na konektoru-crijevu koje dolazi na rail od injektora u motoru tamo sam skidao i tamo nema pritiska nakon gašenja valjda je isti đavo gdje god skidao dolazni vod goriva osim na povratnom crijevu valjda?

Link to comment
Share on other sites

Da ne bitno je,mora biti pritiska i na railu.

Послато са SM-C5000 помоћу Тапатока

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Evo mene opet nisam zaboravio na post... :)  Stigao mi je manometar još ljetos te sam izmjerio pritisak no nisam se stigao pozabaviti s time jer se auto da voziti, a imao sam i važnije stvari u međuvremenu u ovom ludilu...

E sad ovako na ovom prvom videu je manometar spojen između pumpe i injektora te kada se auto upali nadruka momentalno na 3.5 bara i tako radi cijelo vrijeme no kada se auto ugasi pritisak odmah pada pa me zanima da li je to normalno jer kako čitam okolo trebao bi se pritisak bar neko vrijeme zadržati?

https://streamable.com/747y04

 

Na ovom drugom videu je samo pumpa spojena na manometar te se nakon verglanja koje opet druka regularnih 3.5 bara pritisak opet brzo spušta?

https://streamable.com/ln262s

 

Ne znam što je normalno za taj motor i pumpu da li treba pritisak tako padati brzo ili ipak ne?  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Na mom Cliu 1.4 8V je sistem ostajao pod pritiskom satima nakon što bi ugasio motor. Tako da mislim da ovo nije ok.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ovo još uvijek nisam rješio jer se zapravo uredno vozim sa tu i tamo otežanim paljenjem a sada po zimi i bolje pali ali je počeo malo zezati i kada je hladan ipak zavergla mrvicu više no nema pravila... 

Morao bih par dana biti bez auta ako ću skidati dizne ili vaditi pumpu, a vrijeme nije neko tako da mislim da će to sve pričekati proljeće...

No volio bi fakat prvo sigurno saznati da li na tom autu mora ostati pritisak kod gašenja ili ipak polako pada kao na gore mom videu? Dobio sam različita mišljenja i odgovore vezano za pritisak te je tako i na Webu pa ne znam više što da mislim a volio bih izbjeći barem vađenje pumpe jer dizne nakon 165000 km moram ionako čistiti i vaditi sigurno no opet bilo bi dobro da je jedan posao manje ? Ajmo ekipa jel netko zasigurno zna pa ima tog K4M na sve strane ? 🤠😀  

Link to comment
Share on other sites

Kad sam ja mijenjao pumpu goriva nova se vise nije mogla ucvrstiti a da ne pusta gorivo na velikoj matici.
Vozim na plin pa ne tankam vise od 3/4 bezina.
Dulje mi vergla samo u slucaju da npr. hladan auto navecer upalim i pomaknem par metara, i onda ujutro dulje vergla. Nakon normalne voznje, ne. Vruc takoder pali odmah

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Sada nakon godinu dana evo novog momenta dakle počeo je zezati i kada se pali na hladno znači nije prvi zub nego kao malo zavergla onda upali točno onako uz lagano mučenje kao da mu fali benzina no ipak puno brže nego kad je vruć? Tlak goriva sam opet mjerio sada i na hladno i odmah skoči na 3.5 bara kada se zavergla? Kad upali nakon toga je sve u redu sa paljenjem dok opet ne stoji vruć neko vrijeme te ga onda opet vergla poduže? 

Znam da sam dosadan sa gruntanjem te vjerojatno su kako je gore navedeno ili gumice na regulatoru tlaka u pumpi ili su zaštopani injektori no stvarno mi se ne da skidati oboje i eksperimnetirati pa gledam dobiti još koji savjet...🤔

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.