Jump to content

Problemi sa paljenjem - dugo vergla, jedva upali


Žac

Recommended Posts

6 minutes ago, macan said:

Plin u igri?

Točno. 170000 km gore sam naveo detalje...

Link to comment
Share on other sites

Čista sugestija za probat... to se meni na kiji dešavalo (zato i "volim plin"), prvo mi je regulator pristiska goriva otišao isto od jebenog plina... da bi isti simptom radila neispravna membrana isparivača.... plin kroz onu korekciju tlaka fino curi u usisnu granu (kroz onu cijevčicu sa kojom prati tlak u usisnoj grani) i fino svako malo kad odstoji auto puna usisna grana plina... pa moraš par puta zaanlasovat da upališ da istjera plin van, da eliminiraš ovu moju sugestiju fino to crijevo ištekaš van recimo danas navečer il kad dojdeš doma i ujutro prije prvog paljenja uštekaš nazad pa probaš upalit, ako je do toga sada će upalit iz prve... iz razloga navedenih prije....

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, macan said:

Čista sugestija za probat... to se meni na kiji dešavalo (zato i "volim plin"), prvo mi je regulator pristiska goriva otišao isto od jebenog plina... da bi isti simptom radila neispravna membrana isparivača.... plin kroz onu korekciju tlaka fino curi u usisnu granu (kroz onu cijevčicu sa kojom prati tlak u usisnoj grani) i fino svako malo kad odstoji auto puna usisna grana plina... pa moraš par puta zaanlasovat da upališ da istjera plin van, da eliminiraš ovu moju sugestiju fino to crijevo ištekaš van recimo danas navečer il kad dojdeš doma i ujutro prije prvog paljenja uštekaš nazad pa probaš upalit, ako je do toga sada će upalit iz prve... iz razloga navedenih prije....

Eliminirao sam bio plin, izvadio sam isparivač jer sam ga ionako morao mijenjati zbog curenja i to sam prošao no nažalost kamo sreće da je pomoglo... :) 

Link to comment
Share on other sites

Možda onda cure injektori benziski pa praktički isto s**nje :)

Link to comment
Share on other sites

Nažalost trenutno nemam nekog sa tim istim motorom i autom (zbog istog rasporeda crijeva za gorivo i povrata kojeg nema na railu naprijed...) da izmjerim da li isto tlak goriva pada kada se auto ugasi? Pola ekipe kaže mora padat a polovica kaže ne mora padat barem neko vrijeme pa ti znaj... Najbolje probat na drugom istom Scenicu i onda vidjeti jel meni počne padat tlak goriva čim ga ugasim te padne na nulu nakon cca 4-5 min? 

2 minutes ago, macan said:

Možda onda cure injektori benziski pa praktički isto s**nje :)

E pa to da, samo jel cure injektori ili zeza povratni ventil u pumpi to ne znam...👍

Link to comment
Share on other sites

Kažem isti simptom kao i regulator pritiska goriva... a valjda tih sranja ventila ima 3 komada od rezervoara do injektora... tako su mi odma rekli u ovlaštenom da teško to skužit, i imali su kiju razbijenu ko moju pa su redom mjenjali dok nisu skužili. Isti simptom kao i membrana isparivača....

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ma zato sam i iskoristio micanje plina da me još i to ne zeza no nije uspjelo... Ma generalno ionako nekako sada na 170000 km bi trebao čistit injektore (makar auto radi i ide ko beba) pa ću možda prvo sa tim krenuti, žao mi je anlasera koliko se svih ovih godina štedio budući da je palio na 'zub' toliko je 'nadrapao' zadnjih godinu dana od dužeg verglanja... 😂  E a kad ću to napraviti vjerojatno kada stane sroz... 🤣

Link to comment
Share on other sites

Nije stvar u tome... čovijek skuži ako auto 5 godina pali na isti način i onda odjednom drugačije.... jel akumulator jel ovo jel ono, a zapravo sigurno je nešto... samo će se sa vremenom pokazti šta je :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Evo ekipa konačno nakon 1.5 godina po sili krepavanja riješen problem auto pali kao mina u svim režimima... Kao prvo hvala svima na savjetima a posebno hvala daliboru76 koji je dao odmah pravu i ispravnu informaciju, ipak se radilo o povratnom ventilu u pumpi sada sam siguran i iz mog iskustva...

Kako mi je opet crkla pumpa zapravo konektor, promjenom pumpe se eliminiralo i dugo verglanje kod vrućeg motora konačno... Budući da nisam bio siguran da li je do curenja injektora ili povratnog ventila a ni jedno ni drugo mi se zbog toga nije baš skidalo jer je auto zapravo palio, a pogotovo što je pumpa iz 2018 godine pa recimo da sam više sumnjao na injektore odužilo se malo... Generalno sam čekao da nešto 'krepa' do kraja pa da vidimo...  Također čekao sam još ovih dana da ipak provjerim po toplijem vremenu te da stignem prikopčati manometar i utvrditi razliku između mjerenja na staroj pumpi i sada novoj.

Bitno je da tlaka MORA biti u sistemu barem slijedećih 8 sati! Tlak pada jako sporo kao na videu koji sam postavio za 10 minuta mjerenja te slikama gdje se vidi pad nakon tri i pol sata te nakon 8 sati gdje tlaka još uvijek ima. Ono što mi se čini bitno je da tlaka ima baš za vrijeme dok je motor vruć jer on odmah kod gašenja padne na 3 bara i onda lagano slijedećih sati prema dolje... Na staroj pumpi tlak je odmah padao na nulu nakon 2 minute što zapravo nije bilo dobro i tako vjerojatno ne treba biti.

Ovo su slike tlaka nakon 3.5 sati od gašenja motora pa nakon 8 sati ponovo:

3iposata.JPG.83f4d805a4909cbffbab98e82b90f78d.JPG8sati.JPG.00f2567663ceb10b56aa64852ec81a7e.JPG

 

Video je mjerenje tlaka nakon gašenja motora te se vidi da padne odmah po gašenju na oko 3 bara i minimalno u slijedećih 10 minuta...

 

Uglavnom to je to problem je riješen konačno!

 

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, frenchkey said:

Problem je detektiran, ali kako je rijesen?
Nova pumpa? Samo konektor?
 

Piše da je promijenio pumpu....

Link to comment
Share on other sites

Promjenio sam pumpu, konektor i gumicu točno... Imaš Frenč u tvom postu o pumpi sve napisano zadnji odogovori... A i tu sam spomenu promjenu no ima dosta teksta pa mogu shvatit... 🤣😂

Kako je lijepo paliti auto na prvi ili drugi zub neprocijenjivo nakon godinu i pol... 😂🤣

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav,

radi se o Renault Scenic 1.4 16V 2003g. Taj problem je bio već dugo vremena, ali se javljao nasumično. Radi se o problemu paljenja kad je hladan i  kad odstoji. Sad u posljednje vrijeme je postalo ekstremno, kad auto odstoji 4-5 sati, nekad i manje nema šanse da upali odmah. Moram dugo verglati i da jedva ulovi, zdravo vergla, ali teško prima. Do sad je bio kod različitih majstora, u ovlaštenom servisu su mi rekli da su injektori -  zamijenio ih. Drugi je rekao da može biti senzor položaja radilice, to je također zamijenjeno uz noviji konektor za istog. Senzor temperature rashladne tekućine je zamijenjen.

Evo danas promijenio i senzor temperature usisnog zraka (vidjet ću kako će se ponašat) i očistio motor ler gasa. Kad dam kontakt pumpa goriva se normalno čuje, lampica imobilizatora se isključi. Danas otkrio da je prva bobina bila klimava, ili ju nisu dobro zašarafili ili je od vibracija samo popustilo, pritegnuo to. Već je davno bio i ECU na ponovnom lotanju. Također imam i zamjenski ECU samo ne mogu pronaći nikoga tko bi to dekodirao. Kad uspije upaliti radi savršeno, ne treska, ne trokira, vozi super.

 

Što da pogledam još? Ka čemu usmjeriti pažnju da riješim problem? A da ne bacam novce nepotrebno.

Link to comment
Share on other sites

Sustav dovoda goriva ima nepovratni ventil koji drži tlak goriva u dovodu nakon što ugasiš auto.

Kada taj ventil više ne drži onda se dio benzina dok auto stoji vrati natrag u rezervar pa pumpa mora ponovno nadrukati tlak kad daš kontakt, a to potraje 10ak sekundi. Ako ga odlučiš kresnuti odmah onda auto grca i umire kao da ostaje bez goriva dok pumpa ne nabije tih cca 3 bara u dovodu goriva.

Probaj ga držati u kontaktu pola minute prije nego ga kresneš da pumpa stigne nabiti tlak. Ako upali odmah onda je to to.

Link to comment
Share on other sites

Probat ću to sutra svakako. A gdje se nalazi taj ventil? U pumpi direktno ili negdje na dovodu? Ako nije direktno u pumpi, da li je moguće relativno lako zamijeniti taj dio?

Link to comment
Share on other sites

koliko ima km i ima li plin?

postoj mogucnost da su ventili otisli, tak je meni bilo. isto je dugo znao verglat, mislim ne sad pol minute ali par sekundi, predugo za benzinca.

jer ove druge usual suspecte si prosao koliko citam ,tak sam i ja i ciscenje injetora i cijelu pumpu goriva, senzor radilice ti nije 100%, kao ni ecu .

 

kak provjerit dal su ventili nisam siguran, osim jel skidanjem svega.

meni su otisli od plina ..

 

Link to comment
Share on other sites

Trenutno ima 216000km. Bez plina. Gorivo točim na Tifonu. 

Da su ventili u pitanju? Da li ne bi onda stvarao probleme i u vožnji i kod toplog paljenja?

Kod majstora što smo vidjeli na AutoData jedino što je ostalo pod tim simptomima je ECU i pumpa goriva/regulator tlaka...više ne znam što da pogledam u tom autu da se riješim tog problema

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Infamous95 said:

Trenutno ima 216000km. Bez plina. Gorivo točim na Tifonu. 

Da su ventili u pitanju? Da li ne bi onda stvarao probleme i u vožnji i kod toplog paljenja?

Kod majstora što smo vidjeli na AutoData jedino što je ostalo pod tim simptomima je ECU i pumpa goriva/regulator tlaka...više ne znam što da pogledam u tom autu da se riješim tog problema

Izmjeri se kompresija i smjesta riješi dilema , to učini prije bilo kakva rastavljanja . Uvjek treba počet od naj jednostavnijih  stvari a bitnih za donošenje konačne odluke . 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, trapavi said:

Izmjeri se kompresija i smjesta riješi dilema , to učini prije bilo kakva rastavljanja . Uvjek treba počet od naj jednostavnijih  stvari a bitnih za donošenje konačne odluke . 

Tako će i biti, dobio sam preporuku za servis koji se primarno bavi elektronikom, ali imaju opremu za apsolutno sve testove. Dogovorit ću sa njima pa vidjet što će otkrit. S obzirom da su svi senzori izmijenjeni i da su me u ovlaštenom oderali pošteno a ništa riješili. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Infamous95 said:

Tako će i biti, dobio sam preporuku za servis koji se primarno bavi elektronikom, ali imaju opremu za apsolutno sve testove. Dogovorit ću sa njima pa vidjet što će otkrit. S obzirom da su svi senzori izmijenjeni i da su me u ovlaštenom oderali pošteno a ništa riješili. 

Ne tvrdim da je kompresija u pitanju, dapače mislim da vjerojatno nije (iako se ne može napamet isključit), no dobit ćete sliku u kakvu je stanju motor . Test je relativno brz i jeftin pa zašto ne . 

Uvjek kako sam rekao se kreće sa jednostavnijim a ipak mogućim kvarovima prije nekog krupnijeg a skupog zahvata. 

Bilo je ljudi kojima je rečeno da je turbina otišla (na turbodizelu) a ustvari je gumena vakum cjevčica što ide na westgate ventil na turbini puknula na priključku od starosti. Dakle tester pokaže da je nedovoljno punjenje turbine ali ne pokaže niti može da je cjevčica pukla. Usljed tog puknuća elektronika baca motor u sigurnosni mod sa znatno smanjenom snagom i evo ako te se oće oderat zaključka da je otišla turbina . Sa ovim oću reć da se ne donose naprečac dijagnoze kvarova i napamet mjenjaju skupi djelovi a ne napravi ništa.

Link to comment
Share on other sites

Istina..

u ovlasteni nemas bas poante ic sa tak starijim autom jer oni ne popravjaju nego mjenjaju dijelove. Pa meni ni vecina ovih neovlastenih nisu znali do ceg je, kamoli ovlasdteni.

19 hours ago, Infamous95 said:

Da su ventili u pitanju? Da li ne bi onda stvarao probleme i u vožnji i kod toplog paljenja?

Kod majstora što smo vidjeli na AutoData jedino što je ostalo pod tim simptomima je ECU i pumpa goriva/regulator tlaka...više ne znam što da pogledam u tom autu da se riješim tog problema

Nebi na toplo.. identicno je bilo meni velim ti , jutarnje paljenje problem, poslije toga pali odmah u stotinki.

Meni je tak negdje isto bilo malo iznad 200tkm kad je poceo tak "teze" paliti, mjenjao sam i svjecice vise puta i bobine isprobavao,nis.Al moj je imao plin pa smo po tome zakljucili da su oni skurili ventile.A nisam bas stedio auto, napravio sam u par godina 100tkm, po mrtvom gradu, otvorena cesta, autoput 160, bas ga nisam stedio.

Ma ECU nema sanse nikakve da je , pumpa postoji nekakva sanse al u praksi na tim renault benzincima pumpa kad ode , ode onaj ulozak i onda ne pali nikako.

 

Ovo za kompresiju se slazem ALI sam cuo i da kompresija moze biti dobra a ventili losi - tu sad stvarno se vise ne kuzim i nebih znao.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Istina je da kompresija može biti dobra a da su ventili već pomalo kako se kaže potonuli .  No dok god oni drže kompresiju nikakve šanse nema da su oni uzrok kvara. Dakle ako kompresija dobra tu kvar ne tražiti . 

Ventil je najbolje vidit kad ga izvadiš i vidiš jeli čitava pečurka gdje nasjeda na sic . No može već bit napravljen utor od starosti i rada . Takav ventil ako jednoliko nasjeda na sic još drži no njemu je sudbina najbolje zamjena i obrada sjedišta  ventila te kompletno uređenje glave na strojnoj obradi.

No kako sam rekao kad se izmjeri što je lako i jeftino zna se stanje motora . Napr ako motor ne troši ulje a kompresija je dobra i jednolična  taj motor je još dobar .

Link to comment
Share on other sites

Ekipa, samo da javim.

Auto je danas odvezen u servis, imaju svu moguću opremu i testere i prvi koji su rekli da će riješiti problem. Nadam se da će se što otkriti napokon, s obzirom na sve ove nepotrebne izmjene a problem ostao.  Ako ni ovaj puta ništa, ide na prodaju.🤣

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

da se javim, napokon ga spojili na manometar, kaže majstor da je pumpa ipak u pitanju, na verglanju kad ne pali pokazuje 2 - 2,5 bara, čim duže vergla tlak još i pada. Naručena je nova pumpa, stiže sutra..samo pitanje, kako najlakše i najbezbolnije skinuti onu crnu maticu? Ne daje mi se još 100kn i za to.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.