Jump to content

Problemi sa paljenjem - dugo vergla, jedva upali


Žac

Recommended Posts

Imaš tu dva posta ispod tvojeg identičan problem sve opisano u detalje vezano za pumpu, maticu i promjenu... Pročitaj detaljno i sve će ti biti jasno... I da OBAVEZNO NOVU gumicu i maticu...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Odlično, ovo ću si svakako spremiti. Evo danas stigla pumpa i sutra stiže matica i gumica. Razmontirao sam auto, došao do te matice, ali nema šanse da skinem, idem u subotu do majstora koji ima taj alat za skidanje, kaže da je to par minuta posla s obzirom da sam sve raskopao, samo podignemo sjedalo.

U slučaju daljnjih problema...na ovoj slici u word-u, koji je relej za pumpu? A, B ili D?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Isti auto i motor sa plinom,  slična i situacija. Hladan pali bez greške i vozi bez problema. Kad ga ugasim odmah pali. Ako je ugašen neko kraće vrijeme, nema šanse za upaliti na benzin ili plin. Nakon par sati ili kraće ako je hladno pali opet iz prve. Pumpu  goriva sam davno mijenjao i mislim da je stavljena polovna i bilo je problema sa kontaktima dok ih nisam zalemio.

Po svemu pročitanom izgleda da bi trebalo staviti novu pumpu, čep i brtvu i paziti na rezervar jer je pun.

Link to comment
Share on other sites

Najbolje ti je izmjeriti prvo tlak goriva pa onda sve ostalo, sada barem znaš koje vrijednosti okvirno moraju biti i kako treba padati ili ne padati... :)  Ako te put nanese u ZG popijemo piće te odradimo to u 5 min no naći ćeš vjerojatno nekog i u Splitu...😉

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Meštar kaže senzor radilice. Zna li ko gdje se nalazi? Ne možemo ga naći.

Motor je 4RM858

Link to comment
Share on other sites

Hvala, ni Google nije zna di su ga sakrili. Kad znaš di je, onda je jednostavno. Pali, vozi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 17. 10. 2021. at 23:33, Žac said:

Evo ekipa konačno nakon 1.5 godina po sili krepavanja riješen problem auto pali kao mina u svim režimima... Kao prvo hvala svima na savjetima a posebno hvala daliboru76 koji je dao odmah pravu i ispravnu informaciju, ipak se radilo o povratnom ventilu u pumpi sada sam siguran i iz mog iskustva...

Kako mi je opet crkla pumpa zapravo konektor, promjenom pumpe se eliminiralo i dugo verglanje kod vrućeg motora konačno... Budući da nisam bio siguran da li je do curenja injektora ili povratnog ventila a ni jedno ni drugo mi se zbog toga nije baš skidalo jer je auto zapravo palio, a pogotovo što je pumpa iz 2018 godine pa recimo da sam više sumnjao na injektore odužilo se malo... Generalno sam čekao da nešto 'krepa' do kraja pa da vidimo...  Također čekao sam još ovih dana da ipak provjerim po toplijem vremenu te da stignem prikopčati manometar i utvrditi razliku između mjerenja na staroj pumpi i sada novoj.

Bitno je da tlaka MORA biti u sistemu barem slijedećih 8 sati! Tlak pada jako sporo kao na videu koji sam postavio za 10 minuta mjerenja te slikama gdje se vidi pad nakon tri i pol sata te nakon 8 sati gdje tlaka još uvijek ima. Ono što mi se čini bitno je da tlaka ima baš za vrijeme dok je motor vruć jer on odmah kod gašenja padne na 3 bara i onda lagano slijedećih sati prema dolje... Na staroj pumpi tlak je odmah padao na nulu nakon 2 minute što zapravo nije bilo dobro i tako vjerojatno ne treba biti.

Ovo su slike tlaka nakon 3.5 sati od gašenja motora pa nakon 8 sati ponovo:

Video je mjerenje tlaka nakon gašenja motora te se vidi da padne odmah po gašenju na oko 3 bara i minimalno u slijedećih 10 minuta...

Uglavnom to je to problem je riješen konačno!

 

 

 

Evo mene s istim problemom. Dugo vergla, pogotovu tijekom dana, ujutro na prvo paljenje nešto kraće. A mijenjao sam benzinsku pumpu prije 3 godine, Bosch stavio. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frenchkey said:

Evo mene s istim problemom. Dugo vergla, pogotovu tijekom dana, ujutro na prvo paljenje nešto kraće. A mijenjao sam benzinsku pumpu prije 3 godine, Bosch stavio. 

Taman 3 godine kao i moja od 2018 do 2021... Prvo mjeri tlak pa onda sve ostalo dalje...

Link to comment
Share on other sites

hm, moram naći nekog s manometrom. Imaš li slike kako si točno i gdje spoji manometar?

Link to comment
Share on other sites

pa na cijev goriva, samo jedna je, nije da imas izbora

treba ti T da mjeris tlak dok radi motor

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.