Jump to content

Elf Evolution 900 NF 5W40 i Clio 1.2 16v


mrgud

Recommended Posts

Pozdrav,

Da li se nužno mora u Renault Clio 1.2 16v staviti ulje koje ima RN0700/0710 specifikaciju? 

Hvala

Ulje_atmo_benzinac.PNG

Link to comment
Share on other sites

Pozz,možeš ti staviti i 5w40 koje nema specifikaciju RN700/710 ak hoćeš to je na tebi ali preporuka proizvođača je RN 700/710 5w40
Ja osobno se držim toga

Poslano Samsung A7

Link to comment
Share on other sites

Ja sam citav radni vijek u svoju Lagunu stavljao ELF NF koji nema Renault specifikaciju, jer ovaj sa specifikacijom se nije u to vrijeme dao lako nabaviti. U 7god presao nekih 130t km. Ne prvih 130t km, vec od 130 do 260 :-)

Nije joj bilo nista, s tim da je 2.0 dCi motor sigurno optereceniji od ovog benzinca 1.2.
Ja se drzim one logike da ne mijesam ulje na izmjenama. Ako uhvatim neke marke, onda se nje i drzim.

Link to comment
Share on other sites

NA tom starom n/a  benzincu dragom Bogu svejedno kaj se stavi, ak je gradacija dobra.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam stavljao 5 40 prvih par godina a kasnije 10w 40. Za benzince ako nisu high tech ne igra preveliku ulogu. Megi vise nije kod mene al je punoljetan i prede ko mačka.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, mrgud said:

Greškom je stavljeno ulje Elf Evolution NF 900 5W40 umjesto Evolution 900 SXR.

NF ima navodno drugačije aditive od SXR. Ti aditivi su bitni zbog kompatibilnosti sa brtvama na motoru. Krivi aditivi mogu nagrist brtve.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam stavljao 5 40 prvih par godina a kasnije 10w 40. Za benzince ako nisu high tech ne igra preveliku ulogu. Megi vise nije kod mene al je punoljetan i prede ko mačka.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk


Mislim se preći na 10W-40 na scenicu, mozda se i čekićanje smanji
Link to comment
Share on other sites

Gušće je pa je za očekivati da će se smanjiti čekićanje. :dobroje:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim se preći na 10W-40 na scenicu, mozda se i čekićanje smanji
Ako se nije raspao do sad ni nece. Renault je to.[emoji23]
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, frenchkey said:
21 hours ago, Smuchac said:
Ja sam stavljao 5 40 prvih par godina a kasnije 10w 40. Za benzince ako nisu high tech ne igra preveliku ulogu. Megi vise nije kod mene al je punoljetan i prede ko mačka.

Mislim se preći na 10W-40 na scenicu, mozda se i čekićanje smanji

Možda se smanji zvuk bregastih kako spuštaju ventile ali će se povećati trošenje motora iako zbog toga ne bi trebalo biti nekih problema uz izmjene svakih 10.000km.

Frend ima Clio III sa istim motorom kao ja u Cliu II. Mlađi je tri godine i ima nekih 60.000km manje na satu, kupljen novi prije 13god. Njegov je od prvog servisa na ELFu 10W-40 svakih 15-20 soma km, moj je od 36soma km na ELF SXR pa kasnije Shell 5W40 svakih 10kkm. Njegov je već na 80.000km imao nauljene odušne cijevi iberlaufa koji su meni suhe dan danas sa skoro 200.000km. Motor mu je glasniji. Iz MAP senzora kapa ulje, a moj je suh.

Oba auta idu. Njegov navodno još ne troši ulje, a mojem se na 150-160 soma km povečala potrošnja ulja. Ode oko 5-7dcl na 10.000km ovisi koliko sam bio na autoputu, a prije je bilo 2-3dcl. 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Med0 said:

Možda se smanji zvuk bregastih kako spuštaju ventile ali će se povećati trošenje motora iako zbog toga ne bi trebalo biti nekih problema uz izmjene svakih 10.000km.

Frend ima Clio III sa istim motorom kao ja u Cliu II. Mlađi je tri godine i ima nekih 60.000km manje na satu, kupljen novi prije 13god. Njegov je od prvog servisa na ELFu 10W-40 svakih 15-20 soma km, moj je od 36soma km na ELF SXR pa kasnije Shell 5W40 svakih 10kkm. Njegov je već na 80.000km imao nauljene odušne cijevi iberlaufa koji su meni suhe dan danas sa skoro 200.000km. Motor mu je glasniji. Iz MAP senzora kapa ulje, a moj je suh.

Oba auta idu. Njegov navodno još ne troši ulje, a mojem se na 150-160 soma km povečala potrošnja ulja. Ode oko 5-7dcl na 10.000km ovisi koliko sam bio na autoputu, a prije je bilo 2-3dcl. 

To ti je normalno sve da si prisa i 100tkm.Gumice ventila su skupile godine.. Scenic nakon 200tkm i nekih 14 godina prominija gumice ventila i uljne prstenove i kompresione mada njih nije trebalo.. Potrosnja je pala na 2 - 3 dcl kao kad je kupljen novi.. Pogotovo na 16V je to izrazenije... Jer imaju jako tanke uljne karike-prstenove... Od tog je na plinu zadnjih 200tkm..

Edited by macak
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ugradite za odušne pare  hvatač uljnih para iliti ako dobro napišem ovako nepismen oil catch can. Sve one zamašćene pare će ostavit ulje na dnu i neće prljat usis uljem.

Nisu Ameri ludi kad to masovno ugrađuju.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao Megane 2 sa 1.6 16V i preporučala su se 3 ulja. 5W-40,10W-40 i još jedno al ga se ne sjećam,možda čak i 0W,pojma nemam. Meni je varijabilna znala čekićat pa su zvukovi varali ali s 10W-40 nikad problema...

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

inače elf nije uopće loš, malo više isparava, al bolje nadoliti nego da slabije podmazuje

 

 

Link to comment
Share on other sites

Čekićanje se navodno čuje zbog šamaranja bregaste po ventilima i sl. To je efekt kao kad pljusneš dlanom ili šakom po površini mirne vode - udarac dlanom će puno jače pljusnuti :)

Sintetska ulja imaju molekule iste veličine pa je efekt čekićanja izraženiji nego kod mineralnih ulja i mješanaca kojima su molekule različite veličine i oblika. Zbog toga dolazi do povećanog trošenja tarnih površina jer se udarac npr. bregaste po ventilu ne raspoređuje ravnomjerno nego prvo na veće molekule koje malo po malo urezuju mikroskopske tragove u metal.

Polusintetika će stoga ublažiti zvukove motora ali će povećati njegovo trošenje u odnosu na sintetiku.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 05. 12. 2021. at 11:38, trapavi said:

Ugradite za odušne pare  hvatač uljnih para iliti ako dobro napišem ovako nepismen oil catch can. Sve one zamašćene pare će ostavit ulje na dnu i neće prljat usis uljem.

Nisu Ameri ludi kad to masovno ugrađuju.

a gdje nabaviti i koji? moj 1.6 16v motor ne troši ulje ali mu je iberlauf mastan i usisna grana također. dođe mi da ju svake godine jednom očistim od ulja. ne bude puno, možda koliko stane u malu čašicu od rakije ali ipak.  našao sam neki catch can ali dosta skupo, 50€. debeli aluminij, CNC obrađen, anodiziran sa svih strana itd. ne treba mi neki sportski šminkerski, nego neki vulgaris, da se uopće ne kuži. 

 

https://www.amazon.com/EVIL-ENERGY-Universal-Reservoir-Breather/dp/B081N392BN?th=1

Link to comment
Share on other sites

Moj iberlauf ima jako fini tanki prozirno žuti film kao da su ga stvorile uljne pare. Uopće ne izgleda zauljeno ni sada sa gotovo 200.000km. S druge strane frendov iberlauf na istom motoru u Cliu III s 50.000km manje je već na 80.000km bio sav zauljen crnim naslagama.

On je stavljao 10W40 po servisnoj svakih 15-20kkm, ja ELF 5W40, a zadnjih 100.000km Shell 5W40 svakih 10kkm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, i ja koristim taj shell vec 3 godine. Ali sam sad isprao sve i promjenio selne (crijevo iberlaufa je vec postalo nekakvo gnjecavo, na jednom mjestu je i napuklo) sad ne masti vise.
Gdje u ZG kupiti takvo crijevo? U unutarnji fi je 12 mm a vanjski mislim 16mm iako je to nebitno.
Treba biti jako, orporno na savijanje, da se ne spljosti pod vakumom, da ga ne otopi ulje i povisena temperatura. U tokicu imaju samo crijevo za gorivo, mislim fi 10 max, veli lik nabavite original. Ko da ja to neznam. Onda bih uzeo aftermarket crijevo i ovakav cath can.
Ovak izgleda originalno. Ova blaga koljena nisu presudna ak ide catch can između.

d330e8410a6464f4433ab2e6bbb1ae63.jpg82bdbeba54fbfdb6e72cf4c7aae71650.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.