Jump to content

filipbabok

Recommended Posts

Dacia predstavila Jogger, nekakav nasljednik Logan-MCV i Lodgya. Nekoliko ključnih točaka:

1. Crossover između kompaktnog MPV-a i neke blaže verzije SUV-a, 5/7 sjedala.

2. D/Š/V (mm) = 4550/1790/1630 uz klirens od 20cm.

3. Korisni prostor od 700 litara u standard gepeku i 1800 s preklopljenom stražnjom klupom.

4. Jedan motor, 3zyl 999cm benzinski turbo direktaš sa 110ks/200Nm u regularnoj varijanti i 100ks u LPG varijanti.

5. Mjenjač je jedan jedini 6brz MT, a cijena auta je 113-138 kila kuna za 5 sjedala i 119-144 kile kuna za 7 sjedala.

6. Ove socijalne varijante opreme prodavat će se bez klime 🤔🤔🤔

 

Ako ne griješim, ovo je najviše auta (dimenzije, obujam) za uloženu kunu na našem tržištu.

 

12355019.jpg

12354975.jpg

12354981.jpg

12354987.jpg

12354993.jpg

12354995.jpg

12355001.jpg

12355007.jpg

12355009.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

i još skroz ok izgleda (barem meni) šteta što nema dizela. naviknu na uglađeni 1.5dci

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Volvo za sirotinju. Meni se sviđa skroz. Jedino žalosna ponuda motora. Bar da su stavili 1.3 benzinac i 1.5 dCi....

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Možda kasnije budu 1.3 motori. Šteta što je 1.0 TCe postao direktaš. To je bilo neizbježno zbog CO2 ali... šteta.

Link to comment
Share on other sites

U svakom slučaju po meni auto izgleda krajnje upotrebljivo i praktično .  E sad sve tu zavisi kako će bit cjena i paketi opreme. Što vrijedi ako mu dodaju i ovaj 1,3 tce ako onda prekardaše sa cjenom. Najbolji je primjer Daster , koliko je samo skuplji sa 1,3 tce . Mišljenja sam da to nije zbog toliko veće cjene samog motora koliko toga da onda ne bi ljudi uzimali 1.0  tce. A koliko će bit cjena ne znam jeli objavljeno.

Link to comment
Share on other sites

On 05. 12. 2021. at 3:23, trapavi said:

U svakom slučaju po meni auto izgleda krajnje upotrebljivo i praktično .  E sad sve tu zavisi kako će bit cjena i paketi opreme. Što vrijedi ako mu dodaju i ovaj 1,3 tce ako onda prekardaše sa cjenom. Najbolji je primjer Daster , koliko je samo skuplji sa 1,3 tce . Mišljenja sam da to nije zbog toliko veće cjene samog motora koliko toga da onda ne bi ljudi uzimali 1.0  tce. A koliko će bit cjena ne znam jeli objavljeno.

jedino kaj nije prakticno je treci red sjedala.. moras imat ekstra mjesta u garazi da ih stavis kad ti ne trebaju i vratis kad ti zatrebaju.. u scenicu 2 su ta dva sica ugurali u pod i savrseno funkcionira 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, dolac said:

jedino kaj nije prakticno je treci red sjedala.. moras imat ekstra mjesta u garazi da ih stavis kad ti ne trebaju i vratis kad ti zatrebaju.. u scenicu 2 su ta dva sica ugurali u pod i savrseno funkcionira 

Viš ja nisan gledao jel treći red opcijski ili ide na svakog Jogera. A da bi napr kod mene sicevi iz trećeg reda išli van to sigurno . A ko su opcijski ne bi ih ni uzeo osim ako bi bili u paketu opreme.

Link to comment
Share on other sites

On 04. 12. 2021. at 15:18, goran_sch said:

i još skroz ok izgleda (barem meni) šteta što nema dizela. naviknu na uglađeni 1.5dci

Neloše, ali ipak mi je Logan/MCV ljepši. Štoviše, on mi je jedan od ljepših karavana uopće...

On 04. 12. 2021. at 15:37, Smuchac said:

Volvo za sirotinju. Meni se sviđa skroz. Jedino žalosna ponuda motora. Bar da su stavili 1.3 benzinac i 1.5 dCi....

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk
 

Volvo zbog kutijastog oblika? Ili sigurnosti? 😁😁😁😁

On 04. 12. 2021. at 15:40, Med0 said:

Možda kasnije budu 1.3 motori. Šteta što je 1.0 TCe postao direktaš. To je bilo neizbježno zbog CO2 ali... šteta.

Ne pratim previše, ali da pogodim - 1.3 ne troši mnogo više, ali ide mnogo bolje od 1.0, jel?

Link to comment
Share on other sites

Zbog kutijastog oblika i guze koja jako asocira na Volvo. :)

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, filipbabok said:

Ne pratim previše, ali da pogodim - 1.3 ne troši mnogo više, ali ide mnogo bolje od 1.0, jel?

Buraz ga ima. Troši 25-30% više, ali ide 2-3 puta bolje pogotovo na autoputu gdje 1.0 jedva ubrzava u 6. brzini dok 1.3 ide kao da ga nešto gura od iza.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da si i tih 20-30% puno rekao. Na Dusteru je razlika čini mi se manja (ako i 10% po gradu). Za ostalo sve stoji!

No Duster ima očito i drugačije omjere u mjenjaču (barem uz usporedbu sa Sanderom, gdje troši u prosjeku 2L plina više na istom motoru).

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Ma da je zlatni motor (a je puno bolji nego 1.0 tce) recimo na dasteru je vozilo sa istovjetnom opremom skuplje 30 000 kunića . Koda ovog dobiju na poklon a onog plaćaju zlatom .

Link to comment
Share on other sites

Da, kad se stavi u kontekst koliko auto košta, onda je to velika razlika.

Link to comment
Share on other sites

Potrošnja ovisi kako se voziš i gdje se voziš. U nekim situacijama 1.0 i 1.3 troše otprilike jednako.

Vozio sam Sandero ECO-G, a i pričali su mi ljudi koji voze Dustera ECO-G koliko im troše. Burazov Duster 1.3 TCe čini se troši manje benzina nego ECO-G plina. Njemu je prosjek oko 8-8.5 uglavnom po gužvama zapadnog dijela Zagreba.

Kada nema gužve to je 7-7.5

Link to comment
Share on other sites

Za Sandero ECO-G kažu gdje Duster ECO-G troši 10L, da je malo iznad 8L plina.

Link to comment
Share on other sites

Gledam Poljaci baš dosta u Dastere 1,3 tce od 150 ks ugrađuju plinske instalacije . Vidim pretežito Landi Renzo Omegas. Kako bi to  diglo već i ovako pretjeranu cjenu 1,3 tce mislim da kod nas neće nikom to past na pamet,  no nikad se ne zna. Očigledno kod njih za to priznaju garancije jer već ima na fazi 2 ugrađenih instalacija.

Link to comment
Share on other sites

Nista cudno pa u njih je 90 % benzinaca na plin ako ne i vise.  Neznam da sam vidija  benzinca PL tabla po dalmaciji a da nije plinas... Oni  voze na plin ima 40godina a vjerovatno i drzava daje subvencije na ugradnju....

Aj ti Moskvića vozi na benzin... 😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macak said:

Nista cudno pa u njih je 90 % benzinaca na plin ako ne i vise.  Neznam da sam vidija  benzinca PL tabla po dalmaciji a da nije plinas... Oni  voze na plin ima 40godina a vjerovatno i drzava daje subvencije na ugradnju....

Aj ti Moskvića vozi na benzin... 😂

Stvarno nisam znao taj podatak da su poljaci ustvari vjerovatno prvi po upotrebi plina kao goriva . Iza ili jednako toliko ukrajinci te talijani , bar što se Evrope tiče.

Link to comment
Share on other sites

On 05. 12. 2021. at 21:02, dolac said:

jedino kaj nije prakticno je treci red sjedala.. moras imat ekstra mjesta u garazi da ih stavis kad ti ne trebaju i vratis kad ti zatrebaju.. u scenicu 2 su ta dva sica ugurali u pod i savrseno funkcionira 

Vozim Lodgy-ja sa 7 siceva i mislim da je to auto koji se ne može usporediti sa Scenicom po ponudi prostora za putnike u trećem redu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

auto je simpa al bojim se da će mu cijena bit velika..kao i Daster koji se reklamirao na TVu od 105.000,00kn pa kad sam stavio malo opreme i normalnu rezervni kotač ode cijena na 140 000kn.  no way pedro.

 

a ta dodatna 2 sjedala su onak, za nabrzinu prevest ljude nekam - ročkas, sprovod, doktor i tako. za put nisu jer onda nemaš kud sa stvarima.

Edited by alki9969
Link to comment
Share on other sites

Važno je koliko će neka prihvatljiva razina opreme koštat , a sicevi ako se moraju uzet jednostavno izvadit i gotova priča . Pa kome treba 7 sjedala , kome to treba uzet će kombija jer 7 ljudi nešto i nosi sa sobom tako da to je bez ikakve veze . Ajde da ne kažem bez veze neka bude za neku krajnju nuždu.

Link to comment
Share on other sites

I prvi Duster se reklamirao za početnu cijenu 70.000kn a svi su ga konfigurirali za bar 20.000kn više. Čak i najjače opremljen iznutra nije izgledao kao auto.

Novi Duster 1.3 TCe EDC: 170.000kn :D Imaju ga u Roci za odmah tko hoće. Više nema kurblu za recirkulaciju zraka nego je na gumbić 😎   Do jučer si mogao kupiti Captur IniTiale Paris za te novce.

Doduše ne u Lijepoj našoj....

Link to comment
Share on other sites

Vozim Lodgy-ja sa 7 siceva i mislim da je to auto koji se ne može usporediti sa Scenicom po ponudi prostora za putnike u trećem redu.
Lodgy ima više mjesta za putnike u 3.redu sjedala nego Scenic III , provjereno u praksi

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Imam doživotni veto na kupnju Lodgyja :D Kaže ona: "uu što je gadan". Gledam ga i mislim si ok, nije maneken, ali vozit ću ga neću ga gledat. Ahhh.....

Srušiš sjedala i dobar je za Topaloviće, a još na krovu kutija od 460L na više. Ma kakva kutija, šator! 😁

Možda će smekšati sa Joggerom.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.