Jump to content

Dacia Spring


mata73

Recommended Posts

Ja baš danas ujutro vidio jednu bijelu na Ri zaobilaznici koja lagano krstari u desnoj traci. Neki dan na parkingu pored mene lagano prozujala jedan siva.. A električnih Twinga vidim dosta.. 

Link to comment
Share on other sites

Totalno sam protiv tih električnih i prije 3 dana rekao bi u moje dvorište nećeš.
Sad nešto kombiniram i lomim sam sebe da udomim jednu Rumunjku električnu. Ženi bi do posla bila ok. Tamo i nazad ima 52 km što bi ispalo da bi ju punio samo vikendom, Rumunjku mislim jel.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Za ove novce uz poticaj je ovo fer ponuda, po redovnoj bih rekao da ipak ne vrijedi tolko a obzirom na domet od svega 200 km, na ovaj ostatak do 230-250 se nebi nikad oslanjao ako neznas kolko si daleko od štekera. Steta kaj ne postoji neki veci battery pack za recimo 500km dometa, to bi vec bilo oke i moglo bi se cak nekuda i otic s autom a ne iskljucivo grad i bliza okolica

Link to comment
Share on other sites

@mata73 predlažem ti da ju vidiš uživo. Mene nije impresionirala. Moj Clio je širi od nje i ima veće gume. Bojim se pomisliti kako to leži uz to što se vuče. Ono što me možda najviše brine je što sam preblizu vratima s glavom i ramenima. Da me netko bočno napuca u tom Springu nema puno mjesta za amortizaciju udarca.

Uz to, auto je gadan odnaprijed. Twingo ZE je maneken naspram tog Springa i vjerojatno se više isplati uzeti njega.

Kad sam vidio Springa uživo i sjeo unutra nisam poželio test drive.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

@mata73 predlažem ti da ju vidiš uživo. Mene nije impresionirala. Moj Clio je širi od nje i ima veće gume. Bojim se pomisliti kako to leži uz to što se vuče. Ono što me možda najviše brine je što sam preblizu vratima s glavom i ramenima. Da me netko bočno napuca u tom Springu nema puno mjesta za amortizaciju udarca.

Uz to, auto je gadan odnaprijed. Twingo ZE je maneken naspram tog Springa i vjerojatno se više isplati uzeti njega.

Kad sam vidio Springa uživo i sjeo unutra nisam poželio test drive.

Apsolutni potpis. Meni se na papiru, tj. internetu, ta Spring cinila kao ful interesantna jer predstavlja svojevrsni EV za mase, ali uzivo ostavlja bas jadan dojam. I u voznji, barem pri nizim brzinama, ova s kojom sam ja imao susret je proizvodila neko cudno zujanje, kao da je neki lager otisao. Ne znam jel to feature za zastitu pjesaka, ali meni nije leglo to cut.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa obao sam proljetnu Daciu. 45 konja, 19 sekundi do 100 jednostavno previše. Po meni ok Auto za one kojima dnevna ruta ne prolazi cestama gdje smiju ili mogu više od 70kmh... Zahvalio se i probao Twinga. Jednostavno preslabo za mene. Ja imam nekih 4km ceste gdje je dozvoljeno 100kmh...

Link to comment
Share on other sites

Meni se čini da je Spring preveliki kompromis za premalu financijsku uštedu u odnosu na neke druge aute čak iz njihove vlastiti kuće poput Twinga ZE.

Link to comment
Share on other sites

Nije Uvijek sve u financijskoj ustedi... Ne mozes gledati svaki auto tako.

Auto nece biti prodavan na sve strane. Ne zadovoljava sve uvijete. Ali za sto je raden, mali gradski elektricni SUV jako dobro odraduje. E sada koliko ljudi ima potrebu zatakvim autom, to je pitanje.

Link to comment
Share on other sites

Pa 40 tisuća prednarudžbi u 8 mjeseci je svakako dobar rezultat. 


Samo ja generalno imam problem sa Daciama, kad vidim da nemaju ni plastičnu oblogu zadnjih kotača, a nedaj bože malo izolacije, sve mi je jasno. A onda kada pogledam Spring, pa to je škatula a ne auto..

Link to comment
Share on other sites

On 07. 12. 2021. at 9:10, Domba said:

Pa obao sam proljetnu Daciu. 45 konja, 19 sekundi do 100 jednostavno previše. Po meni ok Auto za one kojima dnevna ruta ne prolazi cestama gdje smiju ili mogu više od 70kmh... Zahvalio se i probao Twinga. Jednostavno preslabo za mene. Ja imam nekih 4km ceste gdje je dozvoljeno 100kmh...

Nisam probao auto niti ga vidio u živo. niti ga planiram kupiti uskoro

Ali imam situaciju žena ide na posao svaki dan (isključivo grad) 10km u jednom smjeru svako malo stani kreni (otpadne noga na kuplungu) treba joj 30-40 min. Kao drugo vozilo neki mali električar bi bio idealan za nju. U biti u ovim uvjetima dometa i brzine punjenja mali električari za po gradu kao drugi auto u obitelji meni jedino i imaju smisla od svih električnih. Spring je prvi koji je ušao uz poticaje u meni prihvatljivu razinu cijene.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E to je ono sto pricam. Meni ne treba, radim od kuce, ili mi je ured 350m od kuce, ako se bas zazelim drustva :)

Zena ide 10km do posla i 10km nazad, samo njoj treba 20tak min. Prva 4 km je brza cesta gdje je 100kmh dozvoljeno i toliko se vozi. Tu Spring umire. Jos na posao koliko toliko jer ide nizbrdo, ali kuci umire. Probali rutu. Dalje po gradu sasvim ok. Mi stanujemo na rubu grada i cesto imamo tih 4km brze ceste, pa je Spring skoro opasan. Htio sam kupiti Twinga electric koji puno bolje se snalazi sa jurnjavom od 100kmh, ali igrom slucajnosti dobio Konu electric koja se jos bolje snalazi. Spring je kao auto za iskljucivo po gradu sasvim solidan autic, i za novce koje kosta, kada ubroje poticaji, sasvim prihvaljiv drugi autic, kojemu je cost of ownership sasvim pristojan za 4-5 godina za drugi auto. 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Domba said:

Nije Uvijek sve u financijskoj ustedi... Ne mozes gledati svaki auto tako.

Auto nece biti prodavan na sve strane. Ne zadovoljava sve uvijete. Ali za sto je raden, mali gradski elektricni SUV jako dobro odraduje. E sada koliko ljudi ima potrebu zatakvim autom, to je pitanje.

Kao prvo Dacia Spring nije SUV. Pogledaj ga uživo. To je smiješan mali autić kojeg su fotkali iz takvih kuteva da se u brošuri to ne primjeti.

Kao drugo, kupiš takav auto. Žena s njim ti uzme dijete iz vrtića i u križanju ih bočno pogodi debil koji je prošao kroz crveno jer je tipkao nekoj 3.14ćki na mobitel. Hoćeš li tada reći da joj nije trebao veći i sigurniji auto?

Evo pa vidi: https://www.euroncap.com/en/results/dacia/spring/44197

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Med0 said:

Kao prvo Dacia Spring nije SUV. Pogledaj ga uživo. To je smiješan mali autić kojeg su fotkali iz takvih kuteva da se u brošuri to ne primjeti.

Kao drugo, kupiš takav auto. Žena s njim ti uzme dijete iz vrtića i u križanju ih bočno pogodi debil koji je prošao kroz crveno jer je tipkao nekoj 3.14ćki na mobitel. Hoćeš li tada reći da joj nije trebao veći i sigurniji auto?

Evo pa vidi: https://www.euroncap.com/en/results/dacia/spring/44197


A naši Cliači tenkovi? Nije jedini faktor vozilo u kojem se nalaziš, nego i vozilo koje te pogodi u kombinaciji sa njegovom brzinom, ako već govorimo o bočnom udaru. Možeš ti vozit Touarega (~2t) i svejedno ti se ne piše dobro ako te pogodi Hummer (~3t) u velikoj brzini. Uvijek postoji veći i jači.

Autić djeluje sasvim ok za grad i kratke rute. Ne bih rekao da su Zoe i slični "špareti" puno sigurnija vozila.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Med0 said:

Kao prvo Dacia Spring nije SUV. Pogledaj ga uživo. To je smiješan mali autić kojeg su fotkali iz takvih kuteva da se u brošuri to ne primjeti.

Kao drugo, kupiš takav auto. Žena s njim ti uzme dijete iz vrtića i u križanju ih bočno pogodi debil koji je prošao kroz crveno jer je tipkao nekoj 3.14ćki na mobitel. Hoćeš li tada reći da joj nije trebao veći i sigurniji auto?

Evo pa vidi: https://www.euroncap.com/en/results/dacia/spring/44197

 

A što će bio ako te u cliu Mk2 pokupi isti taj debil? Misliš da ćeš bolje proći. Što kupiti novo za slične novce koje moraš dati iz svog djepa. Dakle koliko košta - poticaji a da je puno više sigurno? I da ukupni trošak posjedovanja vozila na bazi 10000km godišnje bude sličan?

Ultimativna sigurnost bi bio tenk. Postoji šansa da me i u v class kojeg vozim na autoputu dok stojim ili gmizem u gužvi pokupi pun sleper koji tipka po mobitelu.... Ni tu mi neće biti ljepo.

 

BTW čitaj što pišem. Vozio sam Daciu spring. Dakle ne gledao iz daleka, nego sjeo u auto i vozio. Imao ga skoro 2h. Bio je na listi za kupiti. Auto je SUVastog oblika. Daleko je od SUVa. Totalna razlika u obliku spram recimo Twinga. I osjećaj je totalno drugačiji od Twinga, položaj i sve je više SUV. Nije kadjar ili Q7 ali ima taj SUV osjećaj više nego Clio RS.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 06. 12. 2021. at 20:40, mata73 said:

Totalno sam protiv tih električnih i prije 3 dana rekao bi u moje dvorište nećeš.
Sad nešto kombiniram i lomim sam sebe da udomim jednu Rumunjku električnu. Ženi bi do posla bila ok. Tamo i nazad ima 52 km što bi ispalo da bi ju punio samo vikendom, Rumunjku mislim jel.

napraviš li to, žena će izbivat iz kuće tijeom tjedna česće (zbog nikakve potrošnje) pa ćeš i na nju primjenit previlo opsiano u tvom postu 🤣

Link to comment
Share on other sites

@Domba i @borny govorimo o kupnji novog auta 2022. godine. O čemu pričamo? Uspoređujemo nove aute sa klitačima dvojkama koji su prvi puta sišli s proizvodne trake davne 1998. godine?

Da danas kupujem auto za po gradu ne bi gledao Springa koji ima jednu zvjezdicu na crash testu koji se vuče po cesti s mojom glavom u torbi ne bi li uštedio koju kunu na benzinu i servisima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, novi auto, ali najnižeg cjenovnog ranga. Izbaci činjenicu da je strujić i dolaziš do cifre od debelo ispod 100tkn. Zato imamo podjelu po klasama vozila i biraš što ti paše. Možeš uzeti e-tron koji će zadovoljiti sve što te zanima, ali neće koštati 130-140tkn.

Nije ni Clio 2 u svoje vrijeme bio vrh ponude, a bome ni najsigurniji od dostupnih. Jeftina škatula za mase, ko i Spring danas.

Link to comment
Share on other sites

Varaš se. Clio II je u svoje vrijeme imao ponosne 4 zvjezdice na crash testu. Neki veći i skuplji auti nisu imali toliko ili su imali isto toliko, a pet zvjezdica tada nije imao skoro niti jedan auto. Megane II je 2002. bio prvi kompakt sa pet zvjezdica, a ako se dobro sjećam Laguna II je 2001. bila prvi auto uopće s pet zvjezdica.

Svatko će kupiti što želi i što misli da mu treba. Ja samo ukazujem na to da su moje rame i moja glava preblizu vratima u tom Springu, a katastrofalno loš crash test to nekako potkrepljuje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Med0 said:

@Domba i @borny govorimo o kupnji novog auta 2022. godine. O čemu pričamo? Uspoređujemo nove aute sa klitačima dvojkama koji su prvi puta sišli s proizvodne trake davne 1998. godine?

Da danas kupujem auto za po gradu ne bi gledao Springa koji ima jednu zvjezdicu na crash testu koji se vuče po cesti s mojom glavom u torbi ne bi li uštedio koju kunu na benzinu i servisima.

Zato sam pitao, daj novi auto slicne cijene posjedovanja, recimo servisi, trosak pogonske energije, i ostale troskove koji se moze mjeriti sa Springom i da je sigurniji u svemu? Ne mora biti struje, moze i dizel, ali nakon 50k km mora slicno kostati, dakle 1-2% odsupanja...

I da uzmi u obzir da ovdje pricamo o drugom autu, ili ti autu sa tocno odredenom namjenom.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, ipak se okreće!

Idu ti elektricni auti polako u sferu "golfa" .. ono mislim auta za ljude, da svatko moze kupit.

Range je za grad sasvim dovoljan, vec s tim rangeom i s tom ogranicavajucom krajnom brzinom je logicno da postoji veliki interes ljudi. 

Osobno mi je drago da je Renault/Dacia kombinacija usla u tu pricu, jeftinih strujica za sve.

Crash test, a gle crash test, usporedi sa smartom twingom i tim autima.

Ja zivim u zgradi jos i jednostavno mi se neda mi razmisljat o tome, nemam di punit, al za one koji imaju..

Link to comment
Share on other sites

koliko vidim loše ocjene je dobio za zaštitu pješaka i sigurnosne asistencije. Putnički kavez mi izgleda neoštećen i da se vrata mogu otvoriti bez problema. Da su kriteriji iz doba Clia 2 dobio bi bar 4 zvjezdice

Link to comment
Share on other sites

https://www.poslovni.hr/sci-tech/niti-jedan-od-ovih-15-elektricnih-automobila-ne-doseze-deklarirani-doseg-najbolji-na-testu-je-ujedno-i-najjeftiniji-4316461

 

Upravo najjeftiniji električni automobil, Dacia Spring, postigao je najbolji rezultat. Dacia je ostvarila 98,67 posto svog homologiranog dometa, odnosno 221,03 kilometra u odnosu na obećana 224 kilometra. Na dnu liste ostala je Honda-e sa 78,46 posto navedenog raspona i Citroën ë-C4 sa 74,59 posto.

Na to sve skupa dodaš da si ne možeš priuštiti da potrošiš bateriju do kraj ne znaš kada će iduća punionica, pa ne puniš do 100% jer zadnjih 5-10% puni predugo.

Edited by goran_sch
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Domet ima smisla kod elektro auta ali sa velikom zadrškom. Pogotovo kod dacie. Evo moje iskustvo. Ne punim po javnim punionicama jer u firmi punim za djabe. Punio sam par puta po trgovačkim centrima za djabe. Da još malo zakompliciram idem pješke na posao, imam 350m do posla. Žena vozi na posao. Ima 10km do posla. I još malo. Auto se puni samo po danu jer se puni na solar. Kada je auto slobodan, tj žena ne radi ili radi popodne ili noćnu auto je na punjaču. Ako odem u Aldi i punjač je slobodan auto ide na punjač. Ne gledam koliko imam dometa ako mi je besplatni punjač tu onda ga spojim. Do sada je 2x bio na plaćenom punjaču. Jedini razlog za to je što mi je bilo jeftinije platiti punjenje nego parking. Meni je 350km koje imam iz Kone previše. Auto je kupljen da može do Frankfurta i nazad dakle cca 250km autoputa. Kako kona neka druga očekivanja ne ispunjava ja sam ju dobio umjesto Twinga elektro za cijenu Twinga. Meni je dovoljno. Čekamo u firmi ioniq 5. To je drugi auto na struju. Očekivanje koje ne ispunjava je brzina punjenja. Može prihvatiti 5kw a punjači u firmi su 22kw. Kako je auto namjenjen da dan provede u Frankfurtu i vrati se nazad ne stigne se napuniti dok još ima malo dana za sutra vožnju.

Kod elektro auta nema smisla čekati da se isprazni da bi se punio kao kod ICE. kod ICE bi bilo iznimno glupo svaki put se prolazi pokraj benzinske stat i tankirati.

Edited by Domba
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 09. 12. 2021. at 17:52, frenchkey said:

koliko vidim loše ocjene je dobio za zaštitu pješaka i sigurnosne asistencije. Putnički kavez mi izgleda neoštećen i da se vrata mogu otvoriti bez problema. Da su kriteriji iz doba Clia 2 dobio bi bar 4 zvjezdice

Mislim da bi jako loše prošao u onoj frontalki da si vozio Springa. Pogledaj report kako je natučen prsni koš vozača i kako su prošla djeca iza:

spring-frontal_collision-EuroNCAP.thumb.png.e6ce2d7816beb29730356ff62c8d4bd6.png

https://cdn.euroncap.com/media/66949/euroncap-2021-dacia-spring-datasheet.pdf

Ovo je za Clio II iz 2000. s time da naši klijači imaju bočne airbagove, a ovaj na testu nema.

ClioII_EuroNCAP.thumb.png.c7d822908da884fdbc8915e474074b5d.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.