Jump to content

Dacia Spring


mata73

Recommended Posts

1 hour ago, Domba said:

Domet ima smisla kod elektro auta ali sa velikom zadrškom. Pogotovo kod dacie. Evo moje iskustvo. Ne punim po javnim punionicama jer u firmi punim za djabe. Punio sam par puta po trgovačkim centrima za djabe. Da još malo zakompliciram idem pješke na posao, imam 350m do posla. Žena vozi na posao. Ima 10km do posla. I još malo. Auto se puni samo po danu jer se puni na solar. Kada je auto slobodan, tj žena ne radi ili radi popodne ili noćnu auto je na punjaču. Ako odem u Aldi i punjač je slobodan auto ide na punjač. Ne gledam koliko imam dometa ako mi je besplatni punjač tu onda ga spojim. Do sada je 2x bio na plaćenom punjaču. Jedini razlog za to je što mi je bilo jeftinije platiti punjenje nego parking. Meni je 350km koje imam iz Kone previše. Auto je kupljen da može do Frankfurta i nazad dakle cca 250km autoputa. Kako kona neka druga očekivanja ne ispunjava ja sam ju dobio umjesto Twinga elektro za cijenu Twinga. Meni je dovoljno. Čekamo u firmi ioniq 5. To je drugi auto na struju. Očekivanje koje ne ispunjava je brzina punjenja. Može prihvatiti 5kw a punjači u firmi su 22kw. Kako je auto namjenjen da dan provede u Frankfurtu i vrati se nazad ne stigne se napuniti dok još ima malo dana za sutra vožnju.

Kod elektro auta nema smisla čekati da se isprazni da bi se punio kao kod ICE. kod ICE bi bilo iznimno glupo svaki put se prolazi pokraj benzinske stat i tankirati.

Za kratke vožnje za po gradu ova logika je ispravna i zato i vidim EV auto za sada samo za po gradu i kraće ture kao drugi auto u kućanstvu. ali malo duži put postaje malo naporniji sa planiranjem i vremenom punjenja.

jJedino kad se prostata poveća pa se treba na WC svakih pola sata onda je to taman. staneš staviš puniti popišaš i kreneš dalje 🙂

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, goran_sch said:

jJedino kad se prostata poveća pa se treba na WC svakih pola sata onda je to taman. staneš staviš puniti popišaš i kreneš dalje 🙂

O ovome uopće nisam razmišljao, ali odlična ideja :)

Link to comment
Share on other sites

@Med0 - NCAP test je znatno rigorozniji nego prije.
Najbolji primjer je Punto EVO kad je izašao dobio je 5 * a isti taj auto prije 2g dobio je 0*
Testirali su isti auto po novim pravilima da se vidi razlika.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frenchkey said:

Dok ga prikopcas upisas se

Ako vec moras, izbjegavaj kabl :D

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Med0 said:

Mislim da bi jako loše prošao u onoj frontalki da si vozio Springa. Pogledaj report kako je natučen prsni koš vozača i kako su prošla djeca iza:

spring-frontal_collision-EuroNCAP.thumb.png.e6ce2d7816beb29730356ff62c8d4bd6.png

https://cdn.euroncap.com/media/66949/euroncap-2021-dacia-spring-datasheet.pdf

Ovo je za Clio II iz 2000. s time da naši klijači imaju bočne airbagove, a ovaj na testu nema.

ClioII_EuroNCAP.thumb.png.c7d822908da884fdbc8915e474074b5d.png

koliko bi onda tek loše prošao u ovih 10?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

potpis, ok je

evo vidam ga cesto, a neki dan i u akciji, covjek ga napnuo dobro i proletio pored mene...ostao sam iznenaden

Link to comment
Share on other sites

Meni nit smrdi nit mirisi al mi se svida sto je jako visok, moze na svaki rinzol :D

Link to comment
Share on other sites

Meni taj Ignis odozada izgleda ko neki kukac slomljenih nogu.
Ovaj malisan makar nije tako gadan.

Link to comment
Share on other sites

Viđam 2 sparinga svakodnevno (više manje) i ne izgleda loše taj autić. Samo dojam je da je to “škatulica” od auta, to je prepakirani k-ze za kinesko tržište..  Šta ja znam, ono za po gradu bi valjda bio ok, ali opet je preskup za to što nudi..

Link to comment
Share on other sites

Auto je kraći od Clia II i centimetar-dva uži s time da su mu kotači i blatobrani izbačeni prema van tako da je unutra dosta uži od Clia II. Zato se i sjedi praktički s ramenom na vratima.

Kažu Body type: SUV... yeah right 😂   Prije bi rekao Daewoo Matiz na baterije :D

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Je li se vozio neko u toj konzervi? Smrdi unutra kao oni jeftini kineski gumeni prostirači. Plastika smrdi. Proizvodi se u kini i ima neke mrtve kineske gume koje su bučne i neizbalansirane. Koliko love toliko muzike. 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, direstraits said:

Je li se vozio neko u toj konzervi? Smrdi unutra kao oni jeftini kineski gumeni prostirači. Plastika smrdi. Proizvodi se u kini i ima neke mrtve kineske gume koje su bučne i neizbalansirane. Koliko love toliko muzike. 

Sjedio sam u njemu ali nisam ga vozio. Meni je to smrad recikliranih tekstilnih i gumenih materijala. Mene osobno jako iritira.

Ne znam koliko je to dobro udisati.

Link to comment
Share on other sites

Znači za tu malu kinesku kockicu sa recikliranom plastikom i gumama i punih 44 ks treba dati 140+ tisuća kuna. Ja bi rekao puno para za malo muzike!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Je li se vozio neko u toj konzervi? Smrdi unutra kao oni jeftini kineski gumeni prostirači. Plastika smrdi. Proizvodi se u kini i ima neke mrtve kineske gume koje su bučne i neizbalansirane. Koliko love toliko muzike. 
Vjerojatno kako se u kini proizvodi nema ni sanse da bude normalan. A smrdila je tako i dacia sandero i dokker a bogme i duster. Bio sam u renaultu nesto kupovat pa sam malo sjeo u par dacia. Bokte sve iznutra toliko smrde po topljenoj plastici da mi je bilo lose. Odvratio me taj smrad da uopce idem vise u taj salon.

Samo ne kuzim u danasnje doba sta nemohu to malo namirisat necim ili proluftat. Miris vjerojatno nestane nakon par godina.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, direstraits said:

Je li se vozio neko u toj konzervi? Smrdi unutra kao oni jeftini kineski gumeni prostirači. Plastika smrdi. Proizvodi se u kini i ima neke mrtve kineske gume koje su bučne i neizbalansirane. Koliko love toliko muzike. 

Ja sam je vozio. Iskreno nije smrdila. Usudio bih reći bez ikakvog mirisa. Gume nisam gledao, ali nista treslo nije ni na 100kmh. Auto je imao oko 5000km.

Po meni iskreno sasvim ok autić zaboo gradu i nigdje dalje. Za brzine do 70-80kmh. Za više nedostaje snage.

Link to comment
Share on other sites

Sandero ECO G - plinara, osjetno bolji auto za osjetno manje novaca i ne češe te glava zbog traženja utičnice, a može se i otputovati negdje.. E da i 100 konja po haubom…

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, fabi said:

Sandero ECO G - plinara, osjetno bolji auto za osjetno manje novaca i ne češe te glava zbog traženja utičnice, a može se i otputovati negdje.. E da i 100 konja po haubom…

I možeš izaći na autocestu s njim. 

Link to comment
Share on other sites

zasto ne bi mogao sa springom isto na autocestu? sta morate juriti 160 jbt? ja po zaobi rijeckoj idem 70-80, a kad idem u zg ili u dalmaciju 110-120 max, pa da springa vozis 100-110 opet je taman...

sto se tice uticnice, drugi par rukava, ja se samo odnosim sad na to da ne mozes po autocesti ic...ne kuzim sta ste svi sumaheri da nemozete se lijepo mirno voziti 110

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pa vjerojatno zato kaj kad ga potjeras 100 onda posrče struju za 20km a ionak nema neki range.  

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.