Jump to content

Dacia Spring


mata73

Recommended Posts

30 minutes ago, frenchkey said:

koliko god se mi  opirali i tupili da su ice jeftiniji i bolji, vrijeme će ih pregaziti. I šta ćemo onda?

Još je bolje pitanje zašto se forsiraju električna vozila? Razumijem za taksije, javni prijevoz ili dostavu, ali baš za sve?

Mislim da će ICE i EV koegzistirati dulje vrijeme. Bit će to kao covid cjepljenje: samo sa EV ćeš moći u centar grada. Zatim sva gusto naseljena mjesta i garaže. Zatim po sve manje i manje cesta ćeš se moći voziti sa ICE autima, a svo to vrijeme ćeš plaćati sve veći i veći porez za ICE.

17 minutes ago, VedranSB said:

 Kao netko tko je tuđom krivicom imao totalku i neokrznut izašao iz ICE automobila s 5 NCAP zvjezdica ne mogu reći da me i to ne zanima, i to samo zato što sam već puno puta pročitao da 'se Tesla zapalila nakon udarca u...'.

Ako se zapale Tesle i Rimac Concept One na Grand Touru di onda neće jedan kineski Spring sa jednom EuroNCAP zvjezdicom.

Postoje keramičke Li-Ion baterije koje se ne zapale kad ih probiješ. Čak nastave funkcionirati sa smanjenim naponom i kapacitetom kad ih prerežeš na živo. Nažalost, takve baterije imaju u najboljem slučaju samo pola kapaciteta klasičnih Li-Iona i niti pola maksimalne struje koju mogu dati, te veću masu. Zato ih se ne koristi masovno.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Gledao sam neki dan usporedni test 3 Kone..benzinske,hibridne i elektricne.

Po ovoj njihovoj racunici hibridna Kona nakon 5god ispada i najskuplja.

Screenshot_20220104-230708_YouTube.thumb.jpg.e9f592a2457a5f53b75bf701857786a0.jpgScreenshot_20220104-230735_YouTube.thumb.jpg.0f0b5027a4aef6b2e9180da14e370366.jpg

Link to comment
Share on other sites

A vidi troškove održavanja benzina i strujića ;)

Reko sam ja da će oni izmisliti troškove održavanja za EV. Štite svoju servisnu mrežu. Tko naivno misli da će uštedjeti na održavanju EV-a gadno se vara.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Yelman said:

A dobro, ali razliku će smanjiti poticaj... Osim ako tih 260k nije već s obračunatim poticajem.

Poticaje dobije odredeni broj ljudi, ne bas svaki kupac EVa pa se na to ne valja oslanjati kao 100%,  treba gledat cijenu auta bez poticaja a ova najjeftinija kona koju sam spomenuo je ujedno sa najslabijim paketom opreme i baterijom od 40kwh, sljedeca sa 64kwh je vec 296tkn a ona sa ful opremom i blizu pola milje. 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, josipp said:

Evo bas gledam nova najjeftinija kona EV 260tkn, novi i40 ICE vec od 150tkn ( gledam cijene sa sluzbene stranice ) znaci 110tkn razlike pa di ti to stignes ustedit u 5 godina sa strujicem?

Dobar dan!

Link to comment
Share on other sites

Ma budalaština. 300 tkn za auto koji s benzinom ne vrijedi ni 130. Još za duži put moram imati plan. Pa jbt. Nisam Von Paulus pa idem na Rusiju pa da imam plan. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, frenchkey said:

koliko god se mi  opirali i tupili da su ice jeftiniji i bolji, vrijeme će ih pregaziti. I šta ćemo onda?

Vozit ćemo EV i plakat za Dizelom😉

Sad pogledao video o usporedbi cijene 3 Kone. Šta će im onoliko antifriza za E Konu? 

Link to comment
Share on other sites

neće još EV vozila tako brzo u masovnu upotrebu..prvi razlog je infrastruktura punjača odnosno dostupnost istih.  baš je neki dan bilo na TV, Izrael ima preko 220k EV vozila a samo cca 120k dostupnih punjača

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fabi said:

Šta će im onoliko antifriza za E Konu? 

Pa hlade m00da bateriji, znaš li ti koliko se to grije kad se puni? Najjače su mi punionice na benzinskim postajama, mogu natočiti pun električni rezervoar 2 auta. S tim da auto broj 2 stoji pogrešno parkirano, a za to vrijeme može točiti minimalno 6 auta u isto vrijeme, koliko treba da se dopuni 100 litara rezervoar? 5 minuta. I ideš za poslom. Ovi hodaju oko auta, sjede u autima i to punjenje traje po pola sata minimalno. Što kad dođeš s praznim električnim rezervoarom a dva boliqrca parkirala da pune i otišla u šetnju? Koliko vremena ćeš izgubiti? Praktično u 3 3.14čke materine. 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Krule said:

neće još EV vozila tako brzo u masovnu upotrebu..prvi razlog je infrastruktura punjača odnosno dostupnost istih.  baš je neki dan bilo na TV, Izrael ima preko 220k EV vozila a samo cca 120k dostupnih punjača

Nece,jer tko ce proizvest  svu tu struju za el.aute,pogledajte samo ovu energetski krizu na Kosovu koja bi se po pricama mogla preliti i na Eu,a Eu planira postepeno smanjiti i ugasiti nuklearke i elektrane na ugljen..

s jedne strane forsiraju el aute,a s druge strane gase termo elektrane koje proizvode jeftiniju el.energiju.Na kraju ce prijedeni  km na struju kostati isto kao i na benzin/dizel.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kralj said:

smanjiti i ugasiti nuklearke

Neeee, sad su nuklearke proglašene ekološkim izvorima energije. Glutenfri. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nuklearke i jesu najčišći masovni izvor el. energije, tu nema nikakve dileme niti alternative

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ako se gleda na ukupan otisak, LCA je nepovoljan za nuklearke jako. 

A do neki dan bilo sej nou tu njuks 

Link to comment
Share on other sites

Velike sile su si izgradile nuklearne elektrane pa sad žele da mi vozimo aute na struju kako bi struju kupovali od njih.

Čekaj kada uvedu porez na instalirane solarne panele koje imaš na kući ;)

Link to comment
Share on other sites

On 02. 01. 2022. at 19:13, macak said:

Ovo sam pitao radi uzbrdica... Koje kazes da su samo u Lici i g H... 

I kazes kad si na poslu onda letis i uredu je krsiti ogranicenje jel ti znas lokalne ceste.... A na auto putu koji je milijon puta sigurniji ti nisu jasni Sumaheri🤔

letim jer mi dosta volontiranja svaki dan iza radnog vremena...nebitno sta znam ili neznam ceste, naucim u 2 dana ako treba
a na autoputu se odnosim na to da ides svojim poslom, na godisnji ili slicno i nemas razloga se zuriti

On 02. 01. 2022. at 19:25, Med0 said:

Spring u ECO modu ne ide preko 100. Za pretpostaviti je da iznad toga srče bateriju.

Također obilazim strujiće koji gmižu u desnoj traci nekad i sporije od kamiona. To nije vožnja na struju. To je mučenje. Moja putna brzina je 110km/h bilo s mojim ili službenim autom. Nikad mi nitko od šefova u niti jednoj firmi nije rekao da se presporo vozim.

e a meni je sef u ove 3.5 god govorio miljon puta da se prebrzo vozim i da dobiva primjedbe, a ne zeli mjenjat uvjete, dapace, sve gore je i gore po pitanju vremena

i zaboli me, plocice na svakom servisu, gume po 2 seta ljetnih i 2 seta zimskih na godinu i prst u uho. kad bude neko s**nje, mozda shvati da postoji neko preopterecenje, ako mu troskovi odrzavanja auta nisu preveliki na godisnju bazu

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ako se gleda na ukupan otisak, LCA je nepovoljan za nuklearke jako. 
A do neki dan bilo sej nou tu njuks 
LCA je negativan zbog visokog troška dekomisije, međutim, nećemo se lagati, nije to mali trošak, ali taj trošak imaju sve elektrane, samo se kod nuklearnih to posebno naglašava...
Velike sile su si izgradile nuklearne elektrane pa sad žele da mi vozimo aute na struju kako bi struju kupovali od njih.
Čekaj kada uvedu porez na instalirane solarne panele koje imaš na kući [emoji6]
Ne velike sile, već samo Francuska. Francuska ima >50 NE, i ide im super, zarađuju na struji kao nikada, najveći kupac im je Njemačka.

Njemačka je na račun Fukushime odlučila ugasiti sve nuklearke, pola ih je baš nekidan ugašeno, druga polovica će biti ugašena za godinu dana. Zeleni su veoma jaki u Njemačkoj, i uspijeli su to pogurati, nažalost, cijena je veoma visoka... sve elektrane na plin i ugljen rade punom parom! Cijena el. energije je porasla 4x, a o utjecaju na okoliš neću ni pričati...
Link to comment
Share on other sites

nisu auti, ali eto mene opet o skuterima :D EV!

naime na taiwanu su ti gogoro-i uzeli maha, jako. i iako imaju 2000+ stanica, problem je kaj imaju 370000 skutera (yamaha, aeon i PGO koriste iste bateirje i motore od gogora ali pod svojom znackom).. gogoro radi na principu da dodjes na stanicu, izvadis baterije iz sica i stavis ih u veliki "ormar" odnosno punionicu baterija ciji software izbaci van baterije koje su pune ili najvise napunjene. statisitka kaze da se oko 260 000 baterija dnevno promjeni kroz tih 2000 punionica, a ono sto je problem je da se iste ne stignu napunit do vrha zbog tako velike frekventosti pa kad dodjes s praznim baterijama i zelis uzet napunjene, u relanosti dobijes mozda 60-80% pune baterije tj. to je sada sve cesci problem.. bas me zanima kako ce to zavrsiti krajem ove godine :D 

 

meanwhile in France

https://cleantechnica.com/2021/12/30/hydrogen-scooters-with-swappable-cans-power-forward-in-france/

bas me zanima koliko ce hydrogen uspjet zazivit ili ne, a do tada se ja vozim na svom starom motoru za 3x manje love neg elektricni skuter (bar dok se ne pokvari haha)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

neće još EV vozila tako brzo u masovnu upotrebu..prvi razlog je infrastruktura punjača odnosno dostupnost istih.  baš je neki dan bilo na TV, Izrael ima preko 220k EV vozila a samo cca 120k dostupnih punjača
Ako je 2025. daleko onda da

https://www.novilist.hr/novosti/svijet/ova-ce-zemlja-prva-u-europi-zabraniti/
Link to comment
Share on other sites

EV jesu budućnost, ali pravi ršum će Napravit Kinezi.. Sa ovim je prije 10-ak godina eksperimentirao Reno i nije uspio, ali Kinezi jesu.. Evo battery swap station stigao i u Europu. A i ti kineski auti su postali hebeni, Nio et5 (direktni konkurent Tesli 3) ima range 1000 km i sad još zamisli da bateriju možeš zamijenit u 5 min..  U Kini je već to godinama moguće, a auti su im odlični.. Nio (inače luksuzni brand) je u Kini 2021 prodao više auta od Tesle. Kreću i u Europu… Ovo ja vidim kao bidućnosti EV auta..

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Prošlo desetljeće smo upoznali kineske mobitele. Ovo desetljeće bi mogli upoznati kineske EV aute.

Dacia Spring - kineski Reno je došao :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bas danas čitam u AMS njemačkom tj nekom njihovom podizdanju za kampere o tome kako je Tesla X P90D podbacila užasno na putu od Münchena do Sextena u Dolomitima, 300km, punili su 4 puta ak ne i više, doseg se topio ko snijeg na suncu, uzas, teža sramota za EV. 

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

ovaj ET5 bi mogao laganini proc pod citroenovom znackom odiza...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.