Jump to content

Dacia Spring


mata73

Recommended Posts

On 18. 03. 2023. at 14:18, DarioSafrane said:

Poanta je bila da griješe i puno veći i skuplji igrači od Dacije, i rade puno veće i opasnije greške. 

Htio sam reći da, kad uzmeš sve u obzir, malo površinske hrđe na nekim dijelovima ovjesa nije nešto dramatično na najjeftinijem autu u klasi, u skoro svim klasama. 

Zašto tržišni položaj Škode iz 2000-ih ne bih mogao usporediti sa Dacijom danas?

Ne govorim o tržišnom položaju nego o kvaliteti izrade.

Ja sam htio reći da je do jučer bilo neprihvatljivo da poluosovina i podvozje hrđaju već u katalogu, a danas u ovo polurecesijsko vrijeme je odjednom postalo prihvatljivo 🤔

Link to comment
Share on other sites

Ma daj me nemoj... Još polovicom 2000-tih su auti isporučivani i prodavani pod nove sa hrđavim bunkerima i sl. Neću sada navoditi marke, ali sam ih pregledao na desetke u određenim salonima i svi su bili takvi. Clio je jedan od rijetkih koji je dugo otporan na hrđu, ali nije svetinja. Dacia hrđa kao i svi drugi auti pa i oni sa renomiranim značkama i pristupačnim cijenama. Sve je stvar održavanja. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako je, ovisno o trzistu, razina zastite bila je svakakva.
Ali novo hrđavo podvozje je ružno za vidjeti.
Evo prva slika je novi duster 4x4 nakon mjesec dana voznje, ostale slike su isto takav duster ali na autoshowu u Genevi.
Pofarbano podvozje.
A kad kupis dobijes hrđavo.
Dakle bilo ih je sram predstaviti ljudima auto koji je nov - hrđav. Ali nisu pofarbali one koji odu u prodaju. Jadno za 25000€.

Novi

I salonski

00993b0e121f12cf0633210d05a8244f.jpg9f4f1e1aae7a0ff4cc4d815a352b095d.jpg341de597e4ecfe39d5fb312dfb95ef66.jpg9d29c90eac88a46fb91a24cf182fefea.jpg

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Osim što je hrđavo nema što sve utječe negativno utječe ta hrđa? Realno koliko je garancija, što će se dogoditi autu? Ili idemo do 150k km i 10 godina? Koliko je neki očekivani vijek auta danas?

Link to comment
Share on other sites

Do 2030-2035. ćemo saznati na što utječe ili ne. Do tada će valjda izdržati, a nakon toga smo ionako svi na utičnici :D

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, ivan.martinko said:

Dakle bilo ih je sram predstaviti ljudima auto koji je nov - hrđav. Ali nisu pofarbali one koji odu u prodaju. Jadno za 25000€.

Točno to. Kad treba prodati sve je divno. Kad treba ostvariti pravo iz garancije, e onda 

 

GIF-607a3e78233bc83619fcf3072e60ac8b.gif

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Evo baš sam ovih dana hodao po jednom većem parkingu i zavirivao hrđave ovjese i glavčine i razočarano odmahivao glavom..... Taman posla malo površinske hrđe na glavčini ili poluosovini da me odbije. Nije to truli pod, B stup ili rupa na vratima koja narušava integritet i cjelovitost vozila ili utječe na tehničku ispravnost. Evo ti mog ovjesa i glavčina na Žoržu nakon 35 godina na otoku Rabu. Pobrušen i očetkan, ispod se cakli kao pasja jajca. Ili ovjesa na Twingu nakon 20+ godina nebrige. Još mu nije ništa i nadživjet će sav ostali lim pa i motor na tom autu. Ponašamo se kao da auti kupuju nas a ne mi njih.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Evo onaj video o ciscenju hrđe i dodatnoj zastiti podvozja Dacie

Link to comment
Share on other sites

Zašto su uopće ikada farbali te dijelove da ih se zaštiti od hrđe ako ih nije potrebno farbati?? I to u ovom kapitalističkom društvu gdje se tri puta preokrene svaka lipa i cent!?

Je li nerazumno tražiti da auto od 20.000€ ima pocinčanu ili pofarbanu poluosovinu i glavčinu? Toliko danas koštaju najjeftiniji Duster, Jogger, uskoro i Sandero...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.