Jump to content

Megane III 1.5 dci povečana potrošnja nakon odspajanja baterije (ecu reset)


skyliner

Recommended Posts

Što se tiče karburatora,trebao bih i ja jedno školovanje...raskopati ih znam...i sastaviti...a princip rada nemam pojma...i onome finome dijelu,štelovanju i toj tematici.

Evo jedni koje sam vratio u život nakon barem 5g stajanja...doduše uz nekoliko YouTube videa.
02de09923f6416d8f1ef5b070a341d91.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Karlo said:

Ja sam izgleda jedini kojem boardcomp pokazuje veću potrošnju od stvarne. Po BC-u se kreće od 5.5 do 6.5, dok je stvarna od 5 do 6 litara, ovisno o ljeto/zima i grad/otvorena cesta.

Nisi jedini, meni je na seniku lagalo preko 2 litre, nesto se opasno pojebalo..

A stvarna potrošnja nije prelazila 6 litara.

Link to comment
Share on other sites

On 09. 12. 2021. at 9:17, Domba said:

Nece sigurno ECU ubacivati vise goriva jer eto se uci. Ecu sa jedne strane motora prati parametra zraka i goriva i sa druge strane prati parametre ispusnih plinova. Ubacivanjem vise goriva na istu kolicinu zraka (gasa) stvara losije parametre ispuha, dakle to nece raditi jer tada nema normu koju bi trebao imati. Dakle on radi na taj nacin. Fuel Trimovi su tolerancija na gresku koju sustav ubrizgavanja goriva ima. Niti jedan sustav goriva ne radi 100% isto, odredeni postotak greske. Takoder u zraku svugdje nema ista kolicina kisika, kisik je taj koji pomaze gorenju u cilindru. Dakle da bi taj dio iskompenzirali imas fuel trim. Jako ukratko sa jedne strane imas bazni (long fuel trim) koji kaze da injektor treba biti otvoren XY ms (miilsekundi), i onda imas lambdu koja kaze da ima viska kisika u ispuhu i onda imas Short Fuel Trim koji za navedenu situaciju kaze ispravi vrijeme koje je injektor otvoren za -x ms. I ako je taj x stalna vrijednost ECU ce se poceti prilagodavati i oduzimati LTF, jer zeli da je SFT sto blize 0. Opet relativno u teoriji. Mapa je radena za 0m nadmorske visine, a ti si odvezao auto na 1000m nadmorske visine i tamo ima manje kisika, dakle za istu kolicinu kisika trebas manje goriva. Ali da bi razvio istu kolicinu snage trebas tada vise zraka dakle vise gasa dajes i automatski tako vise goriva. Takoder temperatura igra ulogu, Sto je hladnije to imas vise kisika u zraku, a sto je toplije manje, dakle i na to ecu reagira.

Iskreno ako se zelis informirati u tome kako radi ECU i sustav ubrizgavanje nije ti dosta jedno popodne guglanja, trebati ce ti puno vise. Jedno vrijeme me to jako puno zanimalo pa sam jako puno strucne litarature citao, i sve je samo ne jednostavno.

Odvezo se do pule i nazad, gledao opet u potrošnju budnim okom,  +1L :(

Moguće je da mi je lambda sonda degradirala i ne daje precizne info ECU-u, ona kad ode u racku one srednje vrjednosti skoro ne postoje (u obliku voltaže mu daje info). Vozio sam auto čim sam ga uzeo tjedan dana, i gledao stalno u potrošnju zanimala me, i išao do požege i nazad autoputom.... 3,9L prosječna (105 držao, i jednom odčepio do 160 da vidim kak ide) ... pa do marije bistrice isto otišao (kod mehnaicara na pregled za amortizere mjenjat) isto potrošnja bila oko 4, pa vozio grad, bili oko 5 ovisi kako di sam vozio.... 

A eto sad nakon ''reseta'' +1.0L konstantno, neznam zakaj. Natočio do čepa da mu napravim ručno mjerenje da verificiram, al nema razloga da prikazuje kompjuter vise nego sto je prije taj isti kompjuter prikazivao, sigurno više troši iz nekih svojih razloga.

Evo stavit ću vam i video što sam snimio kad sam tek uzeo auto, i ta trenutna potrosnja vidite ju prikazanu, je super niska... a SADA kad stisnem ode ko ništa to u +18l instant potrošnje, a na videu nije htjelo preko 12 kod punog gasa. Takodjer sad kad drzim malu brzinu mi je 5-6 L, a prije je računalo pokazivalo 3-4.... i kod obicnog minimalnog ubrzavanja u drugoj trećoj instant potrošnja s lakoćom 9-10L... a prije je bilo nisko skroz....  

definitivno govori da više pije, any idea what to do?  Mislim da ću nakon što ispraznim tank (da verificiram potrosnju) opet odspojit bateriju stisnut kocnicu par puta i pustit ga sat vremena da se resetira, i probat ga opet naucit u dugacijim uvjetima nekakvim....

 

Nebi to mene mučilo da nisam siguran da je došlo do očigledne promjene, nego bi reko ''ok šta troši 5-6-7, kaj god''....  ali svojim očima sam vidio kako je trošio ko upaljač (po kompjuteru) i sad odjednom taj isti kompjuter više ne troši baš ko upaljač nakon slučajnog reseta....

 

Edited by skyliner
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

To je euro5 dci sa kraćim mjenjačem. Euro 6 ide 150 km/h na 2.500 rpm, ovaj na 3.000 rpm. Euro 6 u 5-oj ide 150 kmh na 3.000 okretaja. A što se potrošnje tiče i ako ti je taj dci ispravan, trošit će ti stvarnih 5-6 litara u svim uvjetima i kao dugoročni prosjek. A ove trenutne vrijednosti su zakjurac.. dugoročni prosjek koji počinje sa 4 zaboravi i tu mislim na stvarnu potrošnju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fabi, već sam naveo stvarni dugoročni prosjek (u ovoj diskusiji) koji započinje s 4, dakle to nije imaginarno :-)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Skyliner, ne znam čemu se toliko sada opterećivati time. Naravno da će trenutna potrošnja skočiti kad naglo stisneš gas, i to stvarno mogu biti veliki skokovi. 12, 15, 18, totalno je nebitno. Koliko vidim, muči te to što pokazuje BC. Zašto jednostavno ručno ne izračunaš potrošnju s punim tankom, i to par puta, pa ćeš vidjeti da vrlo vjerojatno nema nikakve razlike.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, VedranSB said:

Skyliner, ne znam čemu se toliko sada opterećivati time. Naravno da će trenutna potrošnja skočiti kad naglo stisneš gas, i to stvarno mogu biti veliki skokovi. 12, 15, 18, totalno je nebitno. Koliko vidim, muči te to što pokazuje BC. Zašto jednostavno ručno ne izračunaš potrošnju s punim tankom, i to par puta, pa ćeš vidjeti da vrlo vjerojatno nema nikakve razlike.

A muči me što nitko ne pročita sve do kraja što napišem nego petinu mog texta i onda idu pisat odgovor.... Sve sam objasnio što mem uči, koga zanima dovoljno da napiše odgovor neka prvo pročita moje please....

Prije je trošio manje, sad troši više, po tom istom kompjuteru. Naširoko sam što detaljnije opisao o čemu se radi al teško je ljudima pročitat sve, radije napišu neki odgovor koji me se ne tiče

Edited by skyliner
Link to comment
Share on other sites

Ukratko preostalo je da provjeriš stvarnu potrošnju jednog punog rezervara, jer očito BC ima svoje mušice, pogotovo što je to već malo stariji auto i x detalja može poremetiti njegov izračun a možda se zaista poremetila i stvarna potrošnja. Da ideš sada po nekim majstorima kružiti okolo da otkrivaju o čemu se radi s upitnim rezultatom (jer mogu još više poremetiti) po meni nema smisla, sve dok ne utvrdiš stvarnu potrošnju (ulio prešao) i to barem 50 litara.

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa tko kaže da se komp nije zbrljavio,da npr prije pokazivao manje nego što troši...a sad npr pokazuje malo točnije...ili previše...

Jer potrošnja od 3.9L na autocesti je meni nekako nevjerojatna,premala...

A koliko vidim ako sam dobro skužio auto imaš tek kratko vrijeme...negdje si spomenuo desetak dana...tako da ni ne znaš još jel komp laže,tj koliko on laže.

Kolega ti dobro kaže,probaj "pješke" izračunati ,natenkiraj do čepa,pa kad odvoziš dobru rutu,ponovo natankaj i probaj izračunati potrošnju pa vidi...i usporedi sve.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, stanky069 said:

Pa tko kaže da se komp nije zbrljavio,da npr prije pokazivao manje nego što troši...a sad npr pokazuje malo točnije...ili previše...

Jer potrošnja od 3.9L na autocesti je meni nekako nevjerojatna,premala...

A koliko vidim ako sam dobro skužio auto imaš tek kratko vrijeme...negdje si spomenuo desetak dana...tako da ni ne znaš još jel komp laže,tj koliko on laže.

Kolega ti dobro kaže,probaj "pješke" izračunati ,natenkiraj do čepa,pa kad odvoziš dobru rutu,ponovo natankaj i probaj izračunati potrošnju pa vidi...i usporedi sve.

Yup, praznim sad puni tank da vidimo manualno šta kaže. Ali moguće je 3,9L na autoputu, ja sam imao u peugeot 308 sw 1.5dizlo 4,8L gradske večernje/nočne vožnje ovo ljeto, taxiranje po zagrebu, verificirao ručno kompjuter je točno pokazivao, tako da je lako moguče na autoputu 4.0 ako držiš 105.  Samo sad eto kompjuter taj isti pokazuje puno više nego prije da troši.... nakon sto potrosim sad ovaj tank ću znati bolje di sam sad i jel se to možda on pobrkao pa pokazuje više da troši nego što zapravo pijucka

Edited by skyliner
Link to comment
Share on other sites

On 12. 12. 2021. at 12:35, Iveky said:

Fabi, već sam naveo stvarni dugoročni prosjek (u ovoj diskusiji) koji započinje s 4, dakle to nije imaginarno 🙂

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk
 

4,87   - ja sa prosjekom oko 5,5 vjerovatno radim piruete oko tebe u vožnji jer se vučeš🤣

Link to comment
Share on other sites

Nije, nego stisakaš gas i kočnicu malo življe.
Probaj voziti mirno bez naglih ubrzanja i iznenaditi ćeš se... O kočenju da i ne pričam, meni je fascinantno koliko ljudi ispred mene stiskaju tu kočnicu a nije potrebno, a to povlači da opet stiska gas;-)
A o tome da radiš piruete oko možda ali ja Split ZG starom cestom vozim solidnih 4.5 sata, prerasta sam dječje jurnjave, tako da ako je to pužev korak radi uštede goriva, ok, kako ti kažeš :)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Iveky said:

... O kočenju da i ne pričam, meni je fascinantno koliko ljudi ispred mene stiskaju tu kočnicu a nije potrebno, a to povlači da opet stiska gas;-)

Kocenje kocnicama je pretvaranje kretanja u trenje, posredno dakle u toplinu. Motor bi trebao biti puno efikasniji u oslobadjanju topline, od kocnica, jer motor toplinu/eksploziju pretvara u kretanje, i oslobadjanje suvisne topline mu je direktno ugradjeno u sustav, i efikasno je rijeseno, inace bi zakuhavanje bilo svakodnevna pojava. Kocenje motorom je zapravo pretvaranje kretanja u toplinu posredstvom samog motora.

Drzeci se toga u praksi, vecinom kocim motorom, sto znaci vise saltanja brzina na mjenjacu, ali meni ne smeta. Cesto vidim ekipu koja niti po nizbrdicama ne koci motorom, zanimljivo je to, valjda u auto skolama to nije istaknuto posebno, a i sad kad razmislim, nemogu reci da se sjecam da su meni ista o tome rekli u auto skoli.

Edited by zveroboy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma kad sam već spomenuo taj st-zg preko Plitvica, meni je prosjek gore i nazad 4.7 litara, toliko o tome da se ne može imati manji prosjek od 5. Da idem autoputom em bi platio autoput i još imao prosjek 5.5 ili veći, dok ne uvedu vinjete mene autoput više neće vidjeti ;-)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 13. 12. 2021. at 17:14, Iveky said:

Ma kad sam već spomenuo taj st-zg preko Plitvica, meni je prosjek gore i nazad 4.7 litara, toliko o tome da se ne može imati manji prosjek od 5. Da idem autoputom em bi platio autoput i još imao prosjek 5.5 ili veći, dok ne uvedu vinjete mene autoput više neće vidjeti 😉

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk
 

Naravno da može...

On 13. 12. 2021. at 15:08, fabi said:

4,87   - ja sa prosjekom oko 5,5 vjerovatno radim piruete oko tebe u vožnji jer se vučeš🤣

Starom cestom na more, pun ko čep, vjerojatno blizu max dopustenog opterećenja 1.5 dci se bez problema drži ispod 5 litara, čak ako stvarno paziš ide i bliže 4,5 potrošnji...

Provjereno 10-tak puta, ispada da me više košta cestarina u jednom smjeru (+ gorivo koje ne može bit ispod prosječne potrosnje od 6.5) nego što potrošim ukupno goriva starom cestom. Autocesta dupli trošak!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aha, uspijem i ja takav prosjek Napravit u vožnji po jadranskoj magistrali, ali to nije DUGOROČNI prosijek. To iznosi oko 5.5 litara (po pištolju) ne po B.C.  Uspio s ja po B.C. napraviti 3.9 lit/100 na 200 km otvorene ceste, ali mi je svejedno dugoročni prosjek oko 5.5! Jer tu ulazi apsolutno sve, a ne vožnja pojedinim dionicama i mjerit potrošnju. To nije realno..

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, fabi said:

Aha, uspijem i ja takav prosjek Napravit u vožnji po jadranskoj magistrali, ali to nije DUGOROČNI prosijek. To iznosi oko 5.5 litara (po pištolju) ne po B.C.  Uspio s ja po B.C. napraviti 3.9 lit/100 na 200 km otvorene ceste, ali mi je svejedno dugoročni prosjek oko 5.5! Jer tu ulazi apsolutno sve, a ne vožnja pojedinim dionicama i mjerit potrošnju. To nije realno..

Netko svaki dan ima iste rute koje su otvorena cesta, kao npr jadranska magistrala, pa taj ni nezna za potrošnju veću od 5, njemu je DUGOROČNO 4,7.

A da ne pričam da ljudi putuju po 30 km na posao i nemaju niti jednog semafora, laganini 4 ili 5 brzina i vožnja 60/70 na sat 95% puta...

Pitaj @Max koliko je njemu potrosnja, on će reć da 1.5 nije mogao spustit ispod 7.5 litri, a većinu vremena je bio bliže 10. 😉

Tako da o tvojoj, mojoj, njegovoj, njenoj, susjedovoj ili švalerkinoj potrošnji možemo diskutirat do unedogled...

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Moj susjed ima Meg 2 - 1.5 dCi- posao i nazad 64km, stara Karlovačka. Prosjek zadnjih 13g- 3.8L po pištolju

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eto umene krstarica zadnjih 2 miseca 7.4.

A nije ni čudo kad nemaš di vozit ni da očeš.

Link to comment
Share on other sites

Kada pričamo o potrošnji koju komp pokazuje i kako je računa. Dakle komp nema informaciju koliko benzina ulazi u cilindre, prolazi kroz injektore i slično. Komp zna koliko benzina može proći kroz injektor u jedinici vremena i zna koliko je dugo injektor otvoren te naravno zna koliko se brzo vozi auto. Te podatke računa i eto trenutno potrošnje. Spremajući te podatke u memoriju kroz vrijeme računa prosijek i eto prosječne potrošnje..

Ne moram pričati što radi svim tim podacima injektor koji odstupa od tvorničkog i malo piški gorivo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aha, uspijem i ja takav prosjek Napravit u vožnji po jadranskoj magistrali, ali to nije DUGOROČNI prosijek. To iznosi oko 5.5 litara (po pištolju) ne po B.C.  Uspio s ja po B.C. napraviti 3.9 lit/100 na 200 km otvorene ceste, ali mi je svejedno dugoročni prosjek oko 5.5! Jer tu ulazi apsolutno sve, a ne vožnja pojedinim dionicama i mjerit potrošnju. To nije realno..
Ajde fabi pročitaj post broj #8 na ovoj temi, neću ga ponavljat, ako to nije dugoročno onda što je? A tu su ti vožnje i do Nurnberga, Zagreba i lokalno kako ti zoveš na posao.... hoćeš da eksportiran sve benzinske stanice gdje i koliko je tankirano? I onda to nije realno dugoročno? Svašta.

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.