Jump to content

Modus 1.5 dci ulje


Marijan 21

Recommended Posts

Pozdrav ekipo.Prvo bi se svima zahvalio na odgovorima.Točna spacifikacija ulja koje je sad unutra je Elf 900NF ,5w-40 a i na to sam vozio i prije.Vozi se lokalno a rijetko auto-put a i baš ga se ne ganja.A to neko ulje koje je taj mehaničar stavio ja mislim bilo -30 ali nisam 100% ziher.Drugi mi je rekao da je to ulje ok ali je pre rijetko.Sad vjerujte niš ne kužim.Ali imao sam sličnih problema na fiatu.Tamo sam koristio samo Selenia dok mi lik nije promjenio na Valvolin.I to normalno na svoju ruku a donio sam mu seleniu.Te nakon te projmene zaj... su se štepsli.Kad je kvar otklonjen vratio se na seleniu i više nikad problema.A koliko znate na modusu je sve jako zbijeno i skoro ništa se na vidi.Koliko se uspije vidjeti sve je suho jadino bi morao do nekoga da digne vozilo skine onu zaštitu od ispod pa da vidim da možda ne curi od ispod.Največa pušiona je šta više nism u Zg-u pa tu i nema neki preveliki izbor.Sigurno ima neko ok ali ja još nisam saznao ko.
Hvala na točnom nazivu ulja, ali za motor krivu specifikaciju ulja.
Naime, 900NF nema Renault specifikaciju RN0700/RN0710 i to ulje nije odobreno za Renault motore.
Ulje koje zadovoljava RN0700/RN0710 je 900FT (bivši 900SXR koji je danas aktualan na istočnom tržištu koje ne traži stroge EU standarde).
Ova ulja su uglavnom 5W40 gradacija.
Kako sam već prethodno pisao, ovo ulje (i specifikacija i gradacija) se mogu zamijeniti sa RN17 specifikacijom, a koja ja 5w30.
Dakle, ELF Evo900NF nije za ovaj motor, kao niti jedan drugi u Renaultu.

S druge pak strane, nisam nigdje pročitao podatak da li vozilo ima ili nema DPF, jer ako ima DPF, onda sve ovo gore nije ispravno pa u tom slučaju treba ići specifikacija RN0720, ACEA: C4 i 5w30 gradacija.
To je onda ELF EVO Full-Tech FE 5W30.
U ovom slučaju specifikacija RN17, bez obzira što je 5w30 gradacija, ne može mijenjati navedeno ulje, jer RN0720 je ACEA: C4, a RN17 je ACEA: C3.

Tužno je pročitati ove stvari kako oni koji bi trebali znati posao koji rade i na koje se čovjek, krajnji korisnik, treba osloniti i imati povjerenje, nemaju znanja, niti educiranosti, a još gore od toga i dalje misle da su u pravu....

U prilogu su tehnički listovi za oba ulja po pitanju Evo900FT i Evo900NF pa se iz toga može vidjeti za koje modele motora i proizvođače automobila su odobrena. Screenshot_20211212-131017_Write on PDF.jpgScreenshot_20211212-131401_Write on PDF.jpg

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipo.Prvo bi se svima zahvalio na odgovorima.Točna spacifikacija ulja koje je sad unutra je Elf 900NF ,5w-40 a i na to sam vozio i prije.Vozi se lokalno a rijetko auto-put a i baš ga se ne ganja.A to neko ulje koje je taj mehaničar stavio ja mislim bilo -30 ali nisam 100% ziher.Drugi mi je rekao da je to ulje ok ali je pre rijetko.Sad vjerujte niš ne kužim.Ali imao sam sličnih problema na fiatu.Tamo sam koristio samo Selenia dok mi lik nije promjenio na Valvolin.I to normalno na svoju ruku a donio sam mu seleniu.Te nakon te projmene zaj... su se štepsli.Kad je kvar otklonjen vratio se na seleniu i više nikad problema.A koliko znate na modusu je sve jako zbijeno i skoro ništa se na vidi.Koliko se uspije vidjeti sve je suho jadino bi morao do nekoga da digne vozilo skine onu zaštitu od ispod pa da vidim da možda ne curi od ispod.Največa pušiona je šta više nism u Zg-u pa tu i nema neki preveliki izbor.Sigurno ima neko ok ali ja još nisam saznao ko.
Za tocnu info o ulju navedi vin broj pa ce ti vec netko napisat jel imas dpf ili ne. Nazalost takva je situacija u hr sa servisima neznaju niti ulje odabrat a kamoli nesto teze. Bozesacuvaj dat nekoj budali da mjenja zupcasti. U pravilu vjerojatno i znaju ali neda se nekom tamo mehanicaru trazit niti po ducanima a niti nece dalje od onog sta ima na polici ili u kanti. Jelte treba iskoristit i prodat sta imas sve je to ulje.. jeltako .. naravno sta proizvodac zna. Kad ti pocne ovako trosit radi buckurisa koje su trpali onda su francuzi s**nje
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.