Jump to content

Megane III Airbag & TAC fault


skyliner

Recommended Posts

Mjenjao sam vozačko sjedalo (znam trebao sam odspojit bateriju, i jesam, ali nisam mogao glupi torx 30 sa kučnim alatom odvrnut upeklo govno, pa sam morao trčat do mehaničara nekog da mi to odvrne i usput prebacio zatezač koji ide sa sjedalom što mi lik sa otpada nije htio dat skupa sa sjedalom koje sam kupio, no uglavnom) i sad mi stoji check airbag, sa svojim OBD alatićem s ebaya očitam grešku B00B7(1A) Driver Seat Occupant Position Sensor ''A'', kak to rješit?

Konekcija je dobra, jest da sam tukac slomio neku plastićnu rukicu koja to kao drži, al plug je do kraja ljepo umetnut. Obrišem grešku pojavi se u sekundi odmah nazad (i sa ugašenim autom). Kod mehaničara otišao da on to sa svojim pravim OBD alatom obriše, ista tsvar odmah se pojavi nazad.

 

Također sam sad primjetio i drugu grešku nekakvu TAC (throttle actuator control) P2100(01) - open circut i P0638(77) bank1- range/performance problem, je li to u onoj papučici/pedali gasa? Se da ona otvorit počistit našpricat WD-om?* xD 

 

Screenshot_20211217-145923.jpg

IMG_20211217_145106.jpg

Link to comment
Share on other sites

Za sjedalo pogledaj jel raspored zica za senzor okupacije pase sa starog i novog sjedala. Ako je od megane 3 novijeg modela moguce da postoje i razlike. Mozes i senzor ispitati unimerom jel ispravan. U krajnjem slucaju prebacis ga sa starog sjedala. Za ovo drugo trebalo bi ispitati pedalu gasa.

Link to comment
Share on other sites

Kod renoja cim sve spojis greska sama nestane, ne moras skidat kleme. Tu ocito nesto nije kompatibilno.

Link to comment
Share on other sites

Je bacio sam oko na staro sjedalo ima dodatnu neku glupost, tak da cu to jednom prebacit sve sa starog sa novog. Sad se više bacam na senzore cescenja itd da rjesim svoj prvobitno problem vece potrosnje, i sto sad baca check injector, polution itd, a trebo bi i leptir gasa (TAC) ocistit nemrem ga ni pronac muka mi skidat poklopac i cjev turbine xD  

Nego kažite mi koje je od ovih crjeva dovod goriva? Hocu da direkt spricam u to carb cleaner i verglam pa da procistim injektore za početak, pa onda MAP senzor (bar znam di je) i tako redom 

IMG_20211228_145223.jpg

I gdje se tu nalazi TAC motorić od gasa/leptir ili kak god :/ Kaj mi je sve za poskidat da ga se dokopam 

IMG_20211228_144823.jpg

Link to comment
Share on other sites



Je bacio sam oko na staro sjedalo ima dodatnu neku glupost, tak da cu to jednom prebacit sve sa starog sa novog. Sad se više bacam na senzore cescenja itd da rjesim svoj prvobitno problem vece potrosnje, i sto sad baca check injector, polution itd, a trebo bi i leptir gasa (TAC) ocistit nemrem ga ni pronac muka mi skidat poklopac i cjev turbine xD  
Nego kažite mi koje je od ovih crjeva dovod goriva? Hocu da direkt spricam u to carb cleaner i verglam pa da procistim injektore za početak, pa onda MAP senzor (bar znam di je) i tako redom 
IMG_20211228_145223.thumb.jpg.ef4a14b1e40bda25f9557722add293d6.jpg
I gdje se tu nalazi TAC motorić od gasa/leptir ili kak god :/ Kaj mi je sve za poskidat da ga se dokopam 
IMG_20211228_144823.thumb.jpg.850ced4e61d3f789b64225efd78d4671.jpg


Cekaj jesi ti svijestan da je ovo sta posjedujes dizel motor?
Kakav tac, motoric ler gasa kod dizela? Nema toga. Ne postoji. Malo promjeni štivo koje čitaš
  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Ma da li je moguće da bi netko kopao po motoru a bez elementarnog znanja o istom . Za ne povjerovat , samo će bit šteta takva da je neće ni bog ispravit.

Link to comment
Share on other sites

Svašta (sve) se može naći na internetu samo treba znati točan broj motora. Pa i masu video uputa, samo treba znati ocijeniti na koji tip je što primjenjivo kad ne nadješ točno... Baš kako je rekao trapavi, trebaš biti siguran da to što diraš/mijenjaš neće izazvati još veće probleme...

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sličan slučaj san imao još u doba Yugića . Jedan stariji čovjek nas stalno ispitivao kako se mjenja zupčasti remen, mi mu kažemo , uostalom susjed je bio . No rekli smo mu ako mu treba da ćemo ga promjenit potpuno besplatno bez i da cugu plati.  

Drugi dan ide stari i kaže kako Yugo55 neće da pali od kad je promjenio remen , ne treba ni govorit što je napravio uglavnom glava dole i zamjena ventila, srećom tad nije to ni skupo bilo pa ajde de . Kod njih čak uglavnom nije lomilo klip iako je bilo i to moguće.

Link to comment
Share on other sites

On 29. 12. 2021. at 7:47, trapavi said:

Ma da li je moguće da bi netko kopao po motoru a bez elementarnog znanja o istom . Za ne povjerovat , samo će bit šteta takva da je neće ni bog ispravit.

E sad mi vas je stvarno dosta, otkad sam došao u ovu grupu jedan komentar od nekog s mozgom sam naišao, svi ostali me bljedo gledate ko da ste debili bez osnovne škole! Zar ste stvarno vi u hrvatskoj toliko glupi ili šta?

Nevjerovatno! baš NEVJEROVATNO! Zadnji put mi je ovo da tražim savjet na forumu hrvatskog jezika, od sad sve isključivo na stranim forumima gdje su inteligentni ljudi.

Evo ti slika tac-od dci-.a, nego šta nego ima, za šta služi papučica gasa? Da mi gladi jajca? PA ZA otvaranje dovoda zraka! Ja što sam noob ZNAM VIŠE od vas experta, govorim vam stvari za koje neznate da postoji! Bljedo me gledate ko TELAD i govorite da sam ja lud.

Ono reset ECU-a, svi me bljedo gledaju uvjeravaju da ne postoji takvo nešto! A kucaš u google to je najnormalnija opče poznata stvar, i ljudi se koriste time, i čiste raznorazne senzore umjesto da ih mjenjaju, i sami si dovode auto i potrošnju u red!

 

Beskorisni ste! Gasi forum pakiraj stvari, i mene slobodno bannaj greška je što sam uopče zakoračio u ovo stado ovaca, BES-KO-RI-STNI-STE i nećete vi pomoč nikom kad neznate i ne umijete, prije ćete neku štetu ili loš savjet dat nekom ko pita! Savjetujem sve koje ovo čitaju da odu na engleski forum, batali renault *HR !

Provalio sam di je tac, necu ga cjelog rastavljat neg skinut cjev i spricat carb cleaner po njemu, i s iskljucenom baterijom rukom mrdat leptiric, isto tako i erg ventil cu skinut kad vec drkam po autu i ocistit, cijevo goriva cu vec provalit koje je input jer mi se neda skidat cjev turbaka i plastiku, map senzor isto nasao izvadit ocistit ''posebnim'' sprejem za ciscenje senozra protoka zraka, i odna kupit klocne i zavuc se pod auto, znam koji ventil s oprugom zapinje često za pollution system, i jos nekih senozra zraka ima dolje valja skinut očistit vratit, i to je vani u svijetu normalan maintenance koji ljudi reda, a ne ko vi! Nikad čuli! Samo nosi mjastoru nek mjenja, pa onda i dalje ne valja, al eto pomolit se mozda uspje zamjenit pravu stvar pa bude radilo! Ovo pisem za ljude koji jadni nabasaju na ovaj forum sa istim problemcicem da znaju sta im je raditi ,a ne slusat vas pacenike.

Dosad ste pomogli tocno nula, NULA, a odmogli samo sa izjavama od teladi kako to o cemu ja pricam ne postoji, koje su lažne i neistinite!

Odzdrav!

 

tac megane dci.jpg

s-l300.jpg

Edited by skyliner
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 28. 12. 2021. at 21:21, Lowlife said:


Cekaj jesi ti svijestan da je ovo sta posjedujes dizel motor?
Kakav tac, motoric ler gasa kod dizela? Nema toga. Ne postoji. Malo promjeni štivo koje čitaš

 

Tko spominje ''ler'' gas ?  Prvo se nauči čitati opčenito, pa meni kaži da pormjenim štivo, koje je definitivno bolje od tvojeg!

''kakav tac''....   THROTTLE ACTUATOR CONTROL ! EVO TI ŠTIVO, SJEDI I UĆI SE! https://www.youtube.com/watch?v=6SufTXrs1J4&ab_channel=JustinMiller 

i jebenim guglanjem sam saznao da rješenje mojih grešaka, pa i potrošnje i odazivu gasa, može biti u čiščenju tog jebenog TAC-a koji bude pun karbona (na rvackom da me telad razumije: ČAĐE) i mnogi su na yutubeu demonstrirali to čiščenje i kako rješava određene poteškoče! Ali ne, ja sam došao u stado pitat nešto, vi nikad čuli, TO NE POSTOJI!!!!!!!!!!!!!!!!! NE POOSTOOOOJIIIIIII

i naravno poslje ikakvog podhvata treba odspojit bateriju, RESETIRAT ECU TIM ČINOM (to isto ne postoji jelde izmišljam) kako bi se ''KOMPJUTOR'' (me pratite ovce, jel dovoljno hrvatskog jezika govorim da me razumijete, da se ne izgubite na putu?) ponovno ''naučio'' laički rečeno uz nove ''parametre'' koje će sad dobijat. auto ima 15 senzora i svi zajedno komuniciraju i utječu na rad, da ti sad ovci ne objašnjavam, što bi, pročitao sam si več dovoljno da znam više od tebe. 

I pred ogledalo stani i viči si BEEEEE BEEEEEE BEEEEEEEE, TELAC!

''

tac megane dci.jpg

Screenshot_20211217-145923.jpg

Ali eto da ne serem 100 na sat ovim komentarom hajde priznat ću da ste pomogli, nije mi palo na pamet još pogledat stari sic, i vidi stvarno ima jedan dodatni kurčić koji izgledao kao senzor položaja sjedala na boku kraj šine, kojeg na novom sjedalu nema uopče, pa eto ajde, tim sam si rješio problem, prebacit ću sve sa starog sjedala na *novo

airbag.jpg

Edited by skyliner
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Sinek ako neznaš adresu Vrapča slobodno pitaj... Posaljemo ti lokaciju... A ovi koji su iz Zagreba te mogu i odvest ako treba..Jer ti se resetira ecu pa da nepotrosis 0,5L dizela vise.. . 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Dobio si slicne odgovore i na stranim forumima.

https://www.renaultforums.co.uk/threads/megane-iii-srs-airbag-tac-fault-incrased-fuel-consumption-after-ecu-reset.605996/


To sta tvoja dijagnistika naziva tac je genericka greska nevezana za ovaj motor.
Besplatna aplikacija za android?

To sa slika sa klapnom je klapna brzog gasenja. Anti shudder valve.
Hajde proguglaj cemu on služi.
Jasno ti je da nema veze sa gasom? Ne reguliras vrtnju cr dizel motora preko klapne brzog gasenja. Posebno ne motora sa 8 ventila.

Spricanje brake cleanera u dizne? Pa mislim stvarno da bi trebao posjetit neki bolji servis i ostaviti se cackanja ili bar zatraziti savjet doktora.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Brake Cleaner spricati u dizne i verglat dizela. Ajde molim te snimi, pokusaj cijeli auto uhvatiti u kadar :)

I druga stvar ako vec znas dovoljno engleski, ili koristiti neki servis za prevodenje prevedi: throttle actuator control) P2100(01) - open circut. Nekako mislim da ti otvoreni strujni krug nikakvo ciscenje mehanike nece rijesiti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Slobodno špricaj break cleaner u dizne dok netko vergla...nemaju ove ovce pojma...trkeljaju bezveze...valjda čoban zna bolje.

Samo naprijed...nećeš poslije sigurno imati problema sa motorom niti sa potrošnjom,to ti ja jamčim.


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Momak! 

Meni se čini da se ti neznaš razgovarati.

Ajde najprije nauči kulturno se obračati ekipi s kojom komuniciraš.

Ako si postavio pitanje na forumu gdje su večinom amateri ne znači da će dobiti odgovor koji tebe zadovoljava i koji ti očekuješ. 

A ako ti puo više znaš od svih koji ti odgovaraju onda ti nas nauči umjesto da vrijeđaš ljude koji ti pokušavaju pomoći.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Kako se to šprica u dizne dizel motora dok jedan vergla . Očito se ne zna kako dizna opće radi . To jednostavno ne da je nemoguće nego je totalna glupost , no samo napred . Pa otiđite kod bošiste i kažite to sa špricanjem dizna , vjerujem da će čovjek bit ljubazan da vas naglavačke ne izbaci . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa jel rekao čovjek da će odspojiti dovod goriva...i direkt.

Šta sad vi znate...petljate se čovjeku u posao... bezveze.
Dajte guglajte malo prije savjetovanja.


Samo bih mu ja predložio umjesto break cleaner-a ili carb cleanera da skoči do mene...imam ja dva kanistera po 9L specijalnog nitro čistača...
Najbolje direktno dovod goriva ubosti u kanister...i verglaj.
Neće poslije biti nikakvih greški motora niti problema sa potrošnjom...garantirano.


Dajem mu sredstvo džabe,u zamjenu za video "čišćenja" dizni....
6447894dbbb0286985561fd4411ba23c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Meni a ni nikom ko ima i malo tehničkog znanja nije jasno kako bi to trebalo ubrizgavat u vod koji je pod tlakom od 1400 pa na više bara. Mislim da se radi o dci motoru . Kako i kojom spravom . A drugo ako bi tlačni vod skinuo i ušpricavao u diznu od tog ništa , kako bi trebala ta tekućina proć kroz diznu . To je jednostavno nemoguće i to je svakom jasno ko je bilo kakvu diznu vidio rastavljenu . Pa nije karburator da kad verglaš usisava smjesu . 

A čak kad bi umjesto goriva stavio tu smjesu u rezervar  jer tad bi jedino mogla ući i proć kroz dizne tada pošto kažeš da je nitro baze tada bi vjerojatno raznio motor.

Link to comment
Share on other sites

Da se nebi covjek ozljedio jos i izbio si oko i ostao trajni invalid.. da ne padne nekom na pamet odvrtat vodove sa cr injektora, vt pumpe ili raila i verglati. Nisu to stare ve pumpe.1400-2100bara lagano ti skine kozu sa prsta, nokat..do kosti.

Postoje svete vodice za ciscenje dizel injektora. Proizvod se zove diesel purge od liqui molya. Ima koristi ali kod relativno malih zacepljenja. Vise preventivno. Spoji se na niskotlacni vod ili umjesto filtera goriva koristi se crijevo upiknuto u kanticu s povratom u istu. Cca 10 ak min na leru radi motor s tih pol litre proizvoda. Osobno nisam imao nekih rezultata na jednom motoru s tim. Vise je papilova.

Link to comment
Share on other sites

Meni a ni nikom ko ima i malo tehničkog znanja nije jasno kako bi to trebalo ubrizgavat u vod koji je pod tlakom od 1400 pa na više bara. Mislim da se radi o dci motoru . Kako i kojom spravom . A drugo ako bi tlačni vod skinuo i ušpricavao u diznu od tog ništa , kako bi trebala ta tekućina proć kroz diznu . To je jednostavno nemoguće i to je svakom jasno ko je bilo kakvu diznu vidio rastavljenu . Pa nije karburator da kad verglaš usisava smjesu . 
A čak kad bi umjesto goriva stavio tu smjesu u rezervar  jer tad bi jedino mogla ući i proć kroz dizne tada pošto kažeš da je nitro baze tada bi vjerojatno raznio motor.
Kolega[mention=34313]trapavi[/mention] ,sarkazam...moji postovi su bili sarkazam...
Zato sam i napisao da poslije neće biti problema s motorom niti velike potrošnje i da dobije sredstvo u zamjenu za video...[emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]

@robyakarider pa to i ja tupim cijelo vrijeme...šta oni znaju,valjda strani forumi znaju bolje... ovce nemaju pojma...čoban rulz!
Link to comment
Share on other sites

Nema tu bolje nego bošista od povjerenja, čovjek izvadi dizne testira , po potrebi mjenja što treba i to je to.  To je jednostavno struka i to dosta zahtjevna sa skupom opremom jer moderna tehnologija to zahtjeva.  Može se svašta radit u mehanici ko se nešto kuži ali ima i stvari gdje je bolje ne.  Naravno bošista sve podesi na optimalne parametre i to je to.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.