Jump to content

Renault Megane III 2010 1.6 16V 81kw - Nejasnoće o modelu općenito, te molim savjete pri kupnji rabljenog


ferox

Recommended Posts

A šta mislite o ovoj ponudi?

2011 Megane 73kW 135tkm za 3800€?

Registriran do 8 mj. Nema naizgled nikakvih mana.

Link to comment
Share on other sites

Auto star 11 godina bez mana... Teško. Svaki ih ima, samo je pitanje koliko ti smetaju :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Domba said:

Auto star 11 godina bez mana... Teško. Svaki ih ima, samo je pitanje koliko ti smetaju :)

Prelazim s Peugeota 206 1.4 iz 1998. tako da mi je sve novije od 2007. WOW! Teško mi je objektivno procijenit vrijednost i stanje kad testiram auto jer mi je ovo sve novo i nemam nekoga u blizini da se bolje razumi da ide s menom.

Tako da mi se ovaj zadnji Megane koji sam naveo (2011. 1.6 16V 73kW) izgleda kao jako dobra ponuda. Malo je čudna povijest automobila. Navodno ga je prodavač osvojio u nagradnoj igri od Plodina 😯

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Lowlife said:

Kupis si novu daću sandero

 

11 hours ago, ivan.martinko said:

To je u usporedbi s meganeom 3 limenka..

 

novo je novo..pa makar i Dačija. kao kod Fate, dvaput je dvaput - pa makar bila i Fata.

9 hours ago, ferox said:

Prelazim s Peugeota 206 1.4 iz 1998. tako da mi je sve novije od 2007. WOW! Teško mi je objektivno procijenit vrijednost i stanje kad testiram auto jer mi je ovo sve novo i nemam nekoga u blizini da se bolje razumi da ide s menom.

Tako da mi se ovaj zadnji Megane koji sam naveo (2011. 1.6 16V 73kW) izgleda kao jako dobra ponuda. Malo je čudna povijest automobila. Navodno ga je prodavač osvojio u nagradnoj igri od Plodina 😯

odeš na stranicu plodina ili povijest nagradnih igara i provjeriš. danas serveri pamte sve.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ferox said:

Prelazim s Peugeota 206 1.4 iz 1998. tako da mi je sve novije od 2007. WOW! Teško mi je objektivno procijenit vrijednost i stanje kad testiram auto jer mi je ovo sve novo i nemam nekoga u blizini da se bolje razumi da ide s menom.

Tako da mi se ovaj zadnji Megane koji sam naveo (2011. 1.6 16V 73kW) izgleda kao jako dobra ponuda. Malo je čudna povijest automobila. Navodno ga je prodavač osvojio u nagradnoj igri od Plodina 😯

Gledaj ja sam rekao bez mana. Ima i nas na forumu koji smo sa 11-12 godina već imali koju manu a kako ne auto. Imam Focusa iz 2009 i mehanički je auto ok. U unutrašnjosti su plastike malo izgrebane, nedostaje plastika za spustiti vozački pojas, tj nešto sam kemijao sa dijelovima od modela sa 5 vrata pa ne izgleda tvornički. Dalje 12 godina prometa se vidim na limariji ogrebotina tu i tamo... Koliko god je noviji auto i dalje nije nov i neke mane možeš očekivati, samo da li će tebi smetati pitanje je.

Sada kako je prodavač došao do auta je nebitno. Ako tebi stanje odgovara, cijena odgovara kupi. Zaleti se pogledati auto vidi kakav je, provozaj malo sa čuješ ima kakvih zvukova kojih ne bi trebalo biti. I kupiš.

Vidiš da li netko sa foruma ima sličan auto blizu tebe i platiš klopu i piće i pogledaš malo auto provozas se ili te provoza da osjetiš auto i to je to.

I ostaviš si 1000 eura sa strane ako nešto krene po zlu da nemaš nekretninu na parkingu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prelazim s Peugeota 206 1.4 iz 1998. tako da mi je sve novije od 2007. WOW! Teško mi je objektivno procijenit vrijednost i stanje kad testiram auto jer mi je ovo sve novo i nemam nekoga u blizini da se bolje razumi da ide s menom.
Tako da mi se ovaj zadnji Megane koji sam naveo (2011. 1.6 16V 73kW) izgleda kao jako dobra ponuda. Malo je čudna povijest automobila. Navodno ga je prodavač osvojio u nagradnoj igri od Plodina [emoji54]
Sin je takvog sa tim motorom prošle godine kupio, nema neku opremu al nema ni kvarova. Jedini kvar je bila brtva na termostatu, košta cca 100 kn i to smo sami zamjenili. Problem je samo kad ona propusti onda pomiješa ulje i vodu tako da uz ovih 100 kn još treba novo ulje i rashladna tekućina. Inače taj motor nema varijabilnu remenicu na bregastoj tako da kod velikog servisa imaš 1000 kn manje troška.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovaj od 81kw vozio sam bas taj generation neko vrijeme, taj auto ide ko moj stari 70kw  iz megana 1 , imam osjecaj da i slabije u nekim trenucima zbog cudnog kuplunga koji prima gas dosta cudno, a to sam isto primjetio na drugim renault benzincima tog godista.

Osobno ne znam kaj bi se trebalo dogoditi da ja kupim nesto tako okrljaseno kao sto je generation za sebe . ali ovako za prosjecnog covjeka, auto ide od tocke a do b, kvarovi jeftini pogotovo na benzincu, to je to.Nebih se ja tolko grozio sad uuu to je turčin. Ima sam i 3 god starog jedno vrijeme kad sam od bivseg poslodavca otkuipio, 3 god star, 150tkm, 1.5dci je bio taj, mehanicki auto 100% ispravan al ono, kad  cujes onaj mjenjač "klong", smijeh.

Ovaj za 3800€ ak ne kupujes javi se u inbox :)

Jer mislim sad ganjat opremu, to je ok al kolko citam nisi ti taj tip, pa valjda 80% megana III kod nas nema ni one rukohvate na vratima, klima je na zgance, i ljudi zive i voze se . Neki nemaju ni sredisnji naslon itd.

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Vozio sam i ja tog generation par dana i sjecam se iste stvari s kvacilom. 1.6 benzin vrlo slabo je isao i jako neobicno kvacilo a autoje bio doslovno nov.

Link to comment
Share on other sites

U usporedbi sa gtline ovo je socijala a ni gt line nije baš nešto ekstra

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, laci said:

U usporedbi sa gtline ovo je socijala a ni gt line nije baš nešto ekstra

Normalno da nije nesto kad je renault, gt line koliko cijene kupim onda drugi auto.

Link to comment
Share on other sites

Ak se ne varam ti generation megane socijala su bili ispod 100.000kn. Gt line sa par extra gadgeta prelazio je 250k. Sve ima ciljanu publiku.

Link to comment
Share on other sites

Kad ti ne valja turski renol lijepo ga prodaš i za te pare kupiš očuvanog golfa5 sa 350tkm

  • Like 3
  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Domba said:

Gledaj ja sam rekao bez mana. Ima i nas na forumu koji smo sa 11-12 godina već imali koju manu a kako ne auto. Imam Focusa iz 2009 i mehanički je auto ok. U unutrašnjosti su plastike malo izgrebane, nedostaje plastika za spustiti vozački pojas, tj nešto sam kemijao sa dijelovima od modela sa 5 vrata pa ne izgleda tvornički. Dalje 12 godina prometa se vidim na limariji ogrebotina tu i tamo... Koliko god je noviji auto i dalje nije nov i neke mane možeš očekivati, samo da li će tebi smetati pitanje je.

Sada kako je prodavač došao do auta je nebitno. Ako tebi stanje odgovara, cijena odgovara kupi. Zaleti se pogledati auto vidi kakav je, provozaj malo sa čuješ ima kakvih zvukova kojih ne bi trebalo biti. I kupiš.

Vidiš da li netko sa foruma ima sličan auto blizu tebe i platiš klopu i piće i pogledaš malo auto provozas se ili te provoza da osjetiš auto i to je to.

I ostaviš si 1000 eura sa strane ako nešto krene po zlu da nemaš nekretninu na parkingu.

Hvala puno na savjetima.

 

2 hours ago, hrvojexyz said:

Ovaj od 81kw vozio sam bas taj generation neko vrijeme, taj auto ide ko moj stari 70kw  iz megana 1 , imam osjecaj da i slabije u nekim trenucima zbog cudnog kuplunga koji prima gas dosta cudno, a to sam isto primjetio na drugim renault benzincima tog godista.

Osobno ne znam kaj bi se trebalo dogoditi da ja kupim nesto tako okrljaseno kao sto je generation za sebe . ali ovako za prosjecnog covjeka, auto ide od tocke a do b, kvarovi jeftini pogotovo na benzincu, to je to.Nebih se ja tolko grozio sad uuu to je turčin. Ima sam i 3 god starog jedno vrijeme kad sam od bivseg poslodavca otkuipio, 3 god star, 150tkm, 1.5dci je bio taj, mehanicki auto 100% ispravan al ono, kad  cujes onaj mjenjač "klong", smijeh.

Ovaj za 3800€ ak ne kupujes javi se u inbox :)

Jer mislim sad ganjat opremu, to je ok al kolko citam nisi ti taj tip, pa valjda 80% megana III kod nas nema ni one rukohvate na vratima, klima je na zgance, i ljudi zive i voze se . Neki nemaju ni sredisnji naslon itd.

 

Ma gle nije da mi se auto gadi, ali naravno da je prodavač rekao "ne dolazi u obzir" kad sam ponudio cifru bliže 3000€, a on traži 5000€.

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Lowlife said:

Sulejman je. Ima lajsnu na krovu. A di ih nalazis samo. Vidis da nem ni krom na braniku a ni maglenke.
 

A je**te. Ajde ovaj je barem realniji pa je stavio cijenu 3.800€, a ne 5.000€.

Ništa, nastavljam dalje potragu za autom. Hvala. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, ivan.martinko said:

Di si bas zapeo za megane 3 benzinca? 90% ih je dizela.

Najviše sam istražio taj 1.6 motor. Benzinac više odgovara mojim potrebama, živim udaljeno samo 1km od posla te idem na duže puteve 2-3 puta godišnje (Split-Rijeka). Naravno treba mi za ić po gradu, dovest mater s posla i tako ...

Ali nisam zapeo za njega, nego su jeftiniji a maks. budžet mi je 5.000€. Nije da sam potpuno isključio dizelaše iz potražnje.

2 minutes ago, dado_sk said:

Ne kužim ovo s nagradnom igrom? Smeta ti ako je dobiven na nagradnoj igri? 

Ne smeta, nego prvi put se susrećem s dobitnikom takvih nagrada. A i evo dobio je automobil s minimalnom opremom. Uglavnom nisam očekivao taj odgovor kad sam pitao za povijest.

Link to comment
Share on other sites

Kad je tako,ja bih uzeo dobar Megane 2 Ph. 2 za nikakve novce jer bolje je dati 2k eura za njega nego 5 za turčina. Bujrum.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moram se složiti sa Smuchac.....megan 2 ph2 jest stariji, ali i dijelovi se daju lakše naći i već su svi kvarovi na njemu prožvakani.

Link to comment
Share on other sites

Ferox, ti si u Splitu? Na mom stoji da se prodaje i cijena od 35kkn. Dođi, pogledaj i provozaj bez ikakve obaveze.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.