Jump to content

Zamjena halogenih farova led farovima


Yelman

Recommended Posts

Naravno da su izgorili.. još 2007. vjerojatno

Hm,sad si mislim, ako pašu na mojeg oni sa ph1, evo ti moje pa se igraj, a ti mi pošalji svoje :) dosta mi leća i lećica već, stari Scenic a i ovaj Megane svijetle normalno

 

🙂

 

 

 

 

Edit:

naravno da ne pašu

naravno da sam i to probao jer mi ostao čitav desni far nakon prometne

🙂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Evo danas instalirao nightbreaker h7 200, lijepo svijetle i zadovoljan sam, upravo se vratio iz ST na Pag tako da je prošlo test. Naravno sad kad sam čuo da može ići led na moj auto, to će biti sljedeći upgrade, a ove h7 200 će ići u dugo svijetlo.. To će onda biti konačni upgrade što se ovog auta tiče. 

Link to comment
Share on other sites

On 24. 12. 2021. at 12:31, VedranSB said:

Jesam ja jedini na ovom planetu koji je imao Osram Night Breaker i koji nije primijetio ama baš nikakvu razliku u odnosu na obične?

Ista stvar sa Philips X-Treme Power.

Ekipa priča o dometu ovo-ono, a meni se čini da bacaju jednako daleko. Vozim s njima od 2008. i povremeno sam stavio obične kada bi X-Tremka pregorjela.  Čak sam doma testirao jačinu osvjetljenja sa svjetlomjerom i dobio potpuno istu količinu luxa kao sa 20kn halogenkom i povlači identičnu struju. Stavio sam to na forum.

Primjetio sam da Philips X-Treme power daje bijelije svjetlo šireg spektra pa se u daljini neke stvari počnu ranije i jasnije uočavati. Svjetlo obične žarulje vuče na žuto.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam veci pisao na forumu.

Pogledajte linkove:

I posebnu pozornost obratite na na Luminous flux

Spoiler alert

Luminous Flux ili po hrvatski svijetlosni tok je percipirana snaga svjetlosti. Dakle ona svijetlot koju vidimo. I za sve tri zarulje je 1500lm +- 10%.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Vladek said:

Zar nije H1 žarulja za dugo svjetlo?

I kratko i dugo H7. Na meg 3 i scen 3

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Domba said:

Ja sam veci pisao na forumu.

Pogledajte linkove:

I posebnu pozornost obratite na na Luminous flux

Spoiler alert

Luminous Flux ili po hrvatski svijetlosni tok je percipirana snaga svjetlosti. Dakle ona svijetlot koju vidimo. I za sve tri zarulje je 1500lm +- 10%.

I night breaker LED ima istu vrijednost od 1500 lumena. 

Link to comment
Share on other sites

Naravno da su izgorili.. još 2007. vjerojatno
Hm,sad si mislim, ako pašu na mojeg oni sa ph1, evo ti moje pa se igraj, a ti mi pošalji svoje [emoji4] dosta mi leća i lećica već, stari Scenic a i ovaj Megane svijetle normalno
 
[emoji846]
 
 
 
 
Edit:
naravno da ne pašu
naravno da sam i to probao jer mi ostao čitav desni far nakon prometne
[emoji846]
Paše ako promijenis i branik.
Isto vrijedi i za moj phase 1. Pasu mi tvoja svjetla, ali uz tvoj branik, ha, ha.
Ja danas skidam led iz mojih, previse rasipaju u vis,
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, direstraits said:

I night breaker LED ima istu vrijednost od 1500 lumena. 

Jel moguce halogeni farovi su atestirani na 1500 lm? Dakle sve iznad ne moze dobiti atest / dozvolu... Mislim pojma nemam, ali ima logike.

Link to comment
Share on other sites

stara buba ima xenone do 3000 ako se dobro sjecam, bez peraca i autonivelacije, tako da vjerovatno ne, ce biti da ne ide vise lumena iz 55W

Link to comment
Share on other sites

Ja pricam o halogenim farovima. Dakle halogeni far da ne smije biti jaci od 1500lm za upotrebu na cesti? Led vjerovatno moze vise od 1500lm iz 55w...

Link to comment
Share on other sites

pa nekako mi je logicno da stupanj "bolje" od halogenih je xenon, i homologicije koje idu uz to, pa valjda je limit 3000, preko idu pravila za "pravi" xenon

Link to comment
Share on other sites

Meni je logicno da je far homologiran za odredenu kolicinu svijetlosti, pa onda izvor svijetlosti mora odgovarati sa kolicinom svjetlosti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, frenchkey said:

Ja danas skidam led iz mojih, previse rasipaju u vis,

Kaj nisi rekao da je cut off dobar? Imam leće i stvarno ne rasipa gdje ne treba. Bio sam u ovlaštenom servisu gdje su nivelirali snop i nema problema. Vozio sam se ispred svog Scenica par km i nema zasljepljivanja. 

Link to comment
Share on other sites

Nemam ja leće u scenicu. Vidio nekidan na AC kako se fino vide oni visoki znakovi, a upaljena kratka i jos spustio 2 zuba?
A zao mi ko psu, jace svjetle od matrixa na A5

Link to comment
Share on other sites

Znam da nemaš leće, ali koliko sam shvatio da one same po sebi rade neki cut off. Zato treba paziti kak se montiraju. 

Link to comment
Share on other sites

H7 200 je najbolja halogene žarulja koju sam imao. M3 ima leću i cut off, ali daju puno šire svjetlo i “punije”, nema zamračenih djelova kao sa običnom žaruljom. Jučer sam ih montirao prije puta u ST i vraćao se po mraku sa AC. Jako ugodno iznenađen i može pričat tko šta hoće. Ugradit ću i ostam led pa kako bude bude!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, meni je Osram NBL trajao 11 mjeseci jedna, i 12 mjeseci druga žaruljica.

Link to comment
Share on other sites

NB H7 200 je ratean B3 samo na 150h a Tc mu je 250h.

Ne traju dugo, ali barem meni na Cliu svijetle dosta bolje nego obične Osram H7.
Čekam da Osram ili Philips LED budu više atestirane za Clia IV pa ću to montirati jer i NBU nije fantazija

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Domba said:

Ja sam veci pisao na forumu.

Pogledajte linkove:

I posebnu pozornost obratite na na Luminous flux

Spoiler alert

Luminous Flux ili po hrvatski svijetlosni tok je percipirana snaga svjetlosti. Dakle ona svijetlot koju vidimo. I za sve tri zarulje je 1500lm +- 10%.

Davno sam već išao na fakultet pa sam pomalo i zaboravio, ali nije li lux zapravo ta veličina koja nam treba? Ne čudi što je kod svih tih žarulja isti broj lumena jer je to nešto drugo.

Malo sam sada guglao da se podsjetim pa ispada da ima nešto što je još korisnije za znati (kod vožnje noću) od luxa, a to su candele.

Meuđutim, proizvođačima je najjednostavnije staviti broj lumena i tako možda namamiti kupce iako to samo po sebi ništa ne znači.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imao sam NB ulimited, laser, next gen i sad 200. Sve žarulje (za 200 ćemo vidjet) su trajale oko godinu dana moje vožnje (auto ima DRL).

Link to comment
Share on other sites

Meni je napamet palo staviti na Clio 2 farove s lecom pa LED, ali kad za kratko na tim farovima ide iskljucivo D2S zarulja tako da taj naum pada u vodu [emoji23][emoji23][emoji23]
A bas bih volio imati taj LED, samo što sumnjam da će se Storia naci na popisu

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Vladek said:

Znam da nemaš leće, ali koliko sam shvatio da one same po sebi rade neki cut off. Zato treba paziti kak se montiraju. 

Da, da, to je točno. S lećom nemaš problema oko cutoffa stavio halogenu ili led.

Btw, taj Osram led je dobio homologaciju i za obične farove, npr za bmw1. A znamo i zašto, ne svjetle bogznakoliko bolje od H7 200, osim što daju bijelo svjetlo. Ovaj Bevinse što sam ja imao, i upravo skinuo, pojede ih za doručak

50 minutes ago, Danchibald said:

Meni je napamet palo staviti na Clio 2 farove s lecom pa LED, ali kad za kratko na tim farovima ide iskljucivo D2S zarulja tako da taj naum pada u vodu emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png
A bas bih volio imati taj LED, samo što sumnjam da će se Storia naci na popisu

Pa može se i to uz malo akrobacije. Jens ti otvori far i unutra stavi bifokalni projektor 3'' sa H7 dosjedom tako da možeš staviti i običnu halogenu i led, plus dobiješ dvostruko dugo jer taj bifokalni projektor otvara  pločicu za cuttof pa se snop produlji kad upališ duga 

Ili ih kupiš i ugradiš sam za nekih 70 ojra

https://www.aliexpress.com/item/4000512333105.html?spm=a2g0o.search0304.0.0.1825180dtAoK5f&algo_pvid=1245ac99-311b-4ac2-abf2-6ba892c5e365&algo_exp_id=1245ac99-311b-4ac2-abf2-6ba892c5e365-10

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.